Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2009, 10:08
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik zeg het alleen maar even hoor^^
Oud 22-01-2009, 14:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe gaat het met de organisatie? Het lijkt mij idd ook best veel werk om dit op te zetten. Maar als het lukt: kudos
Oud 22-01-2009, 18:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik zeg het alleen maar even hoor^^
superbedankt ^^
Oud 27-01-2009, 00:36
Verwijderd
Volgens mij gaat hier nooit wat van komen... te weinig animo, blijkbaar (en ook teveel werk).
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 09:11
Tink*
Tink* is offline
Nou ik denk dat het aan de animo niet ligt, meer aan de opzet oid want er zijn heel wat mensen die wachten op een tijdsindicatie.
Oud 27-01-2009, 11:02
MartinV
MartinV is offline
Ja je moet zo'n spel eerst goed ontwerpen voordat je het kan gaan spelen. Misschien eens op andere fora kijken of het ergens gespeeld wordt, als er een online versie bestaat wordt het vast ergens gespeeld. Of afleiden vanuit de bestaande spelregels.
Oud 27-01-2009, 11:03
Verwijderd
Hoi,

We zijn er mee bezig, we moeten ook nog wat regels opstellen. Dus het duurt gewoon even, bovendien heb ik deze week, en afgelopen week, tentamens en heeft dat dus prioriteit.

Tijdsindicatie, ja moeilijk. We zitten te denken aan 12 deelnemers, dan zou het spel ongeveer de hele maand februari duren. Per opdracht ben je af en toe misschien wat tijd kwijt, maar de meeste opdrachten zullen te combineren zijn met je dagelijkse surfgedrag Dus meestal hoef je niet continue online te zijn, hoewel het waarschijnlijk niet te vermijden valt dat mensen die vaker online zijn ook iets meer voorsprong in het spel kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 11:07
Tink*
Tink* is offline
Maar je hoeft dus niet op bepaalde tijdstippen online te zijn en als je iets voor een bepaalde tijd moet hebben gedaan wordt dat twee dagen van tevoren aangekondigd oid?
Oud 27-01-2009, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Maar je hoeft dus niet op bepaalde tijdstippen online te zijn en als je iets voor een bepaalde tijd moet hebben gedaan wordt dat twee dagen van tevoren aangekondigd oid?
In principe niet, wellicht dat er een keer een opdracht komt waarbij het handig is als er zoveel mogelijk mensen te gelijk online zijn. Maar dit zal van te voren worden aangekondigd. We gaan van te voren aan te kondigen wanneer de nieuwe opdracht begint, we streven er naar om dit in een vast ritme volgend op de vorige opdracht te doen. In de opdracht staat ook hoeveel tijd je er voor hebt, we houden er uiteraard rekening mee dat niet iedereen 24/7 online is, maar we verwachten toch wel 1x per dag. Dus als je een keer een weekend weg bent, laat dit dan weten
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 13:39
Verwijderd
Kun je niet iets maken waarbij de tijd wordt bijgehouden, dan hoef je niet op een bepaald moment online te zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 14:12
Verwijderd
ik trek mijn misschien-doe-ik-mee in.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 14:21
Verwijderd
Ik ook, ik ga op vakantie in februari.
Helaas pindakaas, volgende keer beter!

Laatst gewijzigd op 27-01-2009 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 14:23
Verwijderd
Oh!

Dan doe ik dus ook sowieso niet mee (twijfelde nog).
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Kun je niet iets maken waarbij de tijd wordt bijgehouden, dan hoef je niet op een bepaald moment online te zijn.
Ik zal eens met maarten overleggen of fora een x aantal minuten na het eerste bezoek dicht kunnen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 19:05
TopDrop
TopDrop is offline
Volgens mij.... kan dat niet..

Ik zal eens kijken op mn andere forum
Oud 27-01-2009, 19:13
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb nog een vbulletin board geinstalleerd staan, maar daar kan ik het ook niet zo gauw vinden in de opties.
Oud 28-01-2009, 10:00
Verwijderd
Ah dat is jammer. Is het misschien mogelijk om de tijd te registreren dat iemand een topic opent?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 10:11
Verwijderd
Dit zou je toch kunnen doen met wachtwoorden? Dan heeft bijv. groep 1 een geldig wachtwoord van 1 tot 8 uur, en na 8 uur kan jij het wachtwoord dan veranderen zodat niemand er meer in kan.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Dit zou je toch kunnen doen met wachtwoorden? Dan heeft bijv. groep 1 een geldig wachtwoord van 1 tot 8 uur, en na 8 uur kan jij het wachtwoord dan veranderen zodat niemand er meer in kan.
Ja, dat is er al. Maar als we bijvoorbeeld de tijd strakker kunnen plannen, kunnen we ook een opdracht maken die je bijvoorbeeld tussen 1 en 8 moet maken, maar waarvoor je maar 1 uur hebt. Dus op het moment dat je de opdracht leest gaat de tijd in.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 10:43
geen punt :|
geen punt :| is offline
Kan je het anders niet doen met getimede PMs?
Dat je binnen zoveel minuten na openen van je PM iets moet terugsturen?
Je kan toch leesbevestigingen van PMs zien of is dat niet geinstalleerd hier?
Oud 28-01-2009, 18:23
Verwijderd
Ja we kunnen natuurlijk ook mensen pm'en en dat ze dan binnen een bepaalde tijd moeten reageren. Alleen dan moeten er wel meerdere online zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 18:26
geen punt :|
geen punt :| is offline
Dan moeten ze in het topic afspreken hoe laat ze die gaan openen die PM? En als iemand em dan te vroeg opent heb je weer een mooie molactie
Oud 30-01-2009, 13:07
Verwijderd
Ik doe niet meer mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten