Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2009, 00:06
Verwijderd
Het meisje dat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2009, 00:07
Verwijderd
zoals ik in dat (ja het is die, maar die topic is lelijk!!! :boos: ) andere topic al zei: ik heb enkel moeite met dat en wat
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 00:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline

Ot; Niet zo heel vaak, gelukkig. Ik kan me niet echt iets voor de geest halen, iig.
Oud 26-02-2009, 00:10
Verwijderd
ow, en laatst was ik bij mijn schoonouders en mijn schoonpapa heeft mijn schoonmama vroeger vriendelijk doch dringend verzocht haar oogkas op zijn vuist te planten en toen begon ik een verhaal over huiselijk geweld en dat dat veel vaker voorkomt dan je denkt en achteraf dacht ik: "hmm... that was awkward"
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 00:13
Verwijderd
Vandaag leverde ik als allerlaatste m'n tentamen in en onze technerd die altijd de apparatuur fixt bij colleges als de docenten het niet snappen ging een flesje proberen weg te schoppen. Zo de hele zaal door en dan een prullenbak in. Dat lukte bijna en toen wilde ik zeggen van 'oh dat lukte bijna ' maar toen verslikte ik me waardoor ik 'oh dat luhhhrrnngg khhe kge hm' zei. Zowel de docente als die jongen keken me een beetje vertwijfeld aan. Toen ging ik maar weg.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 01:58
Verwijderd
Toen ik 16 was moest ik een keer boodschappen doen. Ik kreeg de lompe fietsmand van mijn moeder mee, dus die gebruikte ik als boodschappenmand. Ik dus bij de kassa een zooi boodschappen en een literfles cola afrekenen. Ik stopte de fles als laatste in mijn mand en wilde weglopen, maar de balans was ongelijk verdeeld. De mand kiepte dus om en de fles viel op de grond. Maar ja, Murphy's law, dus de colafles viel zo dat de flesbodem in één stuk losbrak (!) en het kassapad blank stond van de cola.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 09:36
Verwijderd
Toen ik nog in de brugklas zat, toen had ik met drie vriendinnen bedacht dat onze docente Frans zwanger was, want ze was wat dikker geworden. Toen na een hele tijd heeft een van die drie meiden het eens gevraagd, en ze bleek niet zwanger te zijn maar gewoon wat dikker geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 10:02
Neko*
Neko* is offline
'Gênante opmerkingen of situaties' -topic samengevoegd met whoopsiedaisy.

ot; Ik geloof dat ik niet zoveel gênante dingen doe. Of nouja, misschien ook wel, maar onthoud ik ze gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 12:51
Verwijderd
ik krijg net mn nieuwe oorbellen binnen, samen met een flesje olie om mijn sieraden en mn oortjes mee te verzorgen. dus ik smeer mn oren ermee in en mn nieuwe aankopen en daarna steek ik mn vinger in mn oog, omdat mn oog kriebelde. niet zo handig als er lavendel/tea tree olie aan die vinger zit.

au
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 14:09
Flijn
Flijn is offline
Ik heb binnen een tijdsbestek van twee weken allerlei huishoudelijke apparatuur laten vallen, pannenkoeken laten mislukken, een uur gereisd naar en les die niet door ging, en oja, mijn fiets laten stelen en een glas water over mijn mobiel gegoten. Dure grapjes
Oud 03-03-2009, 01:36
mononoke hime
mononoke hime is offline
Toen ik vorige week de trein wilde instappen en aan het wachten was bij de deuren zat er bij het raam een ontzettend mooi meisje en daar ging ik mee flirten (vrouwen met dreads <3) en ik had echt het idee dat ze terugflirtte dus dat was helemaal leuk. Toen ik vervolgens instapte en op de bankjes naast haar bankjes ging zitten kwam ik erachter dat ze naast haar vriend zat (die door het raam net niet te zien was natuurlijk) maar omdat ze zo mooi was kon ik toch mijn ogen niet van haar afhouden en toen keek ze me heel vreemd aan. :-(
Oud 03-03-2009, 13:24
Verwijderd
Ik ging vanmorgen mijn tanden poetsen met m'n tandpastatube.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 16:18
Verwijderd
Op stage vroeg ik aan een meisje of ze daar ook stagiaire was. Ze zat in groep 8...
Ehhh, foutje.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 23:19
Liefst
Liefst is offline
Toen ik gisteren op de bus stond te wachten, toeterde er een auto en zwaaide de bestuurder. Ik dacht de auto te herkennen en zwaaide vrolijk terug, me op dat moment realiserend dat het getoeter voor de jongen was die ook bij de halte stond. Oeps.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 20:45
Verwijderd
up
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten