Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik zeg steeds 'we moeten iets doen, we zitten hier alleen maar.' en dan zegt hij 'wat dan' en dan zeg ik 'weet ik niet'. Het enige dat ik kan verzinnen is chillen in het park maar daar is het te koud voor. en verder hou ik toch niet van dingen ondernemen maar ik heb het gevoel dat het 'zo hoort'. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Hm, je komt nog wat tegen bij het bijlezen.
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
mensen hier in de buurt denken soms dat ik heel erg ontspoord ben, aangezien er wekelijks wel politie bij me aan de deur staat :') Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe dan ook, als ik opeens alsnog iets met biologie wil kan ik nog altijd een tijdlang montagechick of propaganda-bedenker worden voor Animal Planet ofzo. Dat is minstens net zo gaaf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar nee, dat heb je niet nodig. al die dingen leer je alsnog namelijk. lekker aan kalfsharten prutsen enzo. |
![]() |
|
Eén van de extra's op de DVD van de eerste Futuramafilm is een lezing van een wiskundeprofessor over mathematische grapjes in de serie, en als ik ernaar kijk wens ik dat ik tien jaar geleden meer gedaan had met mijn interesse in het vak zodat ik het nu allemaal begreep.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel de zalmhoofd-ontleed-les bij biologie wel teh pwn was. Samen met m'n huisautist in de vissenkoppen prikken, je hand erin steken en dan doen alsof je ermee praat tegen de blonde frigide meisjes in pastelkleurige polo's ftw. Wij: *wiebelen de zalmen sneaky onder de tafel vandaan* "Haallleeeuuuuuu." Zij: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ![]() Wij: *pakken de verlaten pennen vast met de vissenbek en doen bloedserieus alsof we druk bezig zijn met aantekeningen maken* Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
"hallo haaitje, ga ik jou lekker opensnijden? ja. ja. ja hè. lekker je lever eruit snijden. ja." *insert babystemmetje* zo'n practicum met een vissenkop had ik ook op school idd. helemaal dubbelliggen om het feit dat je een vis een lippiercing heb gegeven (stefenootje naamzoek, kijk, zelfs vissen doen eraan, dus hoe alto is dat?) en dan zo praten met die kop idd. en dan heel erg stinken op weg naar huis ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik er nog steeds morele bezwaren bij heb, maar die zijn voornamelijk gebaseerd op 'aww, arme haaitjes, is dat nou echt noodzakelijk' omdat ik er te weinig vanaf weet. Terwijl haaien best kutbeesten zijn trouwens, met hun stompe kop en hun duizenden documentaires op Animal Planet die constant herhaald worden. Haaien, leeuwen en apen zijn voor Animal Planet wat WOII is voor Discovery. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je mag als ik stage loop wel een keer komen kijken hoor ![]() |
![]() |
|||||
Haha ja, dat topic staat vol met sigwaardig materiaal:
Citaat:
Citaat: