Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2008, 21:04
rare kwast
rare kwast is offline
nou geschiedenis wordt het niet geloof ik...
was vrij simpele toets als je geleerd had, ik wist dat ik iets vergat..
maar goed ik denk dat ik dus net op 2 punten na zak ofzo..

en mn ingeleverde tekeningen zijn een 6 een 6 en een 6.5 nou ik ben echt geweldig in tekenen dus
hahahahaha

nu die lesvoorbereiding gemaakt.. ja of niet gemaakt, snap niet wat ik moet doen... het moet een interactieve vertelling worden, wtf hoe ga ik dat doen?
morgen maar uit mn duim zuigen dus... en mn stagebegeleidster komt ook nog eens kijken
AAAAAAAAAAHhhh

Laatst gewijzigd op 06-11-2008 om 22:42.
Advertentie
Oud 06-11-2008, 22:36
Verwijderd
Pfoe, dat was al met al toch best nog wel een geslaagde dag.
En ik heb bij mijn baas achterop de motor gezeten .

Dry your eyes mate..
Oud 06-11-2008, 23:14
Verwijderd
oh god. ik hoorde net een liedje en ik had weer even de paniek van toen. omg wat naar. bahbahbah pffffffffffffff
Oud 06-11-2008, 23:15
Verwijderd
beuh
Oud 07-11-2008, 02:24
Kleedje
Kleedje is offline
Ik voel me kut. Zou ff willen dat ik niets kon voelen, zodat ik lekker kan slapen. Maar het gaat niet. Denk dat ik me morgen ziek meld. Tegen mijn principes, maar ik hou het niet nog zo'n dag vol
Oud 07-11-2008, 03:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ging uit, en het was vooral in het begin erg gezellig. Daarna werd het steeds minder en hoe meer mensen er weg gingen en hoe vermoeider ik was, hoe stommer het werd. Ik had echt een uur eerder naar huis moeten gaan om me dat stomme gevoel te bewaren. Ik ben met een vriendinnetje weggegaan, maar ik merkte te laat waarom ze met mij meer naar buiten wilde. Gelukkig stond een vriend van ons buiten die haar kon opvangen toen ik m'n fiets ging zoeken, want ze moest huilen. Voel me zo'n kneus dat ik dat niet zag en daarna voelde ik me zo stuntelig dat ik niet zo goed wist wat ik moest zeggen. Aaagh. Ik had écht eerder moeten slapen. Maar morgen kan ik wel lekker lang blijven liggen.
Oud 07-11-2008, 08:20
Dith
Dith is offline
Aaaargh, ik heb vanmiddag (15.30u - 18.30u....héérlijke tijd) mijn andere tentamen en ik ben zo schijtzenuwachtig. Het is echt niet leuk meer terwijl ik het, naar mijn idee, echt goed heb geleerd.
Ben alleen zo bang dat het ook 10duizend keer moeilijker is dan het proeftentamen en dan ben ik gewoon de lul.
Oud 07-11-2008, 09:35
Verwijderd
Citaat:
beuh
Knuffel pixelvriendje!

Prrrrima, zometeen douchen en gamen en spullen inpakken, en dan begin van de middag richting Maastricht. <3
Oud 07-11-2008, 10:00
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Op de uni, maar nog steeds zo moe
Gister om 17u naar huis gegaan, even een rustig avondje en op tijd naar bed, maar vanmorgen toen de wekker ging, dacht ik al, veel wakkerder ben ik niet. Maar echt uitslapen zat er niet in, omdat de bieb vanmiddag om 17u al sluit en ik dus niet te laat hier mocht komen, anders doe ik nog amper wat. Maar het is echt enorm vervelend, ik vind conclusies schrijven al zo moeilijk en dan zo'n moe hoofd dat dat ook echt niet wil.
Ik ga nu eerst koffie halen en straks desnoods maar weer aan de Redbull, gister hielp dat wel. En dan vanavond nog vroeger naar bed, zodat ik meer dan 8 uur kan slapen vannacht.
Blehh, de laatste loodjes zijn echt het zwaarst.
Oud 07-11-2008, 11:33
Roosje
Roosje is offline
Harrr, gisterenavond was echt geweldig. <3 Ik heb de hele avond gedanst en dat was exáct wat ik nodig had na m'n tentamens. Jumjumjum. <3

Maar ik ben nu wel brak want ik was vanmorgen om vijf uur thuis en 't is niet alsof ik echt zeg maar veel geslapen heb.
Oud 07-11-2008, 11:35
marrel
marrel is offline
Owja huisartsen waren zinloos
Oud 07-11-2008, 11:45
Verwijderd
Ha, ik heb m'n tentamen gehaald En ik had er geen goed gevoel over, dus erg fijn dat ik het dan toch gehaald heb Nu kan ik me weer richten op de interessante vakken
Oud 07-11-2008, 12:11
ecrivaine
ecrivaine is offline
Winterslaap, do want...
Oud 07-11-2008, 12:56
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, wat een tijden. Heb woensdag lekker toch mijn boeken gehaald, ze zien er echt vet uit, ik heb zoveel meer zin in de vakken van dit blok, het lijkt me echt leuk! Het borrelen met C. was echt supergaaf! Zo raar, ik had haar pas één keer gesproken, en het klikte toen echt al meteen en nu weer. Tweeenhalf uur onafgebroken zitten lullen, geen moment dat het ongemakkelijk was, hoe bijzonder is dat. We lijken ook zo ontzettend op elkaar, echt bizar. Gisteravond was koning. Met L. gaan eten in de stad en daarna uitgeweest. Alleen had ze problemen met de uitsmijter dus mochten we er niet in. Eerst nog bij drie andere kroegen gezeten en uiteindelijk bij de Tivoli gaan dansen. Heerlijk, ik kwam al mijn oude vriendjes weer tegen en dat was zo gezellig! Maar ja, vannacht half 6 gaan slapen en half 11 weer op = brakheid. Zo griepprik halen en daarna therapie, blegh. En misschien ga ik als ik thuis ben gewoon al in mijn studieboeken lezen, want het moet toch en het ziet er gaaf uit *nerd* Hihi. Het is even heel erg tof nu, ook al moet ik morgen werken en wordt volgende week belachelijk druk. Het zijn allemaal weer dingen die ik leuk vind

Het enige stomme is dat een studiegenootje van me heel graag met mij wil gaan sporten het komende blok maar ik heb daar echt totaal geen zin in.. Het is een leuke meid, maar zo ontzettend overheersend en ik wil me juist lekker (alleen) uit kunnen leven in het sporten, zonder steeds *gezellig* te moeten doen, alleen hoe zeg ik dat haar..
Oud 07-11-2008, 13:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Na een avondje bankhangen en een nacht goed slapen voel ik me weer een stuk beter M'n afstudeerpresentatie is voor nu even af. Heb hem gemaild naar m'n begeleiders. Ik ben benieuwd naar hun opmerkingen. Ik zal er zelf zo af en toe ook nog wel even door heen gaan om dingetjes aan te passen en te veranderen, dan volgende week oefenen en dan moet het goedkomen Ik ga nu lekker de voorbereidingen voor een leuk weekend treffen. Gister verveelde ik me echt dus ik ga zorgen dat ik vanmiddag en vanavond wel wat te doen heb Zo eerst nog wat strijken en boodschappen doen en m'n kamer opruimen enzo en vanavond of lekker tv kijken of m'n fotoboek van de zomervakantie afmaken
Oud 07-11-2008, 15:05
Verwijderd
back online. live vanuit gesloten. mafkezen hier. nu gaan ze ook nog een rm aanvragen, verstoppen ze me nog langer. maar met internet aan mijn zijde zal ik de wereld kenbaar maken wat er aan de hand is!
wordt vervolgd!
Oud 07-11-2008, 15:50
darkfairy
darkfairy is offline
@neko* hopelijk helpen de oefeningen je moeder wel verder sterkte *knuffel*.
en bedankt.
@lentekriebel ben je allang weer opgenomen?.
en sterkte daar *knuffel*.

ot.
ik heb woensdag een familie gesprek gehad.
met de psycholoog me moeder en me 2de coordinator hier.
en vanaf volgende week ga ik vrijdag weer werken.
waar ik hier voor ook al werkten.
dus voortaan donderdag avond naar huis toe.
vrijdag werken en zondag avond weer hier naar toe.
het zal wel weer wennen zijn de drukte hier buiten.
en dan op het werk.
ik heb er wel zin in.
maar vind het wel een beetje eng.
en ook een beetje eng om me ex weer te zien.
maar de afdelingsleider van me werk was er blij mee dat ik weer kom werken.
een vrijdag in de week.
vandaag dus me laatste week afsluiting hier voor zolang.
ik kon ook maandag werken maar dan doe ik hier mee aan een groeps project.
en vrijdag hebben we toch geen vol programma dan hebben we zwemmen/ yoga.
dan hebben we zwemmen van 8:40 tot 10:00 ik doe mee aan yoga van 9:15 tot 10:15 of er is zwemmen.
en verder s'middag's creative therapie en week evaluatie.
dus vrijdag komt het beste uit.
en verder zit ik niet lekker in me vel.
met goede en slechte dagen.
en nou ga ik eindelijk naar huis
Oud 07-11-2008, 16:27
metallica
metallica is offline
@lentekriebel: een rm, was dat? verder een hele dikke knuf, kom je maandag weer blij maken
Oud 07-11-2008, 17:11
Verwijderd
@darkfairy: nu 2 weken geloof ik.
@metallica: RM is een rechtelijke machtiging. nog langere gedwonge opname dus. Fijn dat je maandag weer komt
Oud 07-11-2008, 18:26
Roosje
Roosje is offline
@ Lentekriebel: (})!

En zomfg ik zit mezelf hier vreselijk te vermaken, ik heb mijn allerlievelingsdansliedje gevonden (? ik weet niet, het zijn er twee maar de andere kan ik alleen nog maar luisteren terwijl ik denk "Ik hoor nu te dansen met alle gave mensen om me heen"). En ik heb 'm aanstaan en mijn kamer is lekker warm en gezellig en ik heb vet leuke Ikeavaasjes. <3

Over de Ikea gesproken, daar ging ik daarnet heen om cadeautjes te kopen voor een vriendinnetje dat morgen een feestje geeft en toen kwam ik een ander vet lief vriendinnetje tegen. <3 Ik ben echt dol op haar en ik ken 'r pas zes weken, gek is dat. (-: Heel fijn.

A million faces, a million lies.

En dadelijk ga ik naar een feestje bij mijn zus en dat is ook leuk en ik heb nu nog chocola van de Ikea en een verhaal dat al op 2/5 (want 20011 woorden!) is en vol zit met allemaal intriges over Ron en Rosa en Hannah en de Rus en Barbara. Ik vind het geweldig. En ik dacht vanmorgen nog wel dat dit een rotdag zou worden.

Edit: ghehe ik weet niet wat het is maar ik ben bizar vrolijk? Nu ja dat mag ook wel. <3 En ik doe dalijk mijn stippenjurkje aan en dat is gaaf. Ik zou ook rode nagellak willen maar dat droogt niet snel genoeg mhuuh. Ik heb zin in mensen om me heen. (-:

Laatst gewijzigd op 07-11-2008 om 19:11.
Oud 07-11-2008, 18:37
darkfairy
darkfairy is offline
thuis .
en onrustig.

en de sfeer de laatste tijd op de afdeling.
is echt onrustig.
gister was er iemand alweer constant aan het zeiken.
en ik had toevallig met haar en een jongen corvee.
de tafels ophalen en brood klaar zetten enzo.
en we waren toevallig vergeten brood uit de diepvries te halen.
en vergeten een aantal dingen op tafel te zetten.
en toen begon ze toch tegen ons uit te flippen.
en ik was dat gezeik was iedere dag zo gaat zat.
en toen ben ik er tegen in gegaan.
okal kon heel de afdeling mee genieten.
en ze sliep tegen andere te schreeuwen vanuit haar slaapkamer.
en vandaag zaten we aan tafel en ze begon weer te zeiken.
over dingen die niet op tafel stonden.
en andere mensen hadden corvee.
en toen zei ik alweer dat ze een keer niet moest zeiken.
en toen zei ze 'jij dan'.
nou wat een antwoord.
en sinds toen zeiden we niks meer tegen elkaar.
dus een gezellige sfeer op de afdeling.
en andere mensen die flippen enzo.

Laatst gewijzigd op 07-11-2008 om 19:04.
Oud 07-11-2008, 18:58
coopergirl
coopergirl is offline
Mijn presentatie ging best goed, dat terwijl presentaties en ik niet goed samengaan. Onze tutor had deze week ons concept-literatuuronderzoek thuis laten liggen.. Dit zou ze naar een medestudent die in Groningen woont, per koerierdienst opsturen... Maar vandaag was het er nog niet... Extreem balen, want nu konden we de door haar bijgeschreven feedback niet verwerken ;( Maandag dient het onderzoek voor 12 uur te worden ingeleverd... Ik hoop écht dat het verslag morgen bij M wordt bezorgd, zodat zij de feedback kan mailen en we dit weekend het geheel aan elkaar kunnen breien..

Ik bevind me al zes weken in een emo-eet-bui :-\ Of het is de week vóór de tentamenweken wat een excuus voor emo-eten vormt, of het zijn de tentamenweken zelf enzovoort. Erg vervelend, want het zorgt niet echt voor rust.. *morgen maar lekker zwemmen ter onthaasting*
Oud 07-11-2008, 19:39
Dith
Dith is offline
Ik begin echt steeds minder vertrouwen te hebben in de uni. Het tentamen sloot weer totáál niet aan op de colleges, boeken en werkgroepen. Echt vragen waarbij iedereen dacht:'Eh...wat? Hebben we een ander vak gevolgd?'
Hoop dus dat de punten meevallen maar ik ben er bang voor. Pff, ik voel me echt dom terwijl ik weet dat ik het absoluut niet ben haha. Nou ja, komt wel goed.

Heb alleen een studiegenootje die iets te veel rond me hangt. Ze is heel aardig, schattig en lief en ik vind het oke om met haar te kletsen maar daar houdt het ook mee op, ze voelt voor me meer als het kleine zusje van een vriend ofzo. Best vervelend want ze smst me vreselijk vaak, belt me om allerlei onzin te vragen en daar kan ik écht niet tegen maar ik wil ook weer niet bot zijn...
Oud 07-11-2008, 20:25
Nijn*
Nijn* is offline
All we do crumbles to the ground, though we refuse to see..
Jezus, het is echt niet eerlijk.. het is niet eerlijk. Ik zit helemaal vast in mijn hoofd, verdwaald in gedachten.. Ik kan hier niet mee omgaan.. en ik kan er met niemand over praten. Iedereen is opgewonden en druk bezig met pakken, mijn moeder vertrekt morgen naar Gran Canaria, mijn vader naar België.. ik blijf alleen achter, ik moet werken, ik moet doorgaan en ik trek het zo slecht. Het enige wat ik wil is.. Ik geloof niet meer dat het ooit beter zal worden, dat het ooit over gaat.
Oud 07-11-2008, 20:43
coopergirl
coopergirl is offline
Kom op Nijn*! *succes wenst*
Oud 07-11-2008, 22:06
darkfairy
darkfairy is offline
hmm ik heb geloof ik een soort van vriend.
bij mij uit de groep waar ik opgenomen ben hmm.
verwarring.
en als zijn verleden maar verleden blijft.
Oud 08-11-2008, 00:15
kroot
kroot is offline
@ nijntje: sterkte!!
@Leonoor en Sonho: een beetje te laat maar nog gefeliciteerd.

Jaja handig, weer een dag in bed gelegen. Sjezus ik heb een studie en werk en veel te doen. Grrrrrrr hoe krijg ik het voor elkaar.
Oud 08-11-2008, 09:24
Missy1234567890
@ Nijn: afleiding..maar die heb je wel met studie en werk.

OT: ok, ik ga nu echt beginnen. Ben onwijs chagerijnig, volgens mij had vriendje dat ook wel in de gaten na 1 opmerking (toen de computer niet deed wat ik wilde), dus die kijkt wel uit. Te laat op, te laat begonnen dus en ik moet nog mega veel, dus ook enorme zenuwen hoe ik dit ooit ga redden. Maar wel redelijk uitgeslapen en dat is ook wat na afgelopen week.

*yingyang zen zennn*
Oud 08-11-2008, 09:39
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ga toch solliciteren bij het Justitieel Pedagogisch Centrum. Lijkt me zo leerzaam en uitdagend Hopelijk is het echt wat voor me en mag ik er komen werken
Oud 08-11-2008, 11:04
coopergirl
coopergirl is offline
Lekker actief beazig geweest vandaag. Balkon opgeruimd en schoon gemaakt, caviakooi en kattenbak verschoond, stekkerdoos gehaald, boodschappen op de markt gedaan, gedoucht

Ik zou nu een meeting met mijn projectgroepje op MSN hebben, maar ik ben de enige aanwezige

Straks mijn to do list afwerken
- Stofzuigen
- Dweilen
- Kleding opvouwen
- Opruimen
- Artikelen lezen, uittreksels maken, leesvraag beantwoorden.
- Project afronden

Misschien ga ik vanavond nog naar mijn ouders
Oud 08-11-2008, 11:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heerlijk zo'n zaterdagochtend Ondanks dat ik de hele week al nagenoeg vrij en thuis ben vind ik het weekend toch altijd nog wel speciaal. Lekker uitgeslapen, gedoucht, m'n hele huis aan het luchten, post doorgenomen, planten staan nu in een bak water bij te komen, straks maar ff stofzuigen en hoop dat vriendje zo deze kant op komt
Oud 08-11-2008, 12:11
Roosje
Roosje is offline
Oh jeetje, ik ben echt verschrikkelijk in mijn nopjes met allemaal triviale dingen. Zoals dat ik voor 3,26 eten heb gekocht terwijl ik maar 3,25 bij me had, en dat ik twéé zegels kreeg, en dat ik alle cadeautjes voor m'n vriendinnetje heb ingepakt <3 en dat ik sms terug heb (HAHA!) en met mijn muziek en met het feestje gisterenavond. <3 Het vriendje van m'n zus liep rond in een roodkapjepakje en ik vond het geweldig. (-: En het is mooi weer buiten en mijn nieuwe vest is gaaf en er was gisterenavond een niet-zo-heel-dun meisje dat wél in een kort rokje liep en ik word er zo vrolijk van. Fuck het schoonheidsideaal!
Oud 08-11-2008, 12:34
Roosje
Roosje is offline
WHAAAAAH ik heb een 92 voor de tweede opdracht! Yay! *feestje viert*
Oud 08-11-2008, 13:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me alleen. En m'n moeder ging net huilen omdat ze bang is dat ik haar straks nooit meer zie. Pff, doe niet zo raar. Toen heb ik haar maar getroost en uitgelegd dat ik niet zo houd van de hele tijd aangeraakt te worden (ze moet me namelijk heel vaak aaien, knuffelen en over m'n wangen strijken en daar word ik echt kriebelig van en dat snapt ze niet). Nja, hopelijk snapt ze het.
Oud 08-11-2008, 14:12
Missy1234567890
Conclusies zijn en perfectionisme en weinig tijd ook.
Oud 08-11-2008, 16:24
Verwijderd
waarom ben ik nou zo somber deze hele week al? Tentamen, okee, maar nu is dat ook voorbij. 4 fout in de 40 meerkeuzevragen en niet tevreden. Snap ook niks van dat stomme gokkanscorrectie en ik kan het niet hebben dat zelfs alle domme mensen die tumor herkenden en ik niet. Nouja, ik herkende de oorsprong niet. Ik voel me echt nogal flauwtjes. Ik hoop gewoon dat er in mijn uiteindelijke cijfer wat terug te zien is van al dat harde werken. En ik zit nu me nu al zorgen te maken om opleidingsplaatsen. What a mess.

En ik vind het helemaal niet leuk dat ik mail krijg van Monuta voor een uitvaartverzekering. Ik ga nog liever dood dan dat ik er daar éen afsluit
Oud 08-11-2008, 16:57
Nijn*
Nijn* is offline
Thnx Kroot, Coopergirl, Missy1-0, soms zie ik het helemaal niet meer gebeuren voor mezelf..
Hmpf. Vandaag gewerkt, niet boeiend. Mijn collega's waren net zo moe en duf als ik dus niet echt leuk ofzo maar wel afleiding. Nu voel ik me wel oké geloof ik. Zometeen uiteten en borrelen met vriendinnen in Utrecht, daar heb ik wel echt veel zin in, alleen ben ik vergeten een cadeautje te kopen voor L. die twee weken geleden jarig was .. shit! En vanavond lekker slapen, morgen de hele dag lezen om op schema te beginnen met mijn nieuwe vakken, ook wel eens leuk, volgens mij is dit stukken interessanter dan dat stomme onderzoeksmethoden. Slapen, daar ben ik zo aan toe. En mijn mama smste vanmiddag dat ze heerlijk relaxt op het balkon in de zon zat, wat ik haar eigenlijk wel heel erg gun. Ik moet maar niet teveel stilstaan bij de puinhoop in mijn hoofd, het feit dat ik komende twee weken geen therapie ga hebben waarschijnlijk en hoe vreselijk slecht ik me voel. Gewoon doorgaan en niet stilstaan.

Me and my dog really get along
She don't howl when I'm screamin' my songs
I cuss, I drink, I lie, I spit,
Guess I don't really give a shit
Broken and ugly yes I am
Still I look good divin' in
<3
Oud 08-11-2008, 18:09
coopergirl
coopergirl is offline
Hoewel ik vandaag in/ rondom huis erg actief ben geweest, stel ik het lezen van artikelen/ afronding project erg uit. Dat veroorzaakt zo'n irritant stress-niveau, want wat ik nu niet afkrijg, MOET morgen af... Ik ga straks naar 't ouderlijk huis, kan ik mezelf nog meer afleiden
Oud 08-11-2008, 18:40
Missy1234567890
@ Nijn: veel plezier vanavond!

OT: ik heb eindelijk de draad te pakken en nu dus bijna de conclusie van m'n eerste deelonderwerp op papier. Erg ingewikkeld en talig. Het 2e wordt een stuk makkelijker en korter ook en dan het 3e en het 4e nog, waarvan ik nu al weet dat het 4e het lastigst wordt. Nouja, het zal toch ooit op papier komen. Vanavond tot maximaal 22u typen met oordopjes in zodat vriendje tv kan kijken. En ik heb nog hoop dat ik, als ik morgen en maandag heel veel uren maak, het maandagavond af kan hebben. Dus gauw maar verder.
Oud 08-11-2008, 18:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb van een uur of twee vanmiddag tot net een roman over klonen gelezen, was op zich bést een hip boek. Maar dit is het boek dat is voor het eerst in een maand in zeer korte tijd heb uitgelezen. Hopelijk heb ik de komende weken vaker de tijd om dat te doen, want lezen is echt zo leuk.
Oud 08-11-2008, 19:04
coopergirl
coopergirl is offline
Heel veel succes Missy! Na maandagavond ben je er écht vanaf! Houd vol, houd moed! En conclusies zijn sowieso erg naar
Oud 08-11-2008, 19:21
darkfairy
darkfairy is offline
me vader komt weer ladderzat thuis.
en zelf heeft hij het nog niet eens door.
fijn ben ook weer een weekend thuis.
Oud 08-11-2008, 19:40
Verwijderd
Oh bah, ik ben zo vreselijk gespannen en ik weet niet eens precies waardoor/voor.
Oud 08-11-2008, 19:43
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Oh bah, ik ben zo vreselijk gespannen en ik weet niet eens precies waardoor/voor.
veel herkenning.
Oud 08-11-2008, 21:58
justhanna
justhanna is offline
Ik ben naar de kapper geweest vandaag, en aan de ene kant ben ik wel tevreden maar aan de andere kant vind ik het ook te kort Zal wel weer gewoon een kwestie van wennen zijn...
Oud 08-11-2008, 22:00
Verwijderd
Ik wil naar huis... corrupte boel hier. Net wel met mijn broer piano gespeeld, dat was wel leuk. en nu zit ik hier weer. Met mijn zoveelste breiwerk. Aftellen tot ik naar huis mag, maar ze laten met voorlopig niet gaan. Verstop me maar. Weg van iedereen. Als dit ooit naar boven komt...
Oud 08-11-2008, 22:36
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:

Me and my dog really get along
She don't howl when I'm screamin' my songs
I cuss, I drink, I lie, I spit,
Guess I don't really give a shit
Broken and ugly yes I am
Still I look good divin' in
<3
Beth<3
Oud 08-11-2008, 23:26
Hulk
Hulk is offline
Ik vind je wel een beetje vaag Lentekriebel... Je hebt het over besmettelijke ziektes die geheim moeten blijven en dingen die naar boven komen?
Iets concreter als het kan?
Oud 09-11-2008, 10:40
Verwijderd
Stiekem is het vandaag best een bijzondere dag .
En ik heb een mega-allergische reactie op iets. . Heel erg kut. Dus straks even langs het ziekenhuis mijn bestelde zalfje halen.

I could drink a case of you
Oud 09-11-2008, 11:10
rare kwast
rare kwast is offline
Wie in bed stapt met beschadigd hart
Geeft aan zijn droom al snel een slechte start

zucht

Regels voor berichten