Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2009, 12:30
Verwijderd
Jongens, ik heb nog twee topicideeën, zal ik die bewaren voor morgen en overmorgen?
Advertentie
Oud 05-01-2009, 12:32
Verwijderd
morgen komt weer het wwspel, dus doe ze lekker nu

ow en :woei: mijn dreadjes zijn jarig, ze zijn 3 jaar!!
Oud 05-01-2009, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe krijg je de standaard msn-versie van je pc af?
start=> programmatoegang en -instellingen=> programma's verwijderen?
Oud 05-01-2009, 12:33
Verwijderd
Citaat:
hoe is je huisje geworden na je verbouwactie pipje?
nog een teringzooi maar het staat waar het moet staan
ik heb nu ook het goede idee gekregen om 2 kasten om te ruilen van kamer maar dat is wel een gedoe met uitelkaar halen enzo. en ik heb een deadline (zaterdag komen elmers vader en zijn vriendin )
en de asseccoires moeten ook nog op hun plek komen.
waarom bewaar ik toch zoveel troep!
Oud 05-01-2009, 12:34
Verwijderd
Citaat:

nu heb ik geen zin

weet je trouwens dat ik maanden/half jaar met dat controversetopicidee heb gezeten, maar nooit zin had een proper beginpost te maken? ;x

haha, gefeliciteerd dreadtekes
Oud 05-01-2009, 12:34
Verwijderd
met opruimen gooi ik ook altijd echt heel veel weg. ik heb de vervelende eigenschap ook alle kaarten en tijdschriften en zooi te bewaren en soms dump ik daar dan wat van en dan heb ik meteen 2 vuilniszakken vol.
Oud 05-01-2009, 12:35
Verwijderd
hahaha, maak een opruimtopic, soija

ik vind het zo stom he, dat we maar één fototopic mogen. ik wil een fototopic van iedereens kamer/huis en dat soort dingen.
Oud 05-01-2009, 12:36
Verwijderd
Citaat:
met opruimen gooi ik ook altijd echt heel veel weg. ik heb de vervelende eigenschap ook alle kaarten en tijdschriften en zooi te bewaren en soms dump ik daar dan wat van en dan heb ik meteen 2 vuilniszakken vol.
helaas heb ik dat soort aanvallen maar zelden.
Oud 05-01-2009, 12:39
Verwijderd
Citaat:
haha, inderdaad ja

Citaat:
hahaha, maak een opruimtopic, soija

ik vind het zo stom he, dat we maar één fototopic mogen. ik wil een fototopic van iedereens kamer/huis en dat soort dingen.

mja, twee zou wel moeten kunnen ja
Oud 05-01-2009, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik heb nog twee topicideeën, zal ik die bewaren voor morgen en overmorgen?
Nee, want 1) ik moet studieontwijkend gedrag vertonen en topics komen daar goed bij van pas en 2) anders vergeet je ze misschien.
Oud 05-01-2009, 12:47
Verwijderd
Hmm, kwart voor twee. Was het maar weer zeven voor twaalf, dan zou ik beginnen aan m'n paper en dan was ik tegen deze tijd al heel stuk verder.
Oud 05-01-2009, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, want 1) ik moet studieontwijkend gedrag vertonen en topics komen daar goed bij van pas en 2) anders vergeet je ze misschien.
vergeet ze niet, heb er een aantekening van gemaakt vanaaf mss ;p
Oud 05-01-2009, 12:51
Verwijderd
Ik ging vandaag klagen bij de Zorg Coördinator, ik zei dat ik altijd minstens een half uur kwijt was aan het zoeken van dingen die niet zijn bijgevuld. Niet 1 keer maar altijd.
reactie :' nou eh dat kan niet hoor, we hebben X en die vult altijd alles bij. Misschien is het toevallig gebeurd toen zij er niet was.'
ja ik ga natuurlijk over iets klagen als het niet waar is En bovendien is X nog te beroerd om een elastiekje van de kleding te halen als ze ze in de kast legt.
En toen zei ik dat ik vaak rotklusjes moet doen en vaak de zware mensen, terwijl het vaste personeel op de kamers gaat helpen waar de mensen alleen wat begeleiding nodig hebben. En dat ze soms langer dan een uur koffiepauze nemen of gewoon gaan internetten.
Toen zei hij dat ik die collega's daar zelf op moest aanspreken.
Ik zei dat ik dat ik me daar niet zo toe geroepen voelde.
ik ga mensen die 20 of 30 jaar ouder zijn dan ik toch niet zeggen dat ze hun werk moeten doen, wie is er nou de manager.
maar ja dat bedacht ik achteraf pas.

het is gewoon de hele kutsfeer op die afdeling.
ik zei nog dat ik ook bij het uitzendbureau had geklaagd en dat zij ook vaker klachten hebben gehad over die afdeling.
maar de ZoCo zei dat hij dat niet terug hoorde.
Het is zo'n grote zak hooi die man, met zijn kop in het zand.
Oud 05-01-2009, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Hmm, kwart voor twee. Was het maar weer zeven voor twaalf, dan zou ik beginnen aan m'n paper en dan was ik tegen deze tijd al heel stuk verder.
Oud 05-01-2009, 12:52
Verwijderd
Citaat:

oja ww spel

Gefeliciteerd met je dreadjes mevrouw sa!
Citaat:
nu heb ik geen zin

weet je trouwens dat ik maanden/half jaar met dat controversetopicidee heb gezeten, maar nooit zin had een proper beginpost te maken? ;x
haha, gefeliciteerd dreadtekes
OMG dat vind ik best een beetje vreemd (A)

Hoi allemaal
Oud 05-01-2009, 12:53
Verwijderd
ohw PiP dan moet je gewoon dit wat je nu zegt, bij het uitzendbureau zeggen..

Misschien lost het niet op, maar het kan en je doet iig je best
Oud 05-01-2009, 12:53
Verwijderd
Citaat:
vergeet ze niet, heb er een aantekening van gemaakt vanaaf mss ;p
Topicideeën opschrijven.
Oud 05-01-2009, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ging vandaag klagen bij de Zorg Coördinator, ik zei dat ik altijd minstens een half uur kwijt was aan het zoeken van dingen die niet zijn bijgevuld. Niet 1 keer maar altijd.
reactie :' nou eh dat kan niet hoor, we hebben X en die vult altijd alles bij. Misschien is het toevallig gebeurd toen zij er niet was.'
ja ik ga natuurlijk over iets klagen als het niet waar is En bovendien is X nog te beroerd om een elastiekje van de kleding te halen als ze ze in de kast legt.
En toen zei ik dat ik vaak rotklusjes moet doen en vaak de zware mensen, terwijl het vaste personeel op de kamers gaat helpen waar de mensen alleen wat begeleiding nodig hebben. En dat ze soms langer dan een uur koffiepauze nemen of gewoon gaan internetten.
Toen zei hij dat ik die collega's daar zelf op moest aanspreken.
Ik zei dat ik dat ik me daar niet zo toe geroepen voelde.
ik ga mensen die 20 of 30 jaar ouder zijn dan ik toch niet zeggen dat ze hun werk moeten doen, wie is er nou de manager.
maar ja dat bedacht ik achteraf pas.

het is gewoon de hele kutsfeer op die afdeling.
ik zei nog dat ik ook bij het uitzendbureau had geklaagd en dat zij ook vaker klachten hebben gehad over die afdeling.
maar de ZoCo zei dat hij dat niet terug hoorde.
Het is zo'n grote zak hooi die man, met zijn kop in het zand.
Oud 05-01-2009, 12:57
Verwijderd
Citaat:
oja ww spel

Gefeliciteerd met je dreadjes mevrouw sa!

OMG dat vind ik best een beetje vreemd (A)

Hoi allemaal
Hoi.

Citaat:
Topicideeën opschrijven.
Ja, soms ben ik niet op het net en dan schrijf ik op wat ik allemaal nog moest doen online om het niet te vergeten. Dus topicidee kan er ook wel bij. Niks boeiends verder hoor, dus geen verwachtingen creëren.
Oud 05-01-2009, 12:58
Verwijderd
Topdrop, ik wil nog even zeggen dat ik dit best een goede titel vind
Oud 05-01-2009, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, soms ben ik niet op het net en dan schrijf ik op wat ik allemaal nog moest doen online om het niet te vergeten. Dus topicidee kan er ook wel bij. Niks boeiends verder hoor, dus geen verwachtingen creëren.
Dus je hebt geen speciaal boekje met een goudgele kaft waar je al je topicideeën en mogelijke posts in opschrijft?
Oud 05-01-2009, 13:02
Verwijderd
ik heb zin in drum and bass.
Oud 05-01-2009, 13:03
Verwijderd
Het is twee uur. WAAROM BEGIN IK NIET AAN M'N PAPER KGGGG

Ik moet een grote neger met een KKK-masker op en een cat o' nine tails in z'n handen die op mijn bank zit en dreigend een wenkbrauw optilt zodra ik iets anders ga doen dan het schrijven van dat sukkelpaper
Oud 05-01-2009, 13:04
Verwijderd
Citaat:
*verhaal*
idd. ik snap niet dat mensen denken dat gewoon blijven ontkennen de beste strategie is. grrr.
Oud 05-01-2009, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Dus je hebt geen speciaal boekje met een goudgele kaft waar je al je topicideeën en mogelijke posts in opschrijft?
ik bedoel geen bijzondere topicideeën

ik heb een agendaatje! en achterkant papiersels!
Oud 05-01-2009, 13:07
Verwijderd
Citaat:
ik heb zin in drum and bass.
ik in drumsticks, gepaneerd
Oud 05-01-2009, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Het is twee uur. WAAROM BEGIN IK NIET AAN M'N PAPER KGGGG

Ik moet een grote neger met een KKK-masker op en een cat o' nine tails in z'n handen die op mijn bank zit en dreigend een wenkbrauw optilt zodra ik iets anders ga doen dan het schrijven van dat sukkelpaper
helaaas kleine neger hiero
Oud 05-01-2009, 13:08
Verwijderd
vorig jaar zat ben heel erg te zeuren dat ik gewoon met hem mee moest gaan op vakantie. nou zeg ik dat ik mee wil, zegt ie dat ie liever alleen gaat. laplul.
Oud 05-01-2009, 13:09
Verwijderd
:')
Oud 05-01-2009, 13:09
Vlindertje
Vlindertje is offline
Waar gaat ie heen?
Oud 05-01-2009, 13:10
Verwijderd
Citaat:
helaaas kleine neger hiero
Jij zou ook alleen maar giechelen en over huisvrouwenseries praten volgens mij, dat is toch niet intimiderend.
Oud 05-01-2009, 13:11
Verwijderd
ik gaat een externe harde schijf kopen jongens, moet ook es gebeuren ;p
Verwijderd
hij gaat naar guca (zuip/brass-festival in servie) en dan door naar sziget en dan naar lowlands.
Verwijderd
Citaat:
Jij zou ook alleen maar giechelen en over huisvrouwenseries praten volgens mij, dat is toch niet intimiderend.
nou, jij hebt een verkeerd beeld van mij
Oud 05-01-2009, 13:12
Verwijderd
ik ga gewoon lekker alleen naar sziget. dan zie ik hem daar wel weer, net als vorig jaar. poepben.
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
hij gaat naar guca (zuip/brass-festival in servie) en dan door naar sziget en dan naar lowlands.
En wat ga jij dan doen?
Verwijderd
Citaat:
ik gaat een externe harde schijf kopen jongens, moet ook es gebeuren ;p
Oh, dat ga ik binnenkort ook misschien doen
Verwijderd
Citaat:
oeh
Oud 05-01-2009, 13:13
Verwijderd
Citaat:
vorig jaar zat ben heel erg te zeuren dat ik gewoon met hem mee moest gaan op vakantie. nou zeg ik dat ik mee wil, zegt ie dat ie liever alleen gaat. laplul.
wat wispelturig! stom!
Verwijderd
Citaat:
ik ga gewoon lekker alleen naar sziget. dan zie ik hem daar wel weer, net als vorig jaar. poepben.
Verwijderd
Ik ga denk ik even een agenda kopen bij de Hema.
Oud 05-01-2009, 13:14
Verwijderd
ik wilde dus lekker samen treinen door servie en kroatie enzo, en dan naar sziget en dan verder reizen en dan via italie naar huis ofzo. maar nee hoor. meneer gaat liever alleen.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat ga ik binnenkort ook misschien doen
deze pc heeft 160 gig dacht ik, en iedereen heb er zoveel en verbruikt er ook zoveel :')
maar ik wil mn downlaods gaan bewaren, die verwijder ik altijd
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
ik wilde dus lekker samen treinen door servie en kroatie enzo, en dan naar sziget en dan verder reizen en dan via italie naar huis ofzo. maar nee hoor. meneer gaat liever alleen.
Wat stom
Oud 05-01-2009, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik even een agenda kopen bij de Hema.

Citaat:
;(
Oud 05-01-2009, 13:15
Verwijderd
ik ben echt pissig eigenlijk.
Oud 05-01-2009, 13:17
Verwijderd
en ik verwacht in augustus een topic speciaal voor mij: sterrie zit op szaaigetfestival en wij kregen nieteens een lousy tshirt. zo.
Oud 05-01-2009, 13:18
Verwijderd
Citaat:
en ik verwacht in augustus een topic speciaal voor mij: sterrie zit op szaaigetfestival en wij kregen nieteens een lousy tshirt. zo.
kan soija dit even in zijn forumschriftje zetten!!1!!1
Oud 05-01-2009, 13:18
Verwijderd
Oud 05-01-2009, 13:20
Verwijderd
Citaat:
deze pc heeft 160 gig dacht ik, en iedereen heb er zoveel en verbruikt er ook zoveel :')
maar ik wil mn downlaods gaan bewaren, die verwijder ik altijd
Doe deze, dan hebben we dezelfde

Tenzij er een betere/goedkopere is tegen de tijd dat ik er één ga bestellen. Of tenzij ik tweemaal 750 gb intern doe, want dan heb ik in totaal 2 tb en dan zet ik die twee in raid 0, wat jullie waarschijnlijk niets zegt maar het houdt in dat ik überperformance krijg doordat ik dan in theorie dubbele lees- en schrijfsnelheid heb
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten