Advertentie | |
|
![]() |
|
In Oostenrijk heb ik ooit Takeshi's Castle gekeken,
het japanse origineel, maar met serieus commentaar. Dat was leuk. Afgelopen jaar keek ikNinja Warrior en het commentaar was hilarisch (en dat terwijl het duits was!). De magie was dat het 2 commentatoren waren die ook over elkaar begonnen en als een stelletje Maarten van Rossems van het ene zijspoor het andere inschoten. Hammond zijn commentaar is ook grappig tot hilarisch, maar op een gegeven moment had ik het idee dat hij soms door zijn grapjes heen was. Ik ben benieuwd was onze Nederlandse commentatoren ermee doen, ik ga het in ieder geval kijken omdat ik het format van het programma leuk vind. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gemiste kans. Behalve het slechte commentaar hebben ze nog meer weten te verneuken. In de finale gaan die apparaten allemaal zo hard dat ze er een kwartier over moeten doen. Dus kunnen ze niet de hele race laten zien dus is het fokking saai. Zo'n simpel concept en het dan nog zo verkrachten, op zich ook een prestatie.
||
Citaat:
Ik snap ook niet waarom ze het hele principe niet gewoon hetzelfde hebben gehouden want alles wat veranderd is, is meteen ook een stuk slechter geworden. Zoals Sultan_Of_Etc. hierboven al zegt, doordat die hele finaleronde veel te moeilijk is, doen sommigen er wel een kwartier over terwijl je dat helemaal niet kan zien door de manier waarop ze het hebben gemonteerd. In de Engelse versie krijgen de deelnemers bovendien niet de tijd van hun voorgangers te weten Wonderbaarlijk inderdaad, hoe ze de plank zo finaal hebben kunnen misslaan met wat eigenlijk toch een foolproof concept leek.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik volg het niet. Kutprogramma. Helemaal verneukt. Presentatoren zijn niet grappig, maar irritant. Die duidelijk geforceerde en gescripte grappen zijn het ergst. Er wordt te weinig laten zien, met name de finale die zo totaal niet spannend is. Er wordt irritant gemonteerd. De muziek en geluidjes leiden te veel af hier. Teveel presentatoren aanwezig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Xbox Kinect - Kinect Wipeout: in the zone JJ112 | 1 | 08-07-2012 11:26 |