Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2008, 17:47
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Hm de discussie waarde daalt langzamerhand. Ik denk dat zo'n beetje iedereen (uitzonderingen daar gelaten) vindt dat mensen het lekker zelf moeten weten! . Zolang iedereen elkaar maar respecteert!
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2008, 17:51
Verwijderd
Behalve dan dat de TS in de OP de boel al gebrekkig geformuleerd had, denk ik dat er aan wat er daarna is gezegd best wel veel discussiewaarde zit zolang men respectvol met elkaar omgaat

Dus wat Wammus al zei
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 17:56
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Citaat:
Behalve dan dat de TS in de OP de boel al gebrekkig geformuleerd had, denk ik dat er aan wat er daarna is gezegd best wel veel discussiewaarde zit zolang men respectvol met elkaar omgaat

Dus wat Wammus al zei
Haha ja inderdaad vandaar dat ik vond dat de discussiewaarde daalde. Ik ben erg benieuwd, Commando, was je écht serieus?! Ik kan het me zó niet voorstellen namelijk..Heb nog nooit iemand positief horen praten over met aantal biertjes achter de kiezen autorijden o.i.d. Shame on you als dat echt zo is, want zoals al eerder gezegd: de onschuldige jongeren/ouderen/kinderen die je ermee van het leven kunt beroven hebben er niets mee te maken dat jij je lekker kapot wilt zuipen omdat je er anders niks aan vindt. Een ongeluk zit in een klein hoekje en door jouw gedrag maak je de kans op een tragedie alleen maar groter. De vraag is, is dat je doel? Don't think so
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 18:54
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb wel respect voor mensen die geen alcohol drinken, omdat ze bijvoorbeeld een ouder hebben die verslaafd is aan alcohol. Het is zoveel makkelijker gewoon 'mee te doen', en om vanuit zo'n principe niet te drinken vind ik erg goed. Ikzelf ben daar niet zo principieel in ~_^
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 19:00
REETSJ
REETSJ is offline
Ik drink niet, niet omdat ik het stoer vind of omdat ik het niet lekker vind.
Maar mijn vader is alcholist en ik zie dit terug in mijn familie (drinken als je je kut voelt)
Misschien daardoor, maar ik heb er gewoon totaal geen behoefte aan. Ik vind het overigens dikke bullshit als mensen geen respect, of juist wel respect krijgen om het wel of niet drinken van alchol (prachtige zinsopbouw)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 19:01
REETSJ
REETSJ is offline
Aah sorry 'coopergirl' ik las jou reactie nu pas..
was niet tegen jou gericht ofzo!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 19:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Whahaha, toeval bestaat niet?!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik drink niet, niet omdat ik het stoer vind of omdat ik het niet lekker vind.
Maar mijn vader is alcholist en ik zie dit terug in mijn familie (drinken als je je kut voelt)
Misschien daardoor, maar ik heb er gewoon totaal geen behoefte aan. Ik vind het overigens dikke bullshit als mensen geen respect, of juist wel respect krijgen om het wel of niet drinken van alchol (prachtige zinsopbouw)
Mijn moeder is heel zwaar alcoholverslaafd maar dat zorgt er nou niet bepaald voor dat ik mijn bier laat staan. Ik drink hooguit niet als ik bij haar ben maar dan moet ze niet biertjes voor me kopen (een van de weinige dingen die ze zelf niet door haar strot krijgt al kreeg ze er voor betaald).
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 20:43
REETSJ
REETSJ is offline
hahahah mijn vader krijgt volgens mij alles wel door zn strot

Nee dit was echt toeval!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 11:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Waarom iets nog een keer doen als je het de eerste keer niet leuk/lekker vond als het geen nut heeft.
In het begin luste ik alleen mixjes/ cocktails. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat ook niet lust. Later ben ik ook wijn en bier gaan drinken, mede doordat het anders te duur werd. Nu drink ik over het algemeen wijntjes. Als ik uitga drink ik eigenlijk altijd alcohol, maar ik word lang niet altijd dronken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 13:02
Verwijderd
propz voor de mensen die geen alcohol drinken, en ook gewoon plezier kunnen maken zonder te drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 14:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Alcohol is in mijn ogen een inferieur genotsmiddel, daadwerkelijk ontopic reageren lijkt me niet echt 'meer' nodig
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 15:16
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
In het begin luste ik alleen mixjes/ cocktails. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat ook niet lust. Later ben ik ook wijn en bier gaan drinken, mede doordat het anders te duur werd. Nu drink ik over het algemeen wijntjes. Als ik uitga drink ik eigenlijk altijd alcohol, maar ik word lang niet altijd dronken.
Volgens mij zit er een bepaalde alcoholsmaak in alles met alcohol (ik weet het niet zeker, want zoals ik al zei: ik drink niet) die ik niet lekker vind ruiken.
Ik vind het (mijn mening hoor, ik weet dat niemand anders dat bijna vind) behoorlijk nutteloos om dan zown breezer (bijv.) te gaan drinken die dan bijvoorbeeld gewoon naar appelsap smaakt. Dan drink ik liever appelsap, want het is dus net zo lekker, ik blijf lekker mezelf, ik heb nog volledige controle (kan ik nog wel in een rechte lijn lopen), ik heb lol zat en weet ik de volgende dag nog dat het leuk was omdat ik me alles nog kan herinneren.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 16:47
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Je kunt ook alcohol drinken zonder dronken te worden, eh. Maar goed, je lust het dus niet. Ik vind het, persoonlijk, het effect van alcohol juist wel leuk.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 14:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij zit er een bepaalde alcoholsmaak in alles met alcohol (ik weet het niet zeker, want zoals ik al zei: ik drink niet) die ik niet lekker vind ruiken.
Wat een gelul. Je mist een wereld van smaak omdat je iets op het eerst gezicht niet lekker vindt ruiken. Je hebt echt geen idee wat je allemaal aan je voorbij laat gaan.

Citaat:
Ik vind het (mijn mening hoor, ik weet dat niemand anders dat bijna vind) behoorlijk nutteloos om dan zown breezer (bijv.) te gaan drinken die dan bijvoorbeeld gewoon naar appelsap smaakt.
Het is sowieso nutteloos om een breezer te drinken, maar wijn en op zijn tijd iets sterkers kun je jezelf toch niet ontzeggen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 15:16
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Wat een gelul. Je mist een wereld van smaak omdat je iets op het eerst gezicht niet lekker vindt ruiken. Je hebt echt geen idee wat je allemaal aan je voorbij laat gaan.

Het is sowieso nutteloos om een breezer te drinken, maar wijn en op zijn tijd iets sterkers kun je jezelf toch niet ontzeggen.
Volgens mij heb je niet helemaal gelezen wat ik heb geschreven, dat ik het niet lust is niet de enige reden dat ik het niet drink, Het is een van de minst belangrijke redenen
En oma: Ik niet alles wat ik zei is zo als je dronken wordt Bij aangeschoten ook al wel een aantal dingen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij heb je niet helemaal gelezen wat ik heb geschreven, dat ik het niet lust is niet de enige reden dat ik het niet drink, Het is een van de minst belangrijke redenen
En oma: Ik niet alles wat ik zei is zo als je dronken wordt
Alsof alcohol drinken gelijkstaat aan dronken of aangeschoten worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:29
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Dat is wel heeeeeeel letterlijk genomen!! Als je een beetje drinkt krijg je die symptomen toch ook altijd een beetje
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:36
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dat is wel heeeeeeel letterlijk genomen!! Als je een beetje drinkt krijg je die symptomen toch ook altijd een beetje
Een beetje ja. Wat gebeurt er als je een beetje omvalt? Juist, je blijft staan (of zitten).
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heeeeeeel letterlijk genomen!! Als je een beetje drinkt krijg je die symptomen toch ook altijd een beetje
Ik kan met een goed geweten vier bier drinken en dan nog steeds normaal functioneren zónder losse tong pop.
En ook wel meer als het om gezelligheid gaat uitgespreid over de avond waarbij er genoeg gesnackt wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 10:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is wel heeeeeeel letterlijk genomen!! Als je een beetje drinkt krijg je die symptomen toch ook altijd een beetje
Als ik een biertje drink heeft dat geen merkbare invloed op mijn gedrag.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 14:30
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Als ik een biertje drink heeft dat geen merkbare invloed op mijn gedrag.
Dat merk jij niet nee
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 14:47
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dat merk jij niet nee
Men hanteert voor auto-rijden niet voor niets een max percentage van 0,5 promille voor de ervaren rijder. Je kunt naar mijn idee dan wel veronderstellen dat de invloed van twee glazen alcohol geen extreme invloed uitoefent. (Uiteraard kan het 'anders' vallen doordat je vermoeid bent oid, maar ik ben het met Uice eens dat je over het algemeen van één/ twee alcohol consumpties niet erg anders wordt).
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Dat merk jij niet nee
Ga even niet lopen beleren als een 16 jarig trutje die geen idee heeft waar ze het over heeft...

Verder wat coopergirl zegt. Het is geen rocket-science hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 18:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat merk jij niet nee
Je moet er natuurlijk aan wennen. Maar als dat de reden is om geen alcohol te drinken is het gewoon luiheid.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 20:24
Verwijderd
lekker boeiend. ik heb trek in bier.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Je moet er natuurlijk aan wennen. Maar als dat de reden is om geen alcohol te drinken is het gewoon luiheid.
Ach laat dat kind toch, ze kan beter niet drinken dan veel. Wijn drinken leert ze vanzelf wel eens als ze een student wordt die opeens avondjes uit of met vrienden heeft met gerechten waar wijn zo goed bij past dat je het vanzelf wil proberen. Of niet, kan ons dat wat schelen. Ze rijdt in ieder geval niet met d'r zatte kop d'r auto door mijn voordeur.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Ok, als dit niet heel sarcastisch is, dan ben je echt de meeste kansloze forummer van de laatste tijd. *schenkt nog een kruidenbittertje in* Proost! Opdat je tegen een boom rijdt en je been breekt en je auto total loss is
Laatst reed ik met 10 bier op door een winkelstraat met 80km/u waar 30 was toegestaan en het ging perfect; geen brokken.

Oh, ik dacht juist dat het drinken met alcohol op hier heel stoer gevonden zou worden, omdat bijna niemand dat foutloos kan. Bovendien is het zo dat er in mijn milieu bijna iedereen met alcohol op achter het stuur rijdt. Het is een vrij normale zaak van de wereld om na een avondje flink stappen naar huis te rijden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 01:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ach laat dat kind toch, ze kan beter niet drinken dan veel. Wijn drinken leert ze vanzelf wel eens als ze een student wordt die opeens avondjes uit of met vrienden heeft met gerechten waar wijn zo goed bij past dat je het vanzelf wil proberen. Of niet, kan ons dat wat schelen. Ze rijdt in ieder geval niet met d'r zatte kop d'r auto door mijn voordeur.
Ja, nu ja, het maakt ook niet zoveel uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 09:18
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
owja, penis.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht juist dat het drinken met alcohol op hier heel stoer gevonden zou worden, omdat bijna niemand dat foutloos kan. Bovendien is het zo dat er in mijn milieu bijna iedereen met alcohol op achter het stuur rijdt. Het is een vrij normale zaak van de wereld om na een avondje flink stappen naar huis te rijden.
Het is in datzelfde milieu ook waar de grootste percentages alcoholdoden vallen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 11:23
Jamais_Vu
Avatar van Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
Alsof alcohol drinken gelijkstaat aan dronken of aangeschoten worden.
Idd, het is ook al fijn om te genieten met mate.

+ ieder is de baas over eigen lichaam. Het is aan jezelf om te besluiten of je wilt drinken of niet en in welke mate. Vind ik.
__________________
the sound of ancient voices ringing soft upon your ear
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 12:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Oh, ik dacht juist dat het drinken met alcohol op.
Que? Waarop?

Maar ik vind je wel heel stoer hoor.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:14
beau1988
beau1988 is offline
[QUOTE=Rozemarijn92;28568928

Hoezo zijn mensen die geen alcohol drinken mietjes?
Ik vind het eerlijk gezegd eerder slap als je gaat drinken omdat je vrienden dat doen en dat je er dan zelf niet verder over nadenkt of je dat wel wilt.

Helemaal mee eens!
Ik mag geen alcohol drinken, want als ik dat wel doe dan lig ik binnen twee uur in het ziekenhuis.
Ik ben er zat van dat mensen de hele tijd zeggen dat je zonder alcohol geen plezier hebt!
In mijn hele leven heb ik dus nog geen druppel gedronken en ik moet mezelf steeds weer bewijzen.
De mensen die wel drinken denken er niet over na wat ze aanrichten met zinnen als 'mensen die geen alcohol mogen zijn mietjes en slappelingen'
ik vind dat zo laf om te zeggen, je weet soms niet eens de reden!!!
alcohol beheerst tegenwoordig het hele leven en mensen die dus geen alcohol mogen/willen drinken hebben het soms best wel moeilijk.
denk daar maar eens overna voordat je weer met een oordeel klaarstaat!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
[QUOTE=beau1988;28609891]
Citaat:

Hoezo zijn mensen die geen alcohol drinken mietjes?
Ik vind het eerlijk gezegd eerder slap als je gaat drinken omdat je vrienden dat doen en dat je er dan zelf niet verder over nadenkt of je dat wel wilt.

Helemaal mee eens!
Ik mag geen alcohol drinken, want als ik dat wel doe dan lig ik binnen twee uur in het ziekenhuis.
Ik ben er zat van dat mensen de hele tijd zeggen dat je zonder alcohol geen plezier hebt!
In mijn hele leven heb ik dus nog geen druppel gedronken en ik moet mezelf steeds weer bewijzen.
De mensen die wel drinken denken er niet over na wat ze aanrichten met zinnen als 'mensen die geen alcohol mogen zijn mietjes en slappelingen'
ik vind dat zo laf om te zeggen, je weet soms niet eens de reden!!!
alcohol beheerst tegenwoordig het hele leven en mensen die dus geen alcohol mogen/willen drinken hebben het soms best wel moeilijk.
denk daar maar eens overna voordat je weer met een oordeel klaarstaat!
Ik heb nooit in mijn omgeving dergelijke uitspraken gehoord (naar de BOB in gezelschap)? Wel dat zonder alcohol de avond aanzienlijk minder geslaagd is. Alcohol neemt nu eenmaal remmingen weg wat de zaak allemaal net iets gezelliger maakt, of zo. De redenatie dat niet alcohol-drinkers 'mietjes'-zijn, klinkt mij erg vreemd in de oren.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:57
beau1988
beau1988 is offline
[QUOTE=coopergirl;28610059]
Citaat:

Ik heb nooit in mijn omgeving dergelijke uitspraken gehoord (naar de BOB in gezelschap)? Wel dat zonder alcohol de avond aanzienlijk minder geslaagd is. Alcohol neemt nu eenmaal remmingen weg wat de zaak allemaal net iets gezelliger maakt, of zo. De redenatie dat niet alcohol-drinkers 'mietjes'-zijn, klinkt mij erg vreemd in de oren.
Dat kan jouw ervaring zijn.
Mijn ervaring is heel anders.....
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
[QUOTE=beau1988;28610095]
Citaat:

Dat kan jouw ervaring zijn.
Mijn ervaring is heel anders.....
Da's dan wel jammer Loserz.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:49
Verwijderd
[QUOTE=coopergirl;28610059]
Citaat:

Ik heb nooit in mijn omgeving dergelijke uitspraken gehoord (naar de BOB in gezelschap)? Wel dat zonder alcohol de avond aanzienlijk minder geslaagd is. Alcohol neemt nu eenmaal remmingen weg wat de zaak allemaal net iets gezelliger maakt, of zo. De redenatie dat niet alcohol-drinkers 'mietjes'-zijn, klinkt mij erg vreemd in de oren.
Hmm ik word in de loop van de avond ook als bob wel zo melig dat ik genoeg remmingen kwijtraak en mensen rare vragen ga stellen of vreemd dansen Het enige verschil is eigenlijk dat ik zonder alcohol de muziek vaak zo bagger vind en dus sneller geen zin meer heb
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Het is in datzelfde milieu ook waar de grootste percentages alcoholdoden vallen
*net weer een pils of 10-15 opgedronken en vielig naar huis gereden*

Is het bewezen dat mensen die alcohol op hebben meer brokken maken dan mensen die geen alcohol op hebben?

De media lichten juist de gevallen eruit waarbij eneorme brokken worden gemaakt (doden) en daarbij veel alcohol in het spel is.

Bovendien hoe weet jij dat in mijn milieu de hoogste percentages alcoholdoden vallen. Ik ken of herken echt niemand in mijn omgeving die ooit om het leven is gekomen door te veel alcohol te drinken en achter het stuur gaat zitten...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 03:29
Verwijderd
Citaat:
*net weer een pils of 10-15 opgedronken en vielig naar huis gereden*

Is het bewezen dat mensen die alcohol op hebben meer brokken maken dan mensen die geen alcohol op hebben?
Err, ja.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 03:30
Verwijderd
Op het moment dat jij denkt dat jij boven wetenschappelijk onderzoek staat; Ga je gang, je komt jezelf nog wel tegen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 10:40
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Bovendien hoe weet jij dat in mijn milieu de hoogste percentages alcoholdoden vallen.
Misschien doordat het overduidelijk is dat je een pauper bent?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 11:32
arnieman
Avatar van arnieman
arnieman is offline
Commando.... on-ge-lo-ve-lijk...

Valt het je niet op dat je hier niet 1 medestander vindt?
__________________
Digibetes is een ouderdomsziekte
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 11:39
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
[QUOTE=beau1988;28609891][QUOTE=Rozemarijn92;28568928

Hoezo zijn mensen die geen alcohol drinken mietjes?
Ik vind het eerlijk gezegd eerder slap als je gaat drinken omdat je vrienden dat doen en dat je er dan zelf niet verder over nadenkt of je dat wel wilt.

Helemaal mee eens!
Ik mag geen alcohol drinken, want als ik dat wel doe dan lig ik binnen twee uur in het ziekenhuis.
Ik ben er zat van dat mensen de hele tijd zeggen dat je zonder alcohol geen plezier hebt!
In mijn hele leven heb ik dus nog geen druppel gedronken en ik moet mezelf steeds weer bewijzen.
De mensen die wel drinken denken er niet over na wat ze aanrichten met zinnen als 'mensen die geen alcohol mogen zijn mietjes en slappelingen'
ik vind dat zo laf om te zeggen, je weet soms niet eens de reden!!!
alcohol beheerst tegenwoordig het hele leven en mensen die dus geen alcohol mogen/willen drinken hebben het soms best wel moeilijk.
denk daar maar eens overna voordat je weer met een oordeel klaarstaat![/QUOTE]


Wat heb je dan, dat je geen alcohol mag drinken?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 14:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Laatst reed ik met 10 bier op door een winkelstraat met 80km/u waar 30 was toegestaan en het ging perfect; geen brokken.
Totdat er ineens een fietser ergens uit een zijstraatje komt die jij niet ziet of het bijv het iets gladder is dan normaal, jij dat niet helemaal doorhebt of te laat reageert en het pats boem dood einde verhaal is voor een van je medeweggebruikers.
Mensen als jij verdienen een nekschot voor het zo in gevaar brengen van andermans leven.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Totdat er ineens een fietser ergens uit een zijstraatje komt die jij niet ziet of het bijv het iets gladder is dan normaal, jij dat niet helemaal doorhebt of te laat reageert en het pats boem dood einde verhaal is voor een van je medeweggebruikers.
Mensen als jij verdienen een nekschot voor het zo in gevaar brengen van andermans leven.
Weet je wat het geheim is?

VER VOOR JE UIT KIJKEN. Je kijkt al 50-100 meter ver voor je uit als je gaat rijden. Als er dan iets de weg op springt, dan kun je makkelijk remmen en tot stilstand komen.

Schiet er iets dichtbij voor je auto? Dan is het vast een achterlijke fietser die keihard de bocht om komt scheuren, die gasten kunnen echt totaal niet rijden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 00:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
*zucht*
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 02:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Weet je wat het geheim is?

VER VOOR JE UIT KIJKEN. Je kijkt al 50-100 meter ver voor je uit als je gaat rijden. Als er dan iets de weg op springt, dan kun je makkelijk remmen en tot stilstand komen.
Behalve dan dat je reactiesnelheid behoorlijk beïnvloed wordt door alcohol en je ook een behoorlijke remafstand nodig hebt als je tachtig rijdt.
Citaat:
Schiet er iets dichtbij voor je auto? Dan is het vast een achterlijke fietser die keihard de bocht om komt scheuren, die gasten kunnen echt totaal niet rijden.
Dus is het niet erg als je hem aanrijdt?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 09:10
Verwijderd
Je zou bijna wensen dat hij eens echt iemand zou aanrijden, of niet?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 09:23
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Citaat:
Je zou bijna wensen dat hij eens echt iemand zou aanrijden, of niet?
Nou liever rijdt hij lekker tegen een boom aan, dan maakt hij tenminste niemand dood/verwond hij niemand behalve zichzelf. Jezus wat triest dit.
__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Afraadtopic
Rivka
55 30-03-2010 20:10
Drugs & Alcohol Waarom blow jij?
Gedoemd
61 03-02-2009 17:17
Psychologie Hoezo, je drinkt niet???
akumabito
89 02-12-2005 06:57
Drugs & Alcohol Flaaaaaaaaaaaaaauw!!!!!!!
kleinedraak
50 05-01-2004 12:54
Psychologie geen alcohol kunnen drinken
waloe
30 27-08-2003 23:33
Psychologie Sociale status of: het beeld van jongeren.
Verwijderd
18 28-12-2001 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.