Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ging net een mega oud spel van mij weer eens spelen, en ik herinnerde me nog dat ik vroegah een stuk heel eng vond. Dan kwam er zo'n gezicht uit een boek en dat was allemaal eng en dus moest ik natuurlijk weer even testen of het echt zo eng was. Beetje een tegenvaller, het was in feite gewoon een gast die ging vragen of daar iemand was, en vervolgens ging vertellen dat er echt allemaal mysterieuze aan de hand waren (nogal logisch, op de achterkant staat dat je "het mysterie" moet oplossen). Best jammer allemaal.
||
Citaat:
![]() Je moet niet teveel aan je keel denken! Dan heb je er vanzelf minder last van. Net als dat je opeens naar de wc moet als er je eraan gaat denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wie heeft zonet de tenten'grap' van Joling in dwdd gezien ? Echt te smakeloos, eff kijken of ie op de internets staat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je mag best mijn posts blijven herhalen hoor, als je dat leuk vindt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook al ga ik volgend weekend wel mijn musical van groep 8 weer eens kijken! Gewoon, omdat. <3
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn musical van groep 8 heb ik geloof ik ook wel op video ofzo. Ik heb die volgens mij echt nooit meer teruggezien ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |