Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*haalt schouders op*
niks aan te doen. het forum is idd geen democratie (deadlock naamzoek), censuur is hier een plicht, vrijheid van meningsuiting geen recht en blijkbaar moeten we gewoon heel blij zijn dat we hier uberhaupt terecht kunnen. nee, alle gekheid op een stokje. wat doe je eraan? niets... dus ik ga gewoon lekker mijn verse sinaasappelsapje opdrinken en een peuk roken en dan ga ik mijn tandjes poetsen en langzaamaan eens naar bed. de tondeuse is alweer gemaakt trouwens! op de grond gooien werkt blijkbaar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja dat idd! Want ik ben ook helemaal niet dik ofzo. Ik heb iets bredere heupen misschien. H&M kleding moet je sowieso standaard 2 maten groter dan je normale maat ofzo. Alhoewel met shirtjes heb ik nergens problemen mee. Vesten daarentegen moet ik wel weer de grootste maat, maar dat komt door een lang bovenlichaam.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |