Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: zijn dat goggles?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
1. Gewoon voor de gein probeert iedereen op te stoken met onzinnige uitspraken e.d. 2. Werkelijk waar zo onnozel is en natuurlijk moet bewijzen dat ie true en evil is en een hekel heeft aan "alto's", in het ABN beter bekend als "mensen die zich anders kleden dan de gemiddelde (kortzichtige) nederlander". Natuurlijk mag je iemand achterlijk vinden, in dit geval STP (waar ik overigens geheel niet mee eens ben, maar dat terzijde), maar onderbouwing is ook maar alles. Het formuleren van gehele zinnen, inclusief leestekens is trouwens blijkbaar nog een hele kunst. Maar goed, aangezien men dan toch al stompzinnig aan het schelden is, vind ik jou een kortzichtig patserig en onnozel frituurvethoofd. (frituurvet © Aaart) En wanneer je iemand niet mag, is het zeer vanzelfsprekend dat je je niet in diens topics begeeft. (kortom: ga weg) zo
Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 10:51. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Puberale fratsen waar je met schaamte en nostalgie op terugkijkt Uice | 82 | 06-04-2008 12:21 | |
Beleidszaken |
Slotjes... A Narrator | 33 | 04-09-2004 14:10 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
Beleid van Onzin Sky Jewel | 13 | 24-03-2004 00:01 | |
ARTistiek |
deel 2 van vervolg verhaal (sorry dat het zo lang duurde!) fruitmand | 5 | 01-12-2001 15:09 |