Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Onder het kopje 'blije auteurs' op de site van een drukkerij die boeken print voor mensen die het in eigen beheer doen.
![]() Mijn boekje is uit ! Yes, mijn boek is uit! Ik heb een glimlach op mijn toet en ik fluit. Oh, jottem wat een een feest. Zo blij ben ik nog nooit geweest! Slingers aan de muur, ballonnen aan de wand. Het is feest in heel het land. Free Musketeers, dank jullie wel. Jullie vergeet ik niet snel! ![]() Mijn boek heb ik met blijdschap ontvangen en de lezerskring groeid al! ![]() Mijn grote wens was dat ik het boek op de 8e sterfdag van mijn man in handen zou hebben. Dat werd geregeld! Per koerier kwam mijn pakket aan de deur en de dag die ik zo somber inzag, werd een feestje!
Spoiler
![]() Een trose auteur! Tros. Ze is een trose auteur. Ah, de d/t-fouten! De mislukte pretentie! De barslechte titels, de covers van puppies, de dankgedichten! De koppen van die mensen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() AAAAHHH! Laatst gewijzigd op 02-02-2009 om 02:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik gingen nadoen hoe het zou hebben geklonken als Julie andrews die kinderen ook de halve tonen had geleerd. Do a deer a female deer, Do sharp....
![]() ![]() Edit: En om Para in het luiheid topic: Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-02-2009 om 13:32. |
![]() |
|
Ik vind het wel een beetje grappig dat ik nu van jazzcrime zo'n beeld heb van zo'n jongen die graag gewoon boerenkool met gewone rookworst eet. Of een puike bal gehakt. En dat bedoel ik niet negatief, ik vind het alleen zo'n leuk contrast met de types die je omschrijft.
Ik moest lachen om mijn leraar geschiedenis die mij nog chocola zou geven omdat ik als eerste een of andere enquete die hij had rondgestuurd had ingevuld.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lies zegt (0:46):
dus ik loop sinds gisteren bij een spygoloog Lies zegt (0:46): hoe verzin je het ;x Maarten zegt (0:46): wat? Lies zegt (0:47): hij zegt dat net tegen mij Lies zegt (0:47): hij loopt bij een spygoloog Maarten zegt (0:48): wat is het? Maarten zegt (0:48): uberhaupt? Lies zegt (0:49): psycholoog dude Lies zegt (0:49): hij kan niet spellen Lies zegt (0:49): hij is een beetje dom Maarten zegt (0:49): oh Maarten zegt (0:49): shiiiiit |
![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.creatie.info/books/bookid/3
en dan vooral de verwijzing hiernaar: http://schepperenzoon.nl/09-dinos.html Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kwam het liedje tegen dat een vriendinnetje en ik op de middelbare school over een klasgenoot hadden herschreven. (Ter informatie, hij was een van de grootste pestkoppen van de klas, dus hij verdiende het
![]() "Tien kleine tuinkabouters Kwamen <dinges> tegen Eentje had een heel zwak hart Toen waren er nog negen Negen kleine tuinkabouters Werden eens verkracht Door <dinges> maar dat ging niet goed Toen waren er nog acht" etcetera. Die jongen was zo kwaad dat hij het blaadje uit de handen van die vriendin heeft getrokken en kapot gescheurd, whaha. Altijd typisch dat de grootste pestkoppen het minst konden hebben. Nu herinner ik me trouwens dat we vaker dat soort dingen deden... een vriendinnetje en ik schreven voor de schoolkrant en toen een klasgenoot eens erg lullig had gedaan tegen een andere klasgenoot, hebben wij een enorm lullige herschrijving van een sprookje over hem in de schoolkrant geplaatst. En ik tekende stripjes over die schrijfvriendin en de jongen op wie zij ooit verliefd was geweest, waarin hij juist achter haar aanliep, en die kwamen ook in de schoolkrant. Met 'subtiele' afkortingen van hun namen, waardoor de hele school wist wie ze waren. Jee, wat erg eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is niet zo heel gaaf, gewoon een compilatie van slechte autobestuurders en 'haha vrouwen kunnen niet rijden'-pret, same old, same old. Maar op 0:45 is een prachtig fragment van zo'n kipje dat vier minuten lang probeert in te parkeren en dan komt er opeens een behendige neger die haar de auto uitknikkert en 'm binnen een paar seconden goed neerzet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 11-06-2011 01:11 | |
De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |