Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het enige wat die naam wat mij betreft zou mogen dragen is uppercut ![]()
||
Citaat:
bij skatecore zit je hele dag te skaten op die muziek? Bij stonerrock hele dag te smoken? Ik raak de draad kwijt met al die subgenres
|
Ik ben meer opgegroeid met U2 en de RHCP enzow.. ( door mijn pa) maar ik zelf hou toch echt meer van System Of A Down, Korn, Muse, Nickelback, Lenny Kravitz, Slipknot, Green Lizard, Bush enzow.. ik vind ze echt goed.. en ook al hebben veel mensen de mening dat Nickelback een mietjesband is
![]()
|
wat een vraag zeg.. ik heb niet één muziekstijl, ik vind heel veel dingen leuk.
ik leerde Deftones wat jaartjes geleden kennen en daardoor ben ik min of meer in aanraking gekomen met TOOL en hardcore enne.. door silverchair ben ik ook zwaaar aan de hardcore gekomen want ik kende een cover van hen van Minor Threat ![]() voor de rest kom je gewoon zo af en toe een bandje tegen op internet of je steelt wat cd's van je broer, maar als ik eenmaal een genre heb 'ontdekt' ga ik het niet uitbuiten ofzo, ik ga geen bands zoeken in hetzelfde genre. dat heb ik misschien alleen met emocore gedaan.
||
Citaat:
Ik wil zoveel mogelijke goede bands kennen, en spit daardoor vaak door genregenoten, ga niet denken van: 'ow dat is de zoveelste band die ik ga luisteren in dat genre, dat luister ik dus maar niet'.
||
Citaat:
ik bedoelde dat ik niet op genre ga zoeken als ik een band heb ondekt die ik leuk vind in dat genre. ook omdat genres die gegeven worden op bijv websites waar je cd's op kan bestellen of als je mp3s download, volslagen onzin zijn. heb ik dus weinig aan. ik raak pas geinteresseerd in een band als hun soort muziek uitgebreid wordt omschreven (bijv wat voor invloeden er zijn te horen enz)
|
Verwijderd
|
Zeker RHCP. En op hetzelfde moment ongeveer Coldplay en Idlewild. Dat is dus ongeveer 2,5 jaar geleden, maar daarvoor luisterde ik ook wel eens naar wat dingen die ik nu nog ok vind, maar niet echt de moeite waard (Kelis; niet mijn genre, maar wel goed). Ik luister niet naar 1 genre, ik houd van My Ruin en Jack off Jill maar ook van Coldplay en Radiohead. En nog dingen die daar dan weer tussen zitten. Mijn smaak wordt steeds uitgebreider, ik luister nu ook veel naar The Cure, ondekt via Jack off Jill. Ook oudere dingen (The Who enz). Ik ben wel benieuwd wat voor een muziek ik over een jaar luister.
|
![]() |
|
ik kocht in een opwelling een ironmaiden cd, ben toen via slayer (hoe kan het ook anders) doorgestroomd naar de thrash, dankzij nile naar de death, en via marduk naar de black metal. dankzij edguy ben ik powermetal gaan waarderen, en heet meest gothic-achtige dat ik luister is within temptation.
geen gothic dus. maar ja. |
![]() |
|
Door mijn moeder keek ik al op m'n 2e naar rap/hiphopop de tv, ook veel breakdance, dat bleef zo tot groep 8, ik ging meelopen met de groep en wed een gabber*zwabber, na een halfjaar was dat over en keerde ik weer terug naar hiphop tot aan nu
*opgeroeid met namen als LL cool J en The freshprince, Dj jazzyjef, etcetc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() As for myself, ik vind zowel het oude als het nieuwe goed. Maar vooral van recente live uitvoeringen van oude nummers ga ik kwijlen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|