| Inloggen |
![]() |
||
Lekker vrouwen verhandelen in Saailand #416
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Lekker vrouwen verhandelen in Saailand #416 |
|
|
Citaat:
Haha wat schattig
![]() Uhm mijn bed is fijner bij mijn ouders alleen vinden ze het gek als ik de hele dag in bed lig maar ja ik kan wel eens doordeweek reizen enzo en op school kan ik ook met ov. Hallo ik ben katholiek dus wil je alsjeblieft niet overal gewoon de naam van god's zoon misbruiken omdat het jou mooi uitkomt? |
||||
|
|
|
Citaat:
Haha wat schattig
![]() Uhm mijn bed is fijner bij mijn ouders alleen vinden ze het gek als ik de hele dag in bed lig maar ja ik kan wel eens doordeweek reizen enzo en op school kan ik ook met ov. Hallo ik ben katholiek dus wil je alsjeblieft niet overal gewoon de naam van god's zoon misbruiken omdat het jou mooi uitkomt? En naar school met OV, fiets jungens, train je gelijk nog je body en hoef je niet op de bus te wachten!
|
||||
|
|
|
Citaat:
Ben ik nou de enige die Joran niet heel erg graag achter de tralies wil?
![]()
|
||||
|
|
|
Het is vermakelijker als ie nu wegkomt en ergens anders een villa koopt, en dat Peter hem dan volgend jaar weer op laat bellen door een paar gasten met een koffer coke ofzo, of dat ie hem stiekem filmt terwijl ie te hard rijdt op zijn motor en daar dan een uur televisie aan besteed.
Dus daar hoop ik op. |
||||
|
|
|
Citaat:
Het is vermakelijker als ie nu wegkomt en ergens anders een villa koopt, en dat Peter hem dan volgend jaar weer op laat bellen door een paar gasten met een koffer coke ofzo, of dat ie hem stiekem filmt terwijl ie te hard rijdt op zijn motor en daar dan een uur televisie aan besteed.
Dus daar hoop ik op.
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Godskolere.
Citaat:
Hmmm tja, kwestie van wennen denk ik. Dat vond ik eerst ook, nu niet meer.
En naar school met OV, fiets jungens, train je gelijk nog je body en hoef je niet op de bus te wachten! Want soms kan ik niet anders.Ja ![]()
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Dus daar hoop ik op. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Godskolere.
Ja klopt, ik ben dan ook van plan vaker te fietsen maar nu doe ik alleen naar de stad of boodschappen met de fiets enzo. Maar ik ben er nu ook al wel aan gewend hoor, ik hoop alleen geen blokken meer te krijgen dat ik op maandag om negen uur begin Want soms kan ik niet anders.Ja ![]() ![]() |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso zijn alle vakken die om negen uur zijn uit den boze! Ik heb ineens voor vijf weken een vak verplaatst naar woensdag 9 uur, dat is nog fucking na uitgaansavond ook nog. Oh en morgen ook altijd om 9 uur. ;(
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Hij heeft ook een keer een uitzending gevuld met beelden van agenten die niet betalen voor hun parkeerplek. Ze rijden elke keer de parkeergarage uit en dan weer in, omdat de eerste paar uur gratis zijn. Peter was geschokt.
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft ook een keer een uitzending gevuld met beelden van agenten die niet betalen voor hun parkeerplek. Ze rijden elke keer de parkeergarage uit en dan weer in, omdat de eerste paar uur gratis zijn. Peter was geschokt.
|
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |