Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon beter kijken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maarja mijn school en de rest van het dorp is nou eenmaal niet zo into dat soort dingen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kan me nie schelen of ik nie origineel ben. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
large? hollandattitude? volgens mij zag ik ze in hollandattitude als dat zo heet maar dan kun je geen kleur kiezen ![]() hm ik denk dat de verhouding kak/alto (en de rest jaja) gewoon idd niet gelijk is aan wat er in het "echt" rondloopt maar ik denk dat dat toch wel het enige grote verschil is in het echt zeiken mensen elkaar toch wel af
Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 22:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind 't wel meevallen, alles wat je hier leest komt ook wel weer terug in het dagelijk leven, de trueheid kwestie bijvoorbeeld!
Ik zie zo vaak mensen die zich "trueer" vinden dan iemand anders, en dat graag laten blijken. Ik vind dat je ongelijk hebt les! (hoest met lo trouwens? ![]()
|||
Citaat:
maar over het algemeen: op jouw eigen school zitten dr vast ook niet meer dan een handjevol alternatieve figuren, of naar punk neigende mensen right? dit forum impliceert dat allle scholen voor 50% uit alto of whatever bestaat en dat is dus echt NIET zo hier (en ik leef in amsterdam!!) Citaat:
![]() ![]()
|
Het ligt aan jou.
*ff zonder gein bij wijze van uitzondering want het is tenslotte de uitzondering die de regel bevestigd en niet andersom aangezien die dingen nogal eens door elkaar worden gehaald heb ik vaak de neiging dat nog maar eens te melden zoals ik ook vaak de neiging heb af te dwalen van het eigenlijke onderwerp waar ik nu dus ook mee bezig ben.. Als je in een prutdorp woont (synoniem voor kleine plaats, niet als belediging op te vatten) dan kan je er inderdaad minder van zien. Maar ik zie het zeer zeker wel. Uiteindelijke conclusie na te veel geblaat en onzin is dus echt wel weer de beginzin net als wanneer je naar een kledingwinkel gaaat en dan in alle andere winkels gaat kijken of je het niet goedkoper en/of leuker kan krijgen om uiteindelijk weer in dezelfde winkel terug te willen keren wat dan meestal weer niet lukt omdat ze net 5 minuten gesloten zijn wat ik hier natuurlijk niet wil bereiken is: Het ligt aan jou.
|
denk dat het er allereerst aan ligt dat veel mensne zich niet in andermans lifestyle begeven irl...je hebt van buitenaf een opinie over mensen met een andere levensstijl maar zult ze er nooit op aan spreken. hier echter word je al discusserend geconfronteerd met deze mensen en kun je eindelijk je vragen erover kwijt en conclusies trekken...
||
Citaat:
Klein prutdorp? Hij woont in Amsterdam.. ![]() |
![]() |
|
Wat ik nogal 'moeilijk' aan alto's vind *naja dat is gebasseerd op de 10 alot's bij mij op school* is dat ze er zooooo vreselijk zielig bij lopen in de meest rare combinatie en dan gaan lopen janken omdat ze niet geaccepteerd worden in de maatschappij en dat zíj zo vredelievend zijn en zo vol respect voor hun medemens zitten. Maar zodra er een of ander 'killah' of een breezerslet langs komt lopen is het schoolgebouw te klein, want dát kan niet
kleuters ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, iedereen is wanhopig op zoek naar een identiteit, en het alto-hokje is echt niet meer of minder origineel dan de rest van de hokjes. Overigens zijn het wel vaak een beetje de mensen die juist een gebrek aan identiteit hebben, die alto worden, júist om zich af te keren tegen de maatschappij van hokjes en identiteiten. Eigenlijk zijn het dus gewoon slappelingen die niet meer aan het spel mee willen doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
daar hebben ze het de druk voor met zielig doen en ergeren aan andere mensen omdat ze niet geaccepteerd worden.
||
Citaat:
![]() Nee ik denk dat het zo is dat "alternatiefe mensen" (zoals dat hier genoemd word) meer nadenken over de inhoud van hun lifestyle en er dus ook graag over discusieren en dergelijke!
||
Citaat:
![]() p.s leuk dat je gister belde trouwens! We moeten met zijn allen weer naar de vrank, zoals de goede ouwe tijden in amsterdam! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ligt het aan mij? Balpen | 28 | 10-04-2011 17:45 | |
Algemene schoolzaken |
Is mijn school te streng? Of ligt het aan mij? Thanatios | 61 | 07-05-2008 11:50 | |
Drugs & Alcohol |
Ligt het aan mij???? niks werkt (TOT NU TOE) Tesswashere | 12 | 29-05-2002 12:18 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan mij Blenderhead | 7 | 16-05-2002 00:48 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Ligt het aan mij of zijn alle scheikunde docenten vreemd? danerit | 36 | 01-03-2001 19:47 |