Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2002, 09:59
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
zijn er allemaal dingen die eigenlijk alleen op dit forum spelen, en in het echt helemaal niet zo

we hebben het namelijk de hele tijd over alto's en hoe triest ze allemaal zijn omdat ze niet in een hokje willen worden gestopt en anders willen zijn etc.

maar in het echt merk ik daar eigenlijk vrij tot zeer weinig van

ik heb het hier niet alleen over de alto crisis
maar veel dingen die ik hier lees vind ik nou echt weinig terug in het echt

ligt het aan mij of.. ??
Oud 19-11-2002, 10:03
Black Sugar
Black Sugar is offline
Volgens mij valt het wel mee, we zijn gewoon een lekker stelletje oude wijven bij elkaar. Later zitten we met z'n allen op een meeting te bingoen en koffie en thee te leuten terwijl we nog eeuwig discusseren over lifestyles.

Ok, dat zal nog wel meevallen. Maar ik weet wat je bedoeld.
Oud 19-11-2002, 10:32
the exploding boy
the exploding boy is offline
zit ik me weer helemaal om niks druk te maken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:37
STPiet
STPiet is offline
Volgens mij heb je daar wel een punt ja...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 11:43
Gwen.
Gwen. is offline
Ach, hier op het forum maak ik me er echt niet meer druk om. In het dagelijks leven wil ik er nog wel eens om zuchten, maar dat komt door het gat waar ik in leef en de monsters die er rondlopen.
Oud 19-11-2002, 11:47
Verwijderd
Zeg dat niet te snel, er zijn in het echt ook genoeg alto's die elkaar uitkafferen omdat de één de ander niet 'true' vindt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:14
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
nare man schreef:
Zeg dat niet te snel, er zijn in het echt ook genoeg alto's die elkaar uitkafferen omdat de één de ander niet 'true' vindt.
Meestal zijn dat juist de nep alto's..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:45
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Ik merk dat wel met kleding enzo. Dingen die hier op het forum hartstikke veel gedragen (zeggen te) worden, zie ik irl bijna niet. En dat is niet omdat ik in een gat ofzo woon...
Oud 19-11-2002, 13:46
AtHell
AtHell is offline
In het echt zit iedereen wel in een hokje. (of in 12 hokjes )
Oud 19-11-2002, 15:50
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
klopt, maar het gebeurt wel.. iemand werd boos op me omdat ik wijde broeken droeg en naar Norah Jones luisterde
Oud 19-11-2002, 15:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
klopt, maar het gebeurt wel.. iemand werd boos op me omdat ik wijde broeken droeg en naar Norah Jones luisterde
Hmm Norah Jones.. heerlijke muziek

Btw ik ben het met de rest eens
Oud 19-11-2002, 16:12
Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef:
En dan worden ze boos als ze, volgens hen, niet geaccepteerd worden.
Oud 19-11-2002, 16:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Is wel zo, jah.

Hier op het forum wordt ook zoveel gezeikt over dat streepjespanty's, goggles, elfenvleugels *blahblah* niet meer origineel zij enzow. maar hier loopt zo'n btje niemand ermee
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
Is wel zo, jah.

Hier op het forum wordt ook zoveel gezeikt over dat streepjespanty's, goggles, elfenvleugels *blahblah* niet meer origineel zij enzow. maar hier loopt zo'n btje niemand ermee
maar streepjespanty's zijn wel gaav k heb wel streepjeskniekousen mag dat ook...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:08
HappyPhantom
HappyPhantom is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Is wel zo, jah.

Inderdaad.
Oud 19-11-2002, 17:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Is wel zo, jah.

Jaa idd, en ik hoop echt op het moment dat ik mensen die dat soort dingen dragen een keer zie
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:43
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Jaa idd, en ik hoop echt op het moment dat ik mensen die dat soort dingen dragen een keer zie
Ik draag ze bijna altijd maar meestal gewoon onder een lange broek dus zie je ze niet.
Gewoon beter kijken
Oud 19-11-2002, 17:46
WishfulDreaming
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik draag ze bijna altijd maar meestal gewoon onder een lange broek dus zie je ze niet.
Gewoon beter kijken
Ik had het vooral over die elfenvleugels en goggles . Streepjespanties zie ik soms nog wel es ja
Maarja mijn school en de rest van het dorp is nou eenmaal niet zo into dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:46
feline
feline is offline
Mijn gewone leven komt best goed overeen met wat ik hier op het forum lees. Misschien komt het omdat ik niet in een gat woon, maar een vrij diverse stad.
Oud 19-11-2002, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
wat nou "nep"alto's. waar slaat dat toch op? iedereen draagt wattie dragen wil punt uit. sorry hoor, maar wat is voor jou dan een "nep"alto, en wat een "echte"???
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:56
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Is wel zo, jah.

inderdaad. als de een zegt dat de ander nep is, slaat dat dus ook totaal niet in.
Oud 19-11-2002, 19:35
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Is wel zo, jah.

is het uberhaubt belangrijk hoe origineel een bepaald kledingstuk nou eigenlijk is in de strijd t aan te trekken?
Oud 19-11-2002, 19:37
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
zijn er allemaal dingen die eigenlijk alleen op dit forum spelen, en in het echt helemaal niet zo

we hebben het namelijk de hele tijd over alto's en hoe triest ze allemaal zijn omdat ze niet in een hokje willen worden gestopt en anders willen zijn etc.

maar in het echt merk ik daar eigenlijk vrij tot zeer weinig van

ik heb het hier niet alleen over de alto crisis
maar veel dingen die ik hier lees vind ik nou echt weinig terug in het echt

ligt het aan mij of.. ??
Ssst... zeg dat nou niet te hard... anders hebben we straks geen reden meer om hier te komen...
Oud 19-11-2002, 20:40
Verwijderd
Op het forum hang ik de C&A'er uit. Maar in het echte leven ben ik heel H&M.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ik had het vooral over die elfenvleugels en goggles . Streepjespanties zie ik soms nog wel es ja
Maarja mijn school en de rest van het dorp is nou eenmaal niet zo into dat soort dingen
Ik wil ze. Waar kan ik ze koooppeeeennn??!

Kan me nie schelen of ik nie origineel ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2002, 20:49
WishfulDreaming
Citaat:
eXo schreef:
Ik wil ze. Waar kan ik ze koooppeeeennn??!

Kan me nie schelen of ik nie origineel ben.
volgens mij moet je ff in het waar vind ik topic kijken, weet niet zeker hoor, maar ik dacht daar ooit iets te lezen Te lui om nu weer te kijken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:50
WishfulDreaming
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
volgens mij moet je ff in het waar vind ik topic kijken, weet niet zeker hoor, maar ik dacht daar ooit iets te lezen Te lui om nu weer te kijken
of was jij diegene die het daar ook vroeg
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:45
Verwijderd
Kan aan jou liggen, maar ik denk eht niet..

Mensen durfen op internet vaker zichzelf te zijn, maar ook vaker weer niet..
Het forum zit gewoon vol met alternatieve mensen doordat niet alternatieve mensen bezig zijn met scootertjes enzo, dus die doen weer wat anders..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
of was jij diegene die het daar ook vroeg
Ja.. hehe

Iem. (volgens mij diana'sacolyte) zei dat ze op het waterlooplein lagen maar daar heb ik ze niet gezien. Of ik keek er overheen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 22:00
Stevill
Stevill is offline
hoeveel hokjes mag je eigenlijk maximaal?
Oud 19-11-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
hoeveel hokjes mag je eigenlijk maximaal?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 22:11
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja.. hehe

Iem. (volgens mij diana'sacolyte) zei dat ze op het waterlooplein lagen maar daar heb ik ze niet gezien. Of ik keek er overheen.
hm je kan ze vast ook wel bestellen?
large?
hollandattitude?
volgens mij zag ik ze in hollandattitude
als dat zo heet
maar dan kun je geen kleur kiezen

hm ik denk dat de verhouding kak/alto (en de rest jaja) gewoon idd niet gelijk is aan wat er in het "echt" rondloopt
maar ik denk dat dat toch wel het enige grote verschil is
in het echt zeiken mensen elkaar toch wel af

Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 22:18
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
wat nou "nep"alto's. waar slaat dat toch op? iedereen draagt wattie dragen wil punt uit. sorry hoor, maar wat is voor jou dan een "nep"alto, en wat een "echte"???
Onder een nep alto versta ik iemand die teveel nadenkt over hoe hij/zij overkomt op anderen en hier zijn/haar principes en kleding op aanpast..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 18:13
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik vind 't wel meevallen, alles wat je hier leest komt ook wel weer terug in het dagelijk leven, de trueheid kwestie bijvoorbeeld!
Ik zie zo vaak mensen die zich "trueer" vinden dan iemand anders, en dat graag laten blijken.
Ik vind dat je ongelijk hebt les! (hoest met lo trouwens? )
Oud 20-11-2002, 19:26
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Ik vind 't wel meevallen, alles wat je hier leest komt ook wel weer terug in het dagelijk leven, de trueheid kwestie bijvoorbeeld!
ja de trueheidskwestie is in onze scene heel erg ja

maar over het algemeen: op jouw eigen school zitten dr vast ook niet meer dan een handjevol alternatieve figuren, of naar punk neigende mensen right? dit forum impliceert dat allle scholen voor 50% uit alto of whatever bestaat en dat is dus echt NIET zo hier (en ik leef in amsterdam!!)

Citaat:
punkrock-bastard schreef:
hoest met lo trouwens?
super, al bijna 5 maanden
Oud 20-11-2002, 20:01
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Het ligt aan jou.

*ff zonder gein bij wijze van uitzondering want het is tenslotte de uitzondering die de regel bevestigd en niet andersom aangezien die dingen nogal eens door elkaar worden gehaald heb ik vaak de neiging dat nog maar eens te melden zoals ik ook vaak de neiging heb af te dwalen van het eigenlijke onderwerp waar ik nu dus ook mee bezig ben..

Als je in een prutdorp woont (synoniem voor kleine plaats, niet als belediging op te vatten) dan kan je er inderdaad minder van zien. Maar ik zie het zeer zeker wel.

Uiteindelijke conclusie na te veel geblaat en onzin is dus echt wel weer de beginzin net als wanneer je naar een kledingwinkel gaaat en dan in alle andere winkels gaat kijken of je het niet goedkoper en/of leuker kan krijgen om uiteindelijk weer in dezelfde winkel terug te willen keren wat dan meestal weer niet lukt omdat ze net 5 minuten gesloten zijn wat ik hier natuurlijk niet wil bereiken is:

Het ligt aan jou.
Oud 21-11-2002, 06:04
Secreet
Secreet is offline
denk dat het er allereerst aan ligt dat veel mensne zich niet in andermans lifestyle begeven irl...je hebt van buitenaf een opinie over mensen met een andere levensstijl maar zult ze er nooit op aan spreken. hier echter word je al discusserend geconfronteerd met deze mensen en kun je eindelijk je vragen erover kwijt en conclusies trekken...
Oud 21-11-2002, 06:20
SugarBox
SugarBox is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
Het ligt aan jou.

*ff zonder gein bij wijze van uitzondering want het is tenslotte de uitzondering die de regel bevestigd en niet andersom aangezien die dingen nogal eens door elkaar worden gehaald heb ik vaak de neiging dat nog maar eens te melden zoals ik ook vaak de neiging heb af te dwalen van het eigenlijke onderwerp waar ik nu dus ook mee bezig ben..

Als je in een prutdorp woont (synoniem voor kleine plaats, niet als belediging op te vatten) dan kan je er inderdaad minder van zien. Maar ik zie het zeer zeker wel.

Uiteindelijke conclusie na te veel geblaat en onzin is dus echt wel weer de beginzin net als wanneer je naar een kledingwinkel gaaat en dan in alle andere winkels gaat kijken of je het niet goedkoper en/of leuker kan krijgen om uiteindelijk weer in dezelfde winkel terug te willen keren wat dan meestal weer niet lukt omdat ze net 5 minuten gesloten zijn wat ik hier natuurlijk niet wil bereiken is:

Het ligt aan jou.

Klein prutdorp?

Hij woont in Amsterdam..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 10:50
rodina
rodina is offline
Wat ik nogal 'moeilijk' aan alto's vind *naja dat is gebasseerd op de 10 alot's bij mij op school* is dat ze er zooooo vreselijk zielig bij lopen in de meest rare combinatie en dan gaan lopen janken omdat ze niet geaccepteerd worden in de maatschappij en dat zíj zo vredelievend zijn en zo vol respect voor hun medemens zitten. Maar zodra er een of ander 'killah' of een breezerslet langs komt lopen is het schoolgebouw te klein, want dát kan niet

kleuters
Oud 21-11-2002, 11:55
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Is wel zo, jah.

Elfenvleugels? Hahha , dan sta je voor lul .
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
kleuters

Ach, iedereen is wanhopig op zoek naar een identiteit, en het alto-hokje is echt niet meer of minder origineel dan de rest van de hokjes. Overigens zijn het wel vaak een beetje de mensen die juist een gebrek aan identiteit hebben, die alto worden, júist om zich af te keren tegen de maatschappij van hokjes en identiteiten. Eigenlijk zijn het dus gewoon slappelingen die niet meer aan het spel mee willen doen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:28
McM@dj
McM@dj is offline
nou, misschien toch wel beetje offtopic, maar met alle goede bedoelingen;
op t forum hier komen volgens mij vrij veel goths / alternatievelingen. Natuurlijk komen er ook wel andere mensen maar hier op straat zie je deze groep nauwelijks. Dat valt me dus best wel op
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
McM@dj schreef:
op t forum hier komen volgens mij vrij veel goths / alternatievelingen.
Duh, gothics en alto's stinken en hebben geen vrienden, toch? Als ze normaal waren, hadden ze geen internet nodig om vrienden te maken, en hoefden ze zich ook niet tegen de maatschappij te keren.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 21:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Duh, gothics en alto's stinken en hebben geen vrienden, toch? Als ze normaal waren, hadden ze geen internet nodig om vrienden te maken, en hoefden ze zich ook niet tegen de maatschappij te keren.
Oud 22-11-2002, 01:34
Roger
Roger is offline
Jullie moeten het toch ergens over hebben.....
Oud 22-11-2002, 02:01
maar
maar is offline
Citaat:
Roger schreef:
Jullie moeten het toch ergens over hebben.....
Waarom ben jij niet onliiinnneeee?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 10:35
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
rodina schreef:
Wat ik nogal 'moeilijk' aan alto's vind *naja dat is gebasseerd op de 10 alot's bij mij op school* is dat ze er zooooo vreselijk zielig bij lopen in de meest rare combinatie en dan gaan lopen janken omdat ze niet geaccepteerd worden in de maatschappij en dat zíj zo vredelievend zijn en zo vol respect voor hun medemens zitten. Maar zodra er een of ander 'killah' of een breezerslet langs komt lopen is het schoolgebouw te klein, want dát kan niet

kleuters
Haha inderdaad
Oud 22-11-2002, 16:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
McM@dj schreef:
op t forum hier komen volgens mij vrij veel goths / alternatievelingen. Natuurlijk komen er ook wel andere mensen maar hier op straat zie je deze groep nauwelijks. Dat valt me dus best wel op
Nee hoor,
daar hebben ze het de druk voor met zielig doen en ergeren aan andere mensen omdat ze niet geaccepteerd worden.
Oud 23-11-2002, 12:16
punkrock-bastard
Citaat:
nare man schreef:

Nee ik denk dat het zo is dat "alternatiefe mensen" (zoals dat hier genoemd word) meer nadenken over de inhoud van hun lifestyle en er dus ook graag over discusieren en dergelijke!
Oud 23-11-2002, 12:18
punkrock-bastard
Citaat:
Shah of Blah schreef:
op jouw eigen school zitten dr vast ook niet meer dan een handjevol alternatieve figuren, of naar punk neigende mensen right?
Een aantal alternatiefe figuren, en 3 naar punk neigende figuren, ik, mijn zusje, en mijn vriendin

p.s

leuk dat je gister belde trouwens! We moeten met zijn allen weer naar de vrank, zoals de goede ouwe tijden in amsterdam!
Reageren

Regels voor berichten