Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.hyves.nl/#searchhyver=bea...am&__state__=1 |
![]() |
|
Ik denk dat die allemaal een grapje uithalen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ging er door het hoofd van die ouders??? |
![]() |
||
Citaat:
Duuude. Een leraar van mij heet Guiot, dat vind ik ook wel een gekke naam. Het matcht ook niet echt met de persoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Befke Pijpers dan wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar omg, Prul, Murk, Peep. ![]() En die verhalen van dat er iemand Befke Pijpers of Beau ter Ham zou heten geloof ik niet, dat zijn van die bekende onzinverhalen.
|
![]() |
Beau Ter Ham heeft grappigste naam
Het tijdschrift (Over Taal) ging op zoek naar de grappigste combinaties van voor- en achternaam. Wat dacht u van Donald Duck, Ko Mies of Sytze Vliegen? De winnaar van de wedstrijd is Beau Ter Ham. Zijn voornaam betekent "mooi" in het Frans, maar als je zijn volledige naam uitspreekt, is het resultaat minder fraai. De tweede prijs gaat naar de muzikaal geïnspireerde ouders van Sido Sol (si-do-sol) en haar broer Remy (re-mi-sol). De derde die het tijdschrift bekroonde, was Dick Backes, wellicht niet toevallig een Nederlandse verkoopdirecteur.
|
Echte voornamen::
Bert-Lam Kik Jona Joep Trudy Eban Nick-names: Pekkel Bakkie Vla Wakkie Spatnigger Flappie Bekvechter Feigling Neus Chippie Tok
Laatst gewijzigd op 23-12-2008 om 17:52. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Misschien een hele rare vraag.... Nederlander1999 | 18 | 21-11-2014 21:20 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is! DanielC | 502 | 08-05-2009 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Help de leesschuwe jongeren de winter door! Verwijderd | 59 | 06-01-2006 10:12 | |
Muziek |
mijn ska-festival Anti-Schaap | 8 | 08-09-2004 22:07 | |
Psychologie |
Herinneringen Snakeboy | 4 | 04-01-2004 17:54 |