Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2009, 22:20
Fantôme
Fantôme is offline
Oud 19-01-2009, 22:25
Verwijderd
 Spelers Hangronde 6*Hangronde 5*Hangronde 4*Hangronde 3*Hangronde 2*Hangronde 1*
1sterrenmeisje ********************MartinV 06Biertank 15
2coolkast ***************Toddish 11MartinV 10Biertank 13
3Pippeloen ********************MartinV 01fizzle-fluffy 18
4Barabas Miekjuh 12MartinV 02Sherco 09coolkast 09MartinV 07bright blue 17
5light fighter *****MartinV 07bright blue 10Toddish 06Barabas 14Biertank 07
6Mutsieprutsie *************************coolkast 06
7Sherco **********bright blue 04coolkast 05bright blue 09bright blue 08
8Mr Soija flyaway 08Fantôme 05Sherco 05MartinV 07sterrenmeisje 11Röps 11
9flyaway Miekjuh 11 bright blue 07coolkast 02bright blue 15bright blue 19
10Eye of Sauron *************************Röps 20
11MartinV Mr Soija 07light fighter 06Toddish 06Toddish 08 Biertank 21?
12Katje **********light fighter 02coolkast 01MartinV 08Barabas 01
13Bas *************** coolkast 12VeGs 02
14fizzle-fluffy ********************Toddish 13Eye of Sauron 05
15VeGs *************************Biertank 14
16Toddish (B52) flyaway 03light fighter 08MartinV 03Sherco 10sterrenmeisje 05
17~~Fantôme~~ *****light fighter 03light fighter 11coolkast 03MartinV 02light fighter 10
18bright blue flyaway 02
19Röps Miekjuh 10MartinV 01Sherco 12coolkast 04Mr Soija 04Eye of Sauron 09
20*Miekjuh*  bright blue 08Toddish 12light fighter 03Röps 16
*Klik op Hangronde [#] om de stemmen van een ronde te sorteren.
Oud 19-01-2009, 22:29
Verwijderd
Bright blue en Toddish verdenk ik dan nu + MartinV.
Oud 19-01-2009, 22:32
flyaway
flyaway is offline
Lekker dan!
Oud 19-01-2009, 22:33
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Bright blue en Toddish verdenk ik dan nu
+ soija
Oud 19-01-2009, 22:34
flyaway
flyaway is offline
Ok leg me nog ns uit, waarom verdenk je martinv?
Oud 19-01-2009, 22:35
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik verdenk Toddish niet. Wel die andere twee.
Oud 19-01-2009, 22:37
Flyaway (wie) had jij ronde 5 eigenlijk gestemd?
Oud 19-01-2009, 22:40
flyaway
flyaway is offline
Op niemand
Oud 19-01-2009, 22:53
Raar dan dat light fighter dood ging eigenlijk. Of ja het was gelijkspel. De MartinV stemmers => Light fighter dorpeling, barabas dorpeling (?), ik dorpeling. De light fighter stemmers => Fantome (verrader; zal echt wel op LF hebben gestemd), MartinV (dorpeling?), Toddish (dorpeling?). Als het Martin rijtje dorpelingen zijn (dat zijn LF en twee Miekjuh stemmers), dan zijn Martin en Toddish ook dorpeling ws. Nou en dan blijft flyaway over, maar als zij wolf is, was het nu gelijkspel op z'n minst. Dus blijven Bright Blue en Soija over

*gaat over bovenstaande nog maar eens nadenken*
Oud 19-01-2009, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik denk dat er onder de flyawaystemmers maar 1 wolf zit en eigenlijk geen onder de Miekjuh-stemmers, dan blijft er 1 over en dat is MartinV.

Ervan uitgaande dat iedereen gestemd heeft wat die heeft gezegd, outerearth.

Kan ook zijn dat beide een wolf hebben en dat MartinV dan stiekem op Miekjuh heeft gestemd. Dit is wel een slashcareoptie.

En andere mogelijkheden zijn er, maar goed, ik ga af op het lijstje.
Oud 19-01-2009, 22:57
Verwijderd
Huh? @ Röps.
Oud 19-01-2009, 22:58
ik ga af op het lijstje
Oud 19-01-2009, 23:02
Toddish
Toddish is offline
GENIAAL VERHAAL. En een wolfje er uit geknikkerd. Jammer dat ik het voorval gemist heb moest werken
Oud 19-01-2009, 23:04
Had je wel gestemd?
Oud 19-01-2009, 23:13
Toddish
Toddish is offline
Ja maar wie is natuurlijk de vraag Ik vermoed dat Bright blue een wolf is dat verklaard ook waarom ze zo inactief is.
Mr soija plijt ik vrij omdat zij in het rijtje met sterrenmeisje stemmers zat en dat een over duidelijke minderheid was. MartinV is voor mij wel een twijvel geval hij heeft vaak op mij gestemd onder de biertank naam en mijn eigen naam wijl ik meestal niet de hoofdverdachte was. Maar des al niet te min heeft hij wel hangronde 5 overleeft waar het er op leek dat hij er uit ging. Owja dat was mijn schuld -sorry-. Rops zat in het EoS rijtje dus ja.... Barabas is ook verdacht want hij heeft er maar één keer iemand mee uit helpen te stemmen. Dus ja het kan nog alle kanten op
Oud 19-01-2009, 23:48
Verwijderd
Over het algemeen duidt 'mr' op het mannelijke geslacht.
Eerste keer dat ik desalniettemin opgebroken zie en dan ook nog eens in vijf stukken.

@ Röps, mja je post is een opsomming van namen, zegt me niks.
Oud 20-01-2009, 00:21
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Over het algemeen duidt 'mr' op het mannelijke geslacht.
Eerste keer dat ik desalniettemin opgebroken zie en dan ook nog eens in vijf stukken.

@ Röps, mja je post is een opsomming van namen, zegt me niks.
Ik snap wel wat ie wil zeggen. Hij bedoelt dat de mensen die op mij en light fighter stemden dit ook gedaan hebben waarschijnlijk, omdat het ook echt gelijkspel werd. Fantome, toddish en ik op light fighter, en op mij light fighter, barabas en rops zelf. Vervolgens ruled hij flyaway uit omdat ze op Miekjuh stemde, blijft over brightblue en jij.

Dit is een redelijke redenering. Het komt echter alleen uit de stemlijstjes, en die hebben weleens eerder gefaald, er moeten namelijk ook burgers gelogen hebben toen ze op mij stemden in ronde 2. De enige uit dat rijtje die nog leeft is barabas.
Al met al denk ik dat hier nog niet echt uitsluitsel over te geven is, ook niet over de personen die op Miekjuh stemden.
Oud 20-01-2009, 08:29
Citaat:
Ja maar wie is natuurlijk de vraag
ja zeg gewoon op wie je stemde hier hebben we niets aan. Ik trok mijn conclusie met de gedachte dat jij op fly had gestemd. En als je dit de rest van het spel ook al deed kunnen die lijsten sowieso de prullenbak in.

Barabas vind ik ook verdacht, al een tijdje, maar op basis van afgelopen stemlijstje is ie dorpeling. Dat itt soija die ik eerder niet verdacht vond. Dus Toddish zeg het maar.
Oud 20-01-2009, 08:36
Citaat:
Ik snap wel wat ie wil zeggen. Hij bedoelt dat de mensen die op mij en light fighter stemden dit ook gedaan hebben waarschijnlijk, omdat het ook echt gelijkspel werd. Fantome, toddish en ik op light fighter, en op mij light fighter, barabas en rops zelf. Vervolgens ruled hij flyaway uit omdat ze op Miekjuh stemde, blijft over brightblue en jij.

Dit is een redelijke redenering. Het komt echter alleen uit de stemlijstjes, en die hebben weleens eerder gefaald, er moeten namelijk ook burgers gelogen hebben toen ze op mij stemden in ronde 2. De enige uit dat rijtje die nog leeft is barabas.
Al met al denk ik dat hier nog niet echt uitsluitsel over te geven is, ook niet over de personen die op Miekjuh stemden.
Ja dat dus. Maar het lijkt er dus al op dat Toddish niet op LF heeft gestemd, daar hij vorige ronde schijnbaar ook de boel zat te flessen. Waar ie wel op stemde zou wel handig zijn om te weten. En dan zit er in het Martin rijtje nog een wolf wat Barabas dan kan zijn.
Oud 20-01-2009, 09:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Raar dan dat light fighter dood ging eigenlijk. Of ja het was gelijkspel. De MartinV stemmers => Light fighter dorpeling, barabas dorpeling (?), ik dorpeling. De light fighter stemmers => Fantome (verrader; zal echt wel op LF hebben gestemd), MartinV (dorpeling?), Toddish (dorpeling?). Als het Martin rijtje dorpelingen zijn (dat zijn LF en twee Miekjuh stemmers), dan zijn Martin en Toddish ook dorpeling ws. Nou en dan blijft flyaway over, maar als zij wolf is, was het nu gelijkspel op z'n minst. Dus blijven Bright Blue en Soija over
Wow. Hmm... het word echt ingewikkeld.. Ik ga het nog maar eens even een paar keer doorlezen.^^
Oud 20-01-2009, 09:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja, idd Rops. Toddish, wat heb je gestemt?
Oud 20-01-2009, 10:18
En jij hebt al die vorige rondes niet gestemd dan Bright blue?
Oud 20-01-2009, 11:36
Toddish
Toddish is offline
Natuurlijk heb ik altijd gestemd wat ik gezegt heb tenzij anders vermeld staat. Eerst maar eens kijken wat de wolfjes doen dat kan al wat meer uitsluitsel geven.
Oud 20-01-2009, 11:38
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
quote for truth
Oud 20-01-2009, 11:44
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
quote for truth
Oud 20-01-2009, 11:52
Toddish, als je burger was zou je dat zo niet zeggen, want straks word je de mond gesnoerd door de wolven en dan kunnen we er niets mee.
Oud 20-01-2009, 13:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Hangronde 1, 2 en 5 heb ik niet kunnen stemmen..
Voor de rest heb ik wel gestemd ja
Oud 20-01-2009, 13:35
Pft dit schiet natuurlijk niet op. Pas als iedereen zegt wat ie heeft gestemd kunnen we die lijstjes analyseren. Morgen stem ik op Toddish, of we daardoor het spel nu verliezen of niet. Het heeft zo heel weinig zin om een spel te spelen.
Oud 20-01-2009, 14:23
flyaway
flyaway is offline
Bright blue zegt ook niet waar ze op stemt, dus die kun je om die reden ook ophangen..
Oud 20-01-2009, 14:26
flyaway
flyaway is offline
Ik snap die tabel niet meer, Soija. Er staat Miekjuh 10 11 12 enzo, en waarom zijn sommige namen klikbaar? (blauw, link)
Oud 20-01-2009, 14:37
flyaway
flyaway is offline
Er zijn: 4 2 wolven, 1 verrader, 1 heks, 1 cupido, 1 tovenaar, 1 ziener, 1 leerling, 1 wolfsbane, 1 jager en 8 3 dorpelingen. Geliefden

1 sterrenmeisje Ziener
2 coolkast Weerwolf
3 Pippeloen Wolfsbane Geliefde
4 Barabas
5 light fighter dorpeling
6 Mutsieprutsie dorpeling
7 Sherco dorpeling
8 Mr Soija
9 flyaway
10 Eye of Sauron jager
11 MartinV
12 Katje cupido
13 Basjeeh dorpeling
14 fizzle-fluffy Heks Geliefde
15 VeGs dorpeling
16 Toddish (Biertank 52)
17 ~~Fantôme~~ Verrader
18 brightblue
19 Röps
20 *Miekjuh* weerwolf

Dus we hebben nog:

Barabas, Mr Soija, flyaway, MartinV, Toddish, brightblue, Rops
2 wolven, 1 tovenaar en 3 dorpelingen en 1 leerling (die is nu ziener, toch?)
Volgorde gebaseerd op nr. en het functielijstje van de spelleider, dus met de volgorde impliceer ik niets.
Oud 20-01-2009, 14:51
Leerling is ziener ja. Ja op BB wil ik ook wel stemmen het maakt me niet uit. Alleen Toddish heeft niet alleen verzwegen, maar ook gelogen. (deed ik zelf ook vorig spel toen iedereen zienert was, maar ok, zeker in deze fase is het but *ziet in*)
Oud 20-01-2009, 15:16
Toddish
Toddish is offline
Wat heb ik dan verzwegen en gelogen? De enigste mistap die ik heb gemaakt was de switch van MartinV naar LF. Maar dat was vroeg op de dag ik weet zeker dat er mensen zijn geweest met de mogelijkheid om iets te veranderen.
Oud 20-01-2009, 15:19
Verwijderd
Goede eruit.
Oud 20-01-2009, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Daar had ik een stemronde of twee geleden een uitgebreide post over.
Oud 20-01-2009, 15:39
Citaat:
Had je wel gestemd?
Citaat:
Ja maar wie is natuurlijk de vraag
Citaat:
Wat heb ik dan verzwegen en gelogen?
Oud 20-01-2009, 16:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Whahaha.. Toddish, je moet wel goed opletten wat je zelf zegt he
Oud 20-01-2009, 16:18
Toddish
Toddish is offline
Mooi neer gezet, maar ik heb zo als eerder gezegt nog steeds niks verzwegen. Tja het kan als argument gebruikt worden maar naar mijn mening zeggen de resultaten van de stemming genoeg.

Wel verdacht trouwens dat Bright Blue in eens actief is, is dit om minder verdacht te worden of denk je ach ik zit er nu toch al zolang in laat ik ook eens mee doen? Of gewoon simpel weg tot de orde geroepen door de mede wolven. Ik denk dat ik mijn stem daarom maar naar BB laat gaan.
Oud 20-01-2009, 16:20
De vraag is toch simpel Toddish? Wie heb je de afgelopen ronde gestemd?
Oud 20-01-2009, 16:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
@Toddish: Hmm, Nee. Simpel omdat ik er eerst eigenlijk geen tijd voor had, en het spel nog niet helemaal snapte. Maar nu wel, en ik vind het leuk. Daarom doe ik nu actiever mee.
Oud 20-01-2009, 16:29
en wie heb jij in ronde 3, 4 en 5 dan gestemd? Want als je het snapt, zie je dus ook in waarom het belangrijk is dat bekend te maken.
Oud 20-01-2009, 16:33
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Natuurlijk heb ik altijd gestemd wat ik gezegt heb tenzij anders vermeld staat. Eerst maar eens kijken wat de wolfjes doen dat kan al wat meer uitsluitsel geven.
Flyaway
Oud 20-01-2009, 17:13
Verwijderd
Oh ja, er is nog een ziener. En een tovenaar!
Oud 20-01-2009, 18:47
Verwijderd
Oja, tovenaar.
Oud 20-01-2009, 20:04
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, wat was ik cool Laatste dagen geen tijd gehad om mee te spelen, anders hadden jullie mij misschien wel niet opgehangen Maarja! Succes overige wolfjes! Of is er nog maar één?...
*graf in duikt*
Oud 20-01-2009, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik snap die tabel niet meer, Soija. Er staat Miekjuh 10 11 12 enzo, en waarom zijn sommige namen klikbaar? (blauw, link)
Ja, dat komt doordat jij onder andere de hele tijd stemmen verandert.

Wat onder de link staat is de originele stem. Nummeren gaat gewoon door bij veranderingen. Heb ik ook eerder in het spel gezegd.
Oud 20-01-2009, 20:18
flyaway
flyaway is offline
O ok dankje, klinkt logisch. Anders blijf je doorschuiven.
Oud 20-01-2009, 20:19
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Oh, wat was ik cool Laatste dagen geen tijd gehad om mee te spelen, anders hadden jullie mij misschien wel niet opgehangen Maarja! Succes overige wolfjes! Of is er nog maar één?...
*graf in duikt*
Dat weet je zelf toch wel? Wie je collega's zijn?
Misschien is bright blue er dan een, als zij totaal niet mee doet kan ik me voorstellen dat Miekjuh maar contact had met twee anderen.
Oud 20-01-2009, 20:35
Toddish
Toddish is offline
f5

Regels voor berichten