Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons zijn ze nu ook bang dat we binnenkort overvallen worden, zo'n beetje alle winkels in Amersfoort zijn al geweest.. |
![]() |
||
Citaat:
Waar werk jij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou het al bij sinds mijn 14e en als ik dromen uit dat schriftje teruglees kan ik ze meestal nog helemaal voor de geest halen. heel grappig is dat, ik weet dan nog precies de sfeer waarin het zich afspeelde. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso gaan er een hoop mensen met opzet dood door mijn handelen. Allerhande wapens worden gebruikt. |
![]() |
|
Ik droomde dat ik college had, en toen zei een meisje 'mogen mijn leuke tieten ook in het college?', en ze liet ze zien.
Daarna droomde ik over een promotiefolder van een slagerij waarin de knappe dochter van de slager te zien was, naakt met lapjes vlees over haar edele delen gedrapeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voortbordurend op het fruitdrankthema: ik heb perensap gekocht, maar ik houd helemaal niet van perensap. Boodschappen doen met dorst ftl.
En ik ben ook nog eens mijn bonuskaart vergeten te tonen, terwijl ik allemaal dingen heb gekocht puur omdat ze in de bonus waren. Ftl^2. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |