Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik herinner me nog dat ik in groep 2 een discussie had met een klasgenoot over wat 'buren' nu eigenlijk waren, waren dat alleen de mensen die direct naast je woonden of ook je overburen? Ik weet nog dat ik me toen ineens heel slim voelde en dacht;'Zo voelt 't vast om volwassen te zijn!' Dat zelfde gevoel had ik toen ik op m'n 6de in 't ziekenhuis wakker werd en ontdekte zonder duim in m'n mond te hebben geslapen. 'Zo groot voel je je vast als je 12 bent!' dacht ik toen ![]() Oeh, en inderdaad de aftershave van mijn man; die gebruikte hij toen we elkaar leerde kennen, maar nu niet meer. Dus als ik die geur ruik (als bv. iemand langsloopt met dat geurtje op) dan voel ik me echt weer 15 en extreem verliefd ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ging eergisteren uit eten met vriendje, en toen aten we uiensoep. Dat deed me denken aan toen we nog altijd 2e kerstavond bij familie aan m'n vaders kant gingen eten. Een van mijn tantes maakte dan altijd uiensoep, super lekker. Oh, en ook deed het me denken aan toen we nog op woensdagavond bij mijn opa&oma gingen eten en zowel mijn oma als mijn opa zo'n blokje (maggiblok? geen idee) wat de soep zout maakte erin deed. En iedereen at maar een half bord omdat het te zout voor woorden was, behalve ik, waardoor ik meer soep had. <3
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dead Saaity Centres #496 Verwijderd | 500 | 15-01-2009 11:26 |