Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ik ga een omweg lopen de spelleiders zullen wel niet zo'n triviaal pad hebben gemaakt omdat we er anders te snel zouden zijn maar ik wacht nog even op flyaway mssn dat er dan nog wat moet wijzigen
![]()
|
Beste kandidaten,
Jullie hebben geen enveloppen binnengehaald deze opdracht, dat betekent dat de pot blijft staan op -5300 euro. Het betekent ook dat de letters en cijfers die nodig waren voor het raden van het vluchtnummer, niet bekend zijn. Ik zal jullie het vluchtnummer geven: OK4629. ![]() Welkom in Praag, de hoofdstad van Tsjechië! Voor opdracht 2 hebben jullie allemaal een afbeelding ontvangen. De bedoeling is dat je aan de hand van die afbeelding op het antwoord komt op één van de vragen uit de vragenlijst die jullie eerder hebben ingevuld. Die vraag/antwoord-combinatie koppel je aan de juiste persoon. Je mag het plaatje niet posten/verspreiden. Wel omschrijven. En natuurlijk is overleg in het topic toegestaan. Iedere deelnemer mag aan één vraag gekoppeld worden en ieder antwoord(plaatje) mag aan één vraag worden gekoppeld. Elke juiste koppeling van deelnemer & vraag/antwoord is 250 euro waard. Lossen jullie ze allemaal op, komt er 1000 euro extra in de pot. De deadline is dinsdag om 21.00. De uiteindelijke combinaties kunnen gezamenlijk gepmd worden. Veel succes!
|
Er stond huisdier, niet favodier.. lijkt me sterk dat iemand een slang heeft als huisdier. Die zou wel eens kunnen horen bij favo vakantiebestemming: Sicilië, want er staat een Medusahoofd op de vlag van Sicilië
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een of andere pief met een ouderwetse bril en een paars lint of hoe heet dat. Net pak aan, lijkt wel een of andere (navo?) gezaghebber ofzo, hij ziet er charismatisch uit. Geen idee wie het is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mssn Paris => Parijs => Frankrijk mijn favoriete vakantieland? Wel vergezocht maar verder kan ik geen link bedenken, neem aan dat het niet iemands favoriete actrice is
![]() *edit*: wat kazet post dus ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb een foto van een meisje in witte ziekenhuiskledij die onder toezicht van een man in een witte jas een patient injecteert. de injectiespuit is paars en de man zijn arm is afgebonden met een groen ding. hij heeft een blauw shirt aan. (ja, beter te veel info dan te weinig, toch?)
en verder voel ik me ook niet echt aangesproken bij bovenstaande fotoos. verdorie. waarom heb ik nou niet die lijst bewaard?! (de ingevulde dan) 1. favo vakantiebestemming 2. de favo zanger 3. favo kleur 4. favo acteur 5. favo auto 6. favo tv-programma 7. favo presentatrice 8. favo actrice 9. favo land 10. lengte 11. tattoo's/piercings 12. Woonplaats 13. Middelbare school (opleiding) 14. geboortedatum 15. Relatie (lengte) 16. roepnaam 17. geaardheid 18. huisnummer 19. straatnaamsuffix (-straat; -weg; -pad enzo) 20. cijfers (niet de nummers) postcode 21. telefoonmerk 22. provider mobiel 23. provider internet 24. huisdieren [edit] één foto hoort bij één vraag. medusa en paris kunnen niet allebei bij vraag 1 horen dan. misschien dat iemand paris wel als favo actrice heeft staan? of dat ie haar tv-show leuk vindt? misschien is het zelfs zo ver gezocht dat iemand net zo lang is als zij? ze is 1.73 m. dat heb ik ook ingevuld... of iemand is jarig op 17 februari (1981?) Laatst gewijzigd op 09-02-2009 om 12:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus we hebben: - Nijmegen, plein 1944 - schilderij van Medusa door Arnold Bocklin - een portret van Vincent van Gogh - een of andere pief met een ouderwetse bril en een paars lint of hoe heet dat. Net pak aan, lijkt wel een of andere (navo?) gezaghebber ofzo, hij ziet er charismatisch uit - een foto van 4(2 op de voorgrond, 2 verder naar achteren) (marine?)schepen en een helikopter die boven de schepen vliegt - paris hilton - mijn ziekenhuisfoto en Laisve heeft wel gepost, maar niet zijn foto beschreven. In combinatie met zn domme actie in het doolhof lekker mollerig. [edit] kan iedereen ook even de details geven van hun foto's? kleuren, etc Laatst gewijzigd op 09-02-2009 om 13:08. |
![]() |
|
Omdat die alleen te koppelen is aan favo actrice en favo vakantieland, waarbij het eerste toch wel af zal vallen i-spoos en Frankrijk men favo vakantieland is.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() goed idee! misschien dat iemand graag naar ER kijkt ofzo? Citaat:
![]() |
![]() |
|
Haha ik word hier plotsklaps gebombardeerd tot Vincent. Maar zo heet ik niet, dus die kunnen we schrappen.
Mijn plaatje gaat denk ik over mezelf. Ik heb een wereldbol gekregen met als zichtbaar continent Afrika. En ik heb als favoriete TV-programma Van Dis in Afrika ingevuld. Tenzij iemand als vakantiebestemming Afrika heeft genoemd ofzo, dat kan ook. Misschien is het een goed idee als we nu eens noteren wat we in ieder geval zeker weten ? Dus favo land: frankrijk (röps), favo tvprogramma: van dis in afrika (laisve)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |
De Kantine |