Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2002, 11:34
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:

en dan nog die OOH JA JA! OH JA JA !! JA!!! shampoo reclame.. komop zeg, zo ga ik niet onder de douche staan hoor, hoe lekker mijn shampoo ook ruikt.
Herbal Essences, ja.

Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
dan de waterbeddenconcurrent, HOE FOUT KUN JE EEN RECLAME MAKEN? ten eerst heb ik nog NOOIT zo'n groot bed gezien en ten 2e lachen ze allemaal FAKE.
degene die zelf op bed liggen zijn van die straat geplukte sjonnies en anita's met zijn gouden kettingen.. ziet er niet uit dus.
Idd, heeft iemand een afbeelding van dat mens dat in close-up te zien. Die. is. eng.

Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
die landmachtreclame is gewoon hooguit kut, daarmee boycotten veel mensen de landmacht volgens mij
Hoe treurig ben je als je door die reclame besluit bij de landmacht te gaan?
Iedere dag is anders! Yeah, right.

Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
dan nog die ene van imode met dat kunstgebitglas opdrinken, wat een verschrikkelijke GORE reclame is dat zeg.
Dat is echt een hele smerige reclame. En dan zijn ze verbaasd dat de iMode geen doorslaand succes is....nee, ik wil ook een mobiel waarmee ik dertig nutteloze sites kan bezoeken op een beeldscherm van 4 bij 4 cm, terwijl ik op m'n kamer een glasvezelverbinding heb en een 15 inch monitor.
[Bert Visscher]He'maal niiiiks[/Bert Visscher]

Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
en van die vent op het podium (iets later met je tekst komen dan is het goed, trouwens dat advies was ook heel goed) wat een asshole
Da's toch Rick Engelkes (sp?)? Waardeloze reclame, ook omdat ik na tien keer nog niet wist waarvoor er nou reclame gemaakt werd.

Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
en dan hebben we een reclame (KOMEN JULLIE NU AL? wipe and clean keukenpapier)
nou ik heb hem 5 x uitgeprobeerd op mijn moeder, maar ik krijg der niet weggeveegd dus da's ook een BULLSHIT reclame.
Oud 21-11-2002, 11:39
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
scimmia schreef:
Dat seksisme? Kijk dan eens naar alle andere standaard reclames, waar de man de kostwinner is, ed vrouw doet het huishuiden en de kiddy's zijn meestal een jongen (oudste) en een meisje.
Da's pas opdringen van een ideaalbeeld.
Inderdaad, een ideaalbeeld. Als alle mensen daar nou naar zouden streven, zou de wereld er een stuk beter uitzien.

Ik wacht nog steeds op een www.hoekrijgikmijnvrouwaanhetpijpen.com

Citaat:
supermara44 schreef:
Okeej nu heb ik ff een vraagje voor jullie allemaal; WAT IS DAN DE LEUKSTE RECLAME
Ik start wel even een 'leukste reclame' topic. Anders wordt het zo onoverzichtelijk.
Oud 21-11-2002, 17:05
Slashy
Slashy is offline
Ik kan nu ff niet tegen die 'Whenever I'm down......' reclame. Dat lied komt me echt mn strot uit!

Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:56
xx
xx is offline
DANOONTJEPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!! is juist een geweldige reclame!!

xx
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 16:02
Davine
Citaat:
Sookie schreef:
Muhahaha!! Ben het helemaal met je eens. Wat een *&^reclame

Die Aquafresh-reclame is ook zo irri waar ze allemaal in de bus opeens in zingen uitbarsten When you're smiling...
juist gaaf is die die zong ik ook toen me beugel eruit was (gister dus) want ik was de hele tijd aan het lachemn enzo ghehehehehe maar t sloeg nergens op nou ik vind die van postkrediet idd nergens op slaan en die met Peter R. de Vries ook niej...en die euh...MM van Mora dat die vent helemaal naar huis komt voor een patatje en een vieze frikandel .

Me moeder due NU EVEN NIET reclame.
Me zus: de waterbeddending met die wijven bij die vent op zijn bed...zo goedkoopas idd zo...
Ennuh die dat die mannen een fles met wasmiddel krijgen...waaromwasiknogvoorjou.nl GATVER
Die landmacht reclames...te lang en te vaak Gatverdamme zeg...
OOPS heb zoon ideej dat me ding een beetje lang is...naja whatever
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 13:45
Tox
Tox is offline
Ik vind die van Smirnoff heel slecht, met dat theater, is echt zo van kijk ons leuk zijn, maar dat zijn we niet
Oud 24-11-2002, 16:06
lct
lct is offline
Die van postkrediet...
Oud 24-11-2002, 18:08
dreadlocks
dreadlocks is offline
ik vind de reclame van i-mode echt zo gigantisch kut, dat da ventje met zo'n kunstgebit in een glas...de eerste keer dat ik t zag, was tijdens t eten...

bon appetite!
Oud 30-11-2002, 14:53
Iduna
Iduna is offline
Ik wil graag even melden dat ik die dipdinges van doritos enorm irri vind! Het komt zo vaak! Verder ook die met dat waterbed en vast nog wel meer...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:59
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
En dan nie van een of ander gaar wasmiddel dat we allemaal haten, maar andere, ik HAAT die reclame dat zo'n gast int theater een scene aant oefenen is en die regisseuze begint over haar fuckin postkrediet DAMN da wijf kan nie acteren / praten
Ja ik haat die ook, verzekeringsclips zijn zoiezo altijd dom. En die clips met pratende kleuters ook. Vooral: ff checken! diew haaaaaat ik!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 16:27
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
alle waspoeder reclames (sorry, die haat k echt t meest) en dan nog die hypotheek rente ofzo reclame.. van die man die dan wat gaat vertellen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 20:28
Landslide
Landslide is offline
De Waterbedden Concurrent
OMFG Al die ranzige ingehuurde hoeren en op dat bed..ZO VRESELIJK!!!!

En die van Doritos Dipsauzen met dat klotewijf van 'Skinny Dipping'
Oud 01-12-2002, 11:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hagezussa schreef:

Geef mij maar de Britse versie... Basic Instinct.
Oud 03-12-2002, 18:37
BBEM
BBEM is offline
eigenlijk alle reclames wel, reclames zijn gewoon niet leuk omdat ze je wat aan proberen te smeren.
de reclame van volkwagen dat je bij aankoop van 2 spiegels een golf erbij koopt is ook wel erg en ook gejat van opel die had dat ook al eens gedaan
Oud 04-12-2002, 12:20
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Hagezussa schreef:
De Waterbedden Concurrent
OMFG Al die ranzige ingehuurde hoeren en op dat bed..ZO VRESELIJK!!!!

idd bij die reclame van dippas zet ik echt een andere zender op. "je bent hoe je dipt en ik heb stijl dus ik dip met stijl" :/
ik kan die reclame echt niet uitstaan
Oud 04-12-2002, 14:11
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Ik wil graag even melden dat ik die dipdinges van doritos enorm irri vind! Het komt zo vaak! Verder ook die met dat waterbed en vast nog wel meer...
Die dipreclame is iid heel irritant, ik zap die altijd weg. maarre... die waterbeddenconcurrent waar iedereen het over heeft heb ik nog nooit gezien : /
Oud 04-12-2002, 16:14
prulleke
prulleke is offline
[\
En die van Doritos Dipsauzen met dat klotewijf van 'Skinny Dipping' [/B][/QUOTE]

Inderdaad, ze hadden die reclame gewoon moeten stoppen nadat die donkere man zegt :" Hoe de mijn eheet? Ik zou het niet weten, maar 't is wel lekker"
Oud 04-12-2002, 21:41
Verwijderd
Ik vind die reclame van:"voedingscentrum, Voedingscentrum,voedingscentrum, ..." pas irritant...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Hagezussa schreef:
Dat meisje is zoooo waanzinnig mooi, hoe durf je haar te beledigen! *schopt onderuit* :/
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 11:23
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Dat meisje is zoooo waanzinnig mooi, hoe durf je haar te beledigen! *schopt onderuit* :/
Oud 05-12-2002, 18:37
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ze is een lelijk kutwijf
Reageren

Regels voor berichten