Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog een vraagje: Waarom vind jij je zelf wel geregdvaardigd met een hankekam rond te lopen, en andere mensen niet, omdat die nou eenmaal anders zij in jou ogen?
Omdat ze verder niet naar de juiste muziek luisteren? Of de goede kleren niet hebben?
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik vind punk mae een sukkel. jij was er sowieso niet bij in '77, en vrij snel daarna zijn de 'echte punkers' afgehaakt omdat van punk een modeverschijnsel werd gemaakt, en dat is het (ook al is het minder populair geworden) gebleven. dat jij dat niet vindt: mij best. maar niemand buiten 'jouw subcultuur' neemt mensen zoals jij uberhaupt serieus, dus get a life.
|
![]() |
|
weet je trouwens dat de punk look ontworpen is en dus een mode is? Misschien leuk weetje om in het vervolg je uiting wat meer op aan te passen, bij de weg als je echt anders wil zijn mag je wel op mars gaan wonen want alles is al eens gedaan dus en dat mensen vergelijken met de term wannabe
![]()
||||||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
k ga morgen n vette riot beginnen op t schoolplein en al die wannaB david beckham punks helemaal verrot trashen !! Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 22:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ontopic: zonde van je kam ennuhm, strafcorner: [kuch]hoe vaak heb jij al niet geroepen dat je je kam dr af zou halen vanwege soortgelijke redenen?[/kuch]
||
Citaat:
![]()
|
hanekammen zijn zooooo passe
![]() hahahaha nee ik vind het eigenlijk jammer van je kam want die foto vind ik bestwel mooi opzich maarrem.. chaos, als je naar de bios gaat, dan moet je gewoon achterin gaan zitten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 16:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Protestant worden Droppiex | 18 | 13-11-2012 09:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden protestanten van het katholieke geloof? jjw | 85 | 20-05-2006 22:32 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Protestantisme liesje861 | 6 | 31-03-2004 21:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelukkig zijn... Saartje* | 30 | 30-01-2003 12:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Neemt jouw school klassieke talen nog serieus? de abt van sion | 24 | 17-02-2002 20:05 |