Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2009, 14:14
Verwijderd
het is de ah-variant en hij is best lekker.
ik heb een lekkere boterham met ham.
Advertentie
Oud 03-03-2009, 14:16
Verwijderd
ik heb ook de ah-variant
Oud 03-03-2009, 14:17
Verwijderd
en nu de koffie als toet
Oud 03-03-2009, 14:20
Verwijderd
nomnom.
tijd voor een malt-joint. :')
Oud 03-03-2009, 14:21
Verwijderd
aw. hoeveel ben je nu geminderd?
Oud 03-03-2009, 14:23
Verwijderd
vorige week heb ik 2 gram gerookt. terwijl ik normaal 1 gram p/dag rookte.
Oud 03-03-2009, 14:23
Verwijderd
maar ik mag eigenlijk maar 1 gram per week dus ik heb gezonderd. en ws ga ik dat deze week ook doen.
Oud 03-03-2009, 14:24
Verwijderd
nouja, van 7 naar 2 gram per week is al heel wat
Oud 03-03-2009, 14:27
Verwijderd
ja! het scheelt iig duisent geld.
Oud 03-03-2009, 14:28
Verwijderd
jaaaa dure hobby
Oud 03-03-2009, 14:28
Verwijderd
ja ah pilsner drinken elke dag is goedkoper.
Oud 03-03-2009, 14:29
TopDrop
TopDrop is offline
klote deadlines
Oud 03-03-2009, 14:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is er TopDrop? Gestresst?
Oud 03-03-2009, 14:35
Verwijderd
Ah m'n verslag is op 1 berekening na af, zometeen even de afschuifspanning op het schroefdraad uitrekenen en dan klaar
Oud 03-03-2009, 14:35
TopDrop
TopDrop is offline
neuj. morgen is een deadline die we no way gaan halen. maar we hadden vorige week al kunnen bedenken dat het niet ging lukken, maar we gaan nu pas mailen, en das misschien wat laat ;x
Oud 03-03-2009, 14:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha ja.. lijkt me
Oud 03-03-2009, 14:45
TopDrop
TopDrop is offline
het liefst doe ik gewoon dingen alleen, zodat ik niet afhankelijk ben van de ongemotiveerdheid van anderen

niet dat ik nou rondwiebel van motivatie, maar dan is het tenminste mijn eigen verantwoordelijkheid. en daarbij krijg ik mijn eigen dingen meestal toch wel net voor de deadline af ;x
Oud 03-03-2009, 14:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook. Hou er niet zo van om in groepen dingen te maken ofzo
Oud 03-03-2009, 14:54
TopDrop
TopDrop is offline
ik ben meestal niet zo de initiatiefnemer in een groep. ik kan prima samenwerken, en schop geen ruzie ofzo, maar als niemand initiatief neemt, dan doe ik dat ook niet echt eigenlijk. dus dan doet niemand dat.

alhoewel ik bij mn vorige project wel samen met iemand anders de leiding nam. dat ging wel goed.
Oud 03-03-2009, 14:55
Verwijderd
volgens mij haat iedereen in groepjes werken. nog nooit iemand gehoord die dat leuk vond.
Oud 03-03-2009, 14:56
Verwijderd
als ik care om de opdracht doe ik altijd zo weinig mogelijk, maar als ik een goed cijfer wil, wil ik 100% controle en deel ik het liefst de lakens uit want ik vertrouw nooit zo op het kunnen van anderen
Oud 03-03-2009, 14:57
Verwijderd
Citaat:
volgens mij haat iedereen in groepjes werken. nog nooit iemand gehoord die dat leuk vond.
ja en dat idd. het slaat sowieso al nergens op, omdat sommige mensen alleen meeliften en anderen een lager cijfer krijgen door lapzwanzen, en iedereen vindt het kut. dus waarom zijn groepsdingen zo populair ;(
Oud 03-03-2009, 14:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik ben meestal niet zo de initiatiefnemer in een groep. ik kan prima samenwerken, en schop geen ruzie ofzo, maar als niemand initiatief neemt, dan doe ik dat ook niet echt eigenlijk. dus dan doet niemand dat.

alhoewel ik bij mn vorige project wel samen met iemand anders de leiding nam. dat ging wel goed.
Dat is meestal ook mijn probleem. Maar ik ben tegelijkertijd een beetje een controlfreak
Oud 03-03-2009, 15:00
Verwijderd
Citaat:
ja en dat idd. het slaat sowieso al nergens op, omdat sommige mensen alleen meeliften en anderen een lager cijfer krijgen door lapzwanzen, en iedereen vindt het kut. dus waarom zijn groepsdingen zo populair ;(
Men denkt dat je daarvan leert samenwerken. Ik heb niet zo veel tegen werken in groepen, al is het wat minder praktisch, maar na het eerste jaar zijn de meeste studenten bij ons wel serieus genoeg en gaan ze niet zitten lapzwansen.
Oud 03-03-2009, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Oud 03-03-2009, 15:01
Tink*
Tink* is offline
Ik heb net na de vergadering zelfs nog een uurtje in de bieb gezeten huhu. Alleen toen kwam ik erachter dat alles wat ik voornamelijk moet doen eigenlijk mailtjes sturen is om iets te doen te krijgen.
Oud 03-03-2009, 15:02
Verwijderd
Maar dan nog, ook als iemand wel z'n best doet maar er gewoon niet zo veel van snapt, dat gaat ook ten koste van jouw cijfers.
Tink*
Tink* is offline
Samenwerken leer je genoeg op de middelbare school, daar was het ook altijd al een fiasco.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is meestal ook mijn probleem. Maar ik ben tegelijkertijd een beetje een controlfreak
ja ik ook wel opzich. maar de laatste tijd kan ik me er ook wel wat meer bij neerleggen. 'vroeger', dus op school enzo, waren groepsopdrachten nog niet echt heel groot. maar nu op de uni moet je vaak zoveel verschillende meuk doen, dat je echt niet meer alles zelf kunt doen en dus precies kunt checken wat andere mensen gemaakt hebben. je kunt het wel doorlezen, maar als je je niet ontzettend in dat deel hebt verdiept, kun je ook weinig echt verbeteren.
Oud 03-03-2009, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Men denkt dat je daarvan leert samenwerken. Ik heb niet zo veel tegen werken in groepen, al is het wat minder praktisch, maar na het eerste jaar zijn de meeste studenten bij ons wel serieus genoeg en gaan ze niet zitten lapzwansen.
Het is alleen zo jammer dat ik intussen heb leren samenwerken maar de andere derdejaars waar ik steeds mee in groepjes kom blijkbaar nog steeds niet.
Oud 03-03-2009, 15:03
TopDrop
TopDrop is offline
hahahaha, jezus, missytopicoverload
Oud 03-03-2009, 15:04
Verwijderd
Oh trouwens Kazet en Pip! Willen jullie onze ouwe senseo hebben? Want hij ligt hier toch alleen maar in de weg, en misschien vinden jullie senseo > oploskoffie.
Verwijderd
Ik hou niet van radio-reclames
Verwijderd
Citaat:
ja ik klik me rot om al die rode mapjes te elimineren
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 03-03-2009, 15:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja dat is echt heel vervelend.. Gelukkig hoef ik niet héél vaak dat soort grote opdrachten samen te doen
Verwijderd
Citaat:
Oh trouwens Kazet en Pip! Willen jullie onze ouwe senseo hebben? Want hij ligt hier toch alleen maar in de weg, en misschien vinden jullie senseo > oploskoffie.
Nee, oploskoffie >> senseo. Maar toch bedankt voor het aanbod!
Missy
Missy is offline
Citaat:
Uh, ja. Ik verveel me.
Oud 03-03-2009, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow wat is het ineens druk dat was @TD
Verwijderd
Citaat:
Nee, oploskoffie >> senseo. Maar toch bedankt voor het aanbod!
oh ha nog iemand die dat vindt
Tink*
Tink* is offline
Pauzetijd.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja dat is echt heel vervelend.. Gelukkig hoef ik niet héél vaak dat soort grote opdrachten samen te doen
zelfs als je dan dingen wilt verbeteren van die ander, ben je daar nog eindeloos mee bezig, omdat je dan in feite zijn deel er ook nog bij zit te doen.
Oud 03-03-2009, 15:07
Verwijderd
ja bedankt voor het aanbod kat.
Oud 03-03-2009, 15:07
Verwijderd
de rien, de rien
Oud 03-03-2009, 15:08
Verwijderd
Citaat:
oh ha nog iemand die dat vindt
nog zo een hier. ''alles wat ook maar een beetje op koffie lijkt'' >> senseo.
Tink*
Tink* is offline
Huhu er was blijkbaar een theezakje in mijn waterkan gevuld met water gevallen.
Verwijderd
ik ben zo blij met de nieuwe koffiemasjien. alleen drink ik nu echt véél te veel koffie ;x;x
Oud 03-03-2009, 15:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
zelfs als je dan dingen wilt verbeteren van die ander, ben je daar nog eindeloos mee bezig, omdat je dan in feite zijn deel er ook nog bij zit te doen.
Maar die ander moet wel iets héél erg fout hebben gedaan voordat ik zijn deel ga verbeteren. Ben een beetje confrontatieschuw
Oud 03-03-2009, 15:10
Verwijderd

<33
Oud 03-03-2009, 15:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is jammer dat Missy topics vaak een voortijdige dood sterven.

Regels voor berichten