Ok, volgend verhaal is echt te suf voor worden en waarschijnlijk ook heel onduidelijk, omdat ik zelf niet echt snap wat ik heb gedaan, maar als er iemand is die het wel begrijpt en me ook kan helpen het op te lossen, ben ik een gelukkig mens.
Ik ging met de Wizard 'harde schijf opruimen door programma's te verwijderen die je niet gebruikt' dus enkele dingen van m'n laptop verwijderen. Daaronder kennelijk twee dingen die ik niet kan missen..
1) Het programma dat het mogelijk maakt om audio af te spelen op je PC. Het 'luidsprekertje' dat altijd rechtsonder in je balk staat is verdwenen en ik kan inderdaad geen muziek meer afspelen. Hoe krijg ik dit terug??
2) Internet Explorer pictogram. Ik kan nog wel gewoon Internet Explorer gebruiken door op een link (in bijv. een msn chatvenster) te klikken, maar ik kan niet gewoon de browser openen door op een Internet Explorer pictogram te klikken, daar dat simpelweg nergens te bekennen is. Ik heb al IE opnieuw geinstalleerd (en daarmee wél een nieuwe versie in gebruik, dus het is wel voltooid), maar dat verandert niets.
Ik weet het, ik ben een dom wezen. Maar als iemand me kan helpen, dan ben ik diegene bijzonder dankbaar!