Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij zat een tijd terug echt alleen maar over zijn rijproblemen en procedures te posten in het rijlessentopic. Tot de fb's hem een soort van verboden hadden daar nog langer over te posten :') Hij gaf zelfs stiekem geld uit aan rijlessen dat hij van zn moeder had gekregen om zn huisje op te knappen ofzoiets ![]()
|
Verwijderd
|
http://news.bbc.co.uk/1/business/1189119.stm
En circuleert nog steeds een bericht hierover rond op msn. ;x |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://player.omroep.nl/?aflID=7194435 het wordt deze. weet niet meer of ik em al gezien had of niet, maar de beschrijving klinkt leuk
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ze was een trut en daar stond ze ook om bekend. Ze is gewoon uberstreng en had hoge slagingspercentages en ze vond dat ik bij les vijf al alle regels van buiten moest kennen want anders had ik niet achter het stuur moeten gaan zitten en ze zei regelmatig WAT DE FUCK DOE JIJ of iets in die trant, niet echt opbouwend en ik had altijd twee uur achter elkaar en ik werd er doodziek van.
![]() En toen zei ik iets van dat ik weinig met dr commentaar op die manier kon en toen vatte ze dat op dat ik dr dom vond en niet goed in dr werk en ging ze zeggen dat ik mijn eigen talenten had en zij had haar talent bij rijles geven want ze had niet gestudeerd en daarna had ze iemand die bij haar in dienst was geregeld. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |