Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2008, 19:51
Verwijderd
Ik heb 1 keer op jou gestemd in de eerste ronde, omdat je dan toch random stemt en omdat jij een mongool bent en toen werd ik daarom geroloogd door jou, en nu heb jij op mij gestemd uit wraak daarvoor? :') Nee ok.
Advertentie
Oud 11-11-2008, 19:54
Fantôme
Fantôme is offline
mr soija, wat moet ik toch weer van je denken!
door nu te zeggen dat je wist dat dit zou gebeuren en zomaar ineens te zeggen dat paranoide wolf is...
Oud 11-11-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Haha ik wist dat dit ging gebeuren. Hoe zou ik dat toch weten.
Citaat:
Ik heb wel gezegd dat ik op een apart iemand heb gestemd en dat is meer dan genoeg info voor het gelijkspel.

Maar goed, nu je toch op het goede spoor zit, ik heb inderdaad op Katje gestemd. Zij en Absinthe willen ook wel vaker mij de eerste ronde stemmen.

Overigens ben jij wolf, Paranoïde.
Citaat:
Oh en ik suggereer geen tovenaar te zijn, ik ga ervanuit dat de bane is opgegeten.
Citaat:
Uice vertrouw ik ook niet!
Kun je ook vertellen waarom je de alwetende speler bent?
Oud 11-11-2008, 20:01
Fantôme
Fantôme is offline
Ik kan me wel vinden in de post van paranoide.
Enerzijds kan, wat Lisa deed, een laatste reddingspoging zijn geweest, maar dat idee heb ik nog niet. Voorlopig wil ik haar er niet uit hebben.
Ik ben wel heel benieuwd naar het opvallende speelgedrag van mr soija. wat op zich niet vreemd is. Maar zie hierboven; hij doet zich wel voor als soort van alwetende speler..

Doordat Lisaaah dus aangaf niet gestemd te hebben, kunnen we weinig halen uit de rijtjes en waar de wolven verscholen zitten. Misschien dat we hier later in het spel nog wel wat aan hebben...

ik moet nog even nadenken voor wie ik de volgende keer wil gaan.

Lekker trouwens dat er niemand is opgegeten!!
Oud 11-11-2008, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Uice was geheel random gekozen en heeft niks te maken met of hij een leuke speler is of niet. het is toch geen regel dat je leuke spelers er niet uit mag stemmen? En de hulp van kazet komt morgen pas
Nee, het is geen regel en ik vind je ook niet verdacht, hoor. Maar het was wel opvallend, ook doordat je er niet bij had gezegd dat het random was, dus vandaar.

Citaat:
Ik heb wel gezegd dat ik op een apart iemand heb gestemd en dat is meer dan genoeg info voor het gelijkspel.

Maar goed, nu je toch op het goede spoor zit, ik heb inderdaad op Katje gestemd. Zij en Absinthe willen ook wel vaker mij de eerste ronde stemmen.

Maar we kunnen niemand vertrouwen. Zeggen van 'ja ik heb wel op iemand gestemd maar ik zeg niet op wie en dat moeten jullie verder niet erg vinden want ik heb besloten dat het iemand is die voor jullie theorieën niet boeit' kan best wolfgedrag zijn. Nu is het de eerste ronde dus het is allemaal een beetje /care, maar toch is zulk gedrag vreemd.

Citaat:
Oh crap, vergeten, goed dat je 't zegt. :') Waarom denk je dat?
Oud 11-11-2008, 20:06
Verwijderd
Ik twijfel tussen twee opties; meegaan met Soija en gokken dat Paranoide wolf is of voor Soija gaan. Dan zou dit mijn reden zijn:

Citaat:
Well, of Soija nu een wolf is of niet, ik denk dat je mensen die hun stemmen niet doorgeven beter kwijt dan rijk bent. Bovendien geeft hij geen antwoord op mijn vraag wat zijn mening (over mij) is, dus ik denk dat hij veel toevoegt aan het spel momenteel. Of dit is om zijn eigen spel te willen spelen of omdat hij een bad guy is, kan me niet zo veel schelen, ik denk dat je hem beter kwijt dan rijk bent.

Edit: indien er geen vreemde dingen gebeuren gaat mijn stem dus ook naar hem.
Optie één heeft iets meer back-up, want dan heb je meer informatie over de bluf (of juist niet) van Soija. Als Para dan een good guy zou zijn weet je dat Soija een vuile speler is en dan zou ik hem eruit stemmen, maar als Para wolf is moet je natuurlijk Soija (in zekere mate) volgen.

Ik weet het nog niet.
Oud 11-11-2008, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Maar zie hierboven; hij doet zich wel voor als soort van alwetende speler..
Ik kan ook wel nadat iets gebeurd is zeggen dat ik al wist dat het zou gaan gebeuren en daarna een willekeurig persoon aanwijzen als wolf. Dat maakt je niet alwetend. Het kan best zijn dat de bane is gegeten, maar dat kun je helemaal niet voorzien in de eerste ronde.

Oh, het kan trouwens wel zijn dat Soija de bane is, dat hij iemand verdenkt en dat zijn vreemde gedrag een uitlokking tegenover diegene was. Hoewel de wolven op zich juist wel blij moeten zijn met zijn gedrag, want hij zaait verwarring onder de dorpelingen en daar krijgen ze een stijve wolvenpiem van.
Oud 11-11-2008, 20:13
Verwijderd
ik denk idd dat soija bane is, want als ik wolf zou zijn zou ik hem ook dood willen maken
Oud 11-11-2008, 20:15
Verwijderd
Ik vertrouw Soija voor geen meter. We weten allemaal dat hij verschrikkelijk goed is, wat voor ons heel slecht kan uitpakken als hij slecht is. Kon me nog een ander spel herinneren waarin hij geliefde met een wolf was en zo gewonnen heeft, en vorig spel was hij de verrader, als LL niet stom was geweest hadden ze hoogstwaarschijnlijk ook gewonnen.

En ik kan me niet voorstellen dat Soija Paranoide heeft opgevraagd, mocht hij ziener zijn. Ze stond totaal niet in de picture en er waren genoeg anderen die gevaarlijker kunnen zijn.

Nee, zulke vaagheid kunnen we niet gebruiken met hem. Het zou heel jammer zijn als hij toch goed bleek maar om Paranoide zo te beschuldigen is té verdacht voor mij.
Oud 11-11-2008, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 1 keer op jou gestemd in de eerste ronde, omdat je dan toch random stemt en omdat jij een mongool bent en toen werd ik daarom geroloogd door jou, en nu heb jij op mij gestemd uit wraak daarvoor? :') Nee ok.
Niet echt wraak hoor, gewoon eerste ronde stem, dan kom ik uit op jou. Verder niks tegen je.

Citaat:
Nee, het is geen regel en ik vind je ook niet verdacht, hoor. Maar het was wel opvallend, ook doordat je er niet bij had gezegd dat het random was, dus vandaar.

Maar we kunnen niemand vertrouwen. Zeggen van 'ja ik heb wel op iemand gestemd maar ik zeg niet op wie en dat moeten jullie verder niet erg vinden want ik heb besloten dat het iemand is die voor jullie theorieën niet boeit' kan best wolfgedrag zijn. Nu is het de eerste ronde dus het is allemaal een beetje /care, maar toch is zulk gedrag vreemd.

Oh crap, vergeten, goed dat je 't zegt. :') Waarom denk je dat?
Als ik in de lijst stond, was ik net zo (on)betrouwbaar.

Citaat:
Ik vertrouw Soija voor geen meter. We weten allemaal dat hij verschrikkelijk goed is, wat voor ons heel slecht kan uitpakken als hij slecht is. Kon me nog een ander spel herinneren waarin hij geliefde met een wolf was en zo gewonnen heeft, en vorig spel was hij de verrader, als LL niet stom was geweest hadden ze hoogstwaarschijnlijk ook gewonnen.

En ik kan me niet voorstellen dat Soija Paranoide heeft opgevraagd, mocht hij ziener zijn. Ze stond totaal niet in de picture en er waren genoeg anderen die gevaarlijker kunnen zijn.

Nee, zulke vaagheid kunnen we niet gebruiken met hem. Het zou heel jammer zijn als hij toch goed bleek maar om Paranoide zo te beschuldigen is té verdacht voor mij.
Dat was met Paranoïde. En we hebben ook gewonnen vorig spel.

Ik ben helemaal niet alwetend, ik weet niks behalve dat de bane is opgegeten, want dat is duhhhh. Zie wat sterrenmeisje zegt. IK word overigens sowieso opgegeten volgende ronde. Ik doe geen moeite om in leven te blijven hoor.
Oud 11-11-2008, 20:26
Verwijderd
Dan beweer je dus ook dat de wolven je deze ronde al hebben opgegeten, en dan ben je dus bane. Hoe weet je dan dat Para wolf is?
Oud 11-11-2008, 20:28
Verwijderd
Ik weet niks.
Oud 11-11-2008, 20:30
Verwijderd
nou, als we nu al hebben vastgesteld dat soija bane is hoeven we hem niet op te hangen en geen waarde te hechten aan de dingen die hij zegt zonder argumenten erbij. de wolven, als ze slim zijn, zullen heb ws ook niet opeten, want die hebben liever de ziener en de tovenaar dood, gevolgd door de geliefden.
het enige probleem zou zijn als soija geliefde is, maar ik gok dat zijn bedpartner dan wel ietsje feller voor hem zou zijn opgekomen. dus óf soija doet het met iemand en dan pakken we hem hopelijk gewoon later via zijn fuckbuddy, óf soija is gewoon overmoedig zoals altijd en dan laten we hem lekker zitten, tenzij hij met goed doordachte argumenten komt.
Oud 11-11-2008, 20:30
Verwijderd
Oftewel je zit bewust het hele spel op te fokken?

@soija
Oud 11-11-2008, 20:31
Verwijderd
ow, en nu lijkt het alsof ik zeg dat soija geliefde is, maar dat is natuurlijk onzin. ik zeg enkel dat áls dat zo is, hij dood moet van mij. maar ik denk niet dat dat het geval is.
Oud 11-11-2008, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Oftewel je zit bewust het hele spel op te fokken?

@soija
Hoezo?
Ik had al die commotie niet verwacht.

Citaat:
nou, als we nu al hebben vastgesteld dat soija bane is hoeven we hem niet op te hangen en geen waarde te hechten aan de dingen die hij zegt zonder argumenten erbij. de wolven, als ze slim zijn, zullen heb ws ook niet opeten, want die hebben liever de ziener en de tovenaar dood, gevolgd door de geliefden.
het enige probleem zou zijn als soija geliefde is, maar ik gok dat zijn bedpartner dan wel ietsje feller voor hem zou zijn opgekomen. dus óf soija doet het met iemand en dan pakken we hem hopelijk gewoon later via zijn fuckbuddy, óf soija is gewoon overmoedig zoals altijd en dan laten we hem lekker zitten, tenzij hij met goed doordachte argumenten komt.
Lekkere taal weer.
Geloof me maar, ik word volgende ronde opgegeten. Of probeer jij je eigen vrij te spreken als wolf?
Oud 11-11-2008, 20:35
Vlindertje
Vlindertje is offline
Soija zit altijd het hele spel op te fokken.

Ik denk trouwens ook dat het de bane is of we moeten een hele goede tovenaar hebben, die zelfs al vroeg in het spel mensen kan redden.
Oud 11-11-2008, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Niet helemaal juist.

Iedereen trekt ineens conclusies dat ik alwetend ben. Dat is natuurlijk gewoon heel erg dom. Ligt niet aan mij als men domme conclusies trekt over mij. Ik bedenk het niet.
Oud 11-11-2008, 20:38
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik denk dat ik deze keer voor Mr Soija ga. Ik weet niet of ik hem verdacht vind, maar ik vind hem gewoon een vervelende speler. Doet altijd maar zo vaag. En verder vind ik eigenlijk niemand nog verdacht genoeg. Ik ga nu vast stemmen, want morgen weer een lange dag op mn werk dus weet niet of ik dan tijd heb om te stemmen.
Oud 11-11-2008, 20:44
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Ik denk trouwens ook dat het de bane is of we moeten een hele goede tovenaar hebben, die zelfs al vroeg in het spel mensen kan redden.
Of een tovenaar die uit ervaring weet dat de wolven soija liever kwijt dan rijk zijn
Oud 11-11-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Of een tovenaar die uit ervaring weet dat de wolven soija liever kwijt dan rijk zijn
of dubbele bescherming
Oud 11-11-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
of dubbele bescherming
Ja, heel waarschijnlijk.

Wat is voor jou de winst te vertellen dat je wolfsbane bent? Als dat je verdediging is vind ik het wel gek, eigenlijk. Zo handig is het niet dat de wolven na een ronde al weten wie de wolfsbane was en je dus al hebben uitgeschakeld.
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
of dubbele bescherming
Of je bent een wolf en je zit iedereen te bedotten
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Ik had al die commotie niet verwacht.
Eerst zeg je niet op wie je stemt, dan zeg je Katje. Dan geef je wel een héle duidelijke hint dat jij de bane bent, maar tegelijkertijd beschuldig je Para.

Zo geef je de wolven een lekkere chaos en wij dorpelingen weten het nu al niet meer.
Oud 11-11-2008, 20:49
Verwijderd
Mr Soija
Mutsieprutsie
Basjeeh

Extra vroeg voor de spelleider.
Oud 11-11-2008, 20:52
TopDrop
TopDrop is offline
Als iemand vreemd doet maar er een verklaring voor te bedenken valt.. ok. Maar Soija zegt niet op wie hij gestemd heeft, doet vage uitspraken, zit iedereen op te fokken en vindt het kennelijk belangrijk dat iedereen weet dat hij bane is. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie gewoon niet in waarom dit nuttig is voor wie dan ook.

Hmja, er is nu niemand dood, maar dat weegt er niet bepaald tegenop.
Oud 11-11-2008, 20:54
Verwijderd
Ik ga nu ook stemmen, vorige keer dat ik het nog even uitstelde ging het fout

Maar ik ga dus voor soija.
Oud 11-11-2008, 20:56
Verwijderd
Als we nu al gaan stemmen, stem ik ook mee op Soija. Lekker vroeg, wel.

Mr Soija
Mutsieprutsie
Basjeeh
Lisaaah
matige muis
Oud 11-11-2008, 20:58
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
Als we nu al gaan stemmen, stem ik ook mee op Soija. Lekker vroeg, wel.

Mr Soija
Mutsieprutsie
Basjeeh
Lisaaah
matige muis
Ach ja beter te vroeg dan te laat, niet?
Oud 11-11-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ach ja beter te vroeg dan te laat, niet?
Precies! Kan ik het ook niet meer vergeten.
Oud 11-11-2008, 21:07
flyaway
flyaway is offline
Tovenaar is weinig kans op, OF de keuze was heel voorspelbaar. Dus waar zouden de wolven logischerwijze voor gekozen hebben? Wolfsbane is ook weinig kans op. Er is echter meer kans op wolfsbane dan op tovenaar, omdat de tovenaar enkel zijn(/haar) eigen functie kent en de wolven weten wie ze zelf zijn en dat maakt voor hun de lijst wat kleiner. Lastig, lastig..
Oud 11-11-2008, 21:30
Sherco
Sherco is offline
Lieve mensen, ik heb gisteren vreselijk nieuws te horen gekregen, en ben daarom niet actief geweest hier. Ik zal proberen zo goed mogelijk mee te spelen, maar verwacht de komende dagen even geen uitgebreide theorieen, want mijn hoofd is even ergens anders.
Oud 11-11-2008, 21:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lieve mensen, ik heb gisteren vreselijk nieuws te horen gekregen, en ben daarom niet actief geweest hier. Ik zal proberen zo goed mogelijk mee te spelen, maar verwacht de komende dagen even geen uitgebreide theorieen, want mijn hoofd is even ergens anders.
Oh wat naar

:aai:
Oud 11-11-2008, 21:31
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
sterkte de komende tijd!
Oud 11-11-2008, 21:32
flyaway
flyaway is offline
Sterkte!
Oud 11-11-2008, 22:09
Verwijderd
Sterkte @ Sherco

Ik denk dat Soija bane is, dat is gewoon de meest waarschijnlijke verklaring. En dan zit het me toch niet helemaal lekker om op hem te gaan stemmen, alleen omdat hij bloedirritant is. Ook al hebben we misschien niet veel aan hem met zijn cryptische gedrag, dan hang ik liever iemand op die wolf kan zijn. Of verrader. Of heks. Dus ik stem wel weer random. Of op iemand die conveniently meeschaapt op Soija.
Oud 11-11-2008, 22:15
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik kan ook wel nadat iets gebeurd is zeggen dat ik al wist dat het zou gaan gebeuren en daarna een willekeurig persoon aanwijzen als wolf. Dat maakt je niet alwetend. Het kan best zijn dat de bane is gegeten, maar dat kun je helemaal niet voorzien in de eerste ronde.

Oh, het kan trouwens wel zijn dat Soija de bane is, dat hij iemand verdenkt en dat zijn vreemde gedrag een uitlokking tegenover diegene was. Hoewel de wolven op zich juist wel blij moeten zijn met zijn gedrag, want hij zaait verwarring onder de dorpelingen en daar krijgen ze een stijve wolvenpiem van.
Ik bedoelde ook niet dat ik serieus dacht dat hij een alwetende speler is, maar alleen maar dat hij zich zo opsteld met zn opmerkingen in het wilde weg
Als ik het zo lees lijkt hij idd de bane, maar dat kan soija ook slim spelen natuurlijk.
Oud 11-11-2008, 22:16
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
jeetje, sterkte Sherco!
Oud 11-11-2008, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Als ik het zo lees lijkt hij idd de bane, maar dat kan soija ook slim spelen natuurlijk.
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor Als iemand ertoe in staat is om met zo'n stunt weg te komen, is hij het wel. Nggh.
Oud 11-11-2008, 22:20
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor Als iemand ertoe in staat is om met zo'n stunt weg te komen, is hij het wel. Nggh.
ik zie niet in welke andere reden soija heeft om dit allemaal te roepen. ik vind hem een verwarringzaaier en daarom zou ik hem er wel uit willen hebben... niet zozeer om mee te schapen met de groep... maar verwarring onder de dorpelingen is érg handig voor de wolven natuurlijk!
[edit] maar dan moet ik wel mn echtgenoot vermoorden.... tja... [/edit]

Laatst gewijzigd op 11-11-2008 om 22:31.
Oud 12-11-2008, 06:33
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik weet niet zo goed wat ik van Soija moet denken. Als hij echt de bane is, heb ik weinig zin om op hem te stemmen.

Ik denk dat ik voor Daboman ga. Het vorige spel was er een beetje commotie ontstaan toen de cupido vroeg dood ging en toen hoopte iedereen dat Charlotte een van de geliefden in haar post had genoemd. Miekjuh speelde toen ook mee en ik vermoed dat ze het random-stemmen van de eerste ronde heeft aangegrepen om een geliefde te noemen, mocht ze ook snel dood zijn. Ze noemde haar stem pas nadat er al vier mensen hadden aangegeven om op haar te stemmen. Op het moment van haar post zag het er dus al naar uit dat ze snel dood zou zijn.
Oud 12-11-2008, 09:56
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed wat ik van Soija moet denken. Als hij echt de bane is, heb ik weinig zin om op hem te stemmen.

Ik denk dat ik voor Daboman ga. Het vorige spel was er een beetje commotie ontstaan toen de cupido vroeg dood ging en toen hoopte iedereen dat Charlotte een van de geliefden in haar post had genoemd. Miekjuh speelde toen ook mee en ik vermoed dat ze het random-stemmen van de eerste ronde heeft aangegrepen om een geliefde te noemen, mocht ze ook snel dood zijn. Ze noemde haar stem pas nadat er al vier mensen hadden aangegeven om op haar te stemmen. Op het moment van haar post zag het er dus al naar uit dat ze snel dood zou zijn.
Volgens mij heeft kunst de geliefden toen uberhaupt niet genoemd in het vorige spel. En er zeker niet op gestemd. Dat weet ik nog wel, want ik was toen als wolf ook actief bezig te zoeken naar de geliefden omdat je nooit weet of een van je medewolven geliefde is en je dus keihard in de rug prikt.

Om die reden is het misschien zelfs goed als de geliefden er nog even in blijven, dan weten de wolven niet of ze elkaar kunnen vertrouwen.

Ik weet nog niet of ik mee ga met mr soija. Als iemand de wolven uit hun tent kan lokken en dus uiteindelijk opgehangen krijgt is hij het.
Oud 12-11-2008, 11:07
Verwijderd
Hm. De keuze is in principe tussen Daboman, Soija en Lisaaah. De laatste is het geloofwaardigst, dus zij valt af. Daboman is eigenlijk alleen verdacht doordat Miekjuh hem noemde. En een beetje doordat hij zegt dat hij de geliefden handig vindt in het spel, maar op zich houdt het de wolven lekker wantrouwig, dus daar heeft hij wel gelijk in. Soija doet het verdachtst dus hij is de meest logische keuze, maar ik wil ook wel weten wat de wolven met hem doen als hij blijft leven. Bovendien, als hij de bane is dan is het natuurlijk wel zonde van onze stem en zo verdacht vind ik hem nou ook weer niet, eerder gewoon vreemd en verwarrend. Maar verwarring kunnen we ook niet gebruiken en met Soija weet je het nooit volgens mij, dus zelfs als hij inderdaad de bane blijkt te zijn is het 't denk ik wel waard geweest. Want dan worden we later in het spel in elk geval niet verward met dwalend stemgedrag en andere truukjes. Hoewel we die ook gewoon kunnen negeren, op zich. Hm.

Eigenlijk wil ik niet op hem stemmen, denk ik, want hoogstwaarschijnlijk is hij gewoon de bane en anders heel misschien een schietgrage jager. Voor een wolf is zijn gedrag veel te opvallend, hoewel ja, als er íemand is die als wolf met dergelijk gedrag kan wegkomen dan is hij het. Maar we kunnen ook besluiten om zijn bedenkingen te negeren en te kijken naar hoe het spel zich verder ontvouwt. Verhangen kunnen we hem altijd nog. Mhhhhmm. Als hij een andere functie had dan dorpeling/bane/jager dan deed hij nu vast niet zo zijn best om dood te gaan. En als hij een goede functie heeft dan willen we 'm juist in het spel houden, want je kunt veel over hem zeggen, maar een sterke speler is het wel.

HMM! Moeilijk, twijfelachtigggggggg. Nou, ik moet in elk geval nu al stemmen, want ik ga zo slapen. Dus het wordt voorlopig Soija Daboman Soija Daboman en als ik voor de deadline nog wakker word dan kom ik hier wel bijlezen. Mocht ik dan door nieuwe ontwikkelingen in het topic mijn stem veranderen dan horen jullie 't nog.
Oud 12-11-2008, 11:35
Daboman
Daboman is offline
Hmm. Paranoide, ik vind je post toch erg verdacht. Je schrijft wel een mooie lap tekst, maar je spreekt jezelf tegen. Je bent het met me eens dat het goed is als er onderling wantrouwen is tussen de wolven. Je verdenkt me van geliefde zijn, waarom wil je me er dan toch uit? Dat impliceert dat je niet erg vind als het onderlinge wantrouwen tussen de wolven hersteld wordt en dat vind ik heel erg verdacht. Kortom, je zegt wel dat je onderling wantrouwen tussen de wolven goed vindt, maar je staat er totaal niet voor. Je bent m'n eerste serieuze verdachte.
Oud 12-11-2008, 11:42
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Volgens mij heeft kunst de geliefden toen uberhaupt niet genoemd in het vorige spel. En er zeker niet op gestemd. Dat weet ik nog wel, want ik was toen als wolf ook actief bezig te zoeken naar de geliefden omdat je nooit weet of een van je medewolven geliefde is en je dus keihard in de rug prikt.

Om die reden is het misschien zelfs goed als de geliefden er nog even in blijven, dan weten de wolven niet of ze elkaar kunnen vertrouwen.

Ik weet nog niet of ik mee ga met mr soija. Als iemand de wolven uit hun tent kan lokken en dus uiteindelijk opgehangen krijgt is hij het.
Kunst had het vorige spel Hanneke in haar post genoemd en die was toen geliefde met Allure.
Oud 12-11-2008, 11:54
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Kunst had het vorige spel Hanneke in haar post genoemd en die was toen geliefde met Allure.
Maar niet gestemd
Oud 12-11-2008, 12:43
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Maar niet gestemd
dat klopt idd
maar misschien dat miekjuh nu zo slim was om wel te stemmen op één der geliefden.
omdat het juist vorig spel zo lastig was omdat kunst dus niet op een van de geliefden had gestemd toen.

ik twijfel nog of ik soija stem. ik wil hem er wel graag uithebben. maar als hij bane is, is het wellicht zonde van onze stem. maar ik zou het ook erg vervelend vinden als blijkt dat soija wel slecht was en hiermee wegkomt... bovendien vermoed ik niet dat wolven de volgende ronde soija zullen eten omdat, áls ze hem al hebben geprobeerd te eten, ze nu wel weten dat veel mensen hem toch wel dood willen en hij dan wel gehangen gaat worden... oke. twijfel is weg. ik ga toch voor soija.
[edit] stem is inmiddels doorgegeven [/edit]

Laatst gewijzigd op 12-11-2008 om 15:42.
Oud 12-11-2008, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Paranoide, ik vind je post toch erg verdacht. Je schrijft wel een mooie lap tekst, maar je spreekt jezelf tegen. Je bent het met me eens dat het goed is als er onderling wantrouwen is tussen de wolven. Je verdenkt me van geliefde zijn, waarom wil je me er dan toch uit? Dat impliceert dat je niet erg vind als het onderlinge wantrouwen tussen de wolven hersteld wordt en dat vind ik heel erg verdacht. Kortom, je zegt wel dat je onderling wantrouwen tussen de wolven goed vindt, maar je staat er totaal niet voor. Je bent m'n eerste serieuze verdachte.
Jij verdenkt iedereen die jou verdacht noemt
Oud 12-11-2008, 15:01
Verwijderd
ik denk eigenlijk wel dat soija bane is, dus dan ga ik liever voor dabo.

nog even nadenken...
Oud 12-11-2008, 15:02
Verwijderd
Ik wil nog even terugkomen op de dood van Miekje.
Het is waarschijnlijk dat er tussen de Miekje stemmers een slechterik zit, omdat 1 van de 4 ws gelogen heeft, lisaaah zegt dat ze vergeten is te stemmen, precies wat ik zou doen als ik slecht was. Ik vind haar het meest verdacht doen en daarom stem ik op haar.

Ik stem dus op Lisaaah.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten