Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat verschilt per keer. Zonder alcohol kan ik het ook heel erg leuk hebben. Bovendien vind ik de prijzen in discotheken tegenwoordig zo achterlijk hoog dat ik daardoor sowieso al niet zoveel drink. Soms drink ik wat meer op feestjes bij iemand thuis, maar ik ben nooit helemaal dronken.
|
Ik kan best een leuke avond hebben zonder alcohol. Dan kan ik er me er tenminste ook meer van herineren
![]() Maar het is wel zo dat met wat alcohol, het allemaal wat makkelijker gaat. En er ontstaan van die grappige situaties enzo. En ik heb ook zo vaak dat ik gewoon echt om alles dubbel lig. Tsja, dat is ook wel weer leuk. Maar ik vind het ook zo, dat als je geen eens een gezellige avond kan hebben zonder alcohol, dan ben je volgens mij maar een saaie lul hoor.
|
![]() |
in Belgie schenken ze al bier vanaf 16 hoor.En als je bvb 14 bent, maar je ziet er 16 uit vragen ze in de meeste cafes geen identiteitsbewijs. Wel soms kut, heb je dan van die snotneuzen die stoer willen doen en zich helemaal lazarus drinken (met breezers) en een grote bek opzetten.
Ikzelf drink ook wel redelijk veel als ik weg ga, maar dat komt deels doordat ik niet vrij snel zat ben.
|
Ach, soms drink ik veel, soms nix, dat hangt van het feest af, de gelegenheid waar t feest gehouden wordt en de mensen die er zijn.
A.s. zaterdag hockeyfeest van HBS, en daarna een afterparty bij een jongen thuis, dan gaat er best veel gedronken worden. Dan ben ik weer in m'n oude wonplaats, veel bekenden en dan drink je stevig door. Maar als ik naar een discotheek ga drink ik niet veel, dan kom ik voor de muziek. |
![]() |
|
ach, ik heb bekant mijn hele vakantie zonder drank gedaan, in Zeeland was die dan, had de 3e avond wel genoeg gedronken voor de resterende 2 weken
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
leuke sig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga nie zo heel veel uit, maar ja... 'k denk, statistisch weergegeven: 39% aangeschoten 49% stoned 10% helemaal niet onder de invloed 2% synthetische middelen Van de keren dat ik uitga. Blowen is 't relaxt vroeger vond ik het niks blowen en dansen maar op de 1 of andere manier is dat veranderd bij mij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me eigenlijk geen uitgaansavond voorstellen zonder bier. Het hoort gewoon bij elkaar: gezelligheid, biertje, sigaretje. Sommige avonden drink ik niet bijzonder veel, dan hou ik op zodra ik geen dorst meer heb. Andere avonden kan ik wel blijven tanken, dan is het gewoon gaaf om iedereen lam te zien...
![]() |
![]() |
|
Ach, sinds enige jaren drink ik geen druppel alcohol meer en het uitgaansleven is er niet minder gezellig of saai op geworden.
Volgens mij hangt een topavond niet samen met de hoeveel cola, redbull, alcohol of andere versnaperingen je achter je kiezen en/of neusgaten hebt, maar meer met de mensen waarmee je bent. En uiteraard aan je humeur. Drank en drugs versterken je gevoelens alleen maar, dus een kloteavond kan met drank op een rampzalige avond worden en andersom natuurlijk ook. Maar ja, dat geldt ook voor iemand die nuchter is. Soms zijn bezopen mensen irritant, soms zijn ze grappig. Wat me wel kan storen zijn de alcoholische helden, mensen die alcohol nodig hebben om de held uit te hangen. En de handtastelijke alcoholisten zijn ook ontzettend vervelend! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, ja ik drink wel wat ja...niet superveel, maar toch wel aardig wat. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
met die stelling ben ik het nie eens. ik heb vaak meegemaakt dat ik het leuker heb als ik nuchter ben, dan als ik een jointje heb gerookt of te veel gedronken heb.
maar soms gaat er wel iets in hoor. maar het is niet zo dat ik het nodig heb om totaal uit m'n dak te gaan. neu. absoluut niet. en als er mensen zijn die dat wel altijd nodig hebben om uit hun dak te gaan ....triest.
|
ik ga vaak zat uit zonder een druppel alcohol te drinken. laatst kwam ik maandag op school en vroeg iedereen hoeveel ik dat weekend wel nie gezopen had.. maark was gwoon vrolijk.. zonder alcohol heb ik het beter naar mijn zin (nie dikker achteraf en een kater enzo, da's ook een voordeel)
||
Citaat:
weten gewoon niet waar ze het over hebben joh, ik dacht toen ik 16 was ook dat ik het in discotheken naar zijn zin had, terwijl ik gewoon uit ellende zoveel mogelijk (goor) bier ging zuipen eigenlijk |
![]() |
|
![]() |
hmm als ik uitga zuip ik nogal wat af......
of ik erheen zou gaan als er geen alcohol geschonken werd? mwa als er dan maar geblowed mag worden hehe ik heb bier niet nodig maarja het is altijd een mooie toevoeging, als ik een beetje nuchter in een hoek ga staan is er ook geen klap aan.....met wat bier achter de kiezen heb je toch veel meer lol ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat ik weinig geld uitgeef tijdens het uitgaan komt doordat ik meestal met een klein groepje uitga. Eerst bij iemand thuis, en dan uit. Dan geeft iedereen een rondje en dan vind ik het wel genoeg, vind het heeeel vervelend om echt teveel gedronken te hebben. en ik heb ook geen zin om de hele avond naar de wc te moeten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
waneer was jij gepakt Jstyle | 57 | 26-01-2007 02:22 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |