Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je al redelijk wat ervaring hebt met trippen en je weet ook hoe je reageert/doet/denkt onder invloed van paddo's kan er niet zoveel mis gaan als je in je eentje een portie paddo's op eet, denk ik. 't Is maar net hoeveel je gesteld bent op medetrippers, of je dat prettig vindt, of juist niet. Als je al een beetje ervaring hebt kan er denk ik niet zoveel mis gaan, ik denk niet dat de kans dat je bad gaat zo groot is.
De laatste keer dat ik getript heb vond ik het echt heerlijk om even in mijn eentje een rondje te lopen en alle (en dat waren er nogal wat) gedachtes door m'n hoofd te laten razen. Ik ging gewoon even weg van de rest, lekker alleen een rondje lopen met een jointje erbij en met mijn eigen muziek. Een half uurtje later (denk ik, tijdsbesef was nogal weg) kwam ik weer bij de rest terug en daar was het ook gewoon weer superwreed om met de andere 2 trippers een beetje gek te doen enzo. Het heeft allebei wel wat. En om helemaal alleen te trippen, ik denk dat ik dat ook nog wel eens doe als daar nog een mogelijkheid voor komt. Maar het lijkt me dan wel een vereiste dat er veel dingen zijn om te doen (op bed liggen, computeren, tv kijken, buiten een rondje lopen, in huis rondlopen...) omdat het anders nogal saai kan zijn. Ik denk dat het wel chill is dat je helemaal je eigen gang kan gaan zonder met anderen rekening te hoeven houden. Lekker je gedachten op de vrije loop laten en doen wat je zelf wilt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het heel gewoon om alleen te trippen, ik hou me toch wel bezig met vanalles. Als je bad gaat, is het natuurlijk wel fijn om iemand in de buurt te hebben, maar ik zou er gewoon niet vanuit gaan dat je bad gaat. Ik zou het gewoon doen.
Edit: Omgeving, een bekende omgeving, fijn bij jou thuis, daar kun je ook met je muziek klooien, de tv aanzetten, in bed gaan liggen en gewoon gek doen zonder dat er iemand raar naar je kijkt. Maar als dat niet gaat ivm ouders ofzo, dan zou ik het bij vrienden thuis doen, als die dat willen natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben geen echte trip-expert, maar paddoën/ salvia roken e.d. in mijn eentje vond ik ook erg tof
![]()
|
Ik heb verscheidene keren in mijn eentje getript, denk stuk of 4 keer. Dit waren allemaal fantastische ervaringen, niemand om je heen en je kunt jezelf echt helemaal laten gaan
![]() ![]() *krijgt erg veel zin in een tripje*
|
![]() |
Ik ben ook niet echt bang dat ik bad zal gaan, ik ken mezelf en mijn buien goed genoeg om me zelfs als ik me minder lekker voel, rustig te houden.
Maar goed, jullie ervaringen klinken allemaal positief, dus ik denk dat ik de gok maar es ga wagen... vooropgesteld dat ik de ouders een keertje uit hun huis kan werken, want ons studentenhuis is nou niet bepaald een rustige ruime plek ![]() Oh en omdat ik alleen maar tegenstrijdige info kan vinden - tot wanneer kan ik gewoon paddo's kopen in de smartshop? |
![]() |
|
Jongens, houden we het ontopic.
![]() Ik heb zelf wel een aantal keer getript (1 keer op paddo's) maar nog nooit alleen. Ik denk dat als je de normale voorzorgsmaatregelen neemt (dus goed in je vel zitten, uitgerust zijn enzovoorts) er niet veel mis kan gaan en je zoals al gezegd inderdaad prima alleen kan trippen. Het lijkt mij ook een hele fijne ervaring die ik graag nog een keer wil meemaken. Vooral omdat ik dan zoals al gezegd verder met niemand rekening hoef te houden. Nou heb ik an sich een vrij grote schijt aan wat andere van me denken maar ondertussen gedraag ik me toch anders als er anderen bij zijn dan dat ik zou doen als dat niet zo zou zijn en daarom wil ik het graag een keer proberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het paddo verbod wann | 277 | 14-04-2009 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over paddo's. Dop_16 | 12 | 25-05-2006 11:39 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe denken jullie over drugs ??? Tieneke | 399 | 12-01-2006 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
[Paddo's] trip risico's forum.scholieren.com | 36 | 03-11-2002 16:19 | |
Drugs & Alcohol |
Enquete, invullien alsjeblieft. Over Paddo's *Fallen_Tear* | 32 | 12-09-2002 08:32 |