Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar tja. The Catcher in the Rye is me te weinig verhaal en teveel pretentieus 'oh kijk mij eens'. En ik geloof Holden als personage niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb Nadja van Andre Breton net uit en het is niet echt mijn ding
![]() Nu ter ontspanning bezig in Catcher in the Rye en ik vind het echt hilarisch tot nu toe ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
J.D. Sallinger heeft trouwens echt wel wat meer geschreven dan alleen CinR. Check http://en.wikipedia.org/wiki/J._D._Salinger
|
Omg. Ik heb net Knife of Dreams uit, het 11e en tot nu toe laatste boek van de Wheel of Time serie. Ik voel me zo leeg
![]() ![]() Dan ga ik maar eens beginnen aan His Dark Materials... Boek 12 van WoT komt in de herfst van dit jaar pas uit. Hopelijk is het wat nu Jordan dood is...
|
![]() |
Ik ben begonnen in Buzz Aldrin waar ben je gebleven? - Johan Harstad want die stond in de kast en leek me wel prettig lezen
![]() Ennn eindelijk Elementaire Deeltjes - Michel Houellebecq opengeslagen, want had net de film gezien toen ik het boek kocht dus dan is het nog niet leuk om te lezen maar nu is dat redelijk weggezakt dus durf ik het wel aan. Typisch Houellebecq boek wel ja haha, dus dat is een goed teken. Grappig trouwens dat hij over Camus & Sartre & Existentialisme praat terwijl ik dat echt net gehad heb met Litwet. En dat hij het de ene zin over Algarijnen heeft, en een zin later een personage Janine heet. Herkenning van Camus' La femme adultère, vraag me af of het toeval is of niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben "The history of Love" van Nicole Krauss aan het lezen en ik vind hem eigenlijk heel erg mooi. |
![]() |
||
Citaat:
Oh, ik vond die verfilming zo slecht. Hoe vond jij die film?
||
Citaat:
|
Na The samulet of Samarkand en The reluctant fundamentalist (fijn, zes dagen vrij
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, ik had hem al anderhalf jaar lang in de kast staan, maar ik vond het zonde om hem telkens met de trein mee te nemen als ik een weekeinde wegging. Nu ik een automobiel heb (en bijbehorend rijbewijs), was de tijd eindelijk daar.
Ik heb hem op een paar bladzijden uit en ik moet zeggen dat ik het echt een geweldig boek vind. Nu weet ik eindelijk waarom ik Literatuurwetenschappen studeerde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Nu even iets over postmodernisme in de geschiedschrijving (Postmodern history reader - K. Jenkins (ed.)). Maar wil snel weer verder in American Psycho en On the road.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond Amos Oz wel mooi. Maar wel lang. Ik vond het vooral leuk als ze het over die talen gingen hebben, dat het Hebreeuws echt nog gevormd moest worden en zo. En aan het einde werd ik toch wel ook echt door het verhaal gegrepen.
Ik lees 'Dit boek redt je leven' van A.M. Homes en De Jane Austen Leesclub.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De eerste van His Dark Materials bevalt me tot nu toe ook erg goed ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|