| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Ja maar wie is natuurlijk de vraag
Ik vermoed dat Bright blue een wolf is dat verklaard ook waarom ze zo inactief is. Mr soija plijt ik vrij omdat zij in het rijtje met sterrenmeisje stemmers zat en dat een over duidelijke minderheid was. MartinV is voor mij wel een twijvel geval hij heeft vaak op mij gestemd onder de biertank naam en mijn eigen naam wijl ik meestal niet de hoofdverdachte was. Maar des al niet te min heeft hij wel hangronde 5 overleeft waar het er op leek dat hij er uit ging. Owja dat was mijn schuld -sorry-. Rops zat in het EoS rijtje dus ja.... Barabas is ook verdacht want hij heeft er maar één keer iemand mee uit helpen te stemmen. Dus ja het kan nog alle kanten op
|
|
||
|
Citaat:
Dit is een redelijke redenering. Het komt echter alleen uit de stemlijstjes, en die hebben weleens eerder gefaald, er moeten namelijk ook burgers gelogen hebben toen ze op mij stemden in ronde 2. De enige uit dat rijtje die nog leeft is barabas. Al met al denk ik dat hier nog niet echt uitsluitsel over te geven is, ook niet over de personen die op Miekjuh stemden.
|
|
||
|
Citaat:
Barabas vind ik ook verdacht, al een tijdje, maar op basis van afgelopen stemlijstje is ie dorpeling. Dat itt soija die ik eerder niet verdacht vond. Dus Toddish zeg het maar. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Pft dit schiet natuurlijk niet op. Pas als iedereen zegt wat ie heeft gestemd kunnen we die lijstjes analyseren. Morgen stem ik op Toddish, of we daardoor het spel nu verliezen of niet. Het heeft zo heel weinig zin om een spel te spelen.
|
|
|
|
Er zijn:
1 sterrenmeisje Ziener 2 coolkast Weerwolf 3 Pippeloen Wolfsbane Geliefde 4 Barabas 5 light fighter dorpeling 6 Mutsieprutsie dorpeling 7 Sherco dorpeling 8 Mr Soija 9 flyaway 10 Eye of Sauron jager 11 MartinV 12 Katje cupido 13 Basjeeh dorpeling 14 fizzle-fluffy Heks Geliefde 15 VeGs dorpeling 16 Toddish (Biertank 52) 17 ~~Fantôme~~ Verrader 18 brightblue 19 Röps 20 *Miekjuh* weerwolf Dus we hebben nog: Barabas, Mr Soija, flyaway, MartinV, Toddish, brightblue, Rops 2 wolven, 1 tovenaar en 3 dorpelingen en 1 leerling (die is nu ziener, toch?) Volgorde gebaseerd op nr. en het functielijstje van de spelleider, dus met de volgorde impliceer ik niets. |
|
|
|
|
|
Leerling is ziener ja. Ja op BB wil ik ook wel stemmen het maakt me niet uit. Alleen Toddish heeft niet alleen verzwegen, maar ook gelogen. (deed ik zelf ook vorig spel toen iedereen zienert was, maar ok, zeker in deze fase is het but *ziet in*)
|
|
|
|
Mooi neer gezet, maar ik heb zo als eerder gezegt nog steeds niks verzwegen. Tja het kan als argument gebruikt worden maar naar mijn mening zeggen de resultaten van de stemming genoeg.
Wel verdacht trouwens dat Bright Blue in eens actief is, is dit om minder verdacht te worden of denk je ach ik zit er nu toch al zolang in laat ik ook eens mee doen? Of gewoon simpel weg tot de orde geroepen door de mede wolven. Ik denk dat ik mijn stem daarom maar naar BB laat gaan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat onder de link staat is de originele stem. Nummeren gaat gewoon door bij veranderingen. Heb ik ook eerder in het spel gezegd.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Misschien is bright blue er dan een, als zij totaal niet mee doet kan ik me voorstellen dat Miekjuh maar contact had met twee anderen. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 55 deel 3 Verwijderd | 152 | 27-01-2009 19:53 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #55 Verwijderd | 500 | 12-01-2009 21:52 | |