Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2008, 15:57
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Wie wil nou van die gele mannetjes seks met elkaar zien hebben
Citaat:
Die plaatjes zijn er ook van bert en ernie.
Oud 09-12-2008, 16:47
Verwijderd
"Hé, Bert, er zit een banaan in m'n kont."
"Nee Ernie, dat ben ik."
Oud 09-12-2008, 20:56
Verwijderd
De vervanger van mijn geliefde tai chi-leraar, die we ook de komende twee weken zullen hebben, helaas. Vorig jaar toen we twee keer les van hem hadden had ik al geen goed gevoel bij deze man en dit jaar is het alleen maar erger. Ik kan me gewoon níet ontspannen in zij bijzijn en erger me aan heel zijn methode en manier van lesgeven en semi-wijsheden en aan zijn hoofd met varkersoogjes en dat terwijl iedereen zowat met hem wegloopt. Ik denk dat ik de volgende week maar weg blijf want om opgefokt terug te komen van een les waarvan je eigenlijk heel ontspannen zou moeten worden is echt niks.
Oud 09-12-2008, 22:21
Verwijderd
Herberg de Verandering met die vreselijke Andries Knevel.

Iemand met een aandoening die veel pijn geeft is het geloof in God verloren en gaat samen met Andries Knevel op pad om te kijken of het geloof teruggewonnen kan worden.
Zij stelt de logische vragen: "waar is God als ik pijn heb? soms heb ik het gevoel dat God mij gewoon laat vallen!"

Andries: "Misschien is ze nu tot het inzicht gekomen dat ze teveel eist van God en dat ze alleen maar klaagt en boos is; misschien kan ze zich nu weer herpakken en verder gaan....met de hulp van God."

Mag ik een teiltje? Wat is dat toch met dat continu goedpraten van ellende en die walgelijke bekeringsdrang
Oud 10-12-2008, 00:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest eigenlijk vandaag een essay schrijven die ik morgen moet inleveren, maar ik zit hier al uren met een stapel boeken en ik heb geen idee waar te beginnen dus dan ga ik stressen en kan ik niks meer schrijven.
En het telt voor 20% mee... ieek.
Oud 10-12-2008, 02:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die plaatjes zijn er ook van bert en ernie.
[Paranoide] Rule 34.
Oud 10-12-2008, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeps ik heb even een beetje minder geld nog dan ik dacht en nu kan ik niet meer alle galabenodigdheden kopen die ik wilde..
Oud 10-12-2008, 16:26
Verwijderd
van uitstekende beugelonderdelen die mijn wangen openrijten
Oud 10-12-2008, 17:49
Calyx
Calyx is offline
Toetsen op 0,1 punt niet halen.
Oud 10-12-2008, 21:01
Verwijderd
Dat ik alleen maar muziek kan luisteren op mijn MP3-speler als ik dat er via een speciaal programma opzet is al irritant, maar als dat programma het vervolgens begeeft en ik er niet achter kan komen hoe het te deïnstaleren en opnieuw te installeren, is wel héél erg vervelend.
Oud 10-12-2008, 23:26
Verwijderd
Die idiote NS-conductrice.

Ik heb een Voordeelurenkaart, waarmee je dus na 9:00 met korting mag reizen.

Vandaag reisde ik voor het eerst om 8:35 naar mijn werk, en per ongeluk had ik een kaartje met korting (stond er niet bij stil), een retourtje Amersfoort-Almere. Ik moest werken in Hilversum, en ging vanavond door naar Almere en weer terug naar Amersfoort.

Ik toonde dus nietsvermoedend mijn kaartje, zegt ze met een chagerijnige blik: "je mag niet 9:00 uur met korting reizen". Ik was een beetje van mijn a propos: "ehhh, oja, daar had ik niet aan gedacht."
- "Dus verscheuren dat kaartje."
Ik: Ehh, sja...*geeft kaartje en ziet m verscheurd worden*
Conductrice loopt vervolgens door en dan besef ik me dat het eigenlijk NERGENS OP SLAAT.

Want enkel het stukje Amersfoort-Hilversum reed ik vóór 9:00 uur (kosten: 1,70 euro), en is het complete retourtje van 8 euro (dat wél geldig zou zijn NA 9:00 uur) weg waardoor ik dus een nieuw retourtje moest kopen naar Almere, en dus eigenlijk het dubbele betaal.
Als ik nou het prijsverschil van ong. 1,50 euro alsnog had mogen betalen, prima, maar nu is me een heel retourtje door de neus geboord :\ Domme trut.
Oud 10-12-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Die idiote NS-conductrice.

Ik heb een Voordeelurenkaart, waarmee je dus na 9:00 met korting mag reizen.

Vandaag reisde ik voor het eerst om 8:35 naar mijn werk, en per ongeluk had ik een kaartje met korting (stond er niet bij stil), een retourtje Amersfoort-Almere. Ik moest werken in Hilversum, en ging vanavond door naar Almere en weer terug naar Amersfoort.

Ik toonde dus nietsvermoedend mijn kaartje, zegt ze met een chagerijnige blik: "je mag niet 9:00 uur met korting reizen". Ik was een beetje van mijn a propos: "ehhh, oja, daar had ik niet aan gedacht."
- "Dus verscheuren dat kaartje."
Ik: Ehh, sja...*geeft kaartje en ziet m verscheurd worden*
Conductrice loopt vervolgens door en dan besef ik me dat het eigenlijk NERGENS OP SLAAT.

Want enkel het stukje Amersfoort-Hilversum reed ik vóór 9:00 uur (kosten: 1,70 euro), en is het complete retourtje van 8 euro (dat wél geldig zou zijn NA 9:00 uur) weg waardoor ik dus een nieuw retourtje moest kopen naar Almere, en dus eigenlijk het dubbele betaal.
Als ik nou het prijsverschil van ong. 1,50 euro alsnog had mogen betalen, prima, maar nu is me een heel retourtje door de neus geboord :\ Domme trut.
Dat hele drama met 9.00 u wordt vaak genoeg gemeld, soms zelfs speciaal omgeroepen. Ik vind stiekem dat het je eigen fout is en als conducteur zou ik er ook niet blij van worden.

Maar dat geheel terzijde.
Oud 10-12-2008, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat ik alleen maar muziek kan luisteren op mijn MP3-speler als ik dat er via een speciaal programma opzet is al irritant, maar als dat programma het vervolgens begeeft en ik er niet achter kan komen hoe het te deïnstaleren en opnieuw te installeren, is wel héél erg vervelend.
Laat me raden, Ipod?
Oud 10-12-2008, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Dat hele drama met 9.00 u wordt vaak genoeg gemeld, soms zelfs speciaal omgeroepen. Ik vind stiekem dat het je eigen fout is en als conducteur zou ik er ook niet blij van worden.

Maar dat geheel terzijde.
Ja, een eigen fout is het wel. Ik heb het echter nog nooit horen omroepen (maar ik reis dus echt nooit vóór 9 uur met de trein). Maarja, een vergissing was het, meer niet.

Mijn broertje ontkrachtte mijn verhaal ook al door te zeggen dat de conductrice dit verhaal heel vaak hoort en mij juist gematst heeft door mij geen boete te geven. Maar ja, zo voelt dat dus niet, want het is eigenlijk technisch gezien heel onredelijk. Vanuit de conductrice gezien is het wel logisch. Bwuh. Stel dan niet zo'n stomme regel in, NS! En laat die treinen eens op tijd rijden! *algemeen geklaag*
Oud 10-12-2008, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor, en het is echt kut, want ik had stapels met goed afgestempelde kaartjes in mn portomonnee zitten, als bewijs dat ik normaal WEL genoeg betaal.
En natuurlijk is het stom van jezelf, omdat je het eigenlijk wel weet, maar het stomme van die conductrices (het zijn altijd die wijven!) is dat ze niet normaal tegen je kunnen praten en met een chagrijnige muil tegenover je staan alsof je een of andere crimineel bent. Volgens mij neemt de NS alleen maar vrouwen met chronische PMS aan, en ik ben de kenner, want ik werk op een station en zie alleen maar van die chagrijnige verlepte HOEREN. De mannelijke medewerkers zijn over 't algemeen WEL vriendelijk.
Oud 11-12-2008, 00:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Gaylord + stickinsect.

Echt, omg, geef Ashlee Simpson wat te eten.
Oud 11-12-2008, 06:35
Verwijderd
iew, haar benen zijn net zo 'dik' als mijn armen
Oud 11-12-2008, 08:39
Verwijderd
Status Quaestionis:
Citaat:
Hier nu ook zo'n soort probleem: ik moet een werkstuk maken met daarin een Status Quaestionis. Dat is een soort overzicht waar je de wetenschappelijke discussie over een bepaald onderwerp in kaart brengt. Ik kan je vertellen: dat is niet leuk als je zelf niet heel erg in dat onderwerp en de discussie erover zit en het is nog minder leuk als er over dat onderwerp niet specifiek iets geschreven is.
Oud 11-12-2008, 09:01
Missy
Missy is offline
Verslapen. En dat bijna een week lang.
Oud 11-12-2008, 10:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje geleden mij laptop laten formateren, en uiteraard is iTunes er toen ook afgegaan. Maar ik weet niet meer waar die fucking installatie-cd is, dus nu kan ik niks veranderen aan m'n iPod
Oud 11-12-2008, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Laat me raden, Ipod?
Nee, gewoon een kreng van Sony.
Oud 11-12-2008, 10:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Gaylord + stickinsect.

Dat is gewoon een raar perspectief van de camera?
Oud 11-12-2008, 11:11
Tink*
Tink* is offline
Bla volgende week een wedstrijd en we komen waarschijnlijk een rechter tekort.
Oud 11-12-2008, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijdje geleden mij laptop laten formateren, en uiteraard is iTunes er toen ook afgegaan. Maar ik weet niet meer waar die fucking installatie-cd is, dus nu kan ik niks veranderen aan m'n iPod
iTunes kun je gewoon downloaden hoor.
Oud 11-12-2008, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh weer een leermoment.
Oud 11-12-2008, 14:34
Verwijderd
die foto is verdund! en nog slecht ook. het hele lichaam is verdund en die jongen ook
Oud 11-12-2008, 17:51
Calyx
Calyx is offline
Buikpijnnnn
Oud 11-12-2008, 17:52
Verwijderd
Je kunt ook met Winamp muziek op je iPod zetten.
Oud 11-12-2008, 21:15
WolterB
WolterB is offline
Mensen die vanalles beloven en niets doen
Oud 11-12-2008, 21:19
REETSJ
REETSJ is offline
Van die mensen die je half aanrijden met de fiets, en dan vervolgens als je ouders je streng gaan toespreken..
Omdat jij toch maar een onbeheersd jong ding bent
Oud 11-12-2008, 21:35
Verwijderd
Mensen die noooooit tijd hebben.
Dat de moeder van mijn oppaskinderen nog steeds niet terug is terwijl ze er om half tien zou zijn... ik wil verdorie de stad in!
Oud 11-12-2008, 21:38
Verwijderd
half 10 lieverd, dat is pas 5 minuten geleden
Oud 11-12-2008, 21:41
Verwijderd
Nee, het is nu toch echt kwart voor elf.
Oud 11-12-2008, 21:43
Verwijderd
hoi kunst, welkom in de toekomst!

ot: exploding head
Oud 11-12-2008, 21:49
Verwijderd
oeps
Oud 11-12-2008, 21:58
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik word níet blij van het feit dat ik vandaag al twee keer chocolademelk over me heen heb gegooid, dat ik het de tweede keer zelfs over mn haar gooide en dat de vlekken die chocolademelk op je kleren maken echt donkerbruin zijn en er zeer definitief uitzien.

tevens word ik niet blij van het feit dat ik de inhoud van mijn kamer naar een driekwart zo kleine kamer moet zien te verplaatsen en al mn troep dus uit moet zoeken, ik haat weggooien.

toch ben ik vrolijk, knap he.
Oud 11-12-2008, 22:07
Verwijderd
Ik wist niet dat jij een vrouw bent

ot: te lui om nog snel wat werk te doen voor morgen
Oud 11-12-2008, 22:15
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb een beetje een foute (tiener)nick en een kaal hoofd als ava, dat werkt niet zo vrouwelijk

mss wordt mijn nieuwe nick toch klaproos of dormidera en komt er iets rozigs in mn ava, dan ben ik forever een meisje.
Oud 12-12-2008, 08:22
Neko*
Neko* is offline
!@*&#$&^!(*&( De bel was net afgelopen met geluid maken toen ik de deur opendeed en toen vonden ze dat ik al te laat was. Eenmaal bij het lokaal was de lerares zelf nog later. Serieus, wtf. De mensen die nog 5 minuten na de bel stonden te praten maar al binnen waren waren niet te laat, en ik kom 1 seconde te laat binnen en dan willen ze mijn absentiekaart. ARGH.
Oud 12-12-2008, 12:05
Verwijderd
Ik zit op school, heb niks te doen en moet vier uur wachten op mijn volgende les en ik kan niet even naar huis gaan of zo dus ik ben gedoemd om hier te blijven wachten. En dan ben ik straks laat uit en staan we met de bus weer vast in de spits omdat ze een weg aan het verbouwen zijn en het is echt een groot feest.
Oud 12-12-2008, 12:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Citaat:
Je kunt ook met Winamp muziek op je iPod zetten.
Oud 12-12-2008, 12:47
Verwijderd
Citaat:
ik heb een beetje een foute (tiener)nick en een kaal hoofd als ava, dat werkt niet zo vrouwelijk

mss wordt mijn nieuwe nick toch klaproos of dormidera en komt er iets rozigs in mn ava, dan ben ik forever een meisje.
Nee nee doe maar niet, ik vind het reuzenleuk zo

ot: het is zo koud op zolder dat ik moeite heb met typen
Oud 12-12-2008, 13:10
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Gaylord + stickinsect.

dr klopt echt iets niet
Oud 12-12-2008, 14:04
Verwijderd
Het komt gewoon door het standpunt van de fotograaf, je ziet dat wel vaker met zulke rode loper-foto's. De fotograaf houdt z'n fototoestel dan gewoon hoog om boven de rest uit te komen, en dan krijg je zulke verneukte foto's.
Oud 12-12-2008, 14:05
Verwijderd
Dat effect is natuurlijk wel sterker als je ook verneukte mensen fotografeert.
Oud 12-12-2008, 14:16
Verwijderd
haha ok
Oud 12-12-2008, 19:18
Verwijderd
Die egoïstische idioten die in spitsuur besluiten voor de trein te springen, waardoor de machinist en conducteur een trauma oplopen en wij als passagiers 2,5 uur in de trein moeten wachten tot alle zooi is opgeruimd en de trein schoon is gespoten.

Gelukkig kraakten z'n botten wel lekker, hopelijk heeft ie het gevoeld, de lul.
Oud 14-12-2008, 22:04
Verwijderd
Ik word zoveel gecontroleerd nu. Ik vind het heel lief dat iedereen bezorgd is maar ik word er gewoon moe van.
Oud 15-12-2008, 08:12
Missy
Missy is offline
Waarom word je gecontroleerd, Lisaaah?

Dat de hond heeft overgegeven en ik het mag opruimen.
Oud 15-12-2008, 11:03
Verwijderd
ik haat spierpijn in mn nek. elke beweging doet pijn. bluh.

nu maar hopen dat er vanavond iemand mijn dienst over wil nemen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten