Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn broertje ontkrachtte mijn verhaal ook al door te zeggen dat de conductrice dit verhaal heel vaak hoort en mij juist gematst heeft door mij geen boete te geven. Maar ja, zo voelt dat dus niet, want het is eigenlijk technisch gezien heel onredelijk. Vanuit de conductrice gezien is het wel logisch. Bwuh. Stel dan niet zo'n stomme regel in, NS! En laat die treinen eens op tijd rijden! *algemeen geklaag* |
![]() |
|
Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor, en het is echt kut, want ik had stapels met goed afgestempelde kaartjes in mn portomonnee zitten, als bewijs dat ik normaal WEL genoeg betaal.
En natuurlijk is het stom van jezelf, omdat je het eigenlijk wel weet, maar het stomme van die conductrices (het zijn altijd die wijven!) is dat ze niet normaal tegen je kunnen praten en met een chagrijnige muil tegenover je staan alsof je een of andere crimineel bent. Volgens mij neemt de NS alleen maar vrouwen met chronische PMS aan, en ik ben de kenner, want ik werk op een station en zie alleen maar van die chagrijnige verlepte HOEREN. De mannelijke medewerkers zijn over 't algemeen WEL vriendelijk.
||
Verwijderd
|
Status Quaestionis:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik word níet blij van het feit dat ik vandaag al twee keer chocolademelk over me heen heb gegooid, dat ik het de tweede keer zelfs over mn haar gooide en dat de vlekken die chocolademelk op je kleren maken echt donkerbruin zijn en er zeer definitief uitzien.
tevens word ik niet blij van het feit dat ik de inhoud van mijn kamer naar een driekwart zo kleine kamer moet zien te verplaatsen en al mn troep dus uit moet zoeken, ik haat weggooien. toch ben ik vrolijk, knap he. |
![]() |
|
!@*&#$&^!(*&(
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit op school, heb niks te doen en moet vier uur wachten op mijn volgende les en ik kan niet even naar huis gaan of zo dus ik ben gedoemd om hier te blijven wachten. En dan ben ik straks laat uit en staan we met de bus weer vast in de spits omdat ze een weg aan het verbouwen zijn en het is echt een groot feest.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: het is zo koud op zolder dat ik moeite heb met typen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die egoïstische idioten die in spitsuur besluiten voor de trein te springen, waardoor de machinist en conducteur een trauma oplopen en wij als passagiers 2,5 uur in de trein moeten wachten tot alle zooi is opgeruimd en de trein schoon is gespoten.
Gelukkig kraakten z'n botten wel lekker, hopelijk heeft ie het gevoeld, de lul. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Missy | 500 | 07-04-2009 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |