Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2008, 11:26
Verwijderd
hoewel je natuurlijk ook gewoon een scherf van een fles kan bedoelen met een deel van een fles
Advertentie
Oud 28-11-2008, 11:26
Verwijderd
Een lekker scherfje.
Oud 28-11-2008, 11:27
Verwijderd
De fles is heel, doch niet meer vol.

Lichtte ze ten overvloede toe.
Verwijderd
En er is Hertog Jan en Jupiler en ook nog wel wijn voor de liefhebbers. En nog veel meer!
Verwijderd
Nu klinkt het echt alsof het een zuipfestijn wordt.
Oud 28-11-2008, 11:29
Verwijderd
Niks mis met een beetje de alcoholist uithangen.
Oud 28-11-2008, 11:29
Verwijderd
oh ja elmer drinkt het bier ook lauw he! :veeleisend:
Oud 28-11-2008, 11:30
Verwijderd
ohja ;x. het bier staat buiten. maar ik wil er wel een paar voor hem binnenzetten dan! welk merk wil hij?
Verwijderd
Citaat:
nee idd. mijn vriend heeft dat ook een keer geflikt en toen kon ik hem echt wel wurgen. hmzz... huisgenoten sowieso... af en toe zou ik echt wel weer graag alleen willen wonen.
QFT. Of tenminste met huisgenoten die je zelf heb uitgezocht, vriendinnen of zo.
''Nog maar zes weken, nog maar zes weken, nog maar zes weken.'' *houd vol*
Verwijderd
wtf waarom alles lauw?
Verwijderd
ik heb wel weer die ene streepjestrui aan waardoor het net lijkt of ik maar 1 trui heb. maar dat is niet zo. en ik twijfel of ik een malliot aan zal trekken want het is bij katje vast niet zo bloedverziekend heet als bij mij
Oud 28-11-2008, 11:31
Verwijderd
Citaat:
QFT. Of tenminste met huisgenoten die je zelf heb uitgezocht, vriendinnen of zo.
''Nog maar zes weken, nog maar zes weken, nog maar zes weken.'' *houd vol*
ja, maar zelfs met vrienden samenwonen is niet altijd fijn. zelfs met mijn vriend samenwonen is niet altijd fijn.

waar ga je over 6 weken wonen eigenlijk?
Oud 28-11-2008, 11:32
Verwijderd
Citaat:
ik heb wel weer die ene streepjestrui aan waardoor het net lijkt of ik maar 1 trui heb. maar dat is niet zo. en ik twijfel of ik een malliot aan zal trekken want het is bij katje vast niet zo bloedverziekend heet als bij mij
hah . misschoen doe ik ook wel een streepjestrui aan! want die heeft halflange mouwen, en dat is wel prettig als de verwarming staat te loeien.
Oud 28-11-2008, 11:32
Verwijderd
Citaat:
ohja ;x. het bier staat buiten. maar ik wil er wel een paar voor hem binnenzetten dan! welk merk wil hij?
dat boeit niet denk ik!
Citaat:
wtf waarom alles lauw?
ja dat is toevallig, ik drink mijn cola al jarenlang lauw omdat het koud niet zo lekker is, en elmer heeft precies hetzelfde met bier!
Oud 28-11-2008, 11:33
Verwijderd
dingen smaken gewoon lekkerder als ze lauw zijn! Dan proef je de smaak veel beter, anders heb je gewoon een koude klats met koolzuur in je maag. En energiedrank krijgt een vreemd smaakje als het koud is.
Oud 28-11-2008, 11:35
Verwijderd
Citaat:
ja, maar zelfs met vrienden samenwonen is niet altijd fijn. zelfs met mijn vriend samenwonen is niet altijd fijn.

waar ga je over 6 weken wonen eigenlijk?
Dat is ook weer waar, al weet ik nog niet hoe het is om echt samen te wonen. Ik ga studeren in Uppsala (Zweden), dus daar ga ik ook nog kamers (nieuwe debiele huisgenoten ontmoeten, lol. Gelukkig schijnen Zweden heel keurig te zijn, over het algemeen). Dat wil zeggen, als het Housing Office eindelijk eens iets van zich laat weten.
Oud 28-11-2008, 11:36
Verwijderd
Ik drink ook pas sinds anderhalf jaar koud bier, want hiervoor dronk ik vooral Euroshopperbier in portiekjes.
Oud 28-11-2008, 11:36
Verwijderd
Citaat:
dingen smaken gewoon lekkerder als ze lauw zijn! Dan proef je de smaak veel beter, anders heb je gewoon een koude klats met koolzuur in je maag. En energiedrank krijgt een vreemd smaakje als het koud is.
Helemaal mee eens! Ik drink warme dranken ook graag als ze een beetje (te veel) afgekoeld zijn. Als koffie nog steeds lekker is als ie niet meer goed heet is, is het goede koffie, naar het schijnt.
Oud 28-11-2008, 11:37
Verwijderd
er was laatst een neighbour die meer dan 29.000 keer naar tenhi had geluisterd, maar die ben ik kwijt nu.
Oud 28-11-2008, 11:37
Verwijderd
ik ga echt dood van de kou hier.
Oud 28-11-2008, 11:39
Verwijderd
Ik ook, want ik dacht vannacht in een slaapdronken delirium 'hey, alle ramen open, goed plan'.
Oud 28-11-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook weer waar, al weet ik nog niet hoe het is om echt samen te wonen. Ik ga studeren in Uppsala (Zweden), dus daar ga ik ook nog kamers (nieuwe debiele huisgenoten ontmoeten, lol. Gelukkig schijnen Zweden heel keurig te zijn, over het algemeen). Dat wil zeggen, als het Housing Office eindelijk eens iets van zich laat weten.
wow, dat is een klein verhuizinkje maar
wel vet hoor, maak fotoos plz.

Citaat:
op zich is dat wel zo, maar ik vind veel dingen smerig als ze lauw zijn. echt hoor!
Oud 28-11-2008, 11:56
Tink*
Tink* is offline
Wtf is er nu weer gebeurd met de lay-out.
Oud 28-11-2008, 11:59
Verwijderd
Hahaha sorry dat ik gister hoi zei en weg was

Toen ik hoi zei onder maartens account was het zo van /care En nu reageerden er allemaal mensen.
Oud 28-11-2008, 12:00
Verwijderd
tinkerttttt

Ik heb gehoord dat er de 11e bij jullie een feestje is
Oud 28-11-2008, 12:00
Verwijderd
dat krijg je als je wit gebruikt. met geel is zoals altijd niks aan de hand dus ik raad je aan om in de true forumkleur te forumen.
Oud 28-11-2008, 12:01
Tink*
Tink* is offline
De 11e... *kijkt op site* Euw planet botter. Ik ga als zombie!
Oud 28-11-2008, 12:01
Verwijderd
Ik ga niet
Oud 28-11-2008, 12:02
Tink*
Tink* is offline
De dikke engerd van onze vereniging wil als zuster gaan.
Oud 28-11-2008, 12:02
Verwijderd
Hahaha

Moet je verkleed komen Dan wil ik niet hoor.
Oud 28-11-2008, 12:03
Tink*
Tink* is offline
Nee hoeft niet. Niks moet allez mag.
Oud 28-11-2008, 12:05
Verwijderd
Allez hop!

Maarals je als enige daar niet verkleed bent dan krijg je vast vandie dingen als: jij bent vast verkleed als chagrijnige trut.

Ofzo
Oud 28-11-2008, 12:06
Verwijderd
ow wow, ik vind die nieuwe layout wel mooierder. jammer alleen van de arial-nicks en dat het roze in de sig weg is
Oud 28-11-2008, 12:08
Verwijderd
Ik haat veranderingen hier

Hoiiiiii sterrenmeisje
Oud 28-11-2008, 12:10
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Allez hop!

Maarals je als enige daar niet verkleed bent dan krijg je vast vandie dingen als: jij bent vast verkleed als chagrijnige trut.

Ofzo
Er gaan wel meer mensen nooit verkleed, dat moet geen reden zijn om niet naar het pand te komen. En we zijn geen kutvindi's die dat zouden zeggen.
Uice
Uice is offline
Oh jezus, ik heb even een kijkje genomen bij die nieuwe layout en hij doet nog meer pijn aan de ogen dan de vorige. Sigs zijn gewoon letterlijk onleesbaar op bepaalde schermen.
Verwijderd
hallo!!

ik moet eigenlijk zo weg maar t is zo koud buiten
Oud 28-11-2008, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh jezus, ik heb even een kijkje genomen bij die nieuwe layout en hij doet nog meer pijn aan de ogen dan de vorige. Sigs zijn gewoon letterlijk onleesbaar op bepaalde schermen.
jon is ook nog niet klaar, zegt ie
Oud 28-11-2008, 12:11
Uice
Uice is offline
Oh!
Oud 28-11-2008, 12:12
Uice
Uice is offline
Nu ja, ik blijf toch wel gewoon de normale lay-out houden.
Verwijderd
jaha, gij ongeduldige
Verwijderd
nee, ik vond dat geel altijd al verschrikkelijk en ben echt heel blij met de nieuwe layout. ik snap alleen nog steeds niet dat mensen arial een mooi lettertype vinden en roze geen mooie kleur.
Oud 28-11-2008, 12:13
Verwijderd
jammer dat stylish bij ff niet werkt. of ligt dat aan mij? maarten topdrop nerds naamzoek enzo.
Oud 28-11-2008, 12:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
nee, ik vond dat geel altijd al verschrikkelijk en ben echt heel blij met de nieuwe layout. ik snap alleen nog steeds niet dat mensen arial een mooi lettertype vinden en roze geen mooie kleur.
Och, niet zoveel mis met roze, maar witte websites zijn gewoon fail.
Oud 28-11-2008, 12:15
Uice
Uice is offline
En nu: op naar Zwolle!
Oud 28-11-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Er gaan wel meer mensen nooit verkleed, dat moet geen reden zijn om niet naar het pand te komen. En we zijn geen kutvindi's die dat zouden zeggen.
kutvindi's?

Wat een geklets als ik even een topic lees
Oud 28-11-2008, 12:23
Verwijderd
Hahaha ik deed naamzoeken op onzin

http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=lisaaah
Oud 28-11-2008, 12:24
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
kutvindi's?

Wat een geklets als ik even een topic lees
Ballen.
Oud 28-11-2008, 12:27
Verwijderd
Haha oh wauw dat heb ik dus echt nog nooit gehoord
Oud 28-11-2008, 12:29
Tink*
Tink* is offline
Vindicat is hier de opperballenvereniging en die noem je dan vindi's.

Regels voor berichten