Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2009, 19:04
flyaway
flyaway is offline
Een uur geleden deed hij het nog wel.

En ik heb het niet eerder kunnen doen omdat ik toen op een Mac zat en daar zit geen Paint op enzo

Ik ga nog een keer mollerator pm'en dan maar.
Advertentie
Oud 08-02-2009, 19:12
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik zie hem nu wel. Al enig idee of je iets tegen bent gekomen?
Oud 08-02-2009, 19:12
Hanneke
Hanneke is offline
Waarschijnlijk zit er in één van die twee kruispunten een val. Ikdenk dat er maar één weg naar het logo is opengelaten.
Oud 08-02-2009, 19:38
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Afhankelijk van flyaway's resultaten, dit doen?
Oud 08-02-2009, 19:46
Hanneke
Hanneke is offline
Die envelop daar is weg hè, die kan je sowieso niet meer pakken
Oud 08-02-2009, 19:49
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Die envelop daar is weg hè, die kan je sowieso niet meer pakken
Ow fuck, ik dacht dat die dan gewoon bleven liggen, zolang je maar de obstakels weet te ontwijken. Oftewel: de kans is stukken groter dat je geen enkele envelop weet te pakken, zodat je geen geld krijgt?
Oud 08-02-2009, 19:51
Verwijderd
Misschien nog even een stukje van de bovenrand nemen biertank.
Oud 08-02-2009, 19:58
geen punt :|
geen punt :| is offline
Nou ik ga een omweg lopen de spelleiders zullen wel niet zo'n triviaal pad hebben gemaakt omdat we er anders te snel zouden zijn maar ik wacht nog even op flyaway mssn dat er dan nog wat moet wijzigen

Oud 08-02-2009, 20:00
Verwijderd
eerst maar even wachten wat flyaway is tegengekomen. wat annoying dat wachten
Oud 08-02-2009, 20:24
Ja want de deadline is om 10u22 dan is er niet echt tijd meer voor interactie met de mollerator ook niet

Laatst gewijzigd op 08-02-2009 om 20:31.
Oud 08-02-2009, 20:37
Verwijderd
Ga jij anders maar Rops...

Nog maar 40 minuten
Oud 08-02-2009, 21:11
flyaway
flyaway is offline
Je gaat tweede rechts; derde links; net na het eerstvolgende kruispunt kom je een valkuil tegen.

Was de reactie.
Oud 08-02-2009, 21:17
Verwijderd
Save Our Souls!

Pm iets, iemand!

5 minuten
Oud 08-02-2009, 21:19
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik heb mijn route gelopen die hierboven staat. Geen enveloppen, maar wel een valkuil direct bij de bovenste ingang.
Oud 08-02-2009, 21:38
mollerator
mollerator is offline
Nou, goed. De tijd is dus om en er is geen geld binnengehaald. Drie enveloppen zijn verloren gegaan. Volgende opdracht volgt. Weet nog niet of we ook de valkuilen bekendmaken, dus dat horen jullie nog wel.
Oud 08-02-2009, 21:45
Ik liep ook in een valkuil vrijwel gelijk na die blauwe envelop ging rechts en boem
Oud 08-02-2009, 22:43
mollerator
mollerator is offline
Beste kandidaten,

Jullie hebben geen enveloppen binnengehaald deze opdracht, dat betekent dat de pot blijft staan op -5300 euro. Het betekent ook dat de letters en cijfers die nodig waren voor het raden van het vluchtnummer, niet bekend zijn. Ik zal jullie het vluchtnummer geven: OK4629.

Welkom in Praag, de hoofdstad van Tsjechië!

Voor opdracht 2 hebben jullie allemaal een afbeelding ontvangen. De bedoeling is dat je aan de hand van die afbeelding op het antwoord komt op één van de vragen uit de vragenlijst die jullie eerder hebben ingevuld. Die vraag/antwoord-combinatie koppel je aan de juiste persoon.
Je mag het plaatje niet posten/verspreiden. Wel omschrijven. En natuurlijk is overleg in het topic toegestaan.
Iedere deelnemer mag aan één vraag gekoppeld worden en ieder antwoord(plaatje) mag aan één vraag worden gekoppeld.
Elke juiste koppeling van deelnemer & vraag/antwoord is 250 euro waard. Lossen jullie ze allemaal op, komt er 1000 euro extra in de pot.
De deadline is dinsdag om 21.00. De uiteindelijke combinaties kunnen gezamenlijk gepmd worden.
Veel succes!
Oud 08-02-2009, 22:48
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb een foto van Nijmegen, plein 1944. Dat hoort vast bij de vraag wat de woonplaats is - postcode kan natuurlijk maar lijkt me sterk. Of is 1944 de postcode van iemand?- wie komt er ook alweer uit Nijmegen?
Oud 08-02-2009, 22:55
Verwijderd
Ik heb een schilderij van een hoofd met slangen; Medusa dus. Maar wie de schilder is kan ik niet opkomen, ik weet niet of dat belangrijk is. Misschien is de slang iemands lievelingsdier?

Edit: Pip heeft de naam van de schilder gevonden, het is Arnold Bocklin.
Oud 08-02-2009, 23:35
Laisve
Laisve is offline
Er stond huisdier, niet favodier.. lijkt me sterk dat iemand een slang heeft als huisdier. Die zou wel eens kunnen horen bij favo vakantiebestemming: Sicilië, want er staat een Medusahoofd op de vlag van Sicilië
Oud 09-02-2009, 00:07
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Er stond huisdier, niet favodier.. lijkt me sterk dat iemand een slang heeft als huisdier. Die zou wel eens kunnen horen bij favo vakantiebestemming: Sicilië, want er staat een Medusahoofd op de vlag van Sicilië
Een slang als huisdier kan natuurlijk best. Eerst maar eens afwachten of iemand het herkent. Misschien dat je beter eerst kan vertellen wat er op jouw plaatje stond.
Oud 09-02-2009, 01:18
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Op mijn afbeelding stond een portret van Vincent van Gogh.

Dit kan alleen maar duiden op de straatnaam of middelbare school. Komt iemand Vincent van Gogh in zijn/haar vragenlijst bekend voor?
Oud 09-02-2009, 08:01
Ik heb een of andere pief met een ouderwetse bril en een paars lint of hoe heet dat. Net pak aan, lijkt wel een of andere (navo?) gezaghebber ofzo, hij ziet er charismatisch uit. Geen idee wie het is.
Oud 09-02-2009, 08:03
Oh en ik kan me trouwens niet identificeren met wat hierboven al gepost is ^^
Oud 09-02-2009, 09:31
Neko*
Neko* is offline
Ik heb een foto van 4(2 op de voorgrond, 2 verder naar achteren) (marine?)schepen en een helikopter die boven de schepen vliegt.
Oud 09-02-2009, 09:44
Daar heb ik vast niks mee haha
Oud 09-02-2009, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zou kunnen. Het zou ook Griekenland kunnen zijn, omdat het een figuur is uit de Griekse mythologie.
Oud 09-02-2009, 11:43
Verwijderd
Ik heb een foto van Paris Hilton
Oud 09-02-2009, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een foto van Paris Hilton
Misschien iemand die van Parijs houdt? (Frankrijk vakantieland?) Of het moet iemand zijn die Paris Hilton echt leuk vindt, maar dat lijkt me sterk...
Oud 09-02-2009, 11:47
mssn Paris => Parijs => Frankrijk mijn favoriete vakantieland? Wel vergezocht maar verder kan ik geen link bedenken, neem aan dat het niet iemands favoriete actrice is

*edit*: wat kazet post dus
Oud 09-02-2009, 11:51
Verwijderd
ik heb een foto van een meisje in witte ziekenhuiskledij die onder toezicht van een man in een witte jas een patient injecteert. de injectiespuit is paars en de man zijn arm is afgebonden met een groen ding. hij heeft een blauw shirt aan. (ja, beter te veel info dan te weinig, toch?)

en verder voel ik me ook niet echt aangesproken bij bovenstaande fotoos.
verdorie. waarom heb ik nou niet die lijst bewaard?! (de ingevulde dan)

1. favo vakantiebestemming
2. de favo zanger
3. favo kleur
4. favo acteur
5. favo auto
6. favo tv-programma
7. favo presentatrice
8. favo actrice
9. favo land
10. lengte
11. tattoo's/piercings
12. Woonplaats
13. Middelbare school (opleiding)
14. geboortedatum
15. Relatie (lengte)
16. roepnaam
17. geaardheid
18. huisnummer
19. straatnaamsuffix (-straat; -weg; -pad enzo)
20. cijfers (niet de nummers) postcode
21. telefoonmerk
22. provider mobiel
23. provider internet
24. huisdieren

[edit] één foto hoort bij één vraag. medusa en paris kunnen niet allebei bij vraag 1 horen dan. misschien dat iemand paris wel als favo actrice heeft staan? of dat ie haar tv-show leuk vindt? misschien is het zelfs zo ver gezocht dat iemand net zo lang is als zij? ze is 1.73 m. dat heb ik ook ingevuld... of iemand is jarig op 17 februari (1981?)

Laatst gewijzigd op 09-02-2009 om 12:09.
Oud 09-02-2009, 11:55
Ja als ik zo naar dat lijstje kijk hoort Paris bij mij dan.
Oud 09-02-2009, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ja als ik zo naar dat lijstje kijk hoort Paris bij mij dan.
omdat??

dus we hebben:
- Nijmegen, plein 1944
- schilderij van Medusa door Arnold Bocklin
- een portret van Vincent van Gogh
- een of andere pief met een ouderwetse bril en een paars lint of hoe heet dat. Net pak aan, lijkt wel een of andere (navo?) gezaghebber ofzo, hij ziet er charismatisch uit
- een foto van 4(2 op de voorgrond, 2 verder naar achteren) (marine?)schepen en een helikopter die boven de schepen vliegt
- paris hilton
- mijn ziekenhuisfoto

en Laisve heeft wel gepost, maar niet zijn foto beschreven. In combinatie met zn domme actie in het doolhof lekker mollerig.

[edit] kan iedereen ook even de details geven van hun foto's? kleuren, etc

Laatst gewijzigd op 09-02-2009 om 13:08.
Oud 09-02-2009, 12:06
Omdat die alleen te koppelen is aan favo actrice en favo vakantieland, waarbij het eerste toch wel af zal vallen i-spoos en Frankrijk men favo vakantieland is.
Oud 09-02-2009, 13:22
flyaway
flyaway is offline
Ik heb een soort struiken in mijn PMbox gekregen, een groene heg / rechte struik. Daarachter een soort langere tak met rode bladeren eraan.
Oud 09-02-2009, 13:26
Verwijderd
esdoorn? die heeft soms rode bladeren? en wat voor struik, qua blad enzo? naaldachtig? weet je de soort?
Oud 09-02-2009, 13:27
flyaway
flyaway is offline
Ik pak er even een determinatietabel bij.

Misschien heeft die ziekenhuisfoto te maken met iemand die geneeskunde studeert ofzo. Of het is uit een tvserie?
Oud 09-02-2009, 13:29
Verwijderd
Ik weet het helemaal niet zeker maar dacht zoiets gelezen te hebben, is de voornaam van Laisve niet Vincent?
Oud 09-02-2009, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ik pak er even een determinatietabel bij.

Misschien heeft die ziekenhuisfoto te maken met iemand die geneeskunde studeert ofzo. Of het is uit een tvserie?

goed idee! misschien dat iemand graag naar ER kijkt ofzo?

Citaat:
Ik weet het helemaal niet zeker maar dacht zoiets gelezen te hebben, is de voornaam van Laisve niet Vincent?
ja, ik dacht van wel!
Oud 09-02-2009, 13:31
flyaway
flyaway is offline
Op google zie ik dat het dus gewoon een heg is. De boom erachter weet ik nog niet, het hele plaatje is voor ongeveer driekwart gevuld met die struik, dus ik denk dat het gewoon om de 'heg' gaat.
Oud 09-02-2009, 13:32
Verwijderd
Citaat:

goed idee! misschien dat iemand graag naar ER kijkt ofzo?
of House
Oud 09-02-2009, 13:32
Verwijderd
of om de kleur groen dan ofzo?
Oud 09-02-2009, 13:39
of om "straight" (recht afgeknipte heg)
Oud 09-02-2009, 13:39
flyaway
flyaway is offline
Of 'heg' betekent misschien iets als 'Den Haag' op zn haags uitgesproken
Oud 09-02-2009, 13:42
Verwijderd
Citaat:
of om "straight" (recht afgeknipte heg)
dat zou wel kunnen ja.

Citaat:
Of 'heg' betekent misschien iets als 'Den Haag' op zn haags uitgesproken
ik denk t niet
Oud 09-02-2009, 13:50
Laisve
Laisve is offline
Haha ik word hier plotsklaps gebombardeerd tot Vincent. Maar zo heet ik niet, dus die kunnen we schrappen.

Mijn plaatje gaat denk ik over mezelf. Ik heb een wereldbol gekregen met als zichtbaar continent Afrika. En ik heb als favoriete TV-programma Van Dis in Afrika ingevuld. Tenzij iemand als vakantiebestemming Afrika heeft genoemd ofzo, dat kan ook.

Misschien is het een goed idee als we nu eens noteren wat we in ieder geval zeker weten ? Dus favo land: frankrijk (röps), favo tvprogramma: van dis in afrika (laisve)
Oud 09-02-2009, 13:52
Die pief op mijn foto ziet er wel oost-europees uit; iemand een link met Rusland ofzo?
Oud 09-02-2009, 14:17
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
of om de kleur groen dan ofzo?
Ik heb bij lievelingskleur wel groen ingevuld.
Oud 09-02-2009, 14:24
flyaway
flyaway is offline
En als iedereen zijn favo lijst hier post? Of mag dat niet?
Oud 09-02-2009, 14:25
Verwijderd
ik heb mijnes niet opgeslagen, dus dat wordt moeilijk, maar sowieso is die lijst hier posten niet handig denk ik. ik hoop dat mensen zich idd gewoon herkennen in de beschrijvingen eigenlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten