Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic:ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend en mijn vrienden meestal op school of na school in de stad ofzow. Hij woont ver weg dus dat is best makkelijk te combineren zo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben dus bij mijn vriend gaan wonen, dus zitten al mijn lieve vriendinnetjes nog 4 uur reizen verder
![]() Maar we mailen vrij veel en ik zie ze vrijwel elke maand, zaterdag heb ik lekker een feestje van een van hen etc... Volgend jaar zullen we elkaar wel vaker gaan zien, zijn de meesten van school en zitten op een uni = allemaal OV = véél mobiler dan nu... daarnaast komt een van mijn vriendinnetjes waarschijnlijk vlak bij mij wonen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ga nog net zoveel met mijn vrienden om, in het weekend ofzo gaat ze gewoon mee, mijn vrienden kunnen het ook goed met haar vinden dus........maar ze gaat dan ook vaak wat met haar eigen vriendinnen doen dus...
|
![]() |
Ik blijf wel goed met ze omgaan, heel bewust eigenlijk. Ik weet hoe lullig het is om ''in de steek gelaten'' te worden als je vriendin een vriend heeft. Af en toe als ik met vrienden(nen) heb afgesproken dan heb ik eigenlijk geen zin en heb ik zovan ik zit veeel liever bij mijn vriendje, maar ja heel bewust ga ik dan toch naar die vrienden(nen). Ook mijn vriendje spreekt nog gewoon met zijn vrienden af, wel minder dan vroeger, en daar geven ze mij dan altijd op een plagerige manier de schuld van...
||
![]() |
Citaat:
And remember, Ik kom binnenkort eens langs daar op school, handig die roosters zo op internet. ![]() ![]() |
![]() |
|
Het is voor mij belangrijk om goed contact met mn vriendenkring te houden als ik een relatie heb, vrienden gaan tenslotte langer mee dan een verkering.
||
![]() |
Citaat:
![]() Bla. Ik denk niet dat vriendschap hoeft te lijden onder je relatie of andersom. Echte vrienden accepteren je relatie, een echte liefde accepteert je vrienden. EN dus ook de tijd die je daaraan besteedt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal je ook vast niet vertellen als ik zeg dat de relaties mij te benauwend werd en ik het uiteindelijk heb uitgemaakt. Ik had geen leven meer naast hem dus vandaar. Nu zie ik vriendinnen veel meer, en 1 vriend van hem is ook een vriend van mij geworden.. In de toekomst zou ik mn vriend om mn vriendinnen heen passen meer, in plaats van mn vriendinnen om mn vriend.. |
![]() |
|
Ik heb een internetrelatie en zodoende eigenlijk 2 levens: 1 op internet, 1 gewoon op school en zo. En op school gaan mijn vriendschappen gewoon door (ze worden alleen een beetje gek van me omdat ik de hele tijd zo verliefderig doe), en op internet besteed ik alle mogelijke tijd aan mijn relatie (oké, en aan dit forum...)
|
![]() |
Tijd voor maken!
Ik ga niet elke vrije minuut bij hem zitten en ik zou het ook niet toelaten als hij zijn vrienden zou verwaarlozen voor mij! Gewoon al omdat je ... het leven NA jullie relatie ook nog verder moet kunnen! En als je je vrienden al laat vallen voor iemand anders in je leven... dan kan het ook al overkomen alsof je je vrienden enkel nodig hebt als BACK-UP!!! M'n beste vriendin heeft een afspraak gemaakt met mij... haar verwittigen als haar vriend haar teveel opslorpt!! En ik laat het zo met een kleine gebaar weten of met m'n reactie op iets... En ze is er nog nooit kwaad om geweest! Haar huidige vriend is de MAX... hij heeft zelf ook veel tijd nodig met z'n vrienden en dan gaan we ons 2 weg als hij naar de voetbal is of uit met z'n vrienden!
|
Ja ik heb nog vrienden buiten mijn relatie waar ik gewoon evenveel mee omga. Andersom ook, mijn vriend gaat nog gewoon met zijn vrienden om en kiest soms ook soms voor hen ipv van voor mij. Zo hoort het ook vind ik, je moet je vrienden nooit vergeten als je een relatie heb.
Overigens kan ik het ook heel goed met zijn vrienden vinden en hij ook met mijn vrienden. |
![]() |
|
Ik zorg er altijd voor dat ik m'n vrienen niet verwaarloos. Dat is gewoon zonde. Natuurlijk zie ik sommige mensen iets minder vaak, maar ik houd wel altijd contact via msn/mail/sms/telefoon etc.
Het is namelijk zooo vervelend als je sommige vrienden nooit meer spreekt, omdat ze een relatie hebben, en nu al hun aandacht/tijd daar in stoppen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou, ik ga meer nog met mijn vrienden om dan hij met de zijne omdat de mijne bij mij op school zitten en hij zit ook wel op school, maar op een school waar hij allemaal nieuwe mensen moet leren kennen... En ja, dat zijn nog niet echte vrienden meer "gozers uit zn klas''... Maar dat komt wel over een tijdje bij...
Maar ik ga wel minder met ze om... Vriendje neemt veel tijd in beslag, maar ik zou t absoluut niet willen inruilen ofzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
bellen voor het slapen gaan mystery86 | 90 | 30-10-2006 20:30 | |
Liefde & Relatie |
1e relatie -> kan je plots naar iets anders verlangen? fieldgar | 34 | 02-03-2006 01:07 | |
Liefde & Relatie |
open relatie Woudschim | 106 | 24-06-2005 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ben je vrijgezel? Shitonya | 498 | 17-07-2004 19:56 | |
Liefde & Relatie |
Jezelf vergeten door je relatie... Luna | 10 | 28-12-2003 18:16 | |
Liefde & Relatie |
Kan een een lange afstand relatie werken? Bambino | 65 | 05-04-2003 19:20 |