Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2009, 11:38
Missy
Missy is offline
Naar aanleiding van het oude topic. Hoe lang zit je hier al? Ben je al een beetje aan het afkicken of kom je nog even veel als eerst op het forum? Wanneer denk je niet meer op het forum te komen? Na je studie, als je een vaste baan hebt?
Oud 04-02-2009, 11:41
Missy
Missy is offline
Ik denk dat ik over een jaar of twee het forumbaas (+) zijn wel gehad hebt. Misschien ook wel niet en zit ik hier over tien jaar nog. Dan ben ik op mijn 28e nog steeds plus van Ontspanning. Al zie ik dat niet gebeuren. Waarschijnlijk zal ik hier dan nog wel even rond hangen, maar langzamerhand hier een stuk minder/niet meer komen.
Oud 04-02-2009, 12:00
TopDrop
TopDrop is offline
Woensdag stop ik!
Oud 04-02-2009, 13:15
Verwijderd
Ik stop als ik het niet meer leuk vind. Wanneer dat is dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 13:19
Briseïs
Briseïs is offline
Mijn echte forumtijd is alweer een jaar of drie geleden, maar toch kom ik hier nog steeds, dus ik vraag me af of ik er ooit nog vanaf kom
Oud 04-02-2009, 13:22
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik zit hier ook al vijf jaar, en het ziet er nog niet naar uit dat het binnenkort gaat stoppen. Misschien haal ik de tien jaar wel.
Oud 04-02-2009, 13:28
Martiño
Martiño is offline
Ik merk dat ik door stage en studie steeds minder tijd heb om te forumen, en dat vind ik op zich wel jammer. Zodra je minder gaat forumen, mis je ook weer een hoop dingen op het forum, waardoor het een steeds minder belangrijke rol gaat spelen, en ik denk ook niet dat ik nog veel actiever kan worden omdat er gewoon veel andere dingen in mijn leven spelen. Ik kan hier denk ik best nog wel een paar jaartjes zitten, maar wat activiteit betreft bevind ik me wel in de herfst van mijn forumleven.
Oud 04-02-2009, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ik stop als ik het niet meer leuk vind. Wanneer dat is dat weet ik niet.
Dit. En waarschijnlijk zal dat nog wel een aantal jaar duren, huhu.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 14:11
Verwijderd
Als ik geen noodzaak meer heb tot studie-/werkontwijkend gedrag, denk ik. Hopelijk heb ik dan een leuke baan
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 14:44
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ik stop als ik het niet meer zoek.
Oud 04-02-2009, 15:20
Verwijderd
Ik zit hier al bijna vijf jaar blijkbaar en ik denk dat het met golven gaat, hoeveel ik forum. Uiteindleijk kom ik gewoon een keer helemaal niet meer. Ik den kdat het niet meer leuk is als je geen aansluiting hebt met wie dan ook. Ik merk nu al dat ik met een bepaalde groep niet zo goed kan praten, dus dat maakt het alweer minder. Op een gegeven moment ben je echt te oud.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 16:12
Daboman
Daboman is offline
Zoals lisaaah zegt, het gaat in golven, ene moment heb je tijd en het andere moment niet. Ik denk niet dat stoppen met forumen hier voor veel mensen een bewuste keuze zal zijn. Je groeit er min of meer uit doordat andere zaken in je leven meer tijd gaan opeisen. Uiteindelijk kan het forum dan dusdanig veranderen dat je wel weer komt, maar dat je je er niet opnieuw thuis gaat voelen. Dan nog kies je er misschien niet bewust voor om niet meer te komen, maar het wordt wel minder interessant om te komen. Zodra je dan iets anders hebt om je tijd mee in te vullen kies je er bewust voor om dat andere te gaan doen. Dat je hier dan niet meer komt is meer een gevolg.
Oud 04-02-2009, 17:07
Verwijderd
Als het niet meer leuk is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 17:09
Swlabr
Swlabr is offline
Wanneer ik een leven krijg. Volgend jaar, gok ik.
Oud 04-02-2009, 18:53
Miekje*
Miekje* is offline
Wanneer ik dood ga. Of wanneer ik het niet meer leuk vind.
Oud 04-02-2009, 19:17
Verwijderd

NOOOOITTTTTTTTTT
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 19:18
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik had geen idee hoelang ik hier al zit. Nu blijkt dat ik hier overmorgen 4 jaar zit. Sinds 2 jaar kom ik hier nauwelijks, maar de laatste tijd wel weer meer. Over 2-3 jaar ben ik hier denk ik helemaal weg.
Oud 04-02-2009, 19:45
Rob
Rob is offline
Zo te zien ben ik 4 dagen geleden mijn zesde jaar in gegaan. Echt hier posten doe ik niet meer, eigenlijk. De ene dag post ik wat meer dan de andere, maar de charme is er voor mij al een tijd af en het is nu meer tijdsverdrijf geworden dan wat anders en dat is vooral omdat er zoveel andere dingen in mijn leven zijn gekomen sinds ik begon met hier posten.

Ergens denk ik dat in de loop van het aankomende jaar de activiteit tot rond het nulpunt gaat dalen.

Citaat:

NOOOOITTTTTTTTTT
Hardcore!
Oud 04-02-2009, 19:54
Verwijderd
Over tien dagen ofzo zit ik hier een jaar.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Wanneer ik een leven krijg.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Over tien dagen ofzo zit ik hier een jaar.
Hier zitten =/= account Barabas hebben
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 20:54
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Zo te zien ben ik 4 dagen geleden mijn zesde jaar in gegaan. Echt hier posten doe ik niet meer, eigenlijk. De ene dag post ik wat meer dan de andere, maar de charme is er voor mij al een tijd af en het is nu meer tijdsverdrijf geworden dan wat anders en dat is vooral omdat er zoveel andere dingen in mijn leven zijn gekomen sinds ik begon met hier posten.

Ergens denk ik dat in de loop van het aankomende jaar de activiteit tot rond het nulpunt gaat dalen.

Hardcore!
Haha, ik zit hier lekker wel één hele dag langer dan jij! Puh!
Oud 04-02-2009, 22:10
Verwijderd
Ik roep al heel erg lang dat ik stop wanneer ik 25.000 posts heb. Gelukkig heb ik genoeg zelfdiscipline om me daar aan te houden. Op dit moment heb ik er 23.476/25.000, dus het schiet al op ;(
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 23:19
Verwijderd
Citaat:

NOOOOITTTTTTTTTT

moewhahahahaahaha
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 23:25
Verwijderd
Citaat:

moewhahahahaahaha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2009, 11:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Woensdag, oke?

Citaat:
Zoals lisaaah zegt, het gaat in golven, ene moment heb je tijd en het andere moment niet. Ik denk niet dat stoppen met forumen hier voor veel mensen een bewuste keuze zal zijn. Je groeit er min of meer uit doordat andere zaken in je leven meer tijd gaan opeisen. Uiteindelijk kan het forum dan dusdanig veranderen dat je wel weer komt, maar dat je je er niet opnieuw thuis gaat voelen. Dan nog kies je er misschien niet bewust voor om niet meer te komen, maar het wordt wel minder interessant om te komen. Zodra je dan iets anders hebt om je tijd mee in te vullen kies je er bewust voor om dat andere te gaan doen. Dat je hier dan niet meer komt is meer een gevolg.
Verder dit.
Oud 05-02-2009, 15:25
flyaway
flyaway is offline
Als leden stoppen waar ik een band mee voel, dat sociale zoek je toch op. En verder als het een keer wat vermindert, ik zal t wel blijven checken, maar ik denk dat na een tijdje t forum is 'overgenomen' door newbees en dan is de sfeer anders, daar zoek ik niet naar.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 17:27
remy476
remy476 is offline
Als het forum niet meer bestaat, maar dat is ongetwijfeld al genoemd.
Oud 05-02-2009, 19:33
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik ben al een paar keer gestopt. Nooit gestopt van, ik kom niet meer, maar wel eens van, ik moet huiswerk maken, ik moet nu de komende tijd niet meer forummen, en het dan een half jaar opeens niet meer doen. Dan opeens twee weken weer wel forummen dan weer een half jaar niet. En nu ben opeens in zo ongeveer mijn meest intensieve forum periode ooit, heb ik het gevoel. Al was mijn eerste forumperiode ook vrij intensief.

Ik weet het niet, ik zie wel. Misschien dat ik binnenkort forummen weer als onzin betitel en me onthoud.
Oud 07-02-2009, 13:11
marrel
marrel is offline
Door stage en dadelijk werk minder ik wel omdat het toch vrij druk en vermoeiend is. Echt stoppen misschien als ik een serieuze relatie heb i.c.m. een baan.
Oud 08-02-2009, 02:06
Fantôme
Fantôme is offline
als er geen weerwolfspel meer komt!

en geregistreerd: 24-11-2002
toen ik nog wel tot de doelgroep behoorde.

Laatst gewijzigd op 08-02-2009 om 10:34.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 05:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zit hier al bijna vijf jaar blijkbaar en ik denk dat het met golven gaat, hoeveel ik forum. Uiteindleijk kom ik gewoon een keer helemaal niet meer. Ik den kdat het niet meer leuk is als je geen aansluiting hebt met wie dan ook. Ik merk nu al dat ik met een bepaalde groep niet zo goed kan praten, dus dat maakt het alweer minder. Op een gegeven moment ben je echt te oud.
Er is al een "tieners en pubers" subsectie, dus met die splotsing kan de oude garde straks de kantine overnemen en het transformeren tot een bastion van nostalgie naar de good old days.

Happy family enzo.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 12:32
Daboman
Daboman is offline

Toen viel ik nog maar net binnen de doelgroep want ik deed vwo examen in mei 2004

Maar goed ik lees wel sinds 2002 ofzo mee en ik ben hier tussen september 2004 en maart 2006 nauwelijks geweest.
Reageren

Regels voor berichten