| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Maar het ging de laatste tijd gewoon wat minder, hij was ook overspannen en ik was gestresst. Soms zaten we de hele avond stom tegen elkaar te doen en te huilen, ik vind het zo erg dat ie gewoon opgelucht is dat ie daar vanaf is, maar ik snap dat ook wel. Ik zou het nu heel anders doen als ik het over mocht doen of opnieuw. Alleen al die nare dingen zorgden er wel voor dat ie minder verliefd op me werd dus en goed, dat zou hij dan weer moeten worden voordat we weer iets zouden kunnen krijgen. Sowieso moet ik er voor nu eerst overheen komen. Maar het is zo moeilijk als je iemand elke minuut van de dag mist en steeds moet denken aan alle leuke momenten samen. Citaat:
Ook al is dat nog zo futiel.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
*knuffel*
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Darkie heeft een punt. Jezelf de tijd gunnen maar er wel meteen proberen overheen te komen. Als hij je dan niet terug wilt, ben je erop voorbereid. Als hij je wel terug wilt, is dat alleen maar mooi.
Overigens qoute ik dit tegen iedereen als ze liefdesverdriet hebben omdat ik het zo mooi vind: Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Het slijt sowieso niet snel denk ik. Ik ben echt iemand van de hopeloze liefdes.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Er zat echt iets van 2 jaar tussen de laatste keer dat ik verliefd was en deze keer. En de vorige keer was het niet eens een vriendje, ik was gewoon verliefd op hem en toen was het echt al na 3 weken dat hij erachter kwam en me afwees.
Dat was ook best wel een gedoe, daar overheen komen. Maar dat lukte ook, dus met Tink komt het ook goed. ![]() Ik wil een grapje maken over Miekje als zwarte piet en haar dikke zwarte eyeliner maar ik weet het niet te formuleren. Wie wel?
|
|
||
|
Citaat:
mijn pietenpakje was kwijt dus ik was altopiet met een rood met zwarte boblijnpruik
|
|
||
|
Citaat:
Maarja, dit is wel tien keer erger, maar goed, andere mensen kunnen er ook overheen komen dus ik ook! Iets van: scheelt je weer wat schminck? ;x
|
|
||
|
Citaat:
Deed hij alsnog stom dus toen zei een vriendin van me dat hij een eikel was en toen ging het knopje om, ja verdomme hij is een eikel! En nu zit ie aan de drugs en loopt steeds heel stoer te doen. Dus nou ja. Opgeruimd staat netjes
|
|
|
|
Mja bij klootzakken is dat knopje makkelijker omgezet. Die ene waar ik het net over had van de middelbare was ook zo'n klootzak. Ik ben blij dat ik daar af ben. En hoezo kan jij zijn pagina laten crashen?
En krijg je daar een ban voor?
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 21:24 | |
| De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 04:08 | |