Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2008, 20:06
flyaway
flyaway is offline
Of mensen zeggen gestemd te hebben en hebben dat niet gedaan, dan gaat de wolftelling niet op.
Advertentie
Oud 10-11-2008, 20:07
Verwijderd
Vaak is het wel behoorlijk betrouwbaar. Bovendien hebben dorpelingen geen reden om er over te liegen en, als je er over zou liegen, wijst het al snel richting jou.
Oud 10-11-2008, 20:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Of mensen zeggen gestemd te hebben en hebben dat niet gedaan, dan gaat de wolftelling niet op.
dat kan heel goed nog idd. maar de enige mensen die dat misschien doen zijn verrader (om de wolven te beschermen) en evt. een heks die nu al kunstjes gaat uithalen. ik vind het iig nog wel onwaarschijnlijk in ronde één... maar het kan wel ja.
Oud 10-11-2008, 20:09
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb het stemlijstje bekeken. Er ontbreken 3 namen. Soija, EoS en mutsieprutsie. Soija had later nog gezegd op wie hij ging stemmen en mutsieprutsie was te laat. Ik weet niet of die stem nog is meegerekend of niet. EoS heeft dus kennelijk niet gestemd. Als hij wel gestemd heeft maar niks heeft gezegd is dat verdacht. Als hij niet heeft gestemd is dat vrij irritant, want het is de eerste ronde.
Oud 10-11-2008, 20:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb het stemlijstje bekeken. Er ontbreken 3 namen. Soija, EoS en mutsieprutsie. Soija had later nog gezegd op wie hij ging stemmen en mutsieprutsie was te laat. Ik weet niet of die stem nog is meegerekend of niet. EoS heeft dus kennelijk niet gestemd. Als hij wel gestemd heeft maar niks heeft gezegd is dat verdacht. Als hij niet heeft gestemd is dat vrij irritant, want het is de eerste ronde.
das jammer idd. van mutsieprutsie ga ik er vanuit dat ze idd niet gestemd heeft. op wie ging soija dan stemmen?
EOS moet het iig nog maar even laten weten ja... want miss. krijg je nog hele andere betekenissen (of geen betekenissen).

iemand zei trouwens (basjeeh) dat hij als wolf eerder iemand anders zou kiezen en niet miekjuh omdat zij waarschijnlijk weinig kwaad kan. Maar als wolf kun je misschien ook verwarring saaien door juist onervaren speler op te eten...
Oud 10-11-2008, 20:14
Verwijderd
Als ik wolf zou zijn zou mijn prioriteit niet liggen bij verwarring saaien, maar bij het spel domineren. Ik denk dat ik dan liever Lisaaah had opgegeten. Maar het is natuurlijk helemaal niet zeker of het wel gelijkspel was tussen Lisaaah en Light fighter en misschien is Lisaaah wel wolf en was de keuze dus helemaal niet moeilijk. Je weet eigenlijk niks zeker.

En ik moet natuurlijk ook niet gaan beredeneren aan de hand van wat ik zelf zou doen.
Oud 10-11-2008, 20:15
TopDrop
TopDrop is offline
ik moest zoeken naar soija's stem! maar hij zei dat ie basjeeh had gestemd.
Oud 10-11-2008, 20:16
Verwijderd
Nee, dat was na dit verhaal toch?
Oud 10-11-2008, 20:26
Verwijderd
OMG wat stom

Ik ging boodschappen doen en ben in slaap gevallen en heb niet meer gestemd
Oud 10-11-2008, 20:27
Verwijderd
Ik heb niet gezegd op wie ik heb gestemd.
Oud 10-11-2008, 20:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als ik wolf zou zijn zou mijn prioriteit niet liggen bij verwarring saaien, maar bij het spel domineren.
Het een leidt tot het ander.
Oud 10-11-2008, 21:02
light fighter
light fighter is offline
Miekjuh
Paranoide
Lisaaah
Uice
Sterrenmeisje

Lisaaah
Flyaway
Sherco
Light fighter

Light fighter
Vlindertje
Daboman
Basjeeh

Dit zijn personen waar tussen gelijkspel ging. Waarschijnlijk zit er ten minste één wolf tussen het miekjuh-lijstje. Dan blijft de optie bij Lisaaah en mij zitten dan geen wolf er van uitgaande dat het gelijk spel was tussen ons drie.
In alle andere gevallen zit er minstens één wolf in of het rijtje van Lisaah of mij.

Lisaaah en Uice zitten bij Miekjuh op de beruchte breekpunttheorie.

Maar dit lijstje is zeker later in het spel heel erg bruikbaar. Jammer dat niet iedereen zijn stem heeft doorgegeven maar goed.
Oud 10-11-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Zou wel handig zijn om te weten als jij op een van de gelijkspelmensen hebt gestemd
Oud 10-11-2008, 21:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
He?!
Oud 10-11-2008, 21:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Denk ik dan. Mijn volgende stem gaat lekker naar Basjeh.
Oh ;x Dan had ik over 'volgende' heen gelezen.

Waarom heb je dan niet gezegd op wie je hebt gestemd?
Oud 10-11-2008, 21:11
TopDrop
TopDrop is offline
Oh, en:

http://deslyxie.nl/wwspel53
Oud 10-11-2008, 21:15
Neko*
Neko* is offline
Oud 10-11-2008, 21:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 10-11-2008, 21:35
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Zodat je de daarmee te winnen kennis alleen voor jezelf houdt? Opzich wel slim, als je een dorpeling bent en ons dan de goede kant uit leidt... Maar als wolf een handig excuus. Twijfelachtig.
Oud 10-11-2008, 21:38
Lethe
Lethe is offline
Lisa zegt dat ze vergeten is te stemmen, in dat geval zou het 3-3-3 zijn.
Oud 10-11-2008, 21:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lisa zegt dat ze vergeten is te stemmen, in dat geval zou het 3-3-3 zijn.
Of 3-3-2 in een willekeurige combinatie als er nog ergens een wolf tussenzit.
Oud 10-11-2008, 21:53
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
fuckin hell, gelijkspel.

Ikzelf had overigens op Light Fighter gestemd, maar ik had dit 20.03 gedaan omdat ik de hele dag op excursie ben geweest en toen net pas terug was. Bleek dat ze ineens de stemtijd vervroegd hebben
affijn, mijn stem heeft dus niet meegetelt.
Oud 10-11-2008, 22:03
Verwijderd
Well, of Soija nu een wolf is of niet, ik denk dat je mensen die hun stemmen niet doorgeven beter kwijt dan rijk bent. Bovendien geeft hij geen antwoord op mijn vraag wat zijn mening (over mij) is, dus ik denk dat hij veel toevoegt aan het spel momenteel. Of dit is om zijn eigen spel te willen spelen of omdat hij een bad guy is, kan me niet zo veel schelen, ik denk dat je hem beter kwijt dan rijk bent.

Edit: indien er geen vreemde dingen gebeuren gaat mijn stem dus ook naar hem.
Oud 10-11-2008, 22:26
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Lisaaah zegt nu achteraf dat ze niet gestemd heeft. Dat zou inderdaad betekenen dat het gelijkspel zou zijn tussen Miekjuh, Lisaaah en Light Fighter.
Dat zegt dan dus helemaal niks over eventuele wolven in 1 van de rijtjes. En dat zou Lisaaah (en alle andere in het rijtje van Miekjuh) weer minder verdacht maken. Dus eigenlijk vind ik het best verdacht dat Lisaaah opeens zegt niet gestemd te hebben...ik ga er nog maar even lekker een nachtje over slapen
Oud 10-11-2008, 22:26
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
O en..ik heb mijn stem niet meer doorgegeven, omdat ik er dus achter kwam toch al te laat te zijn.
Oud 10-11-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah zegt nu achteraf dat ze niet gestemd heeft. Dat zou inderdaad betekenen dat het gelijkspel zou zijn tussen Miekjuh, Lisaaah en Light Fighter.
Dat zegt dan dus helemaal niks over eventuele wolven in 1 van de rijtjes. En dat zou Lisaaah (en alle andere in het rijtje van Miekjuh) weer minder verdacht maken. Dus eigenlijk vind ik het best verdacht dat Lisaaah opeens zegt niet gestemd te hebben...ik ga er nog maar even lekker een nachtje over slapen
Tsja, was wel te verwachten, maar juist daarom zou het niet slim zijn dit opeens te zeggen. Maar het is echt waar, ik heb de hele tijd geslapen en werd wakker doordat mijn moeder() me belde. Ik ben urenlang niet online geweest.
Oud 10-11-2008, 22:34
TopDrop
TopDrop is offline
je moeder
Oud 10-11-2008, 23:23
Daboman
Daboman is offline
Mooie stemming op zich, daar valt later misschien nog wel uit te halen. Ik geloof niet dat we er nu al iets uit kunnen halen, eigenlijk. Ik weet nog niet wat ik moet denken van lisaaah's bekentenis achteraf, ik heb op zich wel wolven gezien die "vergeten" zijn om te stemmen. Gek genoeg vergeten ze dat bij de eetronde dan weer nooit
Oud 11-11-2008, 08:43
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
fuckin hell, gelijkspel.

Ikzelf had overigens op Light Fighter gestemd, maar ik had dit 20.03 gedaan omdat ik de hele dag op excursie ben geweest en toen net pas terug was. Bleek dat ze ineens de stemtijd vervroegd hebben
affijn, mijn stem heeft dus niet meegetelt.
Dat was niet 'ineens' hoor, dat hebben we afgesproken voor het spel begon
Oud 11-11-2008, 08:53
light fighter
light fighter is offline
Wat Daboman al zei over lisaaah zat ik ook al aan te denken, aangezien het haar in zekere zin vrijpleit. Vooral omdat ze al doorgaf op wie ze ging stemmen. Misschien is dat mijn gedachte kronkel maar aangeven op wie ik stem en het stemmen zelf doe ik altijd vrijwel tegelijk om dit soort dingen te voorkomen.

Soija heeft weer eens een opmerkelijke spelstijl zoals altijd het niet doorgeven betekend hoe dan ook dat hij kennis voor zichzelf wil houden en mee liften op de ideeen van de rest. Waarom? Zijn stem kan in deze situatie heel relevant zijn geweest...

Verder heb ik nog niks bijzonders opgemerkt
Oud 11-11-2008, 10:28
Verwijderd
Ik heb direct aangegeven dat ik nog niet mijn stem had verstuurd.
Oud 11-11-2008, 12:33
Verwijderd
Wut, ik ga even slapen en een opdracht maken en gelijk zijn we drie bladzijdes verder. Even bijlezen.

[edit] Wtf, gelijkspel in de eerste ronde én de cupido dood Wel een interessante uitslag, daar kunnen we later vast interessante dingen uit concluderen.

Laatst gewijzigd op 11-11-2008 om 13:04.
Oud 11-11-2008, 14:45
Uice
Uice is offline
Er voor het gemak vanuit gaande dat er een wolf in dit lijstje zit:

Citaat:
Miekjuh
Paranoide
Lisaaah
Uice
Sterrenmeisje
Sterrenmeisje zal het niet zijn want dan voeg je jezelf niet als laatste toe, ik zal het niet zijn want ik ben het niet, dus Lisa of Paranoide.
Oud 11-11-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Er voor het gemak vanuit gaande dat er een wolf in dit lijstje zit:

Sterrenmeisje zal het niet zijn want dan voeg je jezelf niet als laatste toe, ik zal het niet zijn want ik ben het niet, dus Lisa of Paranoide.
Lisaaah heeft uiteindelijk niet gestemd (als ik het goed gelezen heb).
Oud 11-11-2008, 15:06
Uice
Uice is offline
Oh! Die post had ik over 't kupke gezien. Dat zou ons juist allemaal vrijspreken.
Oud 11-11-2008, 15:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Oh! Die post had ik over 't kupke gezien. Dat zou ons juist allemaal vrijspreken.
nou, dat is ook weer een beetje voorbarig
maar jullie zijn iig niet meer direct verdacht nee
Oud 11-11-2008, 16:25
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik heb direct aangegeven dat ik nog niet mijn stem had verstuurd.
Hoe bedoel je direct? Direct na de uitslag of direct toen je online kwam? Ik verdenk je niet zo, maar ik zou het erg toevallig vinden als je net een minuutje te laat bent om dat aan te geven.
Oud 11-11-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Perongeluk kan ook natuurlijk, als diegene als eerste op Miekjuh stemt en de rest schaapt mee...

Maar als ik verrader was zou ik me er nog niet echt mee bemoeien, veel te veel kans dat er mensen switchen of wat dan ook.
Jawel hoor, deed ik ook vorig spel.

Citaat:
OMG wat stom

Ik ging boodschappen doen en ben in slaap gevallen en heb niet meer gestemd
Dubieus, dubieus.

Citaat:
Waarom niet? Zou wel handig zijn om te weten als jij op een van de gelijkspelmensen hebt gestemd
Neuh, ik heb niet gestemd op een van de gelijkspelenden.
Ik heb niet gezegd op wie ik heb gestemd omdat ik daar geen zin in had. Het was de eerste ronde, niemand was verdacht ik heb gestemd wie ik wilde stemmen en het was iemand waar verder niemand anders op heeft gestemd.

Overigens is dat gespeculeer met behulp van die lijstjes een beetje zinloos nu. "Een van de vier zal wel wolf zijn." Like dikke duh, 1 op de 4,75 is wolf.

Mijn volgende stem gaat nog steeds of naar Basjeh of naar Lisaaah.

Edit: Of Daboman, ik denk toch dat hij de geliefde zou kunnen zijn, daar Miekjuh op hem stemde.
Oud 11-11-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je direct? Direct na de uitslag of direct toen je online kwam? Ik verdenk je niet zo, maar ik zou het erg toevallig vinden als je net een minuutje te laat bent om dat aan te geven.
Citaat:
Ik ga niet op jou stemmen nu want ik vond het wel grappig zo

Ik stem ook wel op miekjuh maar ik wacht nog wel tot morgen met versturen.
Oud 11-11-2008, 18:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Neuh, ik heb niet gestemd op een van de gelijkspelenden.
Ik heb niet gezegd op wie ik heb gestemd omdat ik daar geen zin in had. Het was de eerste ronde, niemand was verdacht ik heb gestemd wie ik wilde stemmen en het was iemand waar verder niemand anders op heeft gestemd.
Ik vind dit maar vreemd gedoe. Als het niet uitmaakt op wie je hebt gestemd, kun je het gewoon zeggen. Dat je er niks over kwijt wilt vind ik maar raar.
Oud 11-11-2008, 18:31
Verwijderd
Nou en. Ik doe lekker wat ik wil.
Oud 11-11-2008, 18:32
Verwijderd
En als we kwaad zijn zeg je: bil! ?
Oud 11-11-2008, 19:05
Spelleider
Spelleider is offline
Nog diezelfde middag werd Miekjuh op de brandstapel gegooid. De hele stad liep uit en de binnenplaats van het kasteel was propvol. Iedereen wilde een heks zien verbranden! Alleen Lisaaah kon het niet aanzien. Ze zat op haar kamer en hield haar handen over haar oren tegen het gegil van de naaister. De tranen stroomden over haar wangen.

Toen ging de deur open. Flyaway kwam binnen. Vast om haar te troosten! Maar tot haar grote schrik zag Lisaaah dat Hertog Uice achter haar aanliep, lachend en met een neus rood van de wijn. Flyaway keek geschrokken naar haar zuster en duwde de hertog weer naar buiten. Ze zouden vast naar zijn vertrekken gaan, om te kaarten of te dobbelen. En wijn te drinken. Lisaaah dacht dat ze weer alleen was met haar verdriet, maar matige_muis was achtergebleven in haar vertrekken. Hij liep voorzichtig op haar af; als hij maar goed op haar inspeelde, kon hij informatie over die vervelende Flyaway loskrijgen en haar voorgoed uit de weg ruimen! Matige_muis had warme, kruidige wijn mee voor het huilende hofdametje en legde een troostende arm om haar schouders. Lisaaah dronk dankbaar en stortte haar hart uit. Matige_muis grinnikte in zijn vuistje: niets stond zijn plan meer in de weg!

Terwijl het volk wild was en schreeuwde en stenen naar de brandende ‘heks’ gooide, zat Koningin Elea verslagen op haar troon. Ze had nooit gedacht dat juist de getalenteerde Miekjuh zich met zulke vreselijke praktijken had beziggehouden! Ook Allure was niet blij met deze ontdekking; ze had liever een toverende naaister die prachtige jurken voor haar toverde, dan dat ze twee dagen in dezelfde jurk moest lopen. Wat moest het volk wel niet denken! Straks dachten ze dat de staatskas leeg was, omdat hun prinses er zo armoedig bij liep! Nee, als je representatief was voor de staat en het land, moest je goed voor de dag komen. Zij, haar moeder en de hofdames zouden voorlopig zelf hun rokken moeten zomen en hun lijfjes moeten borduren. Och, was er maar iemand die een oplossing had voor het arme kind!
Sterrenmeisje omhelsde haar prinses en vriendin; ze was vast geschrokken door wat er gebeurd was! Ze vroeg of ze iets kon betekenen voor de prinses. Allure stortte haar hart uit: ze had nog maar één gewaad dat ze nog niet gedragen had, en dat zou ze eerst moeten aanpassen omdat ze gegroeid was. Ze voelde zich belabberd en zag helemaal bleek! Maar de oplettende sterrenmeisje was eens meegereden met Paranoide, toen ze op bezoek ging bij haar vader. Ze had ook gezien, dat hij langer bij de leverancier van zijde en satijn binnen bleef dan nodig was, en dat hij een vrouw mee naar de herberg nam. Als je stoffen verhandelde, moest je ze ook kunnen verwerken! Sterrenmeisje sprong op en rende naar TopDrop.
Achter de stallen vond ze hem. TopDrop en Mutsieprutsie stoven uit elkaar toen ze iemand hoorden aankomen. Mutsieprutsie stopte snel haar losgeraakte haar onder haar mutsje, trok haar kleding recht en rende met de emmers melk naar de keuken. TopDrop bleef achter de stallen met zijn haar in de war en zijn pet in zijn hand. Sterrenmeisje kwam aangerend, trok hem mee, eiste een paard en legde al rennend richting de ingang van de stallen, alles uit. Ze hadden een nieuwe naaister nodig! TopDrop toonde alle begrip die hij kon opbrengen voor de ijdelheid van de prinses, tuigde twee paarden op, vroeg Daboman de gezelschapsdame te vergezellen en liep terug naar het hof om de resten van de brandstapel te helpen opruimen. De rest van de avond bracht hij dobbelend met Basjeeh door, genietend van de pasteitjes die Mutsieprutsie voor hem had meegesmokkeld.

Light Fighter was woedend en diep gekwetst dat zijn prachtige diner compleet was vergeten door de komst van zwarte magie; hij gaf Mutsieprutsie er flink van langs en schreeuwde en hakte de kop van een gans eraf terwijl hij fantaseerde dat hij die vervelende oude knar van een koning onthoofdde.

Eye of Sauron was met Vlindertje het bos ingegaan om magische kruiden te plukken die de stad en het kasteel zouden behoeden voor nog meer onheil. In het bos waren ze echter zorgwekkende tekens tegengekomen en ze hadden flitsen van vreemde wezens gezien. Snel gingen ze dus naar het hutje van Vlindertje en dronken een kroes bier om aan te sterken. Ze hadden nog lang niet genoeg kruiden om de magie te bezweren, maar wel genoeg om de Koning, de Koningin en Allure te beschermen. Ze maakten drie leren buideltjes met de kruiden, die de vorsten op het hart moesten dragen. Stiekem maakte Vlindertje ook een klein buideltje voor zijn eigen dochter; die zou hij aan haar geven zodra ze in de stad was.

Katje maakte zich, net als Allure, vooral zorgen om de aanvoer van kledij die nu gestopt was. Ze verscheen nog liever in haar nachtjapon dan in een gewaad dat ze al gedragen had aan het diner! Maar ze liet het er niet bij zitten; ze haastte zich naar het naaiatelier, trok stoffen uit de kast en zette het naaistertje, dat nog helemaal overstuur was van het feit dat haar meesteres iemand had trachten te vermoorden met zwarte magie, hard aan het werk. Het arme kind kon amper zien waar ze stikte en borduurde door haar tranen, en elke keer dat ze een steek verkeerd zette, gaf Katje haar een draai om haar oren. Maar Flyaway mocht niet zonder kleding komen te zitten, nu de hertog een oogje op haar had. En ook Katje, als moeder, moest goed voor de dag komen om Hertog Uice over te halen haar dochter te trouwen.

Gravin Fantome was uiteraard diep geschokt en de aanslag op haar leven had haar kwaaltjes verergerd. Ze huilde tranen met tuiten, terwijl Graaf Soija bezorgd aan haar bed zat en iedereen liet roepen om zijn vrouw beter te maken; Sherco moest haar komen zegenen, Pippeloen moest haar zien op te vrolijken en Paranoide moest allerlei wijnen en spijzen aandragen. Maar niets hielp; Fantome had ervoor gekozen om zich ziek te voelen en de menselijke geest is sterker dan welke hofnar, wijn of zegening dan ook. Wie ziek wil zijn, zal ziek zijn.

De wolven hebben niemand gegeten deze ronde. De dorpelingen hebben tot morgen 20:00 uur om er een op te hangen, want de volgende ronde zijn ze extra hongerig!

1. Pippeloen
2. Paranoide
3. Uice
4. Katje
5. TopDrop
6. Lisaaah
7. Mr Soija
8. matige_muis
9. Sherco
10. flyaway
11. Basjeeh
12. Light fighter
13. Mutsieprutsie
14. ~~Fantôme~~
15. *Miekjuh* (Cupido)
16. Daboman
17. AllureV
18. sterrenmeisje
19. Eye of Sauron
20. Vlindertje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Laatst gewijzigd op 11-11-2008 om 21:03. Reden: spelfout :bloos:
Oud 11-11-2008, 19:07
Verwijderd
Oeh, Bane of tovenaarswerk?

Oud 11-11-2008, 19:19
Verwijderd
Haha ik wist dat dit ging gebeuren. Hoe zou ik dat toch weten.
Oud 11-11-2008, 19:45
Verwijderd
Whoo, niemand opgegeten.

Nu de theorieën. Ik weet nog niet wat ik met Lisaaah en Soija moet. Op zich liggen zij wel het meest voor de hand om te verdenken. Met name Lisaaah, want niet alleen zegt ze vergeten zijn te stemmen, ook kan het zijn dat het gelijkspel was tussen haar en Miekjuh. Dat laatste hoeft echter niet te betekenen dat ze wolf is, want de wolven kunnen haar ook gewoon een leukere speler vinden. En zeggen dat je niet gestemd hebt is ook een vrij domme zet die je kan doen als wolf, want dan vestig je alleen maar onnodig de aandacht op jezelf. Maar het Miekjuh-rijtje werd sowieso verdacht, dus misschien is het wel een laatste reddingspoging.
Ik geloof trouwens best dat ze in slaap gevallen is, dat hoeft niet zoveel met wolfzijn te maken te hebben.
want het kan zijn dat ze een wolf is en zich gewoon bij Miekjuh aansloot in de hoop dat er geschaapt zou worden. Dan zou ze met haar tweede positie in een lijst iets van bescherming hebben. Als ze wolf was én wakker was geweest tegen het einde van de stemronde kon ze misschien snel haar stem veranderen, maar nu kon dat dus niet.

Al met al, hmm. Ik denk niet dat ik Lisaaah verdacht genoeg vind om op haar te stemmen.

Wat Soija betreft, op deze manier spelen doet hij wel vaker, dus dit gedrag maakt hem niet direct verdacht. Maar het is wel verwarrend, want hiermee werkt hij de dorpelingen eigenlijk openlijk tegen. Vooral doordat hij ook nadat is gebleken dat het gelijkspel werd niet wilde zeggen op wie hij heeft gestemd, terwijl we daar misschien iets nuttigs konden halen. Eerder zei hij overigens dat z'n stem voor deze ronde gebaseerd zou zijn op rancune, dus misschien ging hij wel voor Katje. In dat geval klopt het wel wat hij zegt over dat het iemand was waar nog niemand op gestemd had.
Ik vind zijn gedrag maar dubieus, ook die uitspraak van hierboven. Het kan zijn dat hij daarmee wil suggereren dat hij de tovenaar is, hm. Ik word er niet veel wijzer van.

Verder, ik vind de stem van Pippeloen ook wel vreemd. Uice is over het algemeen een leuke speler en op leuke spelers wordt zelden gestemd in de eerste ronde. Bovendien wordt ze bijgestaan door Kazet, dus misschien zit daar iets interessants. Ze kan geen ziener zijn, want het is de eerste ronde. Misschien is Uice wel een wolf, is Pip de verrader en wil ze een Soija-truuk. Of misschien is ze een wolf en wil ze de aandacht op iemand anders vestigen. Maar het kan natuurlijk ook gewoon random zijn gegaan. Hoe dan ook, dat houd ik ook in de gaten.

En tot slot, er staan in de eerste ronde altijd een paar wolven in rijtjes van één persoon, want dat is lekker makkelijk verhullen dat je niet kunt stemmen. Dus hen moeten we in de toekomst ook een beetje in de gaten houden. Hier is de volledige lijst nogmaals:

Miekjuh
Paranoide
Lisaaah
Uice
Sterrenmeisje

Lisaaah
Flyaway
Sherco
Light fighter

Light fighter
Vlindertje
Daboman
Basjeeh

Uice
Pippeloen

Sherco
TopDrop

Basjeh
Katje

Flyaway
Fantome

Mutsieprutsie
AllureV

AllureV
Matige_muis

Daboman
Miekjuh
Oud 11-11-2008, 19:48
Verwijderd
Ik heb wel gezegd dat ik op een apart iemand heb gestemd en dat is meer dan genoeg info voor het gelijkspel.

Maar goed, nu je toch op het goede spoor zit, ik heb inderdaad op Katje gestemd. Zij en Absinthe willen ook wel vaker mij de eerste ronde stemmen.

Overigens ben jij wolf, Paranoïde.
Oud 11-11-2008, 19:49
Verwijderd
Oh en ik suggereer geen tovenaar te zijn, ik ga ervanuit dat de bane is opgegeten.
Oud 11-11-2008, 19:49
Verwijderd
Uice vertrouw ik ook niet!
Oud 11-11-2008, 19:50
Verwijderd
Uice was geheel random gekozen en heeft niks te maken met of hij een leuke speler is of niet. het is toch geen regel dat je leuke spelers er niet uit mag stemmen? En de hulp van kazet komt morgen pas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten