Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2008, 06:30
Verwijderd
verdiende ik maar 2000 euro per uur. dan zou ik maar een uur hoeven werken.
Advertentie
Oud 26-11-2008, 06:31
Verwijderd
toen ik de vorige reactie verstuurde stond erbij dat ik werd doorgestuurd om een poll aan te maken
Oud 26-11-2008, 07:37
Swlabr
Swlabr is offline
Goedemorgen!
Oud 26-11-2008, 07:44
Swlabr
Swlabr is offline
En nu ga ik naar school.
Oud 26-11-2008, 07:45
Tink*
Tink* is offline
Ik ga ook zo naar college. Het gaat een productieve dag worden, ik voel het!
Oud 26-11-2008, 08:27
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ga ook zo naar college. Het gaat een productieve dag worden, ik voel het!
Idem.
Oud 26-11-2008, 08:30
Verwijderd
Nou, ik heb de nacht doorgehaald dus ik ga vast niet naar college vanavond. Ik mag blij zijn als ik naar de AH weet te kruipen en eten weet te bemachtigen aldaar. Gelukkig is er koffie
Oud 26-11-2008, 08:32
Missy
Missy is offline
Salaris, salaris.
Oud 26-11-2008, 08:32
Verwijderd
De kutbuurman die gisteren om halfelf 's ochtends keihard in de muur ging boren is al een halfuur met zware dingen aan het smijten oid voor mijn voordeur. Had ik maar zo'n kijkgaatje in de deur, dan kon ik hem stiekem bespieden.
Oud 26-11-2008, 08:34
Verwijderd
Als je 't over de duivel hebt Kennelijk heeft hij er versterking bij gehaald want nu is er weer iemand aan het boren in zijn huis, zowel in de muur bij mijn slaapkamer als ergens in zijn woonkamer. En bij mijn voordeur is nog steeds iemand zware dingen aan het verslepen richting zijn huis.
Oud 26-11-2008, 08:36
Verwijderd
Hij kan ook gewoon totaal niet boren want hij doet telkens een klein beetje. Het klinkt alsof hij een boorhamer losjes over de muur aan het bewegen is.
Oud 26-11-2008, 08:38
Verwijderd
Het is overigens dezelfde kutbuurman als die van de saxofoon waar hij niet op kan spelen en de piano waar hij eh ook niet op kan spelen.

Wie gaat er nou boren en hels kabaal maken om fucking halftien 's ochtends Daar is toch een of andere sociale code voor?
Oud 26-11-2008, 08:41
Neko*
Neko* is offline
Hier belde om 9 uur iemand om te zeggen dat ze niet mij mijn mama op bezoek kwam vanmiddag. VANMIDDAG. Bel dan ook vanmiddag en maak niet het hele huis wakker op een onmogelijke tijd.
Oud 26-11-2008, 08:44
Verwijderd
Ik pak hem nog wel terug door 's nachts een keer Manowar op te zetten. :passief agressief:

Nee, grapje, ik luister alle muziek 's nachts braaf met een koptelefoon. Maar hallo, mensen moeten gewoon stil zijn en niet zo kut doen met lawaai in de ochtend. Ook dat mens van jou, Neko*. Malle lawaaimensen.
Oud 26-11-2008, 08:50
Neko*
Neko* is offline
Ja, hele malle mensen. Laten we ze stalken en briefjes op hun plakken met "ik ben een mal mens, ik maak 's ochtends lawaai".
Oud 26-11-2008, 08:56
Verwijderd
Dan eerder 'verkracht mij anaal met een ananas, ik maak 's ochtends lawaai'.
Oud 26-11-2008, 08:59
Neko*
Neko* is offline
Ja, maar dan denkt iedereen "iehwww, nee dank je" terwijl ze bij mijn briefjes grinniken zodat het mens zich afvraagt waarom iedereen hem uitlacht.
Oud 26-11-2008, 09:07
Verwijderd
Maar als er iemand langskomt die het advies op mijn briefjes opvolgt is dat gelijk een goede les voor de lawaaimaker. Dus dat is twee in één. En lawaaimakers geven niet zoveel om de mening van anderen, denk ik, anders zouden ze geen kruiwagens vol aambeelden en porseleinkasten gaan verslepen om negen uur 's ochtends.
Oud 26-11-2008, 09:09
Verwijderd
De buurman heeft er een hamer bijgepakt en is er enthousiast mee op de muur aan het rammen terwijl hij aanwijzingen schreeuwt naar zijn gezelschap, dat voor mijn voordeur bezig is met het rondsmijten van een brandkluis vol kleinere brandkluizen.
Oud 26-11-2008, 09:11
Neko*
Neko* is offline
Ok, daar heb je een punt. Maar wie weet hebben ze wel geen sociale opvoeding gehad en zijn ze zich helemaal niet bewust van het kwaad wat ze aanrichten en en en dan is zo'n verkrachting met een ananas toch wel sneu.
Oud 26-11-2008, 09:11
Neko*
Neko* is offline
Scrap that, hij verdient wel een anale verkrachting met een ananas.
Oud 26-11-2008, 09:12
Missy
Missy is offline
Citaat:
Oud 26-11-2008, 09:13
Verwijderd
Dat kun je dan gewoon van tevoren vragen. "Hey, heb jij geen sociale opvoeding gehad of ben je gewoon een klapmongool?"
Oud 26-11-2008, 09:13
Verwijderd
Citaat:

+ net toen ik dit las gooide hij heel hard een deur dicht.
Oud 26-11-2008, 09:23
Neko*
Neko* is offline
Dan is hij het er vast niet mee eens. Des te beter.
Oud 26-11-2008, 09:27
Verwijderd
Nu zijn ze flessen kapot aan het slaan op hun deurpost, denk ik.

Ik zou echt een euro of honderd overhebben voor een kijkdingetje in mijn deur, als die zich aldaar op dit moment magisch zou materialiseren.
Oud 26-11-2008, 09:31
Neko*
Neko* is offline
Zoiets als een raam?
Oud 26-11-2008, 09:47
Verwijderd
Nee, geen raam, maar zo'n klein rond kijkdingetje waarmee je wel naar buiten kunt kijken en de mensen buiten niet naar binnen. Zeg maar. Een raam heb ik al maar dat werkt niet, want dan weet meneer de buurman natuurlijk direct dat ik hem en z'n kornuiten aan het bespieden ben.
Oud 26-11-2008, 09:48
Verwijderd
En whoo, ik ontdekte net een blik champignonsoep in een kastje. Peuzeltaim. Mijn huis zit vol voedselverrassingen vandaag, als het zo doorgaat hoef ik nooit meer naar de AH.
Oud 26-11-2008, 09:51
Neko*
Neko* is offline
Ah, die dingen zijn gaaf. En als je nou gewoon voor dat raam staat en heel boos naar de buurman kijkt, wordt hij vast vanzelf zenuwachtig en gaat hij stoppen met lawaai maken. /optimist.
Oud 26-11-2008, 10:07
Missy
Missy is offline
Zo, sinterklaasgedicht van een a4-tje. Nu de de kadootjes nog.
Oud 26-11-2008, 10:14
Verwijderd
Sinterklaasgedicht. The horror of horrors.
Oud 26-11-2008, 10:20
Missy
Missy is offline
Ach, je kan iemand lekker voor schut zetten.
Oud 26-11-2008, 10:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
De sint is hip
Oud 26-11-2008, 10:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
tuurlijk! It's the most wonderful time of the year (8)
Oud 26-11-2008, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ach, je kan iemand lekker voor schut zetten.
Ja, dat vond de moeder van mijn vorige vriendin ook erg leuk. Dat was echt een zeikwijf, maar ja, ik kon er toen natuurlijk niks van zeggen.
Oud 26-11-2008, 10:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf is een FLAC-bestand
Oud 26-11-2008, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Wtf is een FLAC-bestand
Een muziekbestand dat gecomprimeerd is zonder kwaliteitsverlies. Je kan het vergelijken met een .zip bestand.
Oud 26-11-2008, 10:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm oke.. en dat moet ik zeker converten voordat ik het lan afspelen? Media Player herkent het niet iig..
Oud 26-11-2008, 10:40
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja, dat vond de moeder van mijn vorige vriendin ook erg leuk. Dat was echt een zeikwijf, maar ja, ik kon er toen natuurlijk niks van zeggen.
Er is een grens. Het is de bedoeling dat het gezellig wordt, maar een beetje plagen in een gedicht moet kunnen.

Nu ga ik geld uitgeven.
Oud 26-11-2008, 11:01
Verwijderd
Goedemorgen.
Oud 26-11-2008, 11:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Good morrow
Oud 26-11-2008, 11:04
Verwijderd
Download anders VLC-mediaplayer. Dan kan je 't direct afspelen.
Oud 26-11-2008, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Hm oke.. en dat moet ik zeker converten voordat ik het lan afspelen? Media Player herkent het niet iig..
Winamp waarschijnlijk wel, als je een recente versie hebt. Ik download zelf nooit .flac-bestanden, omdat ze onnodig groot zijn.
Oud 26-11-2008, 11:08
Verwijderd
Hè, jammer, het keuzevak 'intellectuele cultuur' is al vol. Nu moet ik 'de Nederlandse Republiek en het Osmaanse rijk' doen, .
Oud 26-11-2008, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Winamp waarschijnlijk wel, als je een recente versie hebt. Ik download zelf nooit .flac-bestanden, omdat ze onnodig groot zijn.
Wat is dan het nut van gecomprimeerd bestand?
Oud 26-11-2008, 11:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yeah hij doet t dank je
Oud 26-11-2008, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Wat is dan het nut van gecomprimeerd bestand?
Dat het kleiner is dan een .wav of audio-cd-bestand?
Oud 26-11-2008, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Dat het kleiner is dan een .wav of audio-cd-bestand?
Maar je zegt zelf dat je ze niet download omdat ze onnodig groot zijn. Waarom zijn ze dan in de eerste plaats gecomprimeerd, slaat als een tang op een varken.
Oud 26-11-2008, 11:15
Verwijderd
Fizzle-fluffy schreef:
Citaat:
Ik heb jaren gedacht dat Mr Soija een vrouw was
een blanke vrouw ook nog
Je bent niet de enige.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten