Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() weet je trouwens dat ik maanden/half jaar met dat controversetopicidee heb gezeten, maar nooit zin had een proper beginpost te maken? ;x haha, gefeliciteerd dreadtekes ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() mja, twee zou wel moeten kunnen ja ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging vandaag klagen bij de Zorg Coördinator, ik zei dat ik altijd minstens een half uur kwijt was aan het zoeken van dingen die niet zijn bijgevuld. Niet 1 keer maar altijd.
reactie :' nou eh dat kan niet hoor, we hebben X en die vult altijd alles bij. Misschien is het toevallig gebeurd toen zij er niet was.' ja ik ga natuurlijk over iets klagen als het niet waar is ![]() En toen zei ik dat ik vaak rotklusjes moet doen en vaak de zware mensen, terwijl het vaste personeel op de kamers gaat helpen waar de mensen alleen wat begeleiding nodig hebben. En dat ze soms langer dan een uur koffiepauze nemen of gewoon gaan internetten. Toen zei hij dat ik die collega's daar zelf op moest aanspreken. Ik zei dat ik dat ik me daar niet zo toe geroepen voelde. ik ga mensen die 20 of 30 jaar ouder zijn dan ik toch niet zeggen dat ze hun werk moeten doen, wie is er nou de manager. maar ja dat bedacht ik achteraf pas. het is gewoon de hele kutsfeer op die afdeling. ik zei nog dat ik ook bij het uitzendbureau had geklaagd en dat zij ook vaker klachten hebben gehad over die afdeling. maar de ZoCo zei dat hij dat niet terug hoorde. Het is zo'n grote zak hooi die man, met zijn kop in het zand. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gefeliciteerd met je dreadjes mevrouw sa! ![]() Citaat:
Hoi allemaal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tenzij er een betere/goedkopere is tegen de tijd dat ik er één ga bestellen. Of tenzij ik tweemaal 750 gb intern doe, want dan heb ik in totaal 2 tb en dan zet ik die twee in raid 0, wat jullie waarschijnlijk niets zegt maar het houdt in dat ik überperformance krijg doordat ik dan in theorie dubbele lees- en schrijfsnelheid heb ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |