Hee forummers!
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor mijn probleem! Ik heb namelijk een wii remote gekocht bij een webshop, en nu ik hem probeer blijkt het niet echt goed te werken. Toen ik de bestelling uitpakte bleek dat de controller Chinees of Japans was, de verpakking was voor mij onleesbaar omdat overal Chinese of Japanse tekens op staan. Nu leek me dat geen probleem eigenlijk, de console wordt daar nota bene gemaakt!
Nu is het misschien wel een probleem want ik heb last van het volgende:
Na het synccen van de controller met de console is hij netjes aangemeld. Hij geeft netjes een spelersnummer aan en werkt naar behoren. Maar dit alleen als je de controller een beetje scheef houdt. Als je de controller precies rechtop houdt verdwijnt het handje en krijg ik geen enkele response. Ook is het soms dat als ik de controller gewoon naar de TV richt dat hij niet schijnt te weten waar hij is: als ik hem naar links beweeg gaat hij rechtsaf.
De andere controllers werken wel gewoon naar behoren. Deze komen uit een gewone winkel
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Dit Sinterklaaskado is steeds minder geslaagd namelijk
Edit:
Wat meer informatie:
Er zit geen nunchuck aan de controller en het rare bewegen is opgevallen in het hoofdmenu en het Mii-menu. In spellen is het niet echt goed te testen leek me, aangezien je dan niet direct ziet hoe het handje beweegt.