Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2008, 21:35
Verwijderd
Je eerste post (zonder edit) was: "Ja maar jij bent nog wel slecht", of iets in die richting. Dus ik probeerde je alleen maar te helpen door je te laten weten dat ik dood ben, maar daar was je zelf ook al achter.

En ik acteer niet. Als je nog wilt discussiëren mag je me PM-en, ik heb toch gelijk. En nu ga ik dood zijn.
Advertentie
Lethe
Lethe is offline
Deze uitslag is niet zo best.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
srry succes verder
ik had ook basjeeh geschoten hoor denk ik. Dus jammer maar helaas.
alleen ehh, het ziet er een beetje te goed uit voor de wolven nu
Oud 16-11-2008, 23:10
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ow verdomme, dit had ik helemaal niet verwacht
Oud 17-11-2008, 07:15
Fantôme
Fantôme is offline
ik heb twijfels bij flyaway en vlindertje. in enige mate ook bij sterrenmeisje.Misschien ook Topdrop. (aargh, wordt gek van mezelf. vertrouw gewoon niemand meer nu )
We hebben denk wel wat ervaren wolven/slechteriken.
maar dit is vooral gevoelsmatig. zal na mn werk kijken of ik het ook kan onderbouwen.
en de wolven moeten eerst ook nog eten.

maar damn. had toch op zn minst verwacht dat één van hen (LF of Bas) slecht zou zijn.
Oud 17-11-2008, 09:00
Sherco
Sherco is offline
Ow auw... Goed geprobeerd hoor LF, ik was denk ik ook voor Basjeeh gegaan in jouw positie
Oud 17-11-2008, 09:33
Lethe
Lethe is offline
Ik heb het eerste topic nog eens helemaal doorgelezen en bij dezen vind ik Vlindertje verdacht. Haar manier van posten en vanwege een stemlijstje en ze gaat steeds mee in het stemmen op onschuldige spelers. Het is misschien niet zo'n logische argumentatie maar ik stem de eerstvolgende hangronde op Vlindertje.
Oud 17-11-2008, 11:10
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik heb het eerste topic nog eens helemaal doorgelezen en bij dezen vind ik Vlindertje verdacht. Haar manier van posten en vanwege een stemlijstje en ze gaat steeds mee in het stemmen op onschuldige spelers. Het is misschien niet zo'n logische argumentatie maar ik stem de eerstvolgende hangronde op Vlindertje.
Volgens mij ben ik nooit echt meegeschaapt bij het stemmen. Ik was de eerste die op light fighter stemde en ik heb nooit vanwege stomme redenen op soija gestemd. Voor de rest had ik niet verwacht dat light fighter de jager zou zijn. Ik dacht dat ze beïnvloedt zou worden door een geliefde of wolf die zei dat ze meer moest zeggen, omdat ze anders werd opgehangen vanwege weinig posten. Het leek me altijd logischer dat je je als jager de eerste ronden stil zou houden, zodat je pas laat doodgaat en dan beter in staat bent om een wolf te schieten.

Ik ga zo maar eens dat gedoe van Fantome en Basjeeh doorlezen. Daar heb ik nog altijd niet fatsoenlijk de tijd voor gehad.

Edit: Dat gedoe tussen Fantome en Basjeeh zie ik als een beetje gerel van Basjeeh in de hoop dat Fantome iets verkeerds zeg. Volgens mij hier niet echts iets uit af te leiden, maar de hele discussie gaat over Soija en Fantome zegt meerdere malen dat ze de beschuldigingen van Soija beter gaat bekijken als hij een goede functie blijkt te hebben. Soija bleek toch wolfsbane te zijn en dus een goede functie, maar Fantome heeft helemaal niet meer naar zijn beschuldigingen gekeken. Fantome, waarom heb je dit niet meer gedaan? Je hebt wel heel vaak gezegd dat je dit zou gaan doen.

Tussendoor postte Flyaway nog iets interessants. Ze wist het namelijk niet dat er die dag hangronde was. Je weet toch normaal wel of je gisteren wel of niet hebt gestemd? Of kom je in de war omdat je steeds stemt in de eetronde en elke hangronde net moet doen alsof je hebt gestemd?

Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 11:26.
Oud 17-11-2008, 16:05
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik vroeg het me gewoon af, het is geen verwijt oid. Bovendien vind ik het helemaal niet zo erg als de uitslag wat later is.
gelukkig maar maar het is dus zodat ik niet compleet in de stress schiet.
Oud 17-11-2008, 16:36
Fantôme
Fantôme is offline
@ vlindertje. ik ga vanavond of morgen even antwoord geven op die vraag van je
moet nu nog even koken en sporten.
Oud 17-11-2008, 16:56
Fantôme
Fantôme is offline
Even iemand heel anders

Sterrenmeisje: Sterrenmeisje zat in de lijst van Miekjuh. Lisa had daarin niet gestemd. Het werd gelijkspel. Voor mezelf kijkend. Omdat ik para en uice niet verdenk is imo de enig mogelijke wolf in dit rijtje, sterrenmeisje. Ik vind sterrenmeisje in haar spel niet verdacht. Het is voor mij wel handig te weten wat sterrenmeisje is. Als zij geen wolf is, denk ik ook niet dat er wolven in het rijtje van lisa en LF hebben gezeten. Als Sterrenmeisje wel een wolf is, had het geen gelijkspel tussen Miekjuh en iemand kunnen zijn (want dan had miekjuh minder stemmen dan LF en Lisa) en moet er dus ook een wolf zitten in de LF lijst en in de Lisa lijst. Dat maakt het voor ons wel een stuk makkelijker. Om praktische redenen zou sterrenmeisjes dood dan wel handig zijn.

toch? of mis ik nu iets?

trouwens wel irritant. er zijn nog maar een paar mensen in leven die ik echt niet verdenk. voor de rest twijfel ik nu bij iedereen... maar dat komt ook omdat we nog geen een slechterik hebben opgehangen.
vertrouw echt alleen paranoide en uice nog helemaal... als dat al kan...

Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 17:03.
Oud 17-11-2008, 17:20
Fantôme
Fantôme is offline
ik val nu miss. met dingen in de herhaling, maar

Van de mensen van wie ik twijfels heb:

Pippeloen: Stemt in het begin op uice. Dit was random. Het was wel een veilige stem omdat er weinig uit af te leiden valt. Pippeloen is héél stil dit spel. 12 post in deel 1 waarvan al 7 (!!) als beginpost en om te posten wie er mee deden met het spel. In deel 2 heeft ze nog niks gepost. Als wolf is het wel handig je niet zo erg te laten zien omdat de focus toch gaat naar mensen die verkeerde mensen verdenken en in opvallende rijtjes zitten etc.

Katje: Katje stemt in de eerste ronde voor basjeeh. Volgens mij was dat random. Ze staat hiermee vrij veilig omdat er niet zoveel uit af te leiden valt.
Katje is laaggemiddeld in haar aantal posts, maar ze post wel redelijk inhoudelijk. Ik vind haar minder verdacht dan pippeloen.

Topdrop: Ging in ronde één voor Sherco. Ook een veilige plek dus. Verder was Topdrop behulpzaam als speler (dingen weer ff rechtzetten, goed op de feiten letten). Anderzijds zat hij alleen op mr soija. Wel meer mensen wilden soija eruit, waaronder ikzelf. Maar topdrop leek zijn ogen niet open te hebben voor andere verdachte spelers. Als wolf is dat natuurlijk wel handig. Daarom vind ik het toch een beetje opvallend…

Matige Muis: Stemt op AllureV en AllureV op hem. Ogenschijnlijk niks aan de hand… maar dit kan ook zo bedacht zijn (of draaf ik nu door? ) Matige muis valt me helemaal niet op dit spel. Ik ga beter op hem letten. Ik weet wel dat hij het een paar keer met me eens was en me ook verdedigde (volgens mij tegenover basjeeh). Op zich heel fijn natuurlijk, maar het valt altijd te bezien of het oprecht is.

Sherco: Zij ging de eerste ronde voor Lisa. Leek random. Op zich was Lisaah niet een veilige plaats. Sherco zette zich daar neer achter flyaway. Ik heb onderbuikgevoelens bij Flyaway. Mocht Flyaway wolf blijken, zet dat Sherco relatief safe (je gaat niet met twee wolven in één klein rijtje staan). Maar van Flyaway heb ik eerder vermoeden dat zij heks is ofzo.

AllureV: Stemde in ronde één op matige muis (zie commentaar bij matige muis).
ik heb verder nog geen tijd gehad haar postgedrag te analyseren. Blabla. Ga ik misschien nog wel doen.

Sterrenmeisje: Sterrenmeisje zat in de lijst van Miekjuh. Lisa had daarin niet gestemd. Het werd gelijkspel. Voor mezelf kijkend. Omdat ik para en uice niet verdenk is imo de enig mogelijke wolf in dit rijtje, sterrenmeisje. Ik vind sterrenmeisje in haar spel niet verdacht. Het is voor mij wel handig te weten wat sterrenmeisje is. Als zij geen wolf is, denk ik ook niet dat er wolven in het rijtje van lisa en LF hebben gezeten. Als Sterrenmeisje wel een wolf is, had het geen gelijkspel tussen Miekjuh en iemand kunnen zijn (want dan had miekjuh minder stemmen dan LF en Lisa) en moet er dus ook een wolf zitten in de LF lijst en in de Lisa lijst. Dat maakt het voor ons wel een stuk makkelijker. Om praktische redenen zou sterrenmeisjes dood dan wel handig zijn.

Vlindertje: Over vlindertje heb ik al eerder dingen gezegd. Vind haar op zich goed spelen en vind dr scherp, maar heb wel mn twijfels bij haar. Zal misschien vanavond nog ff bij elkaar zoeken waar ik precies over twijfelde. Moet nu weg.

Mutsieprutsie: Vergeet in ronde 1 te stemmen. Het wordt wel voor haar opgenomen omdat het volgens een aantal onduidelijk werd aangegeven (20.00 uur).
Verder is mutsieprutsie ook behoorlijk stil, met 14 posts in deel 1 van het spel. Ze is me totaal niet opgevallen…!

Ik zit net te kijken. De enige twee die ik écht níet verdenk zijn uice en paranoïde.
Verder vind ik (volgens mij ) vooral pippeloen verdacht. Als sterrenmeisje dood zal gaan is daar wat uit af te leiden. Bij vlindertje en flyaway heb ik onderbuikgevoelens. Katje, Sherco, Matige_Muis en AllureV vind ik gemiddeld verdacht waarvan allureV het minst. Topdrop vind ik wat meer verdacht dan het groepje katje, sherco, MM en Allure.
maargoed, misschien heb ik kort door de bocht dingen, zoals ik al zei, moet nu echt weg om te sporten.
Oud 17-11-2008, 17:29
Verwijderd
ehm... je wilt mij ophangen om er achter te komen wie er wél wolven zijn?
Oud 17-11-2008, 17:31
TopDrop
TopDrop is offline
Hmm.. Gister was een drukke dag. Ben nog aan het bijlezen. Ik verdenk niet echt iemand in het bijzonder. Maar ik ga ook nog geen wilde uitspraken doen voor de eetronde.
Oud 17-11-2008, 17:48
Verwijderd
Zeg Fantome, AllureV stemde op Mutsieprutsie. Lees maar terug en pas het maar aan.
Oud 17-11-2008, 17:53
Lethe
Lethe is offline
Ja ik dacht al, wanneer heb ik op Matige Muis gestemd.

Ik vind Vlindertje, Flyaway en Pippeloen verdacht, trouwens.
Oud 17-11-2008, 18:07
Verwijderd
Maar het is wel handig om even de aandacht op de wat stillere mensen te vestigen:

- Mutsieprutsie
- TopDrop (heeft veel nietszeggende posts)
- Sherco (heeft een reden, dus daar wil niet al te zwaar aan tillen)
- Vlindertje (heeft nog minder posts dan Mutsieprutsie, maar hebben wel inhoud)

Stél nou, dat precies deze vier mensen de wolven zijn, dan gaan ze het geheid winnen. Maar dat lijkt wel wat onwaarschijnlijk.

Bij TopDrop heb ik, net zoals Fantome, een onderbuikgevoel.
Mede omdat bij de laatste stemronde hij wél heeft gepost op het forum, maar niets heeft gezegd in het wwspel.
Oud 17-11-2008, 18:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mede omdat bij de laatste stemronde hij wél heeft gepost op het forum, maar niets heeft gezegd in het wwspel.
De laatste stemronde was gister. Ik moest toen 's middags al weg en was 's avonds laat pas weer terug
Oud 17-11-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
De laatste stemronde was gister. Ik moest toen 's middags al weg en was 's avonds laat pas weer terug
Een snelle blik in je posthistorie leert mij dat je gisteren je eerste post plaatste om 13.14 en je laatste om 15.54.

In die tijd had je toch wel iets van je kunnen laten horen, nietwaar?

En dan heb ik het nog niet over dat je de hele avond ervoor ook hebt geforumd, tot diep in de nacht. Dat is op zich wel te begrijpen, het is nog 'vroeg' en ik weet niet wat je verder in je leven doet allemaal.
Oud 17-11-2008, 18:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Een snelle blik in je posthistorie leert mij dat je gisteren je eerste post plaatste om 13.14 en je laatste om 15.54.

In die tijd had je toch wel iets van je kunnen laten horen, nietwaar?

En dan heb ik het nog niet over dat je de hele avond ervoor ook hebt geforumd, tot diep in de nacht. Dat is op zich wel te begrijpen, het is nog 'vroeg' en ik weet niet wat je verder in je leven doet allemaal.
Doorgaans post ik mijn theorieen tegen het einde van de stemronde. Maar dat kon toen niet. Ik had wat van me kunnen laten horen ja. Owjee, ik post een ronde niet zoveel, verdacht.
Oud 17-11-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Doorgaans post ik mijn theorieen tegen het einde van de stemronde. Maar dat kon toen niet. Ik had wat van me kunnen laten horen ja. Owjee, ik post een ronde niet zoveel, verdacht.
Maar het gaat in dit geval niet om één ronde. Het gaat erom dat je in het geheel niet veel inhoudelijks post en dan komt dit erbovenop.
Oud 17-11-2008, 18:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar het gaat in dit geval niet om één ronde. Het gaat erom dat je in het geheel niet veel inhoudelijks post en dan komt dit erbovenop.
Sowieso zijn er de eerste ronden weinig verdachten omdat er nog weinig is gebeurd. Ik heb wel inhoudelijk gepost, maar nadat Soija eruit ging, had ik niet echt meer verdachten. Ik kan dan wel vanalles gaan roepen, maar zo speel ik niet.
Oud 17-11-2008, 18:28
flyaway
flyaway is offline
Ik vind Fantome verdacht. Er is geen reden om mij verdacht te vinden, en ze blijft bij haar 'onderbuikgevoelens' en sleept andere met zich mee. Ik had redenen om in de war te zijn, spelleider weet dit, dus dat is ook geen argument.
Oud 17-11-2008, 19:17
Spelleider
Spelleider is offline
Voor Mutsieprutsie brak een zware tijd aan. Nu Light Fighter was verdronken, moest zij de keuken leiden. Drie keer per dag moest ze verschillende nieuwe, bijzondere en geweldige gerechten bedenken en iedereen daar instructies toe geven. Bovendien hing TopDrop de hele tijd om haar heen alsof er honing aan haar kont kleefde, nu allebei zijn beste maten er niet meer waren. Hij kwam een beetje eenzaam over. Ook Paranoide wist niet meer waar hij het moest zoeken; vaak ging hij dagenlang uit rijden onder het mom van boodschappen rondbrengen of de vetste ganzen van de markt drie steden verderop halen. Zonder Light Fighter was het erg stil in de keuken.
Bovendien zat de bruiloft van Hertog Uice en Flyaway eraan te komen. Dat zou nog meer gasten en dus nog meer exclusieve, nieuwe recepten betekenen. Mutsieprutsies inspiratie begon op te raken. Ze was zeker geen Light Fighter; ze had dan haar emoties beter onder controle, maar ze had ook geen spontane kook-inspiratie-uitspattingen.

Koning Kunst was radeloos en trok zich terug in zijn vertrekken. Soms kwam hij zelfs bij volksaudienties niet opdagen. Koningin Elea bestuurde vrijwel geheel alleen het land. Dat ging haar best af, maar ze maakte zich ook nog zorgen om haar man en om haar volk. Gelukkig kon ze met Sherco, de priester, goed praten. Hij was een oase van rust aan het paniekerige hof waar ze bij bosjes leken te sterven.

Matige_muis was radeloos; zijn hertog werd hem afgepakt door zo’n onbeschoft klein sletje en nu had hij ook nog bij abuis de dood van twee prima mannen op zijn geweten. Hij vertoonde zich bijna niet meer in het kasteel, liet zijn baard lang groeien en begon met de dag meer op Vlindertje te lijken. Het leek er trouwens ook op dat hij in het bos zijn intrek had genomen, zo weinig was hij nog aan het hof.

Vlindertje daarentegen was niet van het hof weg te slaan. Sterrenmeisje was daar maar al te blij mee; ze kon goed opschieten met haar vader en vaak gingen zij en Allure met Vlindertje uit wandelen, door de boomgaard of langs het bos. Allure kon, net als sterrenmeisje, goed met Vlindertje praten. Vlindertje had voor veel problemen een wijze en simpele oplossing. Hij beviel Allure zo goed, dat zij toestemming vroeg aan haar ouders om Vlindertje in de hofhouding op te nemen. Niet veel later deed Vlindertje zijn intrek in het jachtmeestershutje, waar TopDrop nu alleen woonde. Matige_muis had nog diezelfde dag het huisje van Vlindertje, de ex-kluizenaar, bezet.

Gravin Fantome was vrijwel geheel genezen en nam weer volop deel aan het feestelijke hofleven; ze ging niet alleen kijken naar de boogschietwedstrijden, maar deed zelfs na afloop mee. Ze was een geduchte tegenstander voor Katje, die altijd de beste schutter was geweest van alle dames aan het hof. Beide vrouwen waren opportunistisch, ambitieus en doelgericht; wanneer zij een doel voor ogen hadden, konden zij niets dan dat doel bereiken. Dat was dan ook wat hun pijlen deden. Dit wekte veel bewondering onder de jonkers en de ridders. Bovendien waren zowel Katje als de gravin aardig om te zien en weduwe. Binnen de kortste keren hadden dan ook vele ridders en graven om hun hand gevraagd.

Maar de beste partij voor de familie van Katje was nog altijd haar oudste dochter, Flyaway. De datum van de bruiloft stond nu vast en ze kon niet meer wachten; wekenlang had Hertog Uice haar gekgemaakt en vannacht zou ze naar hem toegaan. De verloving was immers officieel. Op witte, met gouddraad geborduurde slofjes en in haar lange nachthemd, ging ze met loshangend haar in het holst van de nacht naar haar aanstaande echtgenoot toe. Ze stuiterde door de gangen en over het diepe, rode tapijt, van opwinding. Toen ze zijn kamer binnensloop, bleek Hertog Uice nog wakker te zijn. Hij was dolblij om haar te zien en ze zag er woest aantrekkelijk uit. Maar de hertog was een oude man en zijn hart kon zoveel opwindend moois niet aan. De arme man viel dood ter aarde.

De wolven hebben de verloofde van ons hofdametje opgegeten. Hertog Uice was een onschuldige dorpeling! Zijn dorpsgenoten hebben tot morgen 20:00 uur om zich te wreken.

1. Pippeloen
2. Paranoide
3. Uice (Dorpeling)
4. Katje
5. TopDrop
6. Lisaaah (Dorpeling)
7. Mr Soija (Wolfsbane)
8. matige_muis
9. Sherco
10. flyaway
11. Basjeeh (Dorpeling)
12. Light fighter (Jager)
13. Mutsieprutsie
14. ~~Fantôme~~
15. *Miekjuh* (Cupido)
16. Daboman (Dorpeling)

17. AllureV
18. sterrenmeisje
19. Eye of Sauron (Tovenaar)
20. Vlindertje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = doodgeschoten
Oud 17-11-2008, 19:19
Verwijderd
Het gaat nu niet echt dat je zegt, goed, hè, dorpelingen.
Oud 17-11-2008, 19:20
Verwijderd
er leven nog 12 mensen, waarvan 1 ziener, 1 leerling-tovenaar, 1 heks, 1 verrader, 4 wolven en 4 dorpelingen. ook zijn er ergens nog 2 geliefden. mínstens de helft is dus evil
Oud 17-11-2008, 19:29
Verwijderd
Hihi.
Oud 17-11-2008, 19:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
er leven nog 12 mensen, waarvan 1 ziener, 1 leerling-tovenaar, 1 heks, 1 verrader, 4 wolven en 4 dorpelingen. ook zijn er ergens nog 2 geliefden. mínstens de helft is dus evil
Ik dacht dat het wel meeviel met hoe het ging, maar eigenlijk valt het behoorlijk tegen als je het zo op een rijtje zet
Oud 17-11-2008, 19:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ik spreek mezelf hierin tegen met mijn vorige post.
maar volgens mij vind jij dit stiekem niet zo erg
Ik denk dat ik de volgende ronde voor jou ga.
onderbouwing volgt. eerst even sollicitatiebrieven schrijven.
Oud 17-11-2008, 19:55
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Zeg Fantome, AllureV stemde op Mutsieprutsie. Lees maar terug en pas het maar aan.
gelukkig zei ik ervoor al dat ik haast had. haastfoutje dus
Oud 17-11-2008, 19:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Maar het is wel handig om even de aandacht op de wat stillere mensen te vestigen:

- Mutsieprutsie
- TopDrop (heeft veel nietszeggende posts)
- Sherco (heeft een reden, dus daar wil niet al te zwaar aan tillen)
- Vlindertje (heeft nog minder posts dan Mutsieprutsie, maar hebben wel inhoud)

Stél nou, dat precies deze vier mensen de wolven zijn, dan gaan ze het geheid winnen. Maar dat lijkt wel wat onwaarschijnlijk.

maar wat te denken van pippeloen dan? ik bedoel, ze had echt weinig posts... en 7 ervan waren alleen om te laten weten wie er meededen met het weerwolspel.

Ik krijg verradergevoelens bij sterrenmeisje. weet niet of het juist is. maar vandaar mijn opmerking tegen haar. weet niet of het dan nuttig is haar te hangen, wolven killen is ook echt nodig natuurlijk
Oud 17-11-2008, 19:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
niet alleen daarom hoor.
ik vind het ook wel een beetje verdacht dat je relatief veel posts had, maar deze voornamelijk gericht waren tegen soija en je geen andere 'opties' voor ons had, terwijl je doorgaans toch een goede speler bent
misschien nu wel een goede wolf..
Oud 17-11-2008, 19:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik vind Fantome verdacht. Er is geen reden om mij verdacht te vinden, en ze blijft bij haar 'onderbuikgevoelens' en sleept andere met zich mee. Ik had redenen om in de war te zijn, spelleider weet dit, dus dat is ook geen argument.
ik ga je nog niet hangen hoor
maar ik mag je toch wel niet vertrouwen in dit spelletje
Oud 17-11-2008, 20:02
Verwijderd
fantome, ongeacht of je mij verdenkt of niet, wil je ietsje minder spammen en alles gewoon lekker met edit in één post proppen? 5 posts onder elkaar is echt een beetje te veel van het goede. en het lijkt nu net alsof je heel graag een hoog postaantal wil scoren, zodat je iig niet onder de noemer 'stille speler' terecht komt. en dan kun je zelf spelers beschuldigen van inactiviteit...
Oud 17-11-2008, 20:04
Verwijderd
Citaat:
maar wat te denken van pippeloen dan? ik bedoel, ze had echt weinig posts... en 7 ervan waren alleen om te laten weten wie er meededen met het weerwolspel.

Ik krijg verradergevoelens bij sterrenmeisje. weet niet of het juist is. maar vandaar mijn opmerking tegen haar. weet niet of het dan nuttig is haar te hangen, wolven killen is ook echt nodig natuurlijk
Nu ik terugkijk heeft Pippeloen er niet ook veel nee. Over het hoofd gezien, je hebt gelijk.
Oud 17-11-2008, 20:05
Lethe
Lethe is offline
Ik stem op Vlindertje, flyaway of Pippeloen, dat hangt een beetje af van wat de rest stemt.
Oud 17-11-2008, 20:14
Verwijderd
ow ja, laat ik ook even inhoudelijk reageren:

Ik heb het idee dat topdrop en pip niet zo lekker in het spel zitten en er met hun hoofd niet bij zijn en daarom zo weinig posten. dat zou wel betekenen dat ze beiden waarschijnlijk gewoon dorpeling zijn, want anders zouden ze denk ik wel meer interesse en enthousiasme tonen.

en ik heb het vage vermoeden dat allureV en vlinder de geliefden zijn. ik kan het niet zo precies uitleggen, maar de beschuldigingen over en weer en enkel naar elkaar en de onschuldige aard van die beschuldigingen doet me heel erg denken aan hoe ik zelf speelde toen ik geliefde was. elkaar een beetje verdacht maken, maar niet te erg zeg maar. hmzzz.
Oud 17-11-2008, 20:24
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
fantome, ongeacht of je mij verdenkt of niet, wil je ietsje minder spammen en alles gewoon lekker met edit in één post proppen? 5 posts onder elkaar is echt een beetje te veel van het goede. en het lijkt nu net alsof je heel graag een hoog postaantal wil scoren, zodat je iig niet onder de noemer 'stille speler' terecht komt. en dan kun je zelf spelers beschuldigen van inactiviteit...
in punt een heb je gelijk. dat zal ik even wat minder doen
punt twee heb je ongelijk. ik ben nooit een stille speler en zal dan ook niet bang zijn als zodanig gezien te worden

over je geliefden betreft. AllureV en Vlinder zouden misschien wel geliefden kunnen zijn. Vooral allurev lijkt het te 'perfect' te spelen ofzo.

Ik denk dat pippeloen wel had aangegeven als ze niet zo lekker dr inzat ofzo. ze heeft echt weinig inhoudelijks. of heb je een reden om dat te denken? (zelfde over topdrop).

Ik ga de komende ronde niet voor sterrenmeisje. vind haar wel verdacht, maar geen wolf. vermoedelijk verrader want ik denk dat we een goede verrader hebben dit keer.
ik denk dat ik pippeloen stem.
mutsieprutsie is me ook te onopvallend. ik kan me nog een keer geniaal wolvenwerk van haar herinneren. een gelijkspel tussen pip en mutsieprutsie zou dan ook niet erg zijn.
Oud 17-11-2008, 20:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik denk dat pippeloen wel had aangegeven als ze niet zo lekker dr inzat ofzo. ze heeft echt weinig inhoudelijks. of heb je een reden om dat te denken? (zelfde over topdrop).
Wat vind je inhoudelijk? Het hele topic vol ranten met alles wat je kunt bedenken vind ik niet inhoudelijk. Ik doe dat dan ook een heel stuk minder dan jij en meld het alleen als ik echt wat te zeggen heb. Ik vind het wel verdacht worden dat je nogal losjes bent met het rondstrooien van verdachtmakingen die vrijwel alleen voortkomen uit je onderbuikgevoel.
Oud 17-11-2008, 20:37
Lethe
Lethe is offline
Goed, als jullie nu gaan denken dat ik geliefde ben met Vlindertje moet ik wel opbiechten waarom ik denk dat Vlindertje aan de slechte kant staat. In de eerste ronde heb ik in plaats van op mutsieprutsie op Light Fighter gestemd. Ik dacht dat ik daar misschien wel nuttige informatie uit zou kunnen halen. En dat is ook zo, want het werd gelijkspel en eigenlijk klopt dat niet. Zie dit lijstje:

Miekjuh
Paranoide
Lisaaah (vergeten te stemmen)
Uice
Sterrenmeisje

Lisaaah
Flyaway
Sherco
Light fighter

Light fighter
Vlindertje
Daboman
Basjeeh
AllureV

Eerst hechtte ik er niet zoveel waarde aan, maar nu is gebleken dat Basje, Daboman en Lisa aan de goede kant stonden zijn deze lijstjes best veelzeggend. Ik ga er vanuit dat Daboman en Basje daadwerkelijk op Light Fighter hebben gestemd en dat Lisa echt vergeten is te stemmen. Ik weet van mezelf dat ik op Light Fighter heb gestemd (jullie kunnen dat niet zeker weten, dat snap ik). Maar goed, het zou dan dus 3-3-4 geweest zijn. Maar dat was het niet, want het was gelijkspel. De meest logische optie is dan dat Vlindertje wolf is en dus niet heeft gestemd, waardoor het 3-3-3 werd.

Misschien kom ik nu helemaaaal niet meer geloofwaardig over maar dat is dan jammer, ik wilde het graag kwijt.
Oud 17-11-2008, 20:39
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat vind je inhoudelijk? Het hele topic vol ranten met alles wat je kunt bedenken vind ik niet inhoudelijk. Ik doe dat dan ook een heel stuk minder dan jij en meld het alleen als ik echt wat te zeggen heb. Ik vind het wel verdacht worden dat je nogal losjes bent met het rondstrooien van verdachtmakingen die vrijwel alleen voortkomen uit je onderbuikgevoel.
volgens mij vat je mn post verkeerd op. hij was gericht aan sterrenmeisje.
in deze post maak ik duidelijk dat PIPPELOEN weinig inhoudelijk heeft gepost. dat kan je toch moeilijk ontkennen. eerder zei ik over jou al dat jij wel inhoudelijk hebt gepost en ook behulpzaam hebt gepost, maar wel alleen maar gericht op soija en niet op evt. andere spelers.
wat ik tussen haakjes zette 'zelfde over topdrop' was dat ik dezelfde vraag aan sterrenmeisje had over pippeloen als op jou. ofterwijl: waarom denk je dat pip en topdrop er niet zo lekker inzitten en daarom weinig posten?

@ allureV: waarom kom je hier nu mee??
ik weet niet of ik dit nu nog moet geloven eerlijk gezegd...
dit kan ook een poging zijn van de wolven. stel dat we nu allure geloven en het is 'val' --> vlindertje blijkt toch niet slecht. hebben de wolven dan al gewonnen? want dan vind ik dit wel heel lastig hoor!

Laatst gewijzigd op 17-11-2008 om 20:45.
Oud 17-11-2008, 20:40
Verwijderd
dát vind ik wel een goed argument op zich, alleen is het zo rot dat ik niet weet of je de waarheid spreekt
daarbij zou het net zo makkelijk gelijkspel kunnen zijn geworden door één extra stem op één van de anderen natuurlijk. niet iedereen had toen toch ook zijn of haar stem doorgegeven?

[edit] dat was tegen alluur

fantoom: ik weet niet waarom ik dat denk. normaal vind ik beiden enthousiaster, that's all.
Oud 17-11-2008, 20:44
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hmm gaat niet echt de goede kant op

Ik denk dat ik AllureV maar ga geloven en dan dus voor Vlindertje ga. Mocht blijken dat ook vlindertje aan de goede kant staat zegt dat misschien wel wat over AllureV.

Verder zou ik namelijk echt niet weten wie ik verdacht moet vinden, want eigenlijk vind ik op dit moment iedereen even verdacht..

Enne @ fantome..wel leuk dat je je goed wolvenwerk van mij kan herinneren, maare...naar mijn weten ben ik nog nooit wolf geweest hoor .
Oud 17-11-2008, 20:46
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hmm gaat niet echt de goede kant op

Ik denk dat ik AllureV maar ga geloven en dan dus voor Vlindertje ga. Mocht blijken dat ook vlindertje aan de goede kant staat zegt dat misschien wel wat over AllureV.

Verder zou ik namelijk echt niet weten wie ik verdacht moet vinden, want eigenlijk vind ik op dit moment iedereen even verdacht..

Enne @ fantome..wel leuk dat je je goed wolvenwerk van mij kan herinneren, maare...naar mijn weten ben ik nog nooit wolf geweest hoor .
wat was dat dan? want jij was een keer heel goed ergens mee! verrader dan ofzo?
want ik best vaak gehoord dat jij ook gevaarlijk kan zijn als wolf. miss. haal ik het dan daarmee door de war.
maar waar het om ging is dat je me dit spel nauwelijks bent opgevallen en dat dat miss. wel het slimste is wat wolven kunnen doen: niet opvallen.

en ik ga niet mee met wat Allure zegt. ben veel te bang dat we er ingeluisd worden (maar dat zou betekenen dat allure ook slecht is.... blegh).

als er lijstjes gemaakt worden mag je mn stem noteren bij pippeloen.
Oud 17-11-2008, 20:46
Verwijderd
Ik vind dit een zeer opvallende bekentenis die je daar doet.

Op dit moment heb ik ook nog niet veel serieuze verdachten dus ik ga voor jou en volgende ronde voor Vlindertje, of eerst Vlindertje en dan jij.

Even afwachten wat Vlindertje zelf hierop te zeggen heeft.

@ AllureV dus
Oud 17-11-2008, 20:47
Verwijderd
Ik vind het onzinnig dat ik verdacht ben, ik post nooit veel. En zeggen dat mijn post niet inhoudelijk zijn is gewoon onzin want dat zijn ze wel, ik maak er alleen niet zulke lange verhalen van. Ik geef tenminste elke keer ruim op tijd mijn stem door, in tegenstelling tot andere mensen.

Topdrop is vaag en niet inhoudelijk, ik denk dat het goed mogelijk is dat miekje hem geliefde heeft gemaakt, ook al was basje het niet. De meeste andere spelers kent ze niet zo goed denk ik.

Bij Fantome heb ik een verradersgevoel, ze maakt uit het niets beschuldigingen en zaait verwarring.

Ik kijk nog even op wie ik ga stemmen.
Oud 17-11-2008, 20:48
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Goed, als jullie nu gaan denken dat ik geliefde ben met Vlindertje moet ik wel opbiechten waarom ik denk dat Vlindertje aan de slechte kant staat. In de eerste ronde heb ik in plaats van op mutsieprutsie op Light Fighter gestemd. Ik dacht dat ik daar misschien wel nuttige informatie uit zou kunnen halen. En dat is ook zo, want het werd gelijkspel en eigenlijk klopt dat niet. Zie dit lijstje:

Miekjuh
Paranoide
Lisaaah (vergeten te stemmen)
Uice
Sterrenmeisje

Lisaaah
Flyaway
Sherco
Light fighter

Light fighter
Vlindertje
Daboman
Basjeeh
AllureV

Eerst hechtte ik er niet zoveel waarde aan, maar nu is gebleken dat Basje, Daboman en Lisa aan de goede kant stonden zijn deze lijstjes best veelzeggend. Ik ga er vanuit dat Daboman en Basje daadwerkelijk op Light Fighter hebben gestemd en dat Lisa echt vergeten is te stemmen. Ik weet van mezelf dat ik op Light Fighter heb gestemd (jullie kunnen dat niet zeker weten, dat snap ik). Maar goed, het zou dan dus 3-3-4 geweest zijn. Maar dat was het niet, want het was gelijkspel. De meest logische optie is dan dat Vlindertje wolf is en dus niet heeft gestemd, waardoor het 3-3-3 werd.

Misschien kom ik nu helemaaaal niet meer geloofwaardig over maar dat is dan jammer, ik wilde het graag kwijt.
Als je inderdaad de waarheid spreekt, dan is het inderdaad wel een aannemelijk argument om Vlindertje te verdenken. Nu is de grote vraag in hoeverre dit te vertrouwen is. Alhoewel ik er toch wel naar neig dat hier een kern van waarheid in zit.. Hmm.. interessante wending van het plot.

Citaat:
volgens mij vat je mn post verkeerd op. hij was gericht aan sterrenmeisje.
in deze post maak ik duidelijk dat PIPPELOEN weinig inhoudelijk heeft gepost. dat kan je toch moeilijk ontkennen. eerder zei ik over jou al dat jij wel inhoudelijk hebt gepost en ook behulpzaam hebt gepost, maar wel alleen maar gericht op soija en niet op evt. andere spelers.
wat ik tussen haakjes zette 'zelfde over topdrop' was dat ik dezelfde vraag aan sterrenmeisje had over pippeloen als op jou. ofterwijl: waarom denk je dat pip en topdrop er niet zo lekker inzitten en daarom weinig posten?

@ allureV: waarom kom je hier nu mee??
ik weet niet of ik dit nu nog moet geloven eerlijk gezegd...
Het klopt denk ik ook wel een beetje wat sterrenmeisje over mij zei. Door soija's gedrag en dat gedoe dat ik het verhaal moest schrijven maar mislukte, had ik een beetje stroeve start
Oud 17-11-2008, 20:51
Verwijderd
Hmja, crap. We mogen nu toch echt eens een bad guy opknopen. Ik zit nu in de studiezalen van de UvA te werken aan een opdracht, als ik zometeen thuis ben ga ik bijlezen en de topics nog eens naspitten op mogelijke aanwijzingen.
Oud 17-11-2008, 20:56
Fantôme
Fantôme is offline
@ pippeloen. heb nog even deel 1 doorgelezen omdat je net zegt wel inhoudelijk te posten.
je eerste 7 posts gingen over wie meedeed. Daarna een post dat je uice stemt. vervolgens nog ergens een post dat die stem random was. dan dat je op op soija ging omdat hij irritant was en dan op basjeeh omdat hij mogelijk geliefde is en vreemd reageert tegen mij. ik vind dat dat niet zoveel inhoudelijk is en eigenlijk uberhaubt dat je een beetje stil was dus. maar daar mag iedereen zn eigen conclusies over trekken hoor. evenals dat je denkt dat ik miss. verrader bent. probeer het uit
Oud 17-11-2008, 20:56
TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind het wel grappig dat jullie het nu opeens zo verdacht vinden dat ik 'vaag en niet inhoudelijk' post :') Alsof ik dat in vorige spellen in het begin wel heb gedaan.

Ik herinner me nog een spel dat ik na ronde 2 of 3 ofzo compleet niks meer had gepost, en ik er tot het einde in zat
Topic gesloten

Regels voor berichten