Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan me wel vinden in de post van paranoide.
Enerzijds kan, wat Lisa deed, een laatste reddingspoging zijn geweest, maar dat idee heb ik nog niet. Voorlopig wil ik haar er niet uit hebben. Ik ben wel heel benieuwd naar het opvallende speelgedrag van mr soija. wat op zich niet vreemd is. Maar zie hierboven; hij doet zich wel voor als soort van alwetende speler.. Doordat Lisaaah dus aangaf niet gestemd te hebben, kunnen we weinig halen uit de rijtjes en waar de wolven verscholen zitten. Misschien dat we hier later in het spel nog wel wat aan hebben... ik moet nog even nadenken voor wie ik de volgende keer wil gaan. Lekker trouwens dat er niemand is opgegeten!! ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik twijfel tussen twee opties; meegaan met Soija en gokken dat Paranoide wolf is of voor Soija gaan. Dan zou dit mijn reden zijn:
Citaat:
Ik weet het nog niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, het kan trouwens wel zijn dat Soija de bane is, dat hij iemand verdenkt en dat zijn vreemde gedrag een uitlokking tegenover diegene was. Hoewel de wolven op zich juist wel blij moeten zijn met zijn gedrag, want hij zaait verwarring onder de dorpelingen en daar krijgen ze een stijve wolvenpiem van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vertrouw Soija voor geen meter. We weten allemaal dat hij verschrikkelijk goed is, wat voor ons heel slecht kan uitpakken als hij slecht is. Kon me nog een ander spel herinneren waarin hij geliefde met een wolf was en zo gewonnen heeft, en vorig spel was hij de verrader, als LL niet stom was geweest hadden ze hoogstwaarschijnlijk ook gewonnen.
En ik kan me niet voorstellen dat Soija Paranoide heeft opgevraagd, mocht hij ziener zijn. Ze stond totaal niet in de picture en er waren genoeg anderen die gevaarlijker kunnen zijn. Nee, zulke vaagheid kunnen we niet gebruiken met hem. Het zou heel jammer zijn als hij toch goed bleek maar om Paranoide zo te beschuldigen is té verdacht voor mij. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ben helemaal niet alwetend, ik weet niks behalve dat de bane is opgegeten, want dat is duhhhh. Zie wat sterrenmeisje zegt. IK word overigens sowieso opgegeten volgende ronde. Ik doe geen moeite om in leven te blijven hoor. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou, als we nu al hebben vastgesteld dat soija bane is hoeven we hem niet op te hangen en geen waarde te hechten aan de dingen die hij zegt zonder argumenten erbij. de wolven, als ze slim zijn, zullen heb ws ook niet opeten, want die hebben liever de ziener en de tovenaar dood, gevolgd door de geliefden.
het enige probleem zou zijn als soija geliefde is, maar ik gok dat zijn bedpartner dan wel ietsje feller voor hem zou zijn opgekomen. dus óf soija doet het met iemand en dan pakken we hem hopelijk gewoon later via zijn fuckbuddy, óf soija is gewoon overmoedig zoals altijd en dan laten we hem lekker zitten, tenzij hij met goed doordachte argumenten komt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had al die commotie niet verwacht. ![]() Citaat:
![]() ![]() Geloof me maar, ik word volgende ronde opgegeten. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik deze keer voor Mr Soija ga. Ik weet niet of ik hem verdacht vind, maar ik vind hem gewoon een vervelende speler. Doet altijd maar zo vaag. En verder vind ik eigenlijk niemand nog verdacht genoeg. Ik ga nu vast stemmen, want morgen weer een lange dag op mn werk dus weet niet of ik dan tijd heb om te stemmen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is voor jou de winst te vertellen dat je wolfsbane bent? Als dat je verdediging is vind ik het wel gek, eigenlijk. Zo handig is het niet dat de wolven na een ronde al weten wie de wolfsbane was en je dus al hebben uitgeschakeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo geef je de wolven een lekkere chaos en wij dorpelingen weten het nu al niet meer. |
![]() |
|
Als iemand vreemd doet maar er een verklaring voor te bedenken valt.. ok. Maar Soija zegt niet op wie hij gestemd heeft, doet vage uitspraken, zit iedereen op te fokken en vindt het kennelijk belangrijk dat iedereen weet dat hij bane is. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie gewoon niet in waarom dit nuttig is voor wie dan ook.
Hmja, er is nu niemand dood, maar dat weegt er niet bepaald tegenop.
|
Tovenaar is weinig kans op, OF de keuze was heel voorspelbaar. Dus waar zouden de wolven logischerwijze voor gekozen hebben? Wolfsbane is ook weinig kans op. Er is echter meer kans op wolfsbane dan op tovenaar, omdat de tovenaar enkel zijn(/haar) eigen functie kent en de wolven weten wie ze zelf zijn en dat maakt voor hun de lijst wat kleiner. Lastig, lastig..
|
![]() |
|
Lieve mensen, ik heb gisteren vreselijk nieuws te horen gekregen, en ben daarom niet actief geweest hier. Ik zal proberen zo goed mogelijk mee te spelen, maar verwacht de komende dagen even geen uitgebreide theorieen, want mijn hoofd is even ergens anders.
||
Citaat:
![]() :aai:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sterkte @ Sherco
Ik denk dat Soija bane is, dat is gewoon de meest waarschijnlijke verklaring. En dan zit het me toch niet helemaal lekker om op hem te gaan stemmen, alleen omdat hij bloedirritant is. Ook al hebben we misschien niet veel aan hem met zijn cryptische gedrag, dan hang ik liever iemand op die wolf kan zijn. Of verrader. Of heks. Dus ik stem wel weer random. Of op iemand die conveniently meeschaapt op Soija. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik het zo lees lijkt hij idd de bane, maar dat kan soija ook slim spelen natuurlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
[edit] maar dan moet ik wel mn echtgenoot vermoorden.... tja... ![]()
Laatst gewijzigd op 11-11-2008 om 22:31. |
![]() |
|
Ik weet niet zo goed wat ik van Soija moet denken. Als hij echt de bane is, heb ik weinig zin om op hem te stemmen.
Ik denk dat ik voor Daboman ga. Het vorige spel was er een beetje commotie ontstaan toen de cupido vroeg dood ging en toen hoopte iedereen dat Charlotte een van de geliefden in haar post had genoemd. Miekjuh speelde toen ook mee en ik vermoed dat ze het random-stemmen van de eerste ronde heeft aangegrepen om een geliefde te noemen, mocht ze ook snel dood zijn. Ze noemde haar stem pas nadat er al vier mensen hadden aangegeven om op haar te stemmen. Op het moment van haar post zag het er dus al naar uit dat ze snel dood zou zijn.
||
Citaat:
Om die reden is het misschien zelfs goed als de geliefden er nog even in blijven, dan weten de wolven niet of ze elkaar kunnen vertrouwen. Ik weet nog niet of ik mee ga met mr soija. Als iemand de wolven uit hun tent kan lokken en dus uiteindelijk opgehangen krijgt is hij het.
|
Verwijderd
|
Hm. De keuze is in principe tussen Daboman, Soija en Lisaaah. De laatste is het geloofwaardigst, dus zij valt af. Daboman is eigenlijk alleen verdacht doordat Miekjuh hem noemde. En een beetje doordat hij zegt dat hij de geliefden handig vindt in het spel, maar op zich houdt het de wolven lekker wantrouwig, dus daar heeft hij wel gelijk in. Soija doet het verdachtst dus hij is de meest logische keuze, maar ik wil ook wel weten wat de wolven met hem doen als hij blijft leven. Bovendien, als hij de bane is dan is het natuurlijk wel zonde van onze stem en zo verdacht vind ik hem nou ook weer niet, eerder gewoon vreemd en verwarrend. Maar verwarring kunnen we ook niet gebruiken en met Soija weet je het nooit volgens mij, dus zelfs als hij inderdaad de bane blijkt te zijn is het 't denk ik wel waard geweest. Want dan worden we later in het spel in elk geval niet verward met dwalend stemgedrag en andere truukjes. Hoewel we die ook gewoon kunnen negeren, op zich. Hm.
Eigenlijk wil ik niet op hem stemmen, denk ik, want hoogstwaarschijnlijk is hij gewoon de bane en anders heel misschien een schietgrage jager. Voor een wolf is zijn gedrag veel te opvallend, hoewel ja, als er íemand is die als wolf met dergelijk gedrag kan wegkomen dan is hij het. Maar we kunnen ook besluiten om zijn bedenkingen te negeren en te kijken naar hoe het spel zich verder ontvouwt. Verhangen kunnen we hem altijd nog. Mhhhhmm. Als hij een andere functie had dan dorpeling/bane/jager dan deed hij nu vast niet zo zijn best om dood te gaan. En als hij een goede functie heeft dan willen we 'm juist in het spel houden, want je kunt veel over hem zeggen, maar een sterke speler is het wel. HMM! Moeilijk, twijfelachtigggggggg. Nou, ik moet in elk geval nu al stemmen, want ik ga zo slapen. Dus het wordt voorlopig |
![]() |
|
Hmm. Paranoide, ik vind je post toch erg verdacht. Je schrijft wel een mooie lap tekst, maar je spreekt jezelf tegen. Je bent het met me eens dat het goed is als er onderling wantrouwen is tussen de wolven. Je verdenkt me van geliefde zijn, waarom wil je me er dan toch uit? Dat impliceert dat je niet erg vind als het onderlinge wantrouwen tussen de wolven hersteld wordt en dat vind ik heel erg verdacht. Kortom, je zegt wel dat je onderling wantrouwen tussen de wolven goed vindt, maar je staat er totaal niet voor. Je bent m'n eerste serieuze verdachte.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar misschien dat miekjuh nu zo slim was om wel te stemmen op één der geliefden. omdat het juist vorig spel zo lastig was omdat kunst dus niet op een van de geliefden had gestemd toen. ik twijfel nog of ik soija stem. ik wil hem er wel graag uithebben. maar als hij bane is, is het wellicht zonde van onze stem. maar ik zou het ook erg vervelend vinden als blijkt dat soija wel slecht was en hiermee wegkomt... bovendien vermoed ik niet dat wolven de volgende ronde soija zullen eten omdat, áls ze hem al hebben geprobeerd te eten, ze nu wel weten dat veel mensen hem toch wel dood willen en hij dan wel gehangen gaat worden... oke. twijfel is weg. ik ga toch voor soija. [edit] stem is inmiddels doorgegeven [/edit]
Laatst gewijzigd op 12-11-2008 om 15:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil nog even terugkomen op de dood van Miekje.
Het is waarschijnlijk dat er tussen de Miekje stemmers een slechterik zit, omdat 1 van de 4 ws gelogen heeft, lisaaah zegt dat ze vergeten is te stemmen, precies wat ik zou doen als ik slecht was. Ik vind haar het meest verdacht doen en daarom stem ik op haar. Ik stem dus op Lisaaah. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #53 deel twee flyaway | 457 | 24-11-2008 14:50 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #4 Spelleider! | 500 | 17-06-2004 17:53 |