Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteravond naar Belgie voor een belachelijk grote bak friet, want ik mag eigenlijk geen patat meer zeggen. Daarna Flip Kowlier
![]()
|
Donderdag naar the Slackers in utreg wat gruwelijk strak was. Daarna nog doorgegaan thuis met maten. Vrijdag gewerkt en daarna bank gehangen en films gekeken met volk. Gisteren naar Fucked Up in de paradiso wat fucking hard was. Nu kapot maar ik moet alweer naar een of ander feest waar opeens blijkt dat we moeten spelen met onze band. KAPOT.
|
er ligt hier echt veel sneeuw
![]() en ik ruim mijn kamer op ![]() ik kreeg een bemoedigend oppepmailtje van een docente ![]() het is een dag van extremen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging gisteren uit eten met m'n lover omdat ik ineens m'n P had gehaald terwijl ik niet eens wist dat dat kon
![]() ![]() |
![]() |
|
ik kom net terug uit zuid-portugal waar het 21 graden en zonnig was
![]() ![]()
||
Ik was van vrijdag tot vandaag in Eindhoven in een studentehuis vol vrouwen, dus ik heb nu eindelijk was rust.
Fantastische stad trouwens, dat Einhoven. Citaat:
|
Ga je in je eentje naar een optreden, zit je op de terugweg ineens met cut_off/bardamu/rutgermüllervakkenvuller in de trein, die - hoe kan het ook anders - toevallig óók net in zijn eentje naar datzelfde optreden is geweest.
|
hahaha
![]() vandaag heb ik eindpresentatie en yay ik heb de periode gehaald maar moet nog wel 3 dingen herkansen, waarvan ik er 2 al niet hoef te doen.
|
Gisteren in een museum voor moderne kunst geweest. Wat een bagger was dat. Wel grappig om te zien dat dergelijke pretentieuze stokken- en blikjeskunst vooral proleten van de bovenste plank aantrekt. Zelfs Andy Warhol was een verademing, al was dat ook nog onboeiender en lelijker dan op het internet. Vandaag herkansing in het oudheidkundig museum
![]() ![]()
|
Gisteren tweede gig met mijn band. We speelden in een soort Chinees bordeel maar het was heel tof. Daarna thuisaangekomen ontdekken dat er een dikke lekkage op mijn kamer is. in de weer met emmers en heel kut geslapen. Nu wachten tot de loodgieter belt en vanavond werken.
|
Werk, school, the usual. Wel mn acceptance forms binnen dus hoera voor dat! Nu komt mn zus zo langs met een gift uit stockholm en dan vanavond nog een keer mn presentatie voor morgen voorbereiden.
|
Verwijderd
|
ik had eerst stage, en daarna was ik echt kapotttt. toen thuis in slaap gevallen tot half 7 ofzo, want ik was vergeten de wekker te zetten en toen belden 2 vrienden me wakker. toen samen pannenkoeken gegeten en gepraat over onze ergste angsten, en wijn gedronken. nu zijn ze net naar huis, en ik ga douchen en pitten.
|
![]() |
|
uitgeslapen, naar de bibliotheek geweest omdat ik gedichten op moest zoeken van auden, blah. toen had ik college, maar een studiegenootje die buiten aan het roken was vertelde dat er een gast een beetje verderop gratis kaartjes voor pendulum die avond uitdeelde. dus ik was wat later bij college, maar had wel 4 gratis kaartjes.
![]() daarna eerst nog een improvclass gegeven, en op naar pendulum. oude shit was gaaaaf maar nieuwe nrs een beetje tam. + de hele zaal stond vol met 16jarigen. ![]() maar ja gratis kaartjes. toen fish & chips met peas nd gravy <3 gegeten en terug naar de bar waar we tot sluit bleven hangen. vandaag naar derry met mn drama-klasgenootjes voor een workshop en een discussie..jeah.
|
Verwijderd
|
ik heb vandaag stage gelopen en het was tering hectisch want al m'n cliëntjes waren vrij van school, en aangezien ze niet inzien dat samen spelen samen delen is, zat er één cliënt 3 uur achter de playstation, en zaten er 4 cliënten te kijken naar hoe hij dat deed haha. vanavond eten met een vriend, zin in!
|
![]() |
|
Vanochtend een college gehad wat zo snel ging dat het niet viel bij te houden. Dus geen aantekeningen, maar gelukkig werd 't wel gegeven door een echte Engelsman en dat maakte een hoop goed. Daarna 3 tussenuren, waarin ik een boek met priegellettertjes heb zitten lezen, dus daarna bij de werkgroep was ik gaar in het kwadraat en kwam er geen zinnig woord meer uit.
Met een studiegenoot wat te eten gehaald en daarna naar een speciaal college gegaan over het hoe en wat van Sci-Fi en dat was echt supercool. Daarna kregen we de ontzettende jaren 80 film 'The Quiet Earth' te zien, met Nieuw Zeelandse accenten en een wereld die niet meer bestaat. Nu ben ik kapot en voelt het alsof mijn hoofd gaat ontploffen, dus ik ga slapen. Weltrusten.
|
Verwijderd
|
Veel te hard bezig met een artikel waarvan ik nog alle bronnen moet spreken. Heb wel in mijn hoofd wie ik wil bellen, maar dan zal je zien dat alle kamerleden van Nederland het morgen opeens veel te druk hebben met iets. Ik haat deadline. Ik haat deadlines. Wat doe ik bij Journalistiek.
|
![]() |
|
ik had vannacht echt superraar gedroomd, toen ging ik naar school en daar begon ik aan een schilderij van otis, baby en cpt. spaulding van house o/t 1,000 corpses/ devils rejects en toen ging ik naar huis. en el guapo stuntteam is tijdelijk gestopt en dat kan nog helemaal niet, de apen.
|
Na college etc. naar de wekelijkse pubmeeting geweest en dat was meh, want niet zoveel mensen. Thuis wat wezen eten en daarna terug naar de pub, want er was karaoke avond. Wederom niet veel mensen van de vereniging, maar alsnog super gezellig. Ik heb Boys Don't Cry gezongen, ookal kende niemand dat nummer (
![]() Wieeeh, leuke avond. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenfestijn Larry Flint | 13 | 07-09-2008 18:43 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #123 coopergirl | 494 | 12-03-2008 12:13 | |