Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eng, maar het klinkt wel alsof je het voor jezelf allemaal goed op een rijtje hebt - en dat is fijn. Leuk om te lezen! Neem je tijd, maar wees ook niet te bang.
@SA: Bah meis, wat ontzettend klote zeg, zo'n situatie :/ (}) Je mag altijd pmmen, he? ![]() OT: Jaaaa over een kwartiertje ga ik naar 't station, op naar Hilversum, appartementjes kijken met mn vriend! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
@ Mariekje*: ik vind je verhaal donders interessant. Super dat je je zo goed voelt. Lijkt me wel raar dat je nu wel altijd verbonden zult blijven... En ik denk dat je nu echt ziet wie je vrienden zijn en hoe goed je familie kan zijn.
![]() @ SA: oow, wat erg.. ![]() OT; hmm. Weet het even niet. Voelde me gister zwaaaar kut en toen ik me zelf zover had om dat bijna tegen hem te vertellen, had ie geen tijd. Grr... We praten heel veel en dat is ook hard nodig. Hij is gewoon zo lastig. Zodra het te dichtbij komt, schrikt hij. Terwijl ik zo bang kan zijn dat hij zomaar weg loopt. Ik hoop hem vanavond even te spreken, of anders morgen. Voel me nu even niet zi enthousiast |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zo bang dat het nu snel saai en gewoontjes gaat worden nu we samenwonen. Ik wil nog op en top verliefd zijn en leuke dingen doen etc etc, alle dingen die je doet als je pas 7 maandjes samen bent. Maar op dit moment heb ik het gevoel alsof we 7 jaar samen zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jezus wat een rampverhalen allemaal?
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik snap niet waar mijn grote behoefte tot intimiteit nu ineens vandaan komt. Ik had juist gehoopt op wat rust nu ik de knoop heb doorgehakt, dat ik nu ga ervaren dat alleen zijn echt geen ramp is. En ik wil nu al helemaal geen andere relatie, maar iemand gewoon even voor tussen door daar ben ik ook echt geen persoon voor.
||
![]() |
Citaat:
OT: Hij komt nu morgenavond, hij komt morgenavond! We raken echt nooit uitgepraat ofzo, ik kende hem al langer en had altijd het idee dat hij heel stil was, maar klaarblijkelijk komt hij pas los zodra hij zich op zijn gemak voelt ofzo. *oh zucht* oef * Aii.. We'll see ![]() ![]()
|
Het is fijn en hij is fantastisch!!! <3
En stiekem vind ik het jammer dat we elkaar binnenkort waarschijnlijk weer minder gaan zien. Het is verslavend om zoveel tijd samen door te brengen. En zijn vrienden zijn ook goaf ![]()
|
Wat een rampenverhalen... maar toch ergens ook hele mooie dingen!
Hier gaat het minder. Vandaag belde hij ineens op dat we elkaar maar niet meer moeten zien. We waren nog in de aanloop-tot-meer- fase, maar leuk is anders.
|
![]() |
Om hiet hier weer wat positiever te maken:
![]() Hij is moeilijk en ik snap dat niet altijd. Maar dan praten we even serieus en dan is alles weer goed. Beetje bij beetje begin ik door te krijgen hoe hij in elkaar zit en hoe ik daar mee om moet gaan. Veeel praten, maar het is fijn ![]() ![]() Stage breekt me wel wat op. Bah, dat vroege opstaan is vreselijk. En ik heb daar een collega die nét iets te veel aandacht van me vraagt. Viel mijn stage genoot ook al op. Als het nou een lekkere leraar was, maar nee... sukkel eerste klas natuurlijk. Bah... heb ik weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar verder ook aan deze kant goed nieuws ![]()
|
Ja hoor, laat maar niets van je horen
![]() ![]() Het is mij gewoon keiduidelijk dat ik ongewenst ben in zn leven, dit doet zoveel zeer ![]()
|
Verwijderd
|
Danke allemaal
![]() @Mariekje: Het doet me goed om te lezen dat je je zo goed voelt meisje, mooi! Hou dit vol, je verdient het! ot: Gisteren bij beste vriendin geweest en er over gepraat en gedacht en gepraat en gedacht en nog maar ene keer gepraat. Ook nog eens met J. over gehad, en toen kwam ik tot de conclusie dat ik atm bij Vriendje blijf. Nu vind ik het leuk en gezellig en mooi en lief met hem, en wat er over een jaar is, zien we dan wel weer. Met J. gisteren afgesproken de komende tijd geen contact te hebben, hoe moeilijk ook. Maar het is fijn om te weten dat hij hetzelfde voelt als ik. Nu ga ik hard werken aan mijn relatie en dan zien we volgend jaar carnaval wel weer. 'Carnaval vieren is nog niet zo makkelijk.' <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij heeft mijn vriendinnen ontmoet en ze vonden hem geweldig en hij vond hun ook heel gaaf, maar hij smste me daarna meteen: jij bent toch echt duidelijk de leukste, lekkerste en mooiste. (L). precies wat ik even moest horen.
hij moest de hele carnaval werken en ik heb de hele carnaval gefeest en we hebben elkaar doodgesmst. misschien toch een beetje bang dat de ander in de verleiding kwam? haha, toen ik zondag mijnt elefoon even kwijt was en ik daarna drie smsjes in de trend had van: "En schat, is het leuk?" "Ben je al dronken schat?" "Waarom sms je niet terug?" maar we zijn de carnaval heelhuids doorgekomen! nu volgende week zaterdag hebben we samen een gala en daar heb ik enorm veel zin in ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
2 jaar en nog iets samen. In die 2 jaar maar 1 keer onenigheid gehad en we zijn nog zo smoorverliefd als in het begin. Gisteren heeft hij me verrast door het bad vol te laten lopen met allerlei lekkere oliën zodat we samen lekker kunnen ontspannen voor de hectiek van de verhuizing begint (we verhuizen dit weekend). Het gaat zo goed bij ons dat ik soms bang ben dat we iets verkeerd doen, iedereen om ons heen heeft vaak ruzie, gaat het meerdere keren uit en verwijten elkaar van alles. En dat zijn dan de stelletjes waarbij het 'goed' gaat. Maar aan de andere kant doet het ons ook beseffen dat we een geweldige relatie hebben en dat we daar gewoon aan moeten blijven werken. Ik ben zo verliefd!
![]() ![]() |
![]() |
|
Hihi, Volk, dat heb ik soms ook... we zijn wel minder lang samen, maar het is soms echt eng hoe leuk en blij en lief we de hele tijd zijn. Maar ik word gewoon echt blij van zijn aanwezigheid, van hem om me heen
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik hoop dat t wat rust geeft dat je iig nu iets hebt besloten. Van gedachten veranderen kan altijd nog ![]() OT: Hij is lief ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig is J. heel begripvol, dat is lief. En vriendje ook, hij is schattig nu ![]() |
![]() |
|
![]() |
Yeah, gaat goed met vriendje. <3 Gisteravond moest ik even afreageren omdat wij allebei moe en chagrijnig waren, en dus hebben we anderhalf uur in dezelfde kamer geleefd en niets tegen elkaar gezegd. Dat eindigde in een ruzie, maar dat luchtte ook wel weer op. (en ik heb me af kunnen reageren
![]() Verder wordt het duidelijk dat iemand in mijn omgeving me steeds leuker begint te vinden en hij doet ook steeds meer pogingen met smsjes etc, maar hij weet dat ik een vriend heb. In het begin wel leuk maar daarna heel irritant.
|
Verwijderd
|
Beter houdt dit binnenkort eindelijk eens op. Ik ben echt niet moeilijk, maar wil alleen sorry horen. Dan mag hij lekker verder met het verkloten van zijn leven en is dit zielige gedrag eens afgelopen.
Oh en die andere meneer mag ook wel weer eens wat van zich laten horen zeg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Des te meer ik er over nadenk, deste meer raak ik overtuigd van het feit dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Nu alleen mijn gevoel nog. Verder hoop ik dat die stomme, achterlijk, idiote, kinderachtige piemel nu eens écht wegblijft bij mijn beste vriendinnetje. Als hij over een week weer op de stoep staat bij haar, ben ik er toe in staat om hem weg te trappen. Tis alleen zo jammer dat mijn vriendinnetje daar niet zo over denkt... |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisterenmiddag door m'n schoonvader + hem opgehaald, en naar het station gebracht. toen naar utrecht gegaan, mega ranzig avondeten gehad en maar gaan slapen. vanochtend moest hij werken, en toen kwam ik erachter dat m'n portemonnee nog in z'n jas zat, dus toen geld geleend van het deense vriendinnetje en naar z'n werk gegaan en op de set rondgekeken
![]() |
![]() |
|
tis zo'n rare situatie. ik weet dat het niets gaat worden met mn 'schot', want een te grote afstand en te weinig tijd; en het was nog zo pril. maar hoe vertel je dat aan je gevoel? ik kan niet zomaar alle contact met hem verbreken nu en doen alsof het voorbij is, want dat is het nog helemaal niet.
dus ik ga maar proberen te flirten met anderen, maar dan willen zij opeens meer en afspreken enzo; ielgh. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit zo'n verhaal bij de tv-show te kijken over zeslingen en die achtling die laatst geboren is (die vrouw had al 6 kinderen
![]() ![]() ![]() En het vriendje is lief en sacht, maar hij is weg en dat is wel goed. En ik heb echt de liefste schoonouders van de wereld <3. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Shit hij blijft in m'n hoofd zitten, en ik had me nog wel zo voorgenomen dat niet te doen. Maar hij is zo lief & zachtaardig, maar best wel een beetje (heel erg) apart... maar... maar... als hij dan zijn armen om me heen slaat & zo lief, beschermend knuffelt en verlegen lacht betrap ik mezelf er echt op dat ik het eigenlijk best fijn & schattig vind. En ik lach me een breuk om zijn directheid, des te meer omdat het helemaal niet klopt bij zijn wat verlegen houding. Fouter kan het gevoelsmatig niet, en waarom hij zo in mijn gedachten zit verankerd is een raadsel dat met de dag groter wordt.
![]() ![]()
|
|