Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vrienden van me zijn ook ergens op een zonnig eiland getrouwd zonder wie of wat dan ook. Werden ze op Schiphol ontvangen met spandoeken en zo'n sliert met van die lege blikken etc. Best grappig ![]()
||
Citaat:
Mijn moeder is voor de bruiloft naar Bali gekomen, die zit daar nu nog. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb nu besloten dat ik ook zwanger wil trouwen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Snoopy: Gefeliciteeeeeeeeerd! ![]() ![]() @Sidhe: Sexy! Laat je je haar groeien? Ik vind jullie leuk ![]() @Spekkie: Leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sinds ik hier ben, denk ik dat ik een kilo of vijf kwijt ben geraakt, maar ik heb al maanden geen weegschaal gezien, dus dat is alleen maar een gevoel ![]() ![]() Wel een leuke opmerking trouwens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar als dat al zo is, heb ik dat gemist. En werkt zijn/haar persoonlijkheid me op de irritatie spieren. Wel op een ander mekkeren, maar te belazerd om zelf een foto van hem/haar en zijn/haar zogeheten lover te plaatsen. oh well, ik heb hier niks te zoeken, want ik heb wel een meisje, maar geen foto van ons twee... Met excuses verder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was in de kerstvakantie op Bali. En daar zag ik ergens bij zo'n hotel zo'n uithangbord over huwelijken, bij veel huwelijken kon je ook zien dat het gewoon Nederlanders waren qua namen. En toen had ik zoiets, hmm dat wil ik ook wel ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2012 om 10:54. |
![]() |
|
|