Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PLO sjaal op mijn schoot. ![]() |
![]() |
|
![]() |
-Zwart topje met roze en paarse randjes
-Zwarte wijde rok, aan de binnenkant paarse en roze randjes, heel leuk als ik hem optrek en omvouw zeg maar... -Witte lange pofonderbroek met een roze randje aan de onderkant -Zwarte netpanty -Zwarte oma duck schoentjes -Hoedje met roze kant en roze veertjes en een grote roze veer. 'k ben westernhoertje bij de voorstelling morgenavond. Vandaag waren van 11 tot 6 uur repetities.. Nu heb ik aan: -Grijze spijkerbroek (Indian Rose) -Zwart koltruitje (Hennes) -Zwarte laarsjes (al sla je me dood) -Zwarte sokken (Hema?) -Lichtpaarse bh en string, doe eens gek (Hennes) -Sieraden: zilveren horloge (Guess?), oorbelletjes, zilveren armbandje
|
![]() |
- zwarte ésjes (Emotion)
- zwarte overknee maillotdingen (Hema) - zwarte kanten jarretels (H&M) - zwart/wit kanten ondergoed (H&M) - zwarte longsleeve (Kruidvat) - donkerpaarse ribrok tot knietjes (Shoeby) - turquoise spaghettihemdje (Zeeman)
|
Verwijderd
|
- Donkerbruin wollen D&G vest, met coltrui kraag & manchetten en onderkant, moeilijk te omschrijven
![]() - Lichtbruine Bruine cashmere sjaal van D&G - Witte emporio armani figurehugging t-shirt eronder - Donkerblauwe D&G spijkerbroek met gesp aan de achterkant - D&G Riem - Donkergrijze Emporio Armani boxers - Zwart/grijze Boss dubbelgeslagen sokken - Zwarte glimmende leren Boss schoentjes - Geurtje: Boss Bottled - Kapsel: kuif |
![]() |
|
![]() |
blauw/wit gestreepte broek Diesel
wit shirtje H&M donkerblauwe polo 3/4 mouw Hilfiger donkerblauwe Burlingtons bruine suede laarsjes Hilfiger (ik moet toch echt een paar schoenen erbij ![]() Ik had het koud, dus maar een donkerbruine v-hals trui van Benetton erover aan getrokken. Roze kralenkettinkje, zilveren horloge Esprit, roze armbandjes, mascara, lipgloss, geurtje: Allure.
|
![]() |
spijkerbroek [criminal damage]
rood-wit gestreepte polo [new york soho] knalblauw vest [punkyfish] regenboogshawl [een of ander te duur merk] schoenen [vans] powerpuffgirlsokken [hema] slaaphoofd [koffiegebrek, slaapgebrek, liefdesverdriet, kloteschool]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |