| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Ik wacht nog steeds op een www.hoekrijgikmijnvrouwaanhetpijpen.com ![]() ![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
die zong ik ook toen me beugel eruit was (gister dus) want ik was de hele tijd aan het lachemn enzo ghehehehehe maar t sloeg nergens op nou ik vind die van postkrediet idd nergens op slaan en die met Peter R. de Vries ook niej...en die euh...MM van Mora dat die vent helemaal naar huis komt voor een patatje en een vieze frikandel . Me moeder due NU EVEN NIET reclame. Me zus: de waterbeddending met die wijven bij die vent op zijn bed...zo goedkoop as idd zo...Ennuh die dat die mannen een fles met wasmiddel krijgen...waaromwasiknogvoorjou.nl GATVERDie landmacht reclames...te lang en te vaak Gatverdamme zeg... OOPS heb zoon ideej dat me ding een beetje lang is...naja whatever |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik kan die reclame echt niet uitstaan
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
[\
En die van Doritos Dipsauzen met dat klotewijf van 'Skinny Dipping' [/B][/QUOTE] Inderdaad, ze hadden die reclame gewoon moeten stoppen nadat die donkere man zegt :" Hoe de mijn eheet? Ik zou het niet weten, maar 't is wel lekker"
![]() |
|
|