Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 16:16
luckyleo
luckyleo is offline
Hoe gaan jullie om met de vrienden die je hebt buiten je relatie?
Zijn sindsdien jullie een relatie hebben de vriendschappen bij beide minder geworden omdat jullie steeds meer met elkaar optrekken of juist niet?
Hebben jullie beiden nog wel tijd voor vrienden buiten de relatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 17:11
Verwijderd
Ja daar hebben we allebei tijd voor, want we zien elkaar alleen in het weekend. Ik heb doordeweek iets meer tijd voor mijn vrienden dan hij, maar ik zit elk weekend bij hem, dus dan zien we zijn vrienden, en niet de mijne.

En even offtopic: Waarom heb jij in godsnaam die lelijke kop van André Hazes in je Avatar?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:15
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ja daar hebben we allebei tijd voor, want we zien elkaar alleen in het weekend. Ik heb doordeweek iets meer tijd voor mijn vrienden dan hij, maar ik zit elk weekend bij hem, dus dan zien we zijn vrienden, en niet de mijne.

En even offtopic: Waarom heb jij in godsnaam die lelijke kop van André Hazes in je Avatar?
Sst! André Hazes is een schatje...

En dat met je vrienden,
hoe kan dat nu als je nooit terugmailt?

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:54.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:19
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ja dat vraag ik me ook af pak dan josh hartnett ofzow
Ontopic:ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend en mijn vrienden meestal op school of na school in de stad ofzow. Hij woont ver weg dus dat is best makkelijk te combineren zo
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:21
Verwijderd
Ik ben dus bij mijn vriend gaan wonen, dus zitten al mijn lieve vriendinnetjes nog 4 uur reizen verder
Maar we mailen vrij veel en ik zie ze vrijwel elke maand, zaterdag heb ik lekker een feestje van een van hen etc...
Volgend jaar zullen we elkaar wel vaker gaan zien, zijn de meesten van school en zitten op een uni = allemaal OV = véél mobiler dan nu... daarnaast komt een van mijn vriendinnetjes waarschijnlijk vlak bij mij wonen
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:27
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik ga nog net zoveel met mijn vrienden om, in het weekend ofzo gaat ze gewoon mee, mijn vrienden kunnen het ook goed met haar vinden dus........maar ze gaat dan ook vaak wat met haar eigen vriendinnen doen dus...
Oud 22-11-2002, 17:39
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
BTW,
ik heb geen vriendin en vrienden.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:53
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik blijf wel goed met ze omgaan, heel bewust eigenlijk. Ik weet hoe lullig het is om ''in de steek gelaten'' te worden als je vriendin een vriend heeft. Af en toe als ik met vrienden(nen) heb afgesproken dan heb ik eigenlijk geen zin en heb ik zovan ik zit veeel liever bij mijn vriendje, maar ja heel bewust ga ik dan toch naar die vrienden(nen). Ook mijn vriendje spreekt nog gewoon met zijn vrienden af, wel minder dan vroeger, en daar geven ze mij dan altijd op een plagerige manier de schuld van...
Oud 22-11-2002, 17:54
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ja Jonathan, ik durfde niet, omdat ik steeds vergat om aan van Hal de groetjes te doen
Maar ik heb het afgelopen maandag gedaan en hij vroeg of het ook een beetje wilde lukken met Grieks
Maar hij vond het fijn om te horen dat je het een leuke opleiding vindt

Ik ga je wel weer een keer mailen. Dit weekend ben ik niet in Rotterdam, dus heb ik zeeën van tijd
Kusje
Dank u.
And remember,
Ik kom binnenkort eens langs daar op school,
handig die roosters zo op internet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 18:49
Gothic
Gothic is offline
zelfde als ik geen vriend heb
Oud 22-11-2002, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef:
Dank u.
And remember,
Ik kom binnenkort eens langs daar op school,
handig die roosters zo op internet.
Ja, moet je doen, kan je Sjaak even lastigvallen Of hem van zijn lasten afhelpen. Dan ga jij lesgeven in zijn plaats
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:49
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
tjah mijn vriendje komt wel op de eerste plaats.. maar niet zo erg dat ik men vriendinnen verwaarloos ofzo, dara let ik dan wel weer op.
Oud 22-11-2002, 22:23
shiver inside
shiver inside is offline
Het is voor mij belangrijk om goed contact met mn vriendenkring te houden als ik een relatie heb, vrienden gaan tenslotte langer mee dan een verkering.
Oud 23-11-2002, 09:41
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ja, moet je doen, kan je Sjaak even lastigvallen Of hem van zijn lasten afhelpen. Dan ga jij lesgeven in zijn plaats
Ik wilde graag het 7e uur langskomen op maandag. Het 8e uur heb jij KCV van hem. Misschien is het handig dat je dat terugneemt of wil graag dat ik voor de klas kom staan bij KCV?

Bla.
Ik denk niet dat vriendschap hoeft te lijden onder je relatie of andersom. Echte vrienden accepteren je relatie, een echte liefde accepteert je vrienden. EN dus ook de tijd die je daaraan besteedt!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 10:35
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
Hoe gaan jullie om met de vrienden die je hebt buiten je relatie?
Zijn sindsdien jullie een relatie hebben de vriendschappen bij beide minder geworden omdat jullie steeds meer met elkaar optrekken of juist niet?
Hebben jullie beiden nog wel tijd voor vrienden buiten de relatie?
Mja, ik kan dit alleen beantwoorden voor met mn ex.. Mja, we deden op zich wel dingen met mijn vrienden maar heel weinig, ik zag hen nog op school maar daarbuiten echt amper. Als ik dan met een vriendin afsprak en daardoor niet met mn ex, vond ie dat toch ook niet zo leuk. Verder zagen we zijn vrienden redelijk veel aangezien hij met hen in een band zit.. Elke vrijdag oefenen en vaak in het weekend optredens waar je dan bijna een hele dag met elkaar doorbrengt. Maar afgezien daarvan zag hij zn vrienden eigenlijk niet.

Het zal je ook vast niet vertellen als ik zeg dat de relaties mij te benauwend werd en ik het uiteindelijk heb uitgemaakt. Ik had geen leven meer naast hem dus vandaar. Nu zie ik vriendinnen veel meer, en 1 vriend van hem is ook een vriend van mij geworden..

In de toekomst zou ik mn vriend om mn vriendinnen heen passen meer, in plaats van mn vriendinnen om mn vriend..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 10:48
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb een internetrelatie en zodoende eigenlijk 2 levens: 1 op internet, 1 gewoon op school en zo. En op school gaan mijn vriendschappen gewoon door (ze worden alleen een beetje gek van me omdat ik de hele tijd zo verliefderig doe), en op internet besteed ik alle mogelijke tijd aan mijn relatie (oké, en aan dit forum...)
Oud 23-11-2002, 18:15
lieve
lieve is offline
Tijd voor maken!
Ik ga niet elke vrije minuut bij hem zitten en ik zou het ook niet toelaten als hij zijn vrienden zou verwaarlozen voor mij! Gewoon al omdat je ... het leven NA jullie relatie ook nog verder moet kunnen! En als je je vrienden al laat vallen voor iemand anders in je leven... dan kan het ook al overkomen alsof je je vrienden enkel nodig hebt als BACK-UP!!!

M'n beste vriendin heeft een afspraak gemaakt met mij... haar verwittigen als haar vriend haar teveel opslorpt!! En ik laat het zo met een kleine gebaar weten of met m'n reactie op iets...
En ze is er nog nooit kwaad om geweest! Haar huidige vriend is de MAX... hij heeft zelf ook veel tijd nodig met z'n vrienden en dan gaan we ons 2 weg als hij naar de voetbal is of uit met z'n vrienden!
Oud 23-11-2002, 18:27
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

misschien omdat ik fan van hem ben?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 22:43
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
André Hazes is kool Onze ouwe, coole kantinebaas draaide aan het einde van elke pauze keihard De Hoogste Tijd

hmz, sorry voor offtopic
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 09:31
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
Hmmm, nou dat is dan tot daar aan toe, maar die kop is verreweg vreselijk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 09:39
miro
miro is offline
Ja ik heb nog vrienden buiten mijn relatie waar ik gewoon evenveel mee omga. Andersom ook, mijn vriend gaat nog gewoon met zijn vrienden om en kiest soms ook soms voor hen ipv van voor mij. Zo hoort het ook vind ik, je moet je vrienden nooit vergeten als je een relatie heb.

Overigens kan ik het ook heel goed met zijn vrienden vinden en hij ook met mijn vrienden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 12:22
Roos
Roos is offline
Ik zorg er altijd voor dat ik m'n vrienen niet verwaarloos. Dat is gewoon zonde. Natuurlijk zie ik sommige mensen iets minder vaak, maar ik houd wel altijd contact via msn/mail/sms/telefoon etc.

Het is namelijk zooo vervelend als je sommige vrienden nooit meer spreekt, omdat ze een relatie hebben, en nu al hun aandacht/tijd daar in stoppen.
Oud 24-11-2002, 12:58
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik zorg er altijd voor dat ik m'n vrienen niet verwaarloos. Dat is gewoon zonde. Natuurlijk zie ik sommige mensen iets minder vaak, maar ik houd wel altijd contact via msn/mail/sms/telefoon etc.

Het is namelijk zooo vervelend als je sommige vrienden nooit meer spreekt, omdat ze een relatie hebben, en nu al hun aandacht/tijd daar in stoppen.
hier ben ik t zeker mee eens! Ik vind dat altijd erg jammer. Ik vind het ook erg belangrijk dat mijn toekomstige vriendje zijn eigen leven heeft, zijn eigen vrienden en dat hij daarmee tijd doorbrengt, zodat ik de vrijheid heb om dat te doen.
Oud 24-11-2002, 17:53
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
rosi schreef:

Groot gelijk ja!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 09:18
Verwijderd
Ik ben over het algemeen sowieso op mezelf. Of ik mijn tijd nu besteedt aan programmeren of aan een evt. vriendin maakt dan voor anderen weinig uit. Ze zien me toch nauwelijks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2002, 13:20
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik ga meer nog met mijn vrienden om dan hij met de zijne omdat de mijne bij mij op school zitten en hij zit ook wel op school, maar op een school waar hij allemaal nieuwe mensen moet leren kennen... En ja, dat zijn nog niet echte vrienden meer "gozers uit zn klas''... Maar dat komt wel over een tijdje bij...
Maar ik ga wel minder met ze om... Vriendje neemt veel tijd in beslag, maar ik zou t absoluut niet willen inruilen ofzo.
Reageren

Regels voor berichten