Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
god, wat een vreselijke taalfout in mijn post.
![]() volgens mij wel ja, maar dan nog stond dat specifieke artikel groot uitgemeten. maar goed, ik lees het altijd wel hoor en vind het allemaal bijster interessant, maar ik weet wel dat ik het met een korreltje zout moet nemen. zo halen ze ook veel uit plOs, dat is een gratis internettijdschrift. wel met een goede impactfactor, maar dan nog... nature en science en dergelijke zijn gewoon tijdschriften voor sensatiewetenschap. geef mij dan maar gewoon die ig nobelprijzen, dat vind ik echt leuk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat bedoelen ze met 'theme' in het boekverslag. Wat is het thema. WTF WAAROM WORDT ONS NOOIT IETS UITGELEGD
![]() theme theme theme theme adlfkjs;dkf;slksdjf Wat is het thema van The Other Boleyn Girl! Is dat gewoon die twee zusjes enzo en hun strijd om de koning of is dat mary boleyn of is dat de liefde of of ik snap het niet ik wil neit meer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier trouwens, onze held van de week heeft een vragenlijst gemaakt.
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1733322 |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Pannekoeken zijn opeens ontbijt en toetjes, thema's zijn onherkenbaar... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 | |
De Kantine |
fransaaisco #479 Laisve | 2 | 30-12-2008 00:30 |