Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik studeer en verder werk ik vier uur per week. Ik hoop eigenlijk binnenkort 10 uur per week te gaan werken, maar dan moet ik nog even worden aangenomen
![]() Na mijn studie... Ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik kan me niet voorstellen dat ik een fulltime baan zou vinden en fulltime werken lijkt me ook wel heel zwaar, al hangt het natuurlijk van de reistijd af, als die er nauwelijks is, is het misschien wel te doen. Het meest ideaal lijkt me drie dagen werken, zodat ik ook nog tijd over houd om andere dingen te doen. Schrijven.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik werk nu een uur of acht naast mijn bestuursfunctie en studie, meer gaat echt niet. Later zal het vooral in het begin oplopen tot werkweken van 60 uur, maar nu vind ik dat nog niet zo'n erg vooruitzicht. Vooral omdat het werk me heel erg leuk lijkt, maar ik zal er over enkele jaren wel van terug komen. ![]()
|
![]() |
|
Ik studeer nog, maar ik heb geen problemen met 40 uur per week. Keertje langer door gaan is ook niet zo'n probleem. Dat is een beetje geven en nemen, als je een keer eerder weg moet of wil, moet dat ook geen probleem zijn.
50 vind ik erg veel worden. Ik heb namelijk ook nog een hobby die veel tijd en mentale inspanning vereist en ik zie mezelf nog niet zo snel stoppen daarmee, want ik vind het erg leuk om te doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik studeer nu nog en werk er ongeveer 25 uur naast. Dat vind ik teveel omdat het steeds verdeeld is over de hele week en omdat het niet leuk is. Nu ga ik twee dagen stagelopen (ben al ingewerkt, dus 16 uur volledig werken) en één dag hou ik mijn bijbaan aan voorlopig. Dan wordt het ongeveer 22 uur per week en twee dagen vrij.
Na mijn studie ligt het aantal uur een beetje aan het aanbod, als ik 28 uur kan werken waar ik het enorm naar m'n zin heb / leuke baan, doe ik dat liever dan 40 uur. Mijn eigen voorkeur gaat wel uit naar een fulltime werkweek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op dit moment werk ik 28 uur per week. Ben er opzich tevreden mee al zou ik liever 24 uur willen werken (of dichter bij m'n werk willen wonen, dan vind ik 28 uur prima). Als ik straks een kindje rond heb lopen, is 24 uur wat mij betreft wel het maximale aantal uur dat ik wil werken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Over werktijden: dat scheelt wel heel erg per beroepsgroep hè? Plus dat alles went (behalve een vent
![]()
||
Citaat:
|
Momenteel werk ik niet (studeer voltijd en je mag hier (Cambridge) geen bijbaantje naast je studie hebben, kan ook niet echt vanwege tijd). Heb altijd twee dagen in de week gewerkt naast m'n studie (16 uur ofzo).
Later als ik groot ben, zie ik mezelf wel 55 uur in de week ofzo maken. Dat is niet zozeer een kwestie van 'veel willen werken', maar meer een bepaalde baan ambiëren, waar dat nu eenmaal bijhoort.
||
Citaat:
|
Als je je werk leuk vind, is het toch geen probleem om zo veel mogelijk te werken? Ik zou niet weten waarom ik zo min mogelijk zou willen werken? Ik werk nu fulltime en heb genoeg vrije tijd. Je moet denk ik altijd wel even wennen en een balans vinden tussen werk en vrije tijd maar van teveel vrije tijd wordt je ook echt niet gelukkig.
|
Verwijderd
|
Ik ben net klaar met mijn opleiding en heb meteen werk gekregen bij de instelling waar ik stage heb gelopen. Hiervoor heb ik 18 uur gekregen, die verdeeld zijn over 3 dagen. Ook heb ik daar nog een andere functie waar ik nog minimaal 4 uur extra in de week werk.
Het verdient goed en het werk is nog erg uitdagend/ vermoeiend voor mij waardoor ik nu niet meer zou willen werken. Het is ook maar een tussenfase omdat ik na de zomer weer wil studeren. Zelf ben ik niet echt carriere gericht en ik zou op dit moment, zodra ik een gezin heb, helemaal niet willen werken of alleen een klein beetje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel verdien jij per maand? _xNathaliex_ | 2 | 22-05-2016 23:23 | |
Werk, Geld & Recht |
Waar werk jij ? Emrah | 65 | 15-07-2008 09:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Niet genoeg geld voor HBO opleiding Mening Gever | 38 | 30-01-2008 21:07 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
Werk, Geld & Recht |
Ben verneukt met mijn vakantiebaantjuh....help!!! maupydos | 38 | 23-11-2003 14:48 |