Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had vandaag het volgende gesprek niet gevoerd.
Ik: Hé, heb jij toevallig bij mijn broer op honkbal gezeten? Hij: Dat weet ik niet, wie is je broer? Ik: *naam* Hij: Eh ja dat klopt. Ik: Ok. Was hij een eikel? Hij: Hoezo? Ik: Nou omdat hij soms wel eens de neiging heeft een eikel tegen mensen te zijn en als hij dat doet dan ga ik mijn excuses daarvoor aanbieden omdat ik de familie in ere moet herstellen. En omdat ik geen eikel ben. Hij: Oh, ok. *lieflacht* Ik: Dus, eh, sorry dat hij een eikel was. Maar dat ging niet want hij was niet op school vandaag. Anders had ik in elk geval gevraagd of hij bij mijn broer op honkbal heeft gezeten. Ik weet wel dat dat zo is want dat zei mijn broer namelijk ook maar ik wil met hem praten en ja, waarover anders. ![]()
|
![]() |
Zoiets heb ik best vaak, omdat ik dan te verlegen ben om te zeggen wat ik eigenlijk wil zeggen. En dan ga ik alvast bedenken hoe het gesprek gaat verlopen, mocht ik het uiteindelijk toch zeggen. Ik heb nu even geen voorbeeld, maar ik zal de eerstvolgende keer onthouden.
![]()
|
Ik heb een beetje moeite met msn gesprekjes opstarten
>He heb je ook een afstudeerplek gevonden? < Jaa nu worden we collega's (of < Nee ze hebben het te druk en willen toch geen 2e aannemen ![]() En heeeee hoe is het in engeland! Mis je het geweldige nederland een beetje? Praat me eens bij!
|
Ik heb vandaag deze rant niet uitgesproken tijdens een college:
"Hee hoeren, kunnen jullie nou eindelijk es een keer je bek dichthouden?! Elk college hoor ik jullie er doorheen en ik word er schijtziek van. Het is niet alleen verschrikkelijk onbeleefd tegenover je docent, maar ook tegen je medestudenten die WEL wat willen leren. Colleges zijn geneens verplicht dus ik raad jullie aan om met je aars in een cafe te gaan zitten en je zelf dood te zuipen, want de maatschappij heeft toch niks aan jullie. Ik zal 't nog even samenvatten voor jullie simpele puberale breintjes: OPZOUTEN OF MUIL HOUDEN! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Hier," *pakje zakdoekjes voorhoudt* "Nee dankje." *zakdoekje uit pakje vist en op d'r tafel gooit* "Nee, hier." Vandaag heb ik overigens het volgende gesprek niet gevoerd: "Ben jij eigenlijk nog steeds verliefd op M.?" "Nee, ...eigenlijk vind ik jou nu leuker." "Oh." Dat is overigens noch de gewenste, noch de verwachte versie, maar op de een of andere manier tóch de versie die ik in mijn hoofd blijf herhalen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn werk heb ik het volgende gesprek niet gevoerd met een vrouwelijke collega die een weekje niet op het werk is verschenen omdat ze op de fiets is aangereden door een auto ofzo (niet al te ernstig):
Hey! - Hoi. Lang niet gezien. - Nee. Wat was er nou allemaal gebeurd? - Blabla auto blabla gevallen blabla. Ah, heb je nog veel pijn? - Nou, ja, eigenlijk nog wel een beetje aan m'n been. Oh, hm, dan zit er niets anders op dan je overal naar toe te dragen vandaag. - Whut? Maar ze bleek al naar huis te zijn toen ik aankwam omdat ze nog teveel last had van haar been. Ander keertje dan maar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag heb ik met mijn lerares (die in dezelfde trein zat) het volgende gesprek niet gevoerd:
Ik: Hoe gaat het nu eigenlijk met je man, die was toch ziek? Zij: Nee. Of ja, hij wás ziek. Maar we zijn samen naar Lourdes geweest en daar hebben ze hem beter gebeden. Ik: Echt waar? Zij: Ja joh! En ik zit in de ziektewet want longenshitblablabla en ik ga dus ook naar Lourdes. Ik: Hmmm... Oke, leuk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
-"met de lotto krasloten blablalijn"
"heuuuuuu met betercore ik heb net een kraslot gekocht met nummertje 324726425334 en ik heb daar 1.000.000 euro mee gewonnen, dit wil ik graag opvragen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -"wat zijn je gegevens? het staat er morgen op! groetjes en veel plezier ermee meneer!" "bedankt eah! ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met mijn huisgenoot voer ik helaas niet dit soort gesprekjes:
Ik: ''We hebben een muis in de keuken.'' Huisgenoot: ''Ja, die had ik ook al gezien. Het zal wel aan mijn rommel en etensresten liggen.'' Ik: ''Die indruk had ik ook al ja! Het ligt in elk geval niet aan mij, want ik ruim altijd mijn spullen op. ![]() Huisgenoot: ''Hmmm, misschien moet ik dat ook maar eens doen dan, dat is wel zo sociaal ten opzichte van jullie hè. Bovendien, een muis, dat gaat echt te ver. Ik zie in dat ik iets meer aan mijn huishouden moet doen.'' Ik: '' ![]() Maar wat wel voorkwam tussen een andere huisgenoot en hem: Huisgenoot B: ''We hebben een muis in de keuken.'' Huisgenoot: ''Ja, ik snap écht niet hoe die er komt!!~!'' |
![]() |
|
Mja, ik en mijn bovenburen voeren ook bepaalde gesprekken niet...
Ik: Zeg, toen jullie vanochtend om 4 uur thuis kwamen en je trance muziek keihard aanzetten, toen werd ik daar wel wakker van... Zij: Ow, wat vervelend, we zullen er de volgende keer aan denken! Ik: Dat zou heel fijn zijn. Zouden jullie misschien ook wat kunnen doen aan alle peuken die jullie in mijn tuin gegooid hebben? Zij: Maar natuurlijk, die ruimen we meteen op! Ik: Dank jullie wel... *smiles all around* In het echt zeg ik meestal hoi, waarop zij "mojje" of een andere wazige Groningse kreet uiten en daarna verdwijnen...
|
Ik: "lieve fiets, ik begrijp dat het voor jou ook zwaar is enzo, maar als je nou even meewerkt, dan komen we nog vooruit met deze tegenwind."
Fiets: "ja ik doe mijn best! Maar mijn ketting is zo roestig!" Ik: "En als ik je nou een slokje olie beloof zodra we thuis zijn?" Fiets: "prima!" *keihard vanzelf naar huis fiets* |
![]() |
|
N.: Ja jongens wat zijn jullie gemotiveerd vandaag, wat is dat nou zeg.
Ik: Ja wat dacht jij nou, ik ben hier alleen maar voor de afleiding, ik voel me vreselijk en heb zo'n liefdesverdriet en ben tot niets in staat. N: Oh natuurlijk, sorry dat ik dat even was vergeten, jij hebt echt een geldige reden. Ik zeg niets meer hoor, ga maar lekker zitten en kijken. Ik vind het heel erg voor je. Ik: Dankje.
|
Verwijderd
|
"heej, zou jij vanavond voor mij willen werken? ik heb echt barstende koppijn."
- "ow, dat is niet zo fijn." "nee, zeker niet. en ik wil ook nog mijn gedichten afmaken." - "hmmm, tsjah. ik ook. moet je ook braken?" "zo erg is het nog niet, maar een vrije avond lijkt me wel goed." - "jammer voor jou, maar het is niet alsof het moet." "dus je gaat niet voor me werken van zeven tot negen?" - "nope, ik ga zelf kijken wat ik van de sint heb gekregen." "nou, thanks for nothing, egocentrische trut" - "whut?" |
![]() |
|
Coördinator: "Goodmorning everybody. Thank you for coming today. Before we start the presentations, I have an announcement to make. I was fired and will therefore not be able to coordinate this program anymore after the Christmas break. *Insert random name of other prof* will take over my position."
Wij allemaal: "Hoera!!!" en drankjes kopen voor de random andere prof natuurlijk. ![]() *wegzwijmel*
|
![]() |
|
|