Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2008, 15:09
TopDrop
TopDrop is offline
Ik blijf denk ik bij Soija.
Oud 12-11-2008, 15:34
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Jij verdenkt iedereen die jou verdacht noemt
Ja, ik vond het jammer dat paranoide precies mij verdacht, omdat ik daarmee krediet verlies. Maar als paranoide jou had genoemd en miekjuh op jou had gestemd, had ik paranoide ook verdacht gevonden. Die paradoxale redeneringen in lappen tekst vallen nou eenmaal sneller op als ze over jezelf gaan

Maar goed, als je terugleest zul je zien dat ik niet de eerste de beste die die theorie over mij postte verdacht vind
Oud 12-11-2008, 15:52
Verwijderd
Ik eh. Ga wel voor Dabo. Want wat Vlinder zegt klinkt heel aannemelijk.
Oud 12-11-2008, 16:03
Lethe
Lethe is offline
Soija zou heel goed de bane kunnen zijn, ik stem (nog even) niet op hem. Lisa is vergeten te stemmen, wat in dit geval niet slecht uitkwam voor haar. Maar je kan natuurlijk altijd een keer vergeten te stemmen. Ik denk er nog even over. We kunnen iig vrij weinig met de stemlijstjes want volgens de lijstjes is het 3-3-3.
Oud 12-11-2008, 16:12
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik denk eigenlijk niet dat Soija de bane is. Ik denk ook dat de wolven überhaupt niet geprobeerd hebben om hem op te eten. Hij was al zo irritant bezig dat de dorpelingen hem vroeger of later toch wel zouden ophangen. Dan ga je daar als wolf geen eetronde aan verspillen. Er even van uitgaande dat hij zelf geen wolf is
Daboman zou best wel eens één van de geliefden kunnen zijn. Wat Vlinder zegt is idd heel aannemelijk. De geliefden hoeven er echter wat mij betreft in dit stadium van het spel nog niet uit. Ik zou pas mijn pijlen richten op de geliefden als er twee wolven dood zijn. Nu kunnen ze nog van pas komen, want ze willen de wolven net zo graag dood als wij. Dabo mag er daarom nog even in blijven.
Ik ga daarom deze ronde voor Lisaaah. Ik vind haar verdacht. Dat ze zegt niet gestemd te hebben komt haar nu wel heel goed uit, nu ze ineens in het verkeerde lijstje staat.
Oud 12-11-2008, 16:17
Daboman
Daboman is offline
Mr Soija
Mutsieprutsie
Basjeeh
Lisaaah
matige muis
Topdrop
Fantome

Daboman
Vlindertje
Paranoide
Sterrenmeisje
Katje

Lisaaah
Pippeloen
Eye of sauron

Paranoide
Daboman

Ik ga denk ik voor paranoide. Mocht het nodig zijn switch ik naar mr soija om meer informatie vrij te laten komen.
Oud 12-11-2008, 16:21
Verwijderd
Ik had besloten niet meer in dit topic te reageren, maar goed, ik vind het toch een beetje zielig voor jullie.
De geliefdes erin houden heeft totaal geen nut. Elke keer als ik geliefdes ben zeg ik dat we ze erin moeten houden. Ja dag. Zo heb ik een keer gewonnen als geliefde, omdat de wolf er ook een was. Weg ermee. Je zegt ook niet " we laten de wolven er voorlopig in, want de geliefde willen hen er ook uit." Geliefdes het eerst eruit, voor hetzelfde geld zijn ze ook een wolf.
Bij deze link ik Daboman en EoS aan elkaar.
Oud 12-11-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ik had besloten niet meer in dit topic te reageren, maar goed, ik vind het toch een beetje zielig voor jullie.
De geliefdes erin houden heeft totaal geen nut. Elke keer als ik geliefdes ben zeg ik dat we ze erin moeten houden. Ja dag. Zo heb ik een keer gewonnen als geliefde, omdat de wolf er ook een was. Weg ermee. Je zegt ook niet " we laten de wolven er voorlopig in, want de geliefde willen hen er ook uit." Geliefdes het eerst eruit, voor hetzelfde geld zijn ze ook een wolf.
Maak je maar geen zorgen hoor. Ik wil de geliefdes er ook uit. Maar jij eerst.
Oud 12-11-2008, 16:26
Verwijderd
Ik ga niet mn eigen verdedigen hoor.
Oud 12-11-2008, 16:26
Verwijderd
Citaat:
vhbwajrbfhawjufgvaWH ik overweeg nu om mijn stem te wijzigen naar jou door die eerste opmerking. wtf echt.
Oud 12-11-2008, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ga niet mn eigen verdedigen hoor.
Dat heb je zojuist héél subtiel gedaan.
Oud 12-11-2008, 16:29
Verwijderd
@ Katje: dat, uiteraard, zal mij aan het spreekwoordelijke rectum oxideren.

@ Matige_muis: couldn't care less wat je vindt.
Oud 12-11-2008, 16:30
Verwijderd
Uiteraard. Srsly, als je toch alleen maar loopt te kutten doe dan gewoon niet mee. Plz.
Oud 12-11-2008, 16:32
Verwijderd
Ik zal de volgende keer proberen meer hysterie, verslagenheid en angst op te brengen.
Oud 12-11-2008, 16:32
Verwijderd
Het zou me eigenlijk niks verbazen als 'ie gewoon een saaie functie heeft en er daarom uit wilt. Damn, gek kind.
Oud 12-11-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik denk eigenlijk niet dat Soija de bane is. Ik denk ook dat de wolven überhaupt niet geprobeerd hebben om hem op te eten. Hij was al zo irritant bezig dat de dorpelingen hem vroeger of later toch wel zouden ophangen. Dan ga je daar als wolf geen eetronde aan verspillen. Er even van uitgaande dat hij zelf geen wolf is
Daboman zou best wel eens één van de geliefden kunnen zijn. Wat Vlinder zegt is idd heel aannemelijk. De geliefden hoeven er echter wat mij betreft in dit stadium van het spel nog niet uit. Ik zou pas mijn pijlen richten op de geliefden als er twee wolven dood zijn. Nu kunnen ze nog van pas komen, want ze willen de wolven net zo graag dood als wij. Dabo mag er daarom nog even in blijven.
Ik ga daarom deze ronde voor Lisaaah. Ik vind haar verdacht. Dat ze zegt niet gestemd te hebben komt haar nu wel heel goed uit, nu ze ineens in het verkeerde lijstje staat.
Dat er uberhaupt een verkeerd rijtje ontstaat komt juist doordat ik niet heb gestemd. Nogal logisch dan dat het ook handig uit zou komen mocht ik niet de waarheid spreken, het is andersom ook logisch.

Ja whatever ik heb gisteravond al gestemd.
Oud 12-11-2008, 16:39
Verwijderd
ik heb idd op dabo gestemd, maar volgens mij had ik dat hier nog niet gemeld. ik haat die stomme rijtjes/stemlijstjes ook.
Oud 12-11-2008, 16:39
TopDrop
TopDrop is offline
Soija, wtf.
Oud 12-11-2008, 16:41
Daboman
Daboman is offline
Krijgt dan echt niemand een hunch bij die post van paranoide?

Ik ben geen geliefde overigens, maar laat de wolven dat maar lekker denken, des te langer blijven ze in suspense
Oud 12-11-2008, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Krijgt dan echt niemand een hunch bij die post van paranoide?

Ik ben geen geliefde overigens, maar laat de wolven dat maar lekker denken, des te langer blijven ze in suspense
Ehm dit vind ik juist weer raar, als mensen (wolven of wie dan ook) denken dat jij geliefden bent, willen ze je dood. Gek dat je dit zo gaat zeggen alsof het je niks uitmaakt, alsof het je inderdaad niks uitmaakt want je hebt niks van wolven te vrezen want je ben weerwolf.
Oud 12-11-2008, 16:55
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ehm dit vind ik juist weer raar, als mensen (wolven of wie dan ook) denken dat jij geliefden bent, willen ze je dood. Gek dat je dit zo gaat zeggen alsof het je niks uitmaakt, alsof het je inderdaad niks uitmaakt want je hebt niks van wolven te vrezen want je ben weerwolf.
Dat komt dus omdat het in het nadeel is voor de wolven als ik dood zou gaan, omdat ik geen geliefde ben. Zij blijven dus in suspense. Zou ik daar als wolf blij mee zijn? Verder heb ik inmiddels gezien dat ertegenin gaan toch geen zin heeft.
Oud 12-11-2008, 16:56
flyaway
flyaway is offline
Ik stem op Dabo, omdat miekjuh hem genoemd heeft. Omdat het vorige spel waar ik in zat ook gelijk de cupido vermoord is en iedereen zat van 'ze wist dat ze eruitging dus had ze op die manier een hint kunnen geven', ik denk dat daar wel wat van geleerd is.
Oud 12-11-2008, 17:31
Spelleider
Spelleider is offline
Nog anderhalf uur tot de deadline!
dat jullie niet zeggen dat het opeens acht uur was
Oud 12-11-2008, 17:32
Lethe
Lethe is offline
Ik stem op Lisa.
Oud 12-11-2008, 17:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nog anderhalf uur tot de deadline!
dat jullie niet zeggen dat het opeens acht uur was
Is het opeens om 8 uur?
Oud 12-11-2008, 17:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 12-11-2008, 18:03
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
De geliefden hoeven niet bang te zijn dat ze in de rug worden geprikt. En ik wil ze er ook echt wel uit, maar niet nu al. Gek genoeg kan ik van mezelf juist herinneren dat ik echt geobsedeerd was door wie er geliefde is, toen ik wolf was. Nu boeit dat me toch een stuk minder, want ik ben geen wolf die in de rug geprikt kan worden door een geliefde-wolf.
Oud 12-11-2008, 18:47
light fighter
light fighter is offline
Zo wat een leeswerk na een dag afwezigheid. Mijn thoughts:
Daboman ik heb ook een raar gevoel bij de post van paranoide. Mede door de opmerking van Soija dat ze wolf is. Ik zie soija er nog wel voor aan omdat als ziener zo expliciet te noemen. Aan de andere kant er was geen enkele aanleiding naar mijn idee op haar op te vragen.
Het spelgedrag van soija vind ik erg moeilijk te peilen, elke keer is het zo totaal anders en dergelijke.

Op dit moment vind ik het niet stemmen van lisaaah het meest verdacht
Oud 12-11-2008, 19:27
Spelleider
Spelleider is offline
Toen Allure de volgende ochtend wakker werd, rechtop ging zitten en haar ogen had uitgewreven, kreeg ze een geweldige verrassing. Aan het voeteneind van haar hemelbed stond een prachtig gewaad op haar paspop. Een creme jurk met een onooglijke hoeveelheid parels, geborduurd met gouddraad en met de smalste taille die ze ooit had gezien. Er zat een sluier en een kapje bij, in dezelfde kleuren en met evenveel paarlen. Verrukt haalde Allure adem en sprong uit bed. Wat was de vloer koud! Op dat moment kwam Mutsieprutsie binnen om het vuur aan te maken en verse melk neer te zetten voor de prinses.. ‘Hoogheid! Want bent u vroeg op!’ riep ze uit, alsof ze werd betrapt. Toen zag ze het prachtige gewaad. Snel bood ze haar excuses aan; ze was bang dat ze de verjaardag van de prinses was vergeten. Allure keek haar verbaasd aan, stapte in haar bonten muiltjes en rende naar de dubbele deur aan de andere kant van de kamer. Ze bonkte er hard op. ‘Sterrenmeisje! Sterrenmeisje! Word wakker!’ Ze gooide de deur open, rende de aangrenzende slaapkamer in en trok sterrenmeisje uit bed. ‘Sterrenmeisje! Ik geloof dat we een nieuwe naaister hebben! En volgensmij kan ook zij toveren! Kom eens kijken!’ Sterrenmeisje glimlachte tevreden. Dit had zij mooi klaargespeeld!

Ook Flyaway was die ochtend verrast met een gewaad. Het was weliswaar niet zo mooi en rijkelijk versierd als dat van de prinses, maar het was prachtig en verschrikkelijk sensueel. Het bordeauxrode fluweel sloot naadloos aan op haar lichaam en stak scherp af bij haar witte huid en donkerbruine haar. Haar haren droeg ze los en haar lippen verfde ze even rood als de jurk; het was misschien niet gepast om zo bij de ochtendmis te verschijnen, maar als Hertog Uice haar zo zou zien, zou hij zweren dat hij haar zou trouwen. En je kon een in de kerk gezworen eed niet ongestraft breken... Flyaway grijnsde zelfingenomen naar haar oogverblindende spiegelbeeld. Ze was onweerstaanbaar.

Lisaaah daarentegen was bleek en compleet doorgelopen. Ze had de hele avond en nacht zitten huilen en bijna niet geslapen. De rode kleur die haar wangen hadden gekregen van de warme wijn, was geheel weggetrokken en had plaatsgemaakt voor een haast blauwe tint. Omdat ze, nu het licht was en de ochtendmis bijna begon, toch niet meer kon slapen, begaf ze zich naar de keuken voor een flinke kroes melk en een stuk brood met vlees. Dan hoefde ze niet met iedereen te ontbijten. Onderweg kwam ze Mutsieprutsie tegen, die niet kon ophouden over de jurk van de prinses. Lisaaah glimlachte flauwtjes en vocht tegen de hoofdpijn die Mutsieprutsie enkel verergerde met haar gekwetter.

Light Fighter was dolblij dat iemand hem kwam complimenteren over zijn kookkunsten en groette de jonge hofdame hartelijk. Hij stond haar zelfs toe om met de rest van het personeel te ontbijten. Hij gaf haar de beste stukjes van het vlees wat over was van zijn prachtige diner en versierde haar pasteitjes met kunstig gesneden champignons en komkommer. Plagerig stak hij een pauwenveer in haar haren en hij vertelde honderduit. Het was toch wel een leuk meisje, die Lisaaah! TopDrop zat met open mond naar het meisje te staren. Haar haren waren los en warrig en haar lippen opgezet van het huilen en haar jurk was opgekropen tot boven haar enkels. Och, als hij toch maar niet een eenvoudige stalknecht was... Als hij nou iemand was als Hertog Uice... Een stekende pijn in zijn wang wekte hem uit zijn dagdromen. Mutsieprutsie had hem in zijn gezicht geslagen. Wat dacht hij wel, zo naar een andere meid staren! En zeker alleen omdat ze betere kleren droeg! Van haar hoefde hij niet veel meer te verwachten!

De ochtendmis begon later dan anders, omdat Gravin Fantome haar bed niet meer kon verlaten. Sherco had haar dus eerst de dienst gelezen en haar gezegend, voor hij zich naar de ochtendmis begaf. Maar zijn gebeden en de kruiden van Eye of Sauron en Vlindertje en de gekke dansjes en sprongen van Pippeloen haalden niets uit. Iedere dag zag Fantomes huid bleker, iedere dag waren haar wangen verder ingevallen, iedere dag lagen haar ogen dieper in hun kassen. Graaf Soija kreeg een beetje genoeg van haar lusteloosheid en haar zwakte, dus hij zocht steeds excuses om er tussenuit te kunnen. Hij dineerde weer met de hofhouding en niet meer met zijn vrouw, hij ging vaak met Basjeeh naar de markt – die taak had Basjeeh gekregen nu de jacht toch gesloten was – en hij bleef erg lang in de herberg zitten voor ze terugkeerden naar het kasteel.

Alleen Katje had medelijden met de Gravin. Ze was dan misschien zelfingenomen en ambitieus, maar ze liet mensen niet lijden als dat niet in haar voordeel was. Bovendien hoefde de Gravin niet te sterven van haar; ze vond Graaf Soija maar een vervelende man en ze had nog liever dat haar Lisaaah met de kok, Light Fighter trouwde, dan met zo’n omhooggevallen gladjanus. Hij had geteerd op de bruidsschat van arme Fantome en nu was hij vrienden met Koning Kunst en kwam hij steeds de staatskas leeghalen om zijn behoefte aan mede te bevredigen. Gravin Fantome was dankbaar voor het gezelschap van Katje; ze aten samen, baden samen en Katje depte haar voorhoofd wanneer ze een koortsaanval kreeg.

Vlindertje en Eye of Sauron waren erg gelukkig; iedereen was weer vriendelijk tegen elkaar en de adel leek niet alleen met elkaar om te gaan voor de status en ‘omdat het hoorde’. De zwarte magie leek uitgebannen. Ze hieven de medekroes erop en dineerden innig gelukkig in het vredige hutje van de kluizenaar Vlindertje.

Maar niet eerder hadden ze zo’n ongelijk gehad. De magische wezens hadden tweedracht en haat trachten te zaaien en soms lukte dat ook. Matige_muis was rond het kasteel aan het trippelen om iedereen in zijn voordeel te manipuleren; hij had een rode waas voor zijn ogen en alles wat hij nog zag was kansen om Flyaway uit de weg te ruimen, te onteren, om te leggen... Ook Graaf Soija werd meer en meer vervuld van haat. Hij was vroeger geen slechte man, maar zijn hart was zwart geworden. Koning Kunst begreep niet waarom de Graaf zo afstandelijk deed; ze waren de dikste vrienden geweest. Vroeger gingen ze voor elkaar door het vuur. Maar nu snauwde de graaf hem af en liep deze met opgetrokken schouders en samengeduwde wenkbrauwen door het kasteel, alsof hij achtervolgd werd door iets wat hij niet kon zien.

Paranoide liep fluitend de stallen in, op zoek naar TopDrop. Hij had wel zin in een partijtje dobbelen of kaarten en daar was TopDrop altijd wel voor in. Het was donker in de stallen, dus Paranoide gooide een luik open; de paarden moesten niet de hele dag in het duister staan!
Maar onmiddellijk had hij spijt dat hij het licht had binnengelaten, toen hij zag op wat voor schouwspel het viel. Éen van de paarden zat geheel onder het bloed en Graaf Soija zat tegen zijn staldeur, met bloedvlekken op zijn handen en kleding. Dit was verschrikkelijk! De graaf en een van de beste paarden van de koning waren gedood door de heksen of door een bloeddorstige moordenaar! Hij begreep het niet. Paranoide schreeuwde om TopDrop. Maar plotseling opende Graaf Soija zijn ogen. Hij leefde! Hij had vast tevergeefs geprobeerd het paard te redden. Maar was zag hij er eng uit! Paranoide rende snel het hutje van de jachtmeesters en TopDrop in. In de deuropening bleef hij stokstijf staan. Het hoofd van Daboman prijkte op de tafel, terwijl de rest van zijn lichaam verspreid was door de kleine kamer. Het zwaard van Graaf Soija lag nog onder het bloed op de grond naast de tafel. Het was niet Soija’s bloed, op het paard en op de graaf, het was dat van jachtmeester Daboman! Het werd Paranoide zwart voor de ogen. De goede Daboman, hoe kon iemand hem nu zo gruwelijk uit elkaar trekken en in stukjes hakken?
Graaf Soija hoorde een doffe klap in het hutje naast de stallen. Hij grinnikte; misschien zou hij zometeen nog even teruggaan. Om het af te leren.

De dorpelingen hebben wederom een onschuldige dorpeling opgehangen. De wolven hebben weer tot morgen 20:00 uur om hun maaltijd te kiezen. Allergieën en smaakvoorkeuren graag doorgeven aan de kok.

1. Pippeloen
2. Paranoide
3. Uice
4. Katje
5. TopDrop
6. Lisaaah
7. Mr Soija
8. matige_muis
9. Sherco
10. flyaway
11. Basjeeh
12. Light fighter
13. Mutsieprutsie
14. ~~Fantôme~~
15. *Miekjuh* (Cupido)
16. Daboman (Dorpeling)
17. AllureV
18. sterrenmeisje
19. Eye of Sauron
20. Vlindertje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oud 12-11-2008, 19:30
Uice
Uice is offline
Ik heb niet gestemd omdat ik dacht dat de deadline half negen was.
Oud 12-11-2008, 19:32
Verwijderd
Mr Soija
Mutsieprutsie
Basjeeh
Lisaaah
matige muis
Topdrop
Fantome

Daboman
Vlindertje
Paranoide
sterrenmeisje
Katje
flyaway

Lisaaah
Pippeloen
Eye of sauron
AllureV
light fighter

Paranoide
Daboman

Het zou 6-5 in het 'voordeel' van Soija moeten zijn, maar Soija blijft leven.
Waarschijnlijk heeft Soija op Daboman gestemd en zit er een wolf in zijn lijstje (wat evt Lisaaah zou kunnen zijn die weer in 'het verkeerde lijstje' staat). Of er is slim verraderwerk, die Soija probeert te beschermen. Dan zou Soija dus wolf zijn. Daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in, dus ik denk dat er tenminste één wolf meer zit in Soija's lijst dan in Dabo's lijst.

Edit: niet gestemd: Mr Soija, Uice (misverstand), Sherco (omstandigheden).
Oud 12-11-2008, 19:33
Verwijderd
He??

Mr Soija
Mutsieprutsie
Basjeeh
Lisaaah
matige muis
Topdrop
Fantome

Daboman
Vlindertje
Paranoide
Sterrenmeisje
Katje
flyaway

Kan me niet voorstellen dat de wolven zó stom zijn.. 6 tegen 5 en nog is Dabo opgehangen ipv gelijkspel.

We hebben 3 mensen die niet gestemd hebben ook
Oud 12-11-2008, 19:34
Verwijderd
Oh, ik ben niet dood. Kijk eens aan.

Helaas Daboman.
Oud 12-11-2008, 19:35
Verwijderd
Goed, ik doe toch maar zeggen dat ik Paranoïde, TopDrop en Pippeloen verdenk van wolfzijn.

EoS, blijft over als mijn geliefdeverdachte.
Oud 12-11-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet gestemd omdat ik dacht dat de deadline half negen was.
En daar kom je exact om half 9 mee.
Oud 12-11-2008, 19:37
Verwijderd
Wat is het probleem?
Oud 12-11-2008, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Wat is het probleem?
Ik vind exact half 9 wel apart. Niet 5 voor, of 5 over, maar precies nadat de uitslag bekend is.

Mnja.
Oud 12-11-2008, 19:40
Verwijderd
Mrm, zonde van Dabo Mja er zit dus waarschijnlijk in Soija's lijstje 1 wolf meer. Er van uitgaande dat Soija zelf op Dabo heeft gestemd, maar zo te zien is hij weer te beroerd om dat mee te delen? Maar ja, moeilijk iets over te zeggen verder omdat we ook nog met de verrader zitten en evt de geliefden de ook nog roet in het eten kunnen gooien. Still, ik vond het in eerste instantie al dubieus dat er zoveel mensen gelijk meeschaapten op Soija, terwijl het er sterk op lijkt dat hij de bane is (tenzij dat dus een dirty trick is). Dus die mensen houd ik nu extra in de gaten.
Oud 12-11-2008, 19:41
Daboman
Daboman is offline
Prutsers. Ik zei toch dat ik geen geliefde was. En ik ben een man van m'n woord

Succes iig met jullie wolvenjacht.
Oud 12-11-2008, 19:42
Verwijderd
Ah, je gaat ervanuit dat hij te laat online is gekomen om überhaupt te stemmen?

NJa, ik dacht mss zag hij de uitslag al en was ie er al om 20:27.
Oud 12-11-2008, 19:43
Verwijderd
Ja, ik heb Daboman gestemd.
Oud 12-11-2008, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ah, je gaat ervanuit dat hij te laat online is gekomen om überhaupt te stemmen?

NJa, ik dacht mss zag hij de uitslag al en was ie er al om 20:27.
Het is mogelijk ja. het maakt hem ook niet direct een verdachte maar ik houd hem wel even in de gaten.
Oud 12-11-2008, 19:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind exact half 9 wel apart. Niet 5 voor, of 5 over, maar precies nadat de uitslag bekend is.

Mnja.
Nou, leg eens uit waarom dat apart is.
Oud 12-11-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Nou, leg eens uit waarom dat apart is.
Dat heb ik al gezegd. Omdat je direct na de uitslag die melding maakte. Niet net voor en niet eventjes erna.
Oud 12-11-2008, 19:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat heb ik al gezegd. Omdat je direct na de uitslag die melding maakte. Niet net voor en niet eventjes erna.
Wat er gebeurd is weet iedereen. De vraag was waarom je dat zo apart vindt.
Oud 12-11-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Wat er gebeurd is weet iedereen. De vraag was waarom je dat zo apart vindt.
Je kunt wel door blijven vragen maar mijn antwoord verandert niet hoor. Dat is wat ik apart vond.
Oud 12-11-2008, 20:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je kunt wel door blijven vragen maar mijn antwoord verandert niet hoor. Dat is wat ik apart vond.
Ik vind het wel erg apart dat jij dit precies om 20:50 post, niet om 20:45 of 20:55, maar precies 20:50. En dan ook nog eens antwoorden in precies twee zinnen, niet een, niet drie, maar precies twee. Ik hou je in de gaten.
Oud 12-11-2008, 20:14
Verwijderd
xD

Nou, tovenaar doe je best.
Oud 12-11-2008, 20:26
flyaway
flyaway is offline
Ik vind het verhaal erg leuk geschreven, trouwens!
En ik weet nog niet zo goed wat ik van deze uitslag moet denken.
Oud 12-11-2008, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Kunst had het vorige spel Hanneke in haar post genoemd en die was toen geliefde met Allure.
Even mijn eer herstellen. Ik heb toen als een van mijn eerste posts gezegd dat ik hanneke om dubieuze redenen toch al direct verdacht vond.
Jullie hebben de hang ronde er na bijna haar op gehangen (het was gelijkspel!) en haar daarna laten leven !!!!
Dat heeft mij 4 dagen aan frustratie gekost.

Verder wil ik zeggen dat fizzles verhalen echt geweldig zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten