De laatste twee maanden doet mijn internet een beetje raar. Als ik websites zoals deze opzoek, geeft ie soms de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven. Als je dan nog een keer klikt, laadt ie 'm wel. Het is compleet willekeurig welke website het is; het lijkt net alsof mijn internetverbinding een halve minuut platligt. (Ik internet overigens via een draadje; geen wireless netwerk problemen dus.)
Bovendien duurt het lang voordat ie sites laadt. Sommige pagina's duren wel tot een minuut - dat was voorheen niet zo en op andere plekken heb ik er geen last van. Ik heb ook bvb gmail notifier en die geeft ook om het kwartier een foutmelding dat ie de server niet kan bereiken.
Edit: ik had het net ook weer, het is een netwerk time-out:
Netwerktime-out
De server op forum.scholieren.com doet er te lang over om te antwoorden.
De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord.
Ik heb wel uTorrent aanstaan, en daar haalt ie bestanden binnen met 600 kbps, dus dat is het probleem niet (langzaam laden van pagina's gebeurt trouwens ook als uTorrent uitstaat), en uTorrent lijkt geen last van de 'onderbrekingen' te hebben.
Heeft iemand een zinnige opmerking over bovenstaande problemen? Ik gebruik Firefox en updaten naar een nieuwe versie hielp niet. In IE is het hetzelfde verhaal. Zo langzamerhand wil ik wel weer internetten zonder dat ik drie keer op een link moet klikken....
Alvast dank!