Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2009, 22:55
Verwijderd
Ik heb al mn hele leven een mandarijntelfobie en dat had ik vergeten tot ik net weer voor het eerst sinds tijden een mandarijn ontpeld had.
Advertentie
Oud 21-01-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Samson en gert.
nie
Oud 21-01-2009, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al mn hele leven een mandarijntelfobie en dat had ik vergeten tot ik net weer voor het eerst sinds tijden een mandarijn ontpeld had.
Aw. Wat vind je er precies naar aan?
Oud 21-01-2009, 22:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zo.
Oud 21-01-2009, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Aw. Wat vind je er precies naar aan?
Nou ja, het begon toen ik klein was met een persoonlijke uitdaging, dat ik niet het aantal delen (tenen? hoe heet zoiets eigenlijk? partjes?) zou tellen. Natuurlijk tel je dan de eerste "teentjes" automatisch of heb je iig een beeld van hoeveel je op hebt, of je nou telt of niet; dus is het de kunst je aandacht tijdens het eten (wat overigens 1 teentje per keer de mond in mag zijn) ergens anders op te vestigen vóór je het laatste teentje op hebt, want ik weet niet wat er gebeurt als ik ze wél allemaal tel, en tot nu is dat altijd gelukt, maar als ik halverwege nog weet hoeveel teentjes ik op heb, raak ik lichtelijk in paniek.
Oud 21-01-2009, 23:40
Verwijderd

Dat Bulgaarse klopt niet => Amerikaans.
En van het Koreaans, moet 1 procent Amerikaans zijn.
Oud 21-01-2009, 23:41
Verwijderd
ja dag, ik ga dit echt niet allemaal bijlezen.
Oud 21-01-2009, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Hai.

Sterrenmeisje anneke naamzoek, ik was tegelijk met jou in leiden
omg, zag je me??!!

ik ook

Citaat:
stylista tijd
zag je eerst die gele laarsjes van froukje? die ga ik ook kopen!!
Oud 21-01-2009, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het begon toen ik klein was met een persoonlijke uitdaging, dat ik niet het aantal delen (tenen? hoe heet zoiets eigenlijk? partjes?) zou tellen. Natuurlijk tel je dan de eerste "teentjes" automatisch of heb je iig een beeld van hoeveel je op hebt, of je nou telt of niet; dus is het de kunst je aandacht tijdens het eten (wat overigens 1 teentje per keer de mond in mag zijn) ergens anders op te vestigen vóór je het laatste teentje op hebt, want ik weet niet wat er gebeurt als ik ze wél allemaal tel, en tot nu is dat altijd gelukt, maar als ik halverwege nog weet hoeveel teentjes ik op heb, raak ik lichtelijk in paniek.
Hm, lekker neurotisch wel Mag je de mandarijn halverwege wegleggen als je dan nog weet hoeveel partjes je op hebt of is dat valsspelen?
Oud 21-01-2009, 23:52
TopDrop
TopDrop is offline
Wellicht iets minder erg, maar ik heb een licht neuroosje met chipszakjes. Hij moet altijd aan de bovenkant open! En toen maakte ik er laatst per ongeluk een aan de onderkant open. En toen zat ik van 'oh shit oh shit oh shit oh shit!!'. En toen liet ik 'm bijna uit mn handen vallen, maar gelukkig toch niet. En toen ie leeg was, heb ik 'm ook aan de bovenkant opengemaakt, zodat ze me niet konden betrappen
Oud 21-01-2009, 23:55
Verwijderd
ik heb mn haar afgeschoren trouwens
Oud 21-01-2009, 23:55
Verwijderd
Citaat:
omg, zag je me??!!

ik ook

zag je eerst die gele laarsjes van froukje? die ga ik ook kopen!!
Nee, sinds vorige week kijk ik geen topstylist meer, te saai. ;(
Jennifer heeft een vlakke opleesrol en de setting van onder andere de jurering is debiel. En dat van huisstylisten.

Citaat:
Hm, lekker neurotisch wel Mag je de mandarijn halverwege wegleggen als je dan nog weet hoeveel partjes je op hebt of is dat valsspelen?
Oh, dat weet ik niet. Ik doe dat liever ook niet, denk ik. Nu maar hopen dat ik me eigen de volgende keer niet onbewust ga boycotten om de mandarijn te kunnen wegleggen. Al onthou je zo ook wel waar je was denk ik en dan heb je nog maar een halve mandarijn de tijd aan iets anders te denken. Ook niet ideaal.
Oud 21-01-2009, 23:57
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
pics
Oud 21-01-2009, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Wellicht iets minder erg, maar ik heb een licht neuroosje met chipszakjes. Hij moet altijd aan de bovenkant open! En toen maakte ik er laatst per ongeluk een aan de onderkant open. En toen zat ik van 'oh shit oh shit oh shit oh shit!!'. En toen liet ik 'm bijna uit mn handen vallen, maar gelukkig toch niet. En toen ie leeg was, heb ik 'm ook aan de bovenkant opengemaakt, zodat ze me niet konden betrappen

Ik weet niet hoe mijn moeder het voor elkaar krijgt maar echt álles wat zij opent in een zak, opent ze ondersteboven. Irritant als het niet klopt.

Citaat:

plaatjes of het deed niet gebeuren
Oud 21-01-2009, 23:59
Verwijderd
Oud 22-01-2009, 00:00
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ik heb helemaal niet dat soort dingen.

Behalve dat ik soms in bepaalde ritmes met mijn ogen moet knipperen. En als ik dat een tijd gedaan heb, kan ik ook niet meer knipperen zonder daar aan te denken. Dan loop ik de hele tijd heel bewust op bepaalde momenten te knipperen.

En het komt zelden voor dat ik wakker ben zonder een bepaald deel van mijn lichaam te bewegen.
Oud 22-01-2009, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, 'ze' Ik maak chipszakken ook altijd aan de bovenkant open, aan de onderkant is veel te raar. Maar als 'ie per ongeluk aan de onderkant open is, al dan niet door mijn toedoen, dan is dat niet van 'oh shit oh shit' maar gewoon irritant.

Citaat:
Ah! Foto.

Citaat:
Oh, dat weet ik niet. Ik doe dat liever ook niet, denk ik. Nu maar hopen dat ik me eigen de volgende keer niet onbewust ga boycotten om de mandarijn te kunnen wegleggen. Al onthou je zo ook wel waar je was denk ik en dan heb je nog maar een halve mandarijn de tijd aan iets anders te denken. Ook niet ideaal.
Als je het toen niet bedacht hebt dan mag je 'm dus best even wegleggen Maar je hebt wel gelijk wat het onthouden betreft, het wegleggen werkt alleen als je het een beetje achteloos doet.
Oud 22-01-2009, 00:04
Verwijderd
stelletje autistjes zijn jullie ook
Oud 22-01-2009, 00:06
Verwijderd
ow, foto ga ik nu maken en uploaden. speciaal omdat ik een aandachtshoer ben.
Oud 22-01-2009, 00:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
stelletje autistjes zijn jullie ook
Oud 22-01-2009, 00:08
TopDrop
TopDrop is offline
Het is gewoon uit gewoonte ofzo. Vroeger als kind verzon je een spelletje. En daarna kun je nooit meer hetzelfde doen zonder het volgens de regels van dat spelletje te doen!
Oud 22-01-2009, 00:09
Verwijderd
ja, ik snap. mijn dinnie heeft nu skablokjeszeil en ik loop enkel op de zwarte blokjes
Oud 22-01-2009, 00:11
TopDrop
TopDrop is offline
Ik deed vroeger ook wel vaak dat ik ergens alleen mocht komen met een maximaal aantal stappen. Of alleen precies op de stoeptegels, en niet op de lijntjes ertussen.
Oud 22-01-2009, 00:12
Verwijderd
Citaat:

Ik heb helemaal niet dat soort dingen.

Behalve dat ik soms in bepaalde ritmes met mijn ogen moet knipperen. En als ik dat een tijd gedaan heb, kan ik ook niet meer knipperen zonder daar aan te denken. Dan loop ik de hele tijd heel bewust op bepaalde momenten te knipperen.

En het komt zelden voor dat ik wakker ben zonder een bepaald deel van mijn lichaam te bewegen.
Ja, dat met mn ogen heb ik ook. Maar ook met een boel andere lichaamsbewegingen. Zoals mn rechterpink, vooral tijdens het muisgebruik; met mn neusvleugels; met mn tenen aan beide voeten [nu doe ik zonder dat ik het door heb twee tics: met mn linkerhand, mn rechterschouder 'goed zetten' althans de kleding, en ondertussen met mn rechterpink bewegen(nu is het alweer met mn rechterschouder 'schudden')]. Niet echte oncontroleerbare tics, maar bewuste handelingen, die niet altijd even bewust gaan (maar stiekem toch bewust). ;x Soms ga ik echt lang door, tot het "goed is/zit". ;p
Oud 22-01-2009, 00:12
Verwijderd
ik wist ook dat van huis naar de kerk precies 100 stappen moest zijn

en omg, ik heb een nieuw bandje ontdekt en ik krijg er zo'n kippenvel van <33333

fotoos staan hier: http://stinkalto.livejournal.com/12516.html
Oud 22-01-2009, 00:14
Verwijderd
Maar ik heb meer trekjes.
Oud 22-01-2009, 00:16
Verwijderd
halfkaal? ik dacht dreads eraf gewoon
Oud 22-01-2009, 00:16
Verwijderd
nee joh. één dread maar
Oud 22-01-2009, 00:17
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

en omg, ik heb een nieuw bandje ontdekt en ik krijg er zo'n kippenvel van <33333

Oud 22-01-2009, 00:19
Verwijderd
nou nou, zo schokkend is het nou ook weer niet.
Oud 22-01-2009, 00:20
Verwijderd
Citaat:
nee joh. één dread maar
Vind je het niet zonde? Ik heb ook weleens m'n haar afgeschoren, maar als je dreads hebt is het toch anders, lijkt me. Omdat er allemaal tijd overheen moet gaan voor ze mooi worden, dus het is geen kwestie van simpelweg 'groeit wel weer aan'.
Oud 22-01-2009, 00:21
Verwijderd
gewoon weer aannaaien

en anders krijg ik een lief babydreadje en dan kan ik die vertroetelen en zien opgroeien enzo
Oud 22-01-2009, 00:22
Verwijderd
ik zit nou de hele tijd aan dat kale plekje te voelen. echt raar om gewoon over mn hoofdhuid te kunnen gaan met mn vingers en ook gewoon haar te voelen
Oud 22-01-2009, 00:31
Verwijderd
Oud 22-01-2009, 00:33
Alexis Bledel
Alexis Bledel is offline
Hoi josi
Oud 22-01-2009, 00:41
Verwijderd
saaierds
Oud 22-01-2009, 01:14
Verwijderd

Brought the Elves back from vacation
Chained them up and called my holiday friends
Kwanzabot and the Hanukkah Zombie
Three mad wise men bearing murder and frankincense.

Damn You! Doot-doot-doot-do-do.

Shut up! Now fetch those bunnies by the armful!

Says who!? Doot-doot-doot-do-do.

Says me! Napalm makes them slightly more harmful.
No one here goes near that door, this toyshop's going to war!

Talmud says be slow to anger
Low-down scammers got me seeing red
Got my TIE fighter out of the hangar
Jump back jack
'Cause I'm Jewish and I'm undead

Ten Hut! Doot-doot-doot-do-do.
Dreidl dreidl, I made it out of blasting clay!
You're nuts! Doot-doot-doot-do-do.
And when it's dry and ready, for mercy they will pay
I can't wait 8 nights or more, this zombie's going to war!

Check, check it out Kwanzabot in the Neptizzle-hizzle,
with my inhuman-beatbox busy building missiles
They're guided by these cute, dancing fairy figures
Careful little elf, that's proximity triggered.
I'm fighting back for Kwanzaa so the children won't miss it
I'm confused about its meaning but I know it when they dis it
So Santa!

Yeah K?
CZ?

Hey hey!
Go slay them pimps Come on, pimp my sleigh!

Easy with that toy artillery, Torgo's powder's deadly but unstable

Can they sue for liability?

Certainly not!
Use as much as you are able!

This bites! Doot-doot-doot-do-do.

You signed away your rights when you were hired!
Now let's fight! Doot doot doot-doot.
Okay! Chestnuts roasting, I'm gonna open fire!
Prepare for gore galore, this trinity's going to war!
Oud 22-01-2009, 02:18
Verwijderd
Citaat:

Staat wel een beetje eh...creepy? En is het aan de andere kant ook, of alleen links? Want waarom doe je dat? Staat toch niet mooi?
Oud 22-01-2009, 04:54
Verwijderd
Stelletje fuckers.
Oud 22-01-2009, 05:08
Verwijderd
Dit bedoel ik nou.
Oud 22-01-2009, 05:19
Verwijderd
Lisa is chagrijnig. Watskeburt?
Oud 22-01-2009, 05:21
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 22-01-2009, 05:37
Vlindertje
Vlindertje is offline
Hallo
Oud 22-01-2009, 05:42
TopDrop
TopDrop is offline
flindur!
Oud 22-01-2009, 05:44
Vlindertje
Vlindertje is offline
Maarten
Oud 22-01-2009, 05:54
TopDrop
TopDrop is offline
waarom ben je zo superfroeg op?
Oud 22-01-2009, 05:54
Vlindertje
Vlindertje is offline
Over 5 uur heb ik twee deadlines
Oud 22-01-2009, 05:55
Vlindertje
Vlindertje is offline
EoS doet trouwens fanatiek mee en is nu teksten aan het lezen
Oud 22-01-2009, 05:56
TopDrop
TopDrop is offline
Tof. Ik heb morgen 2 deadlines
Oud 22-01-2009, 05:57
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben al een paar dagen druk bezig. Dinsdag was ik van 6 uur 's morgens tot 11 uur 's avonds alleen maar opdrachten aan het maken

Regels voor berichten