Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2009, 19:33
Miekje*
Miekje* is offline
Wel eens gedaan Mar dan viel ik meer om van de koppijn Ai, niet meer doen.
Edit: ken ik niet

Heb je liever een paniekaanval een een dag flinke koppijn? Waarom?
Oud 09-02-2009, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
k denk dat je bedoelt 'dán een dag flinke koppijn'?
Ik heb liever een paniekaanval, want dat heb ik sowieso vaker dus daar kan ik mee omgaan (of nouja, daar kunnen mijn vrienden mee omgaan ) en dan kan ik gekalmeerd worden en ik val hooguit flauw omdat ik alleen maar inadem. Pijnstillers werken niet goed bij mij dus koppijn is killinnngggg

Beschrijf de kamer waarin je zit eens?
Oud 09-02-2009, 19:35
Verwijderd
Een dag flinke koppijn, want van een paniekaanval moet ik altijd overgeven en dat is bah.

Edit: De 'kamer' waar ik nu in zit, is de berging. Er staat een computer (in een kast) en mijn kanarie in het kooitje en er hangen jassen aan de kapstok. Ook staat er een koelkast, magnetron en een diepvries.

Wat is het ergste wat je ooit is overkomen?
Oud 09-02-2009, 20:14
Miekje*
Miekje* is offline
Het moment dat ik te horen kreeg dat het uit was tussen mij en mij eerste vriendje. Of het moment waarop ik te horen kreeg da mijn oma dood was. Ik weet het niet

Heb jij wel eens een paniekaanval gehad?
Oud 09-02-2009, 20:17
Verwijderd
Best wel vaak.

Als je wel eens een paniekaanval hebt gehad, hoe uit zich dat dan?
Oud 09-02-2009, 20:21
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ik ga dan vreselijk trillen en hyperventileren en overal en nergens naartoe rennen en schreeuwen dat ik doodga Het is me verteld, ik weet er vaak niet meer van, maar de laatste tijd krijg ik er minder en alk ik er een heb minder hevig enzo

En jij?
Oud 09-02-2009, 20:22
Verwijderd
Heb ik nooit.

Hoeveel relaties of hoe je het ook wil noemen heb jij gehad?
Oud 09-02-2009, 20:22
Verwijderd
Te laat.

Spoiler

Eehm, vier serieuze.

Wie heeft jou meer aandacht gegeven in de opvoeding, papa of mama?
Oud 09-02-2009, 20:23
Verwijderd
Ik ga heel hard huilen en hyperventileren en rondjes rennen en ik moet altijd overgeven. Meestal kan ik ook niet meer lopen en laat ik mezelf op de grond vallen. (gob ik was wel heel erg laat)

edit: mama

Wat is het beste wat je ooit is overkomen?
Oud 09-02-2009, 20:24
Verwijderd
Ikzelf.

Hoe sta jij op? Vermoeid, opgewekt, etc.?
Oud 09-02-2009, 20:27
Miekje*
Miekje* is offline
Vermoeid. Dat vooral.

Waar heb je op dit moment onwijze zin in?
Oud 09-02-2009, 20:30
Verwijderd
Warme chocolademelk en knuffelen. <3

Ben je een zomer- of wintermens? En waarom?
Oud 09-02-2009, 20:38
Verwijderd
Zomermens. Ik haat kou.

Waar ben jij goed in?
Oud 09-02-2009, 20:46
Verwijderd
Schrijven en spreken in het openbaar (meestal) en koken.

Waar ben je heel slecht in en vind je dat erg?
Oud 09-02-2009, 20:48
Verwijderd
Ik ben slecht in liegen en nee, dat vind ik niet erg.

En jij?
Oud 09-02-2009, 20:55
remy476
remy476 is offline
slecht in frans, vind ik dat erg heulemaal niet

en jij?
Oud 09-02-2009, 23:32
Verwijderd
Het bedenken van nieuwe vragen

en jij?
Oud 10-02-2009, 00:10
AzN
AzN is offline
Alles wat met sport te maken heeft.

Ben je zuinig?
Oud 10-02-2009, 07:59
Verwijderd
Ja.

Heb je planten?
Oud 10-02-2009, 09:13
flyaway
flyaway is offline
Ja

Heb je wel eens gras gegeten?
Oud 10-02-2009, 10:41
Verwijderd
Nee, we hadden vroeger wel bieslook in de tuin en mijn broer en ik vonden het allebei ontzettend vies, dus we zaten elkaar op te jutten om dat te eten en ik denk dat ik wel een paar kilo heb gehad. Maar gras sloegen we over (we hadden de bieslook toch al!)

Wanneer en waarom heb je voor het laatst gehuild?
Oud 10-02-2009, 11:28
Verwijderd
Mijn fiets viel gisteravond om op mijn enkel En toen sprongen de tranen in mijn ogen maar ik heb niet echt gehuild. Voel het nog steeds maar ik kreeg een kusje erop Dus het valt alweer mee

Hoeveel neven en nichtjes heb je?
Oud 10-02-2009, 12:49
Verwijderd
huhm even tellen 1, 5, 10, 12. 12! Waarvan slechts 8 biologische kinderen van broers/zussen van mijn ouders. De rest is aangetrouwd!

Welke spullen die meer dan 100 euro kosten, wil jij (realistisch) aan het eind van het jaar gekocht hebben?>
Oud 10-02-2009, 12:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja, mijn busticket naar londen heb ik al aangeschaft. Eh... Ik moet nog naar Italie op eindreis, dat kost meer dan 100 euro. Maar dat is niet echt een spullen. Ik wil niks van meer dan 100 euro aanschaffen.

Hoe ziet de ideale week er voor jou uit? Heb je graag veel te doen? Of ben je liever lui en moe en zweterig enzo? Of wat dan ook ;x
Oud 10-02-2009, 15:30
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Geen proefwerken/schoolexamens + presentaties.
Niet hoeven werken.
En geen school.
Lekker sporten, muziek maken en lol maken.
Naar bioscoop met vriendin, uitgaan, en extreem lang uitslapen.

En jij?
Oud 10-02-2009, 18:05
remy476
remy476 is offline
tot 11 uur in bed liggen, lekker in de zon gaan liggen en een boekje lezen/ spel spelen.

Barbecue-en en 's avonds uitgaan

en jij?
Oud 10-02-2009, 18:15
Calyx
Calyx is offline
Dan ben ik het liefste bij zee met heel veel zon. Met een tijdschrift, lekkere muziek en goed gezelschap. Hele dag genieten en 's avonds op het strand bij een simpel restaurantje lekker eten en wijn drinken. Daarna op terrasje zitten, uitgaan en wandelen op het strand.
De volgende dagen net zo. Met wat afwisseling zoals: dagje uitgebreid winkelen, films/dvds kijken, ijsjes eten, bioscoopje doen enz..

Wat is het laatste dat je gekocht hebt?
Oud 10-02-2009, 18:20
remy476
remy476 is offline
2 grote loempia's bij de chinees

Wat je is grootste miskoop ooit?
Oud 10-02-2009, 18:22
Verwijderd
Een bed. Het kraakt ongelofelijk en dat is níet te verhelpen.

Wat is het laatste dat je voor jezelf gekocht hebt? (niet zijnde boodschappen en zo)
Oud 10-02-2009, 18:55
remy476
remy476 is offline
ehm volgens mij waren dat frieten.

en jij
Oud 10-02-2009, 20:19
Verwijderd
verzin zelf een vraag

Een zakje haribo drop krakelingen.

Spaar jij iets?
Oud 10-02-2009, 20:39
Verwijderd
ah voetbalkaartjes, c1000 zegels, hunkemoller punten (doen ze die nog?)douwegberts punten en eigenlijk de meeste dingen die je kunt sparen bij aankopen!

OP wat voor vragen zou je nooit antwoord geven op dit forum?
Oud 10-02-2009, 20:46
Verwijderd
Op deze

OT: Poeh...
Ik denk op hele intere vragen.
Mijn broer kan zo alles na gaan, ook al zie ik hem hier nooit meer
maar ik denk dat dat er niet veel zijn.

Ben je wel eens opgepakt (of anders aangehouden)
Oud 10-02-2009, 20:49
Verwijderd
nee wel een keer bijna, maar toen ben ik een blokje met de agenten door het park gelopen en hebben we gepraat over 'de jeugd van tegenwoordig enzo' en toen gingen ze weer weg.

Wat heb je vandaag allemaal gedronken
Oud 10-02-2009, 21:04
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
melk en water -> student en arm

als je wel eens een paniekaanval hebt gehad, naar aanleiding waarvan krijg je die dingen dan? Ik kan me er echt niks bij voorstellen dus als de volgende nooit paniekaanvallen heeft moet iemand anders mn vraag ook nog even beantwoorden.
Oud 10-02-2009, 21:17
Verwijderd
Ik heb een keer een echte paniekaanval gehad. Het ging toen al een tijdje niet zo goed met me en ik zat rustig in de bus voor de derde keer naar mijn nieuwe huisje ofzo. Ik kende de laatste drie haltes al uit mijn hoofd maar na de laatste halte (voor mijn halte) kwam een andere halte. Dus ik dacht (mooi weer en aan de telefoon) ik stap nu vast uit en dan loop ik die laatste 300 meter lekker. Maar toen ik uitstapte zag ik ineens allemaal gebouwen en straatnamen die ik neit kende. Dus ik liep terug en keek op de tegenovergestelde bushalte. Maar daar stond op de busroute niet mijn halte en op de bushalte waar ik was uitgestapt ook niet. Dus ik ging maar gewoon lopen in de richting waar mijn bus ook heen was gegaan. Toen zag ik ineens twee keer een bus met mijn busnummer er op in twee richtingen maar allebei niet in de goede richting en eentje zelfs in een richting waar mijn bus nooit heen gaat. Dus ik loop verder. Stap later toch in een bus met het goede nummer. Stap na 10 minuten toch weer uit, loop wat rond in de richtingen van de bus. Zie op een rotonde in de verte een bus rijden met het goede nummer en de tegenovergestelde eindbestemming. Ondertussen was mijn telefoon leeg en was het begonnen met regenen. Ik rennen om de bus in te halen, binnen 10 meter was ik buiten adem. Dus ik weer rustig lopen, ik zag de halte niet meer en liep verkeerd, wilde de weg aan iemand vragen maar die sprak geen nederlands en amper engels. Ik begon te zweten en alles draaide dus ik heb 10 minuten op een stoeprand gezeten, toen kwam iemand naar me toe of het wel goed ging. Dus ik zei dat het wel ging maar ik verdwaald was.
Die mevrouw heeft me toen op een bus gezet die na drie haltes voor mijn huis stond.
IK was helemaal in paniek. Telt dat?

Wil je (later) trouwen of ben je tegen het huwelijk?
Oud 10-02-2009, 22:01
Verwijderd
Ik ben er niet tegen maar ik hoef ook niet per se te trouwens. Het ligt er maar net aan.

Wat is het ergste dat je qua fysieke gesteldheid ooit is overkomen? (Like, arm breken, longontsteking hebben, etc)
Oud 10-02-2009, 22:01
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik wil later trouwen! sowieso! Ik ben bestemd om te trouwen vind ik Ook al is dat niet mijn bestemming maar nja.

edit: het ergste wat me is overkomen is mn arm uit de kom, nja, dat is eigenlijk nog minder erg dan elke maand ongesteld zijn, al is dat nog niet eens zo heel erg.

wil je kinderen en waarom?
Oud 10-02-2009, 22:04
Verwijderd
Denk het wel, want ik wil wel zo'n huisje boompje beestje toekomst. Maar het lijkt me zo eng om te bevallen en het lijkt me ook heel stom om kinderen te maken terwijl er opd e wereld al vet veel zielige kinderen zijn die dolgraag in nederland willen opgroeien!

Wat vind jij van adoptie kinderen?
Oud 10-02-2009, 22:07
Verwijderd
Daar heb ik gemengde gevoelens over. Het kan aan de ene kant de ''redding'' van een kind betekenen, aan de andere kant zijn er genoeg gevallen dat een kind ontvoert wordt of dat de adoptieouders te veel uit eigenbelang (als dat het juiste woord is in deze context) handelen. Ik vind adoptie van Nederlandse kinderen door Nederlanse ouders beter dan het laten overvliegen van een schattig Chineesje, bij wijze van spreken.

Wat zou je aan je leven veranderen als je één (realistisch) ding kon aanpassen?
Oud 10-02-2009, 22:10
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Ik vind het heel tof. Ik geloof dat adoptie kinderen nooit heel erg negatieve gevolgen ondervinden van geadopteerd zijn, behalve misschien bijvoorbeeld bindingsangst omdat ze ooit door hun moeder verlaten zijn, maar als zo'n kindje echt gewoon dood gaat in het land waar ze geboren zijn dan vind ik het tof dat ze geadopteerd worden. En vaak zijn adoptieouders ook ouders die echt hun best doen op de opvoeding.

edit: ehm, moeilijke vraag. Ik zou op de middelbare school al geleerd hebben hoe ik moet plannen en zelfdiscipline moest hebben zodat ik dat niet nu nog hoef te leren, en ik zou al een muziekinstrument hebben leren spelen en in een muziekgroep zitten.

hoeveel paar allstars heb je versleten en hoe lang kun jij er mee doen voordat hij van de scheuren uit elkaar valt? of als je geen allstars draagt: ben je ertegen of gewoon onverschillig/te duur?
Oud 10-02-2009, 22:10
Verwijderd
Ik zou best een loterij willen winnen, een paar jaar ouder willen zijn, beter willen weten wat ik wil, mijn moeder gelukkig zien zijn (als dat in min leven zou tellen).
edit: Ik heb nooit allstars gehad, wel tmk's!

Hoeveel spiegels heb jij op je slaapkamer?
Oud 10-02-2009, 22:15
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
(ik wou juist invullen een paar jaar jonger)

ik heb één spiegel en die staat op een plek waar ik hem niet kan zien, ik moet hem dus pakken om erin te kijken. Dit omdat ik wanneer ik teveel in de spiegel kijk mezelf lelijk ga vinden terwijl ik mezelf eigenlijk mooi vind, en omdat ik het irritant vind als er de hele tijd nog iemand in mijn kamer is (mijn spiegelbeeld).

wat is je favoriete gedichtje / deel uit liedtekst?
Oud 11-02-2009, 02:30
Verwijderd
Momenteel vind ik de tekst hieronder geweldig, ik citeer:

"Steen is white-trash als tyfus de lijer.
Ziektes verspreiden. Ik wil zien hoe ze lijden.
---Kanker--
Ik kom je vagina besnijden
---Aids---
Je mag m'n piemel gaan pijpen.
---JA---
Dit is old-school; je oma en ik die de liefde bedrijven
---Kanker---
Ze kent die shit, het is geen refrein.
---Aids---
Alleen maar sprietsende wijven.
---JA---
Gratis beats om te eisen.
---JA---
Jahahah, krijg de kankerlijers."

En wat is jouw favoriete gedichtje / deel uit liedtekst?
Oud 11-02-2009, 05:57
Miekje*
Miekje* is offline
Op dit moment:
't Is een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Dat heel Holland Limburgs lult
Dat heel Holland Limburgs lult!
<33

En de jouwe?
Oud 11-02-2009, 08:52
Neko*
Neko* is offline
t Heet overleven
en dat kan ik erg goed
Ik lach en lieg mijn leven leuker
Omdat ik weet dat iedereen dat doet
Hoe is t met jou, met mij is t goed

Wat zou je graag doen op dit moment?
Oud 11-02-2009, 09:44
Verwijderd
Slapen of dat het morgen is.

Peuter je wel eens in je neus?>
Oud 11-02-2009, 11:38
Verwijderd
Ja, bestaan er mensen die dat nooit doen?

Met welke vinger(s) peuter jij in je neus en wat doe je met de vangst?
Oud 11-02-2009, 13:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn duim. En ik veeg het meestal af aan een stukje wc-papier maar als ik buiten ben gooi ik het op de grond of gaat het aan een plant.

Doe je weleens iets wat je eigenlijk niet tegenover jezelf kan verantwoorden? Waarom doe je dat dan toch?
Oud 11-02-2009, 15:44
Miekje*
Miekje* is offline
Ik drink weleens teveel en even later denk ik: kut!

Hou je van rijst?

Regels voor berichten