Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2009, 17:48
Verwijderd
Je krijgt een officieel certificaat van tofheid, daar blijft het voorlopig bij. Dat is een nationaal erkend document, maar zoals Kunst al zegt, het gaat meer om het verkrijgen van gave vaardigheden en het opdoen van kennis over gaafheid dan om titels en oorkondes.

Wel ben ik op het moment bezig met het op poten zetten van een master. Deze zal op universitair niveau zijn en na afloop krijg je de titel 'master of all things awesome'. Maar dit zit nog allemaal in de voorbereidende fase, dus voorlopig zullen jullie het moeten doen met het certificaat. Het is overigens wel zo dat je met het certificaat geen toelating hoeft te doen voor de master. Het is tevens een goede voorbereiding op de aldaar te behandelen stof.
Advertentie
Oud 09-02-2009, 17:48
Verwijderd
Bullshit het is een officieel erkende opleiding, maar je moet het niet voor de erkenning doen.
Oud 09-02-2009, 17:49
Verwijderd
Assume fetal position and weep, .
Oud 09-02-2009, 17:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Assume fetal position and weep, .
Oud 09-02-2009, 17:50
Verwijderd

dat liedje ga ik meteenn luisteren!
Oud 09-02-2009, 17:51
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
O als darkie oud genoeg is gingen we trouwen en maarten ging met marloes trouwen op 9-9-9 maar als dat niet doorging wilde maarten ook wel met mij trouwen. Maar mijn vriend wilde ook met me trouwen en babies maken, in 2019 zei hij. Ik zei van niet.
Citaat:
Je trouwt dan met iemand die je wel echt gaaf vindt alleen waar je niet romantische bedoelingen mee hebt. Duh.
Sinds wanneer vind jij mij gaaf?
Oud 09-02-2009, 17:51
Verwijderd
Citaat:
En hoe heet het boek, wat is zijn ISBN-code, is het te bestellen via Bol.com?
Omdat het boek tevens vakgeheimen bevat zal het na de inschrijvingsprocedure persoonlijk opgestuurd worden naar de deelnemers. Met een lintje erom en een koekje erbij.
Oud 09-02-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt een officieel certificaat van tofheid, daar blijft het voorlopig bij. Dat is een nationaal erkend document, maar zoals Kunst al zegt, het gaat meer om het verkrijgen van gave vaardigheden en het opdoen van kennis over gaafheid dan om titels en oorkondes.

Wel ben ik op het moment bezig met het op poten zetten van een master. Deze zal op universitair niveau zijn en na afloop krijg je de titel 'master of all things awesome'. Maar dit zit nog allemaal in de voorbereidende fase, dus voorlopig zullen jullie het moeten doen met het certificaat. Het is overigens wel zo dat je met het certificaat geen toelating hoeft te doen voor de master. Het is tevens een goede voorbereiding op de aldaar te behandelen stof.
Oud 09-02-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Omdat het boek tevens vakgeheimen bevat zal het na de inschrijvingsprocedure persoonlijk opgestuurd worden naar de deelnemers. Met een lintje erom en een koekje erbij.
Oud 09-02-2009, 17:53
Verwijderd
Waar kan ik mijn lijst met allergieeen achterlaten trouwens?
Oud 09-02-2009, 17:54
Verwijderd
Ik zou echt dolgraag de titel 'master of all things awesome' hebben, maar ik krijg 'master of arts'. Klinkt ook gaaf, maar lang niet zo gaaf als 'master of all things awesome'.
Oud 09-02-2009, 17:54
Verwijderd
Ik beweeg in slowmotion lijkt wel. Herkennen jullie dat als je een kater hebt/brak bent?
Oud 09-02-2009, 17:58
Swlabr
Swlabr is offline
Niet echt.
Oud 09-02-2009, 17:58
Verwijderd
Ja.
Oud 09-02-2009, 18:02
Tink*
Tink* is offline
Ik krijg ook master of arts. Eerst maar eens mijn bachelor halen. Ben je dan ook bachelor of arts? :')
Oud 09-02-2009, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Waar kan ik mijn lijst met allergieeen achterlaten trouwens?
Alle relevante praktische zaken (allergieën, schoen- en confectiemaat, lievelingsvogel, of je ooit in je leven een monstertruck hebt bestuurd) kunnen ingevuld worden in de daarvoor bestemde plaatsen op het inschrijvingsformulier. Deze is zo opgezet dat ik alle benodigde informatie overzichtelijk bij de hand heb. Er is achterin het formulier ruimte voor opmerkingen, voor als je het idee hebt dat je extra informatie moet toevoegen.
Oud 09-02-2009, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg ook master of arts. Eerst maar eens mijn bachelor halen. Ben je dan ook bachelor of arts? :')
Ja. Klinkt lame, he? Ik wil eigenlijk een tweede/andere studie gaan doen na m'n bachelor maar 'bachelor of arts' klinkt zo lame dat ik waarschijnlijk toch maar een master neem.
Oud 09-02-2009, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik beweeg in slowmotion lijkt wel. Herkennen jullie dat als je een kater hebt/brak bent?
Aan te raden is een goede maaltijd en daarna een activiteit zoeken waarbij je weinig hoeft na te denken. Ik zoek mijn heil altijd in opruimen. Daar wordt ik altijd wat sneller van.
Verwijderd
Dat klinkt geweldig!
Verwijderd
Ik ben bachelor of science.
Verwijderd
Ik vind het goed geregeld overkomenm!

@stefenootje moet je gaan sporten!
Oud 09-02-2009, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bachelor of science.
Dat klinkt ook lame. Al die titels worden pas gaaf als er 'master' voor staat.

Ik heb eens een geschiedkundige master gezien die toespitste op genocide, volgens mij heette je daarna 'master of genocide'. Hoe fucking bruut is dat.

En als je astronomie/sterrenkunde doet krijg je de titel 'master of the universe'. Het zou haast reden genoeg zijn om dat te gaan studeren.
Oud 09-02-2009, 18:09
Miekje*
Miekje* is offline
Para post altijd van die heerlijke monsterposts
Oud 09-02-2009, 18:10
Verwijderd
Monsterposts zijn posts van honderd A4'tjes. Die heb ik in dit topic helemaal niet, malle Miek.
Oud 09-02-2009, 18:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Monsterposts zijn posts van honderd A4'tjes. Die heb ik in dit topic helemaal niet, malle Miek.
Nee, maar jouw posts zijn wel altijd langer dan de posts van de gemiddelde forumer Behalve soms dan.
Oud 09-02-2009, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eens een geschiedkundige master gezien die toespitste op genocide, volgens mij heette je daarna 'master of genocide'. Hoe fucking bruut is dat.
Citaat:
En als je astronomie/sterrenkunde doet krijg je de titel 'master of the universe'. Het zou haast reden genoeg zijn om dat te gaan studeren.

Ik associeer beide termen met het rooms-katholicisme!
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat klinkt ook lame. Al die titels worden pas gaaf als er 'master' voor staat.

teringgaaf
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 09-02-2009, 18:16
Miekje*
Miekje* is offline
sinaasappelklokjes
Oud 09-02-2009, 18:17
Verwijderd
Die wil ik nog een keer kijken!
Oud 09-02-2009, 18:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Die wil ik nog een keer kijken!
Ik ook. Ik heb 'm een keer half gezien. Hoe slecht eigenlijk, voor een relatieve filmfanaat als ik.
TopDrop
TopDrop is offline

Verwijderd
Citaat:
Ik vind het goed geregeld overkomenm!

@stefenootje moet je gaan sporten!
Ik moet helemaal niks!
Oud 09-02-2009, 18:20
Verwijderd
Nou dan ga je lekker huilen
Oud 09-02-2009, 18:20
Verwijderd
Oud 09-02-2009, 18:21
Verwijderd
Oke, Mulate Astake is gave jazz.
Oud 09-02-2009, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Nou dan ga je lekker huilen
Ik ga pas sporten als ik hetzelfde gewicht als jij heb bereikt.

Oh no she di'int!
Oud 09-02-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Ik heb 'm een keer half gezien. Hoe slecht eigenlijk, voor een relatieve filmfanaat als ik.
Ik ken hem alleen als titel, verder geen idee. Toen met dat horroschilderijspelletje van m&m's. ;x

ook een film?
Verwijderd
Gaat het dan toch nog gebeuren?
Miekje*
Miekje* is offline
Bitchfight!
Verwijderd
Citaat:

Oh no she di'int!
Oh my god.
Verwijderd
Citaat:

Oh no she di'int!
hihi je bent zo makkelijk te rellen
Oud 09-02-2009, 18:23
Verwijderd
Paranoide naamzoek, waar zijt ge heen ineens?
Oud 09-02-2009, 18:23
Miekje*
Miekje* is offline
Je moet pas gaan sporten als je hetzelfde gewicht hebt bereikt als ik Of juist niet.
Oud 09-02-2009, 18:24
Verwijderd
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ook een film?
Weet ik niet, eigenlijk
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je moet pas gaan sporten als je hetzelfde gewicht hebt bereikt als ik Of juist niet.
Jij bent vet dun!
Oud 09-02-2009, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet, eigenlijk
;x
Verwijderd
Het verschil in gewicht is waarschijnlijk precies het verschil tussen iemand met en iemand zonder ziel.
Verwijderd
Citaat:
vet dun!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten