Advertentie | |
|
![]() |
|
in een koekenpannetje samen met uitjes, champignons en paprika
en dan met snijbonen en aardappelen ofzo ![]() Witlof?
Laatst gewijzigd op 05-02-2009 om 14:40. Reden: koekeNpan denk ik.... |
![]() |
|
Feta is overal lekker bij, in salades, couscous, pasta of een ovenschotel. Maar favoriet blijft een salade met feta, studentenhaver, radijs, tuinkers en dadels. Of in een lasagne met spinazie, tomaat en meerdere kaassoorten.
Een geroosterd sneetje witbrood
|
Risotto gekookt in kruidenbouillion en een beetje droge witte wijn, met gemengde paddestoelen, Italiaanse kruiden en bestrooid met versgeschaafde parmezaanse kaas of pecorinokaas en versgemalen peper =
![]() ![]() Pijnboompitten
|
Pakken in een droge koekenpan en dan lekker op de carpacio (hoe schrijf je dat?
![]() ![]() courgette?
|
Ik had in de zomer van 2007 een superlekker gerecht met courgette. Mn schoonmoeder maakte het toen.
Het was gevulde courgette met gehakt, paprika, uitjes, knoflook en nog wat kruiden enzo. De courgette -met inhoud- was gegrild in de oven. Weet helaas niet precies hoe je t maakt maar het was zalig! Een omelet?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
vragentopic Verwijderd | 13 | 12-07-2009 22:47 | |
De Kantine |
The Saaindman: Saaison of Mists #343 Uice | 500 | 10-09-2008 22:32 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Wat nieuws of het oude vertrouwde, hoe kom je erachter wat je ware gevoelens zijn? Lindatje | 7 | 23-09-2002 16:30 |